Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Tak asi nemoc 1.8TSi budou váhy vzduchu.......dnes dovršila druhá má Oct.II s 1.8TSi 55.000km a váha v čudu.U té první to bylo v 50.000km tak ještě uvidíme co ta třetí tí už moc taky nechybí.........jinak zatim kromě tohohle si nemůžu na 1.8TSi stěžovat..

Vloženo
A co to je jako za turbo za 60papírů ?

Kamarád co jezdí pro jeden Pražskej hotel z jejich A6 3.0TDi řikal že ted na jedné té A6 měnily Turbo a i s prácí byli lehce nad 45.000kč,tak za 60.000kč to nevim na co to bylo turbo.

na sojuz apolo lol

Vloženo
Tak asi nemoc 1.8TSi budou váhy vzduchu.......dnes dovršila druhá má Oct.II s 1.8TSi 55.000km a váha v čudu.U té první to bylo v 50.000km tak ještě uvidíme co ta třetí tí už moc taky nechybí.........jinak zatim kromě tohohle si nemůžu na 1.8TSi stěžovat..

To může být, VW turbomotory mají problémy s váhami vzduchu obecně, tedy se to zřejmě týká i 1.8TSI.

Vloženo

No koukam, že to musí bejt k nasrání, když by auto nebylo v záruce. Docela pěkný částky tam padají... Asi je lepší si koupit nové auto a ještě si nechat prodloužit záruku..

Vloženo

Jen pro upresneni farianta front a 4x4 se lisi prevodovkou a to podstatne. Takze to znamena dalsi naklady na vyvoj. 4x4 s 1,8 TSi bude urcite jen si budeme muset jeste chvilku pockat.

A jeste bych to trosku opravil motor 1,8T starej je spis dilo Audi nez VW. A s novyma Turbomotorama to je stejny. Jen VW si udelalo 1,4 jinak maji prdlacku.

Vloženo
já jsem si jenom mylně myslel, že vás TDIčkaře bude zajímat něco "novýho"...

Mě to zajímá, opravdu. Mám sice nyní TDi ale v práci se budeme zbavovat 2litru FSi 4x4... Uvažuju, že bych do toho šel... a tak by mě zajímalo co se od něj dá čekat. Je mi jasné, že za 5 litrů jezdit asi nebudu, ale nějaké litry navíc bych pro 4x4 obětoval.

Vloženo

tak když to máte v práci, tak snad víš za kolik to jezdí ne? :) už jsi v tom aspoň jel?

já mám Scouta 2.0 FSI... město jezdím za 10,5 - 11,5, mimo město 7,4 a kombinaci za 9 ... ;) a jezdím na V-Power Racing kol5

  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...
Vloženo

Takze, prve dojmy z 1.8 TSI, po cca 1500 km : motor taha jak blazen, a to som sa nedostal nad 4500 ot/min, aj to len teraz na poslednych 100 km, zvezenie tiche, hluk od kolies jedine co pocut (16" 205ky) :) Spotreba zatial cca 8 litrov (300 km Praha, 200 km okresky na severe CR, 700 km Slovensko okresky,300 km dialnice). Prevodovka OK, snad len 5ka,6ka dost blizko seba, ale 6ka na odlahcenie supr.

Jo, k tomu zajeti, v manuale pisu, ze do 1000 km tocit do 3/4 maximalnych pripustnych otacok (myslim ze to je niekde okolo 6 tis.), do 1500km zvysovat POSTUPNE na maximalne dovolene otacky. Ja tomu autu dam este cca 2000 km nez ho nad tych 5 tis. vyzeniem, predsa len, nechcem to skurvit....

Co mi na OII nevyhovuje - ostrek svetlometov (kazdy 5 ostreknuti celneho skla je pre mna moc casto), dialkove svetla (PIAA ExtremeWhite Plus to snad poriesi). Oboje sa riesilo inde na fore.

Vloženo
Možná,že 1.8 TSI bude o něčem jiném,ale spotřeba bude dost vysoká.

