Přejít na obsah

Houknuti pri prerazovani


Harley1006

Doporučené příspěvky

ja houkam take a nevadi mi to, dokonce se mi ten zvuk libi :-) ... auto jsem poridil s najezdem 80tis. km a dnes mam 150tis. km... porad to same. nejvic houkani vnimam pri studenem motoru, ale abych se dostal k otazce. pisete zde... pokud nezere olej... co si pod tim mam predstavit? mam na olej kratke intervaly a behem neho doleju cca 0,5-0,6L oleje. je to ok ? motor BJB + chip, olej pouzivam Valvoline DuraBlend Diesel 5W-40

 

michal

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kamoš má Tourana 2,0 TDI PD a to je strašný,je to jak sanitka,ale neřešíme to. Někde sem se dočetl,ale to je podle mě kec,i když dneska bych se nedivil, že je špatně odlitá komora na turbíně,jde o výfukovou část a je tam někde špatně opracovaná část a proud těch plynů při obtékání to dělá,ale to jsem jen četl už nevím kde. Ono když člověk vidí repas turba dneska,tak se bojí to tam namontovat.Někdy to vypadá strašně! Kamoš co bydlí vedle mě si nedávno načipoval II octu Facelift 2,0TDI nevím ani zda to má PD nebo CR,ale načipoval mu to machr na parkáču :D,cestou  domů mu vyletěla hadice na turbu pod nárazníkem u pravého světla,tak sem mu to tam dal zpět aby dojel na reklamaci, ubrali na softu,stejně hadice lítala ven, potom tam dali novou a po cestě z Olmika do Prostějova na dálnici rána jak prase a výfukem vyletělo všechno co šlo,olej,turbo KO!Dali tam repas za 8 tisíc kč :D a houkání je na světě :D,před čipem s origo turbem vše OK! Takže něco na tom asi bude!Turbo sem viděl, repas vypadal jak kdyby to někdo přetáhl kartáčem.

 

Jeden zákazník si na I octě TDI 66KW ALH čistil sám turbo,tak dlouho táhal pajzrem táhlo na lopatkách turba až to ovládací táhlo prasklo a muselo turbo ven, vydělal sem to,dal vše do původního stavu,borec mi to nerezí zavařil, vše v původním stavu,lom krásně viditelný,nebylo co na tom měřit!Namontoval sem to tam a jestli víte jak syčí AUDI S1, tak podobně to začlo dělat na té octavii TDI, dám plnej,roztočím trojku na 100Km/h sundám nohu z plynu a slyším takový přerušovaný syčení,ale dost razantní jakoby tam byl Blow ventil, jako fakt masakr,má to pán starší,jezdí s tím 70km/h za 4 litry,nestěžuje si ne nic, do nouzáku nepadá když sem to měl doma cca týden!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Taky mi to houkalo a to dost dlouho.

Motor v tahu a při přeřazení na vyšší rychlost.st. houknutí jako lokomotiva, při razantním  přidání a ubrání plynu na prázdno taky houknutí.

Servisák se s tím projel a konstatoval,že to může být cokoli,spojka,převodovka,volnoběžka v altíku,turbo atd. ať to neřeším,že se časem uvidí.

 

Minulý týden jsem zajel do malého servisu na výměnu oleje,kluk to zvedl a než olej vytekl auto zespodu prohlédl, našel dírku ve výfuku no tak vzal cočko a dírku zavařil.

Houkání je pryč!!!! Dírka byla ve spojovací trubce mezi kat. a potrubím těsně u objímky.

Auto jede jako nové,houkání zmizelo a spotřeba šla o cca 0.3 lt dolů.

Snad to někomu pomůže.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Zdravím pánové, mám ten samej problém s houkáním při přeřazení. Mluvil jsem se sousedem,který dělá v autorizáku cca 30 let. Říkal že to houkání dělá vejfuk. Nějak nedostatečně odhlučněný. Houkání prý odstraňují tím,že na diesla dávají výfuk z benzínu. Ten má vzadu rovný rtubky ne ohnutý dolů a je líp odhlučněný. A je prý po problému. Tak aby to někdo vyzkoušel. Já na to peču, protože se mi nechce vyhazovat peníze za nový výfuk, když tomuhle nic není. To houkání mi zas až tak nevadí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Je to určitě turbo a je to notmální,houkáme všichni.Pokud Vám to nehouhá při vysokých otáčkách,tak bych to neřešil.

1968:promin,ale ten tvůj soused musel dělat v autorizáku tak jedině 30let v kantýně.!! Koncovka výfuku přece nemůže houkat :kol-44: !!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 let později...

Zdravim,

 

Take se me tykala stejna zavada ( A3 r.v. 2005 2.0TDI BKD 260 000tis najeto )-

 

 - zahoukani jako sova / zvuk jako blow off Ventil pri prerazeni na vyssi rychlostni stupen za studena ci prudke pridani plynu a nasledne sundani nohy z plynu za studena.

 

O vikendu me napadlo ze vycistim EGR Ventil s Klapkou ( jsou namontovany na sobe a nasledne na Sani ). Vse jsem vymontoval, vycistil a nasledne bylo po problemu. Jisty zvuk se sice nadale objevuje ale velmi velmi slabe a jen na kratko ( 500m jizdy +/- ). Tudiz to prikladam tomu, ze EGR nezaviral / oteviral tak rychle jak by mel a proto se tam del tento zvuk.

 

Jako prilohu davam i obrazky jak vypadal muj EGR po 260 000.

 

Jinak Turbo puvodni, na volnobeh po nastartovani houka a pri jizde ve strednich otackach jen lehce.

IMG_0482.JPG

IMG_0483.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 roky později...

Pozorujem rovnaké zahúkanie pri rýchlejšom preradení z 3. do 4. Vyslovene cítiť keď radiacu páku začnem ťahať objaví sa húkanie. Pri pomalšom preradení to neurobí. Písalo sa tu o turbách, no to u mojej 2.0 FSI nenájdete :) Začal som pozorovať aj také "pískanie" (hučanie, neviem ako to presne nazvať) pri zaradených rýchlostných stupňoch okolo 1500-2500 otáčok. Po vyšliapnutí spojky to prestane. Nemá niekto podobnú skúsenosť na FSI a či tieto dve veci môžu mať spolu súvis? Bol tu spomínaný aj výfuk, môj má po zahriatí dunivejší zvuk pri zábere, no nikde nefučí. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...