Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

ok dik...start je normalni..rosviti se zahaveni zhasne ..nastartuju.cca.po 30 s zacne blikat...brzdovy svetla fungujou normalne...ani niceho jinyho sem si nevsim..dik..

Vloženo

tak jsem to nasel,napisi jen zavady,v kteych neni motor v nouzaku..Tak muze to byt ventil pocatku vstriku-N108,pokud to sviti 30s po zapnuti zapal.,,tak by to mel byt N146-nastavovanc mnozstvi paliva,ale to by neslo asi nohodit,pak to muze byt snimac zdvihu jehly G80-motor by mel nizsi vykon,pak snimac polohy soupatka,a 5min po zap zapalovani brz.spinac.Bez stim na vag,tam ti to napise,kde je chyba

Vloženo

mne to delalo to same kdyz jsem jezdil s racingboxem a tzreba mi to chciplo ... tak potom po nastartovani mi udelalo uplne to stejny ... pak vypnout a zase natocit a uz oK

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Nechapu... Konecne jsem vymenil ve svy Okte baterku (74Ah Bosch) a vse perfektni, jen cca do 30 vterin po kazdym startu se rozblika kontrolka zhaveni a blika a blika a blika... Dneska jsem to protahnul diagnostikou a kecalo to nejaky blbosti o cidlu v chladici kapaline a jeste neco malo o komunikaci tehle compu jako takovejch. Tak jsem to smaznul a byl klid... kterej ale vydrzel jen do dalsiho nastartovani a je to tu zase. Nechapu... Nemate s tim nekdo zkusenost?

Vloženo (editace)

překontroluj žhaviče,možná to s tou baterkou nebude mít nic společného

jinak špatná funkce čidla může mít vliv na špatnou funkci žhavení - startování

Editováno: , autor: Wojnar
Vloženo

Ale zhaveni pri startu probiha uplne luxusne - tak nevim, v cem by mel pak asi 30 sekund po startu vzniknout problem s zhavicema. Je mozny, jak rikas, ze spatna funkce cidla muze mit vliv na spatnou fci zhaveni a startovani. Ale nechapu pak jak... teplota chladici kapaliny prece dodatecne pak uz nema pro zhavice zadnej vyznam, ne?

Vloženo (editace)

JJ to je možný s tím spínačem,odešel mi na Supu žhavení blikalo jak vzteklé a maxík psal motor na dílnu,

kolegovi na Fabii odešel taky a pro změnu mu svítilo EPC,tak se v tom pak vyznej....

Editováno: , autor: Wojnar
Vloženo (editace)

Jo máš pravdu já ho měnil už dvakrát a podruhé fungoval jen napůl a žhavení blikalo!

Je to kloem 250 korun to je pohoda a výměna je hned! :palec2:

Editováno: , autor: Wojnar
Vloženo (editace)

pro výměnu sundáš obložení nad pedálama 2x torx, spínač vyndáš z bajonetu, odpojíš konektor a máš to, práce na 20min max

POZOR: spínačů je víc druhů!

Editováno: , autor: Wojnar
Vloženo

No... tak vymenit ho muzu, za to nic nedam, ze... Ale bojim se, ze to v tom neni - brzdovky svitej a... dneska (v mnohem vetsi zime nez o vikendu) se to rozblikalo az po nekolika minutach. Mohlo by to bejt to cidllo v chladici kapaline??? Ale to pak opravdu nevim, jak to souvisi se zhavenim...

Vloženo

tempomat nemam. :D kde bych ho vzal na ty svy 98'... Mrknu se zitra na ten brzdic - to je relativne nejmensi zlo. Ale pomalu se zacnu pripravovat na to blby cidlo - s tim nic neumim. :unsure:

Vloženo (editace)

Spíš bych se opravdu přikláněl k tomu spínači brzdových světel. BYlo by dobré to zkontrolovat VAGem v měřených hodnotách. Podle akumulátoru máš asi TDI? Tak co se divíš otázce tempomat. Ten ti tam někdo šikovný třeba tady s fora dodělá za pár korun. Ř.j. TDI tempomat podporuje i u starších modelů.

Editováno: , autor: Wojnar
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Poraďte mi prosím ..

Dnes se mi během jízdy rozblikala kontrolka žhavení (oranžová kontrolka spirálky žhavení).

Přerušovaně blikala.

Na chvíli jsem zastavil, vypnul motor. Po nastartování 10 sekund nic a pak opět, blikání.

Nikdy před tím se mi to nestalo. Vždy kontrolka hned zhasla.

čím by to mohlo být?

p.s. nastartovat jde bez problémů, nic podezřelého během jízdy neslyším ...

díky

Vloženo
Poraďte mi prosím ..

Dnes se mi během jízdy rozblikala kontrolka žhavení (oranžová kontrolka spirálky žhavení).

Přerušovaně blikala.

Na chvíli jsem zastavil, vypnul motor. Po nastartování 10 sekund nic a pak opět, blikání.

Nikdy před tím se mi to nestalo. Vždy kontrolka hned zhasla.

čím by to mohlo být?

p.s. nastartovat jde bez problémů, nic podezřelého během jízdy neslyším ...

díky

ahoj.

Uz to tu bylo nekolikrat a nejcasteji je to problem spinace brzd u pedalu nebo koukni zda ti sviti brzdove svetla .

Vloženo

Na to brzdove světlo se podívám, jestli svítí.

Pokud by to byl ten spínač brzd, co obnáší oprava? Jak je náročná? Zvládnu sám? Cena opravy?

Díky

Vloženo
Tak jsem to omrknul a opravdu mi nesvítí brzdové světlo.

co teď s tím? jak postupovat při opravě? kolik ten spínač brzd stojí?

Takze ted je otazka proc nesviti ..... zarovky mas v poradku .... pojista je dobra ???

Vloženo

Spinac je nad pedalom brzdy, vyberies ho pri stlacenej brzde pootocenim o 90 stupnov do lava, odpjis konektor na spinaci jemne odhnes zboku male plastove poistky , len ho stale pritlacaj do hromady aby sa ti nerozletel , su tam pruziny,opatrne rozober , vyber mali obdlznik kde su kontakty,az su v stave ze su opalene uplne, staci tam napajkovat trocha cinu a tak ti to vydrzi cca pol roka a potom opet to iste.Ja to robim bezne raz za pol roka az zacne blikat zhavenie.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...