No ani ne , já mám spotřebu srovnatelnou se svou starou Felecií 1.6 Combi - pohybuji se mezi 6,5-7,3 dle PC tedy plus 0,5l navíc protože PC trochu kecá.Samozřejmě u tohoto motoru hodně záleží na stylu jízdy, obutí a profilu trati.Teď mám obuté zimni Pirreli WS210 195/65R15, často jezdím trať Brandýs - Dvůr Králové, je to 125km jedna cesta 30% dálnice( max. 150) zbytek silnice I. třídy a pár obcí (max. 100) a jezdím to za 7,1-7,2 l. na letních Michelinkách bych měl spotřebu menší o cca 0,3l.hodně využívám dojezdu Okiny, málo brzdím a akceleruji pozvolna, dost používám tempomat.Zajímavé, že na trase Brandýs -Jihlava, což je stejně dlouhá cesta ale pocitově více kopcovitá mám trochu menší spotřebu-teď v zimě okolo 6,8 l dle PC.Při jízdě stylem brzda-plyn by spotřeba vylezla výše ale myslím, že do 9l by se měla udržet i při dost rychlé jízdě.Spotřebu jednoznačně příznivě ovlivní předvídavá jízda s minimem brzdění-nutně nemusí být nijak pomalá ale s plynulou akcelerací a s omezeným brzděním.

Vloženo
Spotřebu jednoznačně příznivě ovlivní předvídavá jízda s minimem brzdění-nutně nemusí být nijak pomalá ale s plynulou akcelerací a s omezeným brzděním.

Já to říkám furt a někteří mi to pořád nevěří...

Vloženo
Jaky je vlastne porovnani tehle nove 1,8TSI vs 1,8T co byla v O1 ? Mate nekdo zkusenost ?

Jj, to by mě taky zajímalo. V OI byly dvě varianty, že? V RS 132 kW a obyčejná 1.8T měla míň... A nová 1.8 TSI má 118 kW.

Vloženo
Jj, to by mě taky zajímalo. V OI byly dvě varianty, že? V RS 132 kW a obyčejná 1.8T měla míň... A nová 1.8 TSI má 118 kW.

Já to vidím takhle, na OI132 kW nemá-ta byla laděná spíš na spotrovní výkon podoně jako teď 2.0TFSI.Tahle 1.8TSI je jen měkce přeplňovaná menším turbem aby byl motor hodně pružný a točivý moment relativně vysoký v širokém spektru otáček.Je to motor laděný na pohodovou jízdu, takže je asi lepší než 1.8 110kW v OI ale 1.8 132kW a 2.0TFSI jsou jednoznačně výkonnější, hlavně v akceleraci-je to dané větším turbem, vyšším plnicím tlakem, jiným seřízením ŘJ a u 2.0 samozřejmě i vyšším objemem.Nezdá se to ale těch 200 cm3 je dost znát-takovou jistotu výkonové rezervy, jakou poskytuje OII RS např. při předjíždění kamionu, já nemám, sice mám papírové zrychlení 8,2 sec a RS 7,6, čož nevypadá jako velký rozdíl ale pocitově je to dost znát.Já si musím dávat pozor abych měl motor roztočený na 4500 ot. když potřebuji udělat rychlý předjížděcí manévr, takže musím podřadit třeba až na 2.st, v RS se ta samá situace dá řešit na vyšší rychlostní stupeň-stačí přeřadit na 3.st a zrychlení je perfektní.Ten můj motor je úspornější ale ne o moc.

Vloženo
Já to vidím takhle, na OI132 kW nemá-ta byla laděná spíš na spotrovní výkon podoně jako teď 2.0TFSI.Tahle 1.8TSI je jen měkce přeplňovaná menším turbem aby byl motor hodně pružný a točivý moment relativně vysoký v širokém spektru otáček.Je to motor laděný na pohodovou jízdu, takže je asi lepší než 1.8 110kW v OI ale 1.8 132kW a 2.0TFSI jsou jednoznačně výkonnější, hlavně v akceleraci-je to dané větším turbem, vyšším plnicím tlakem, jiným seřízením ŘJ a u 2.0 samozřejmě i vyšším objemem.Nezdá se to ale těch 200 cm3 je dost znát-takovou jistotu výkonové rezervy, jakou poskytuje OII RS např. při předjíždění kamionu, já nemám, sice mám papírové zrychlení 8,2 sec a RS 7,6, čož nevypadá jako velký rozdíl ale pocitově je to dost znát.Já si musím dávat pozor abych měl motor roztočený na 4500 ot. když potřebuji udělat rychlý předjížděcí manévr, takže musím podřadit třeba až na 2.st, v RS se ta samá situace dá řešit na vyšší rychlostní stupeň-stačí přeřadit na 3.st a zrychlení je perfektní.Ten můj motor je úspornější ale ne o moc.

Zajímavé postřehy, asi si s 1.8 TSI někde domluvím zkušební jízdu, prt. je to určitě zajímavý motor.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...