Luke288 Vloženo 27. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2008 Stejne 0,3 s nikdo z nas ani nezaregistruje a myslim i kdyby to bylo 3 s tak taky ne .. kol5 myslíš jako v 0-100km/h? myslim, že i 0,3s poznáš, protože to muže bejt třeba i 30koní navrh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 28. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2008 Myslim ze poznas hlavne kroutak navic... "Vic zatlaci do sedacek ze jo" myslel jsem to jen jako relativne 10 +- 0,3 s nepoznas. Pocitove samo sebou koniky a kroutak navic poznas.... A mam jich trochu vic nez nekdo .... :p Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 28. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2008 však já taky všude na rovinu píšu, že muj motor je mrcha líná v tomhle s tebou nesouhlasim, myslim, že pokud budeš chvíli jezdit s autem co bude mít 0-100 za 10s a pak sedneš do auta, co bude mít 9,7s tak to malinko znat bude. samo ne že sedneš do jednoho a po jednom testu hned do druhýho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petulda Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 Myslim ze poznas hlavne kroutak navic... Pokud jde o akceleraci 0-100 km/h, tak tam hraje roli vykon. Plati, ze pro maximalni akceleraci je treba drzet otacky v oblasti maxima vykonu, pro maximalni akceleraci na dany rychlostni stupen je treba drzet otacky v oblasti maxima krouticiho momentu. Jinymi slovy kroutak se projevi pri akceleraci 80-120 km/h na ctyrku, vykon pri sprintech 0-100 km/h, 0-1000 m atd. Vynikajici clanek na tema vykon vs kroutak je na http://www.honda-club.cz/view.php?id=292. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 velmi zajímavé čtení... například toto... - Vozidlo s vyšším točivým momentem v nízkých otáčkách se bude řidiči zdát při běžné jízdě velmi pohodlné a svižné. Když ale "přijde na věc", vozidlo s menším točivým momentem, ale stejným výkonem bude zrychlovat stejně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petulda Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 Jojo, to jsou souvislosti, ktere si clovek bezne neuvedomi, ale je to tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 tím člověkem si asi myslel majitele TDI ne dělám si prdel... ale já to říkal furt, že když nemáš turboefert... tak to neznamená, že ti to nejede rychle viz moje atmosféra... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j0ska Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 (editace) mě se na tom článku líbí tohle - "americký kůň je o trochu "silnější" než evropský" Je to fakt dobrý článek. Editováno: 29. Říjen 2008, autor: j0ska Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 to víš Josko... mustang je mustang Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j0ska Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 (editace) Mustang a všechny ty jejich svalnatý káry. Editováno: 29. Říjen 2008, autor: j0ska Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j0ska Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 (editace) velmi zajímavé čtení... například toto... - Vozidlo s vyšším točivým momentem v nízkých otáčkách se bude řidiči zdát při běžné jízdě velmi pohodlné a svižné. Když ale "přijde na věc", vozidlo s menším točivým momentem, ale stejným výkonem bude zrychlovat stejně. Ten článek vysvětluje proč je OII RS TDI CR ve zrychlení do 200km/h tak výrazně pomalejší než OII RS TFSI. Přestože má mnohem vyšší krouťák tak má taky znatelně menší výkon a zrychlení je hlavně o výkonu. (nevím jak je to s převody) Někde tady byl graf. Editováno: 29. Říjen 2008, autor: j0ska Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 velmi zajímavé čtení... například toto... - Vozidlo s vyšším točivým momentem v nízkých otáčkách se bude řidiči zdát při běžné jízdě velmi pohodlné a svižné. Když ale "přijde na věc", vozidlo s menším točivým momentem, ale stejným výkonem bude zrychlovat stejně. Přesně tak.. mi příjde, že tohle si hodně lidí neuvědomuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
admiral Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 tak tak... minule sme dali s kamosom suboj octavia II 1.6mpi vs. golf V 1.9tdi pri sprintoch 0-100 to bolo uplne na rovnako v ramci statistickej chyby a pri vsetkych ostatnych testoch (60-120, 100-160 a pod.) dostal golf na prdel, hlavne na dialnici sa mu octavia vzdialovala, co ma dost prekvapilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acizek Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 jen rychla poznamka, jakou mate spotrebu na 1.8 TSI? ja tam mam 5000 km a prumerna je okolo 9.4l/100. A to bych nerekl, ze bylo nejake zavodni tempo. Hodne se na tom asi podepsaly dalnicni presuny okolo 160-170 km/hod... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 vozidlo s menším točivým momentem, ale stejným výkonem bude zrychlovat stejně. nemělo tam bejt vozidlo s vyšším výkonem?(a nižším točákem) možná to chápu blbě, ale auto se 150konma a 400Nm bude pomalejší než auto se 150konma a 300Nm? je jasný, že turbokamna jsou pocitově rychlejší než atmosférický motory, ale to je právě jenom ten efekt rychlý smrti (turbo kopance) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nikita1 Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 (editace) velmi zajímavé čtení... například toto... - Vozidlo s vyšším točivým momentem v nízkých otáčkách se bude řidiči zdát při běžné jízdě velmi pohodlné a svižné. Když ale "přijde na věc", vozidlo s menším točivým momentem, ale stejným výkonem bude zrychlovat stejně. nemělo tam bejt vozidlo s vyšším výkonem?(a nižším točákem) možná to chápu blbě, ale auto se 150konma a 400Nm bude pomalejší než auto se 150konma a 300Nm?je jasný, že turbokamna jsou pocitově rychlejší než atmosférický motory, ale to je právě jenom ten efekt rychlý smrti (turbo kopance) Tu si třeba uvedomyť jednu věc,že výkon neťahá,výkon je iba výpočet krútiaceho momentu při určitých otáčkach.,Skratka při rovnakom výkone auta musia ťahať rovnako,ale autor zabudol dopísat,že to z nižším mk aby dosiahlo rovnaký výkon musí pracovať vo vyšších otáčkách,čo nie je zanedbatelné. Keď to poviem inak, auto ktoré má veľký mk v nízkých otáčkách,ťahá rovnako dobre ,ako auto ktoré má menší mk a na dosiahnutie požadovaného výkonu musí pracovať vo vysokých otáčkách (čiže tie autá dosahujú rovnaký výkon,ale při rozdielnych otáčkách a v tom je pes zakopaný). Takže ak zošlapnem plyn pri rovnakom sprevodovaní a při trebars 1800ot na aute s vysokým mk,tak to nebude iba pocitovo,ale skutočne zaberie lepšie,ako auto při rovnakých ot s nemším mk.Takže s autom s malým mk musím podřadit a „nahnať“ si otáčky,aby som zrýchloval rovnako dobře. Ale každopádně je pre nás,ale důležitý mk na kole. Při max zrýchlení využívame produkcu mk vo vysokých ot,čiže v oblast otáčok max výkonu a sprevodovaním dosiahneme max. mk na kolách (čo mám umožnuje max.zrýchlenie)až do tej doby kým nám mk nezačne prudko klesať,keď už to otáčkami nevieme nahnať a kde je už účelnejšie preradiť na vyšší stupeň. Editováno: 29. Říjen 2008, autor: Nikita1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 ty voe, slušnej rozbor mě stačí, že vim, že benzínovýmu autu se 105konma prostě neujedu, ale napak, na druhou stranu uvnitř auta se zdá, jakože ropák jede líp jak benzín (atmosféra) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nikita1 Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 (editace) Tu záleží od toho,ktoré auto má oblasť max. výkonu vo väčšom rozsahu otáčok,čiže môže oblasť s max. výkonu dlhšie používať. T.j. čím plochejšia je krivka max. výkovu,tým dlhšie sa môžeš v tých ot pohybovať a lepšie zrýchliš,ako auto,ktoré má iba špičku výkonu v nejakom malom rozsahu otáčok. Ale poslaním diesla je dokázať to v nízkych ot,čo dokáže podobný benzín,iba vo vysokých ot a nie je max zrýchlenie,ako také,ale dostatok mk v nízkych ot a tým pádom aj silný záber a malá spotreba a ak túto oblasť niekto s dieslom nevyužíva a jazdí s ním ako s benzínom,tak mu zoberie jeho hlavnú zbraň. Editováno: 29. Říjen 2008, autor: Nikita1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 To Acizek: Neboj spotreba sleti dolu, ja mel od nova 9 - 10 l a ted jsem na dlouhodobe 7,5 - 7,8 l. a to at mi zase nekdo vyklada ze po cca 15000 km neklesne spotreba???? :p Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Horjaar Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 To Acizek: Mám najeto asi 2700 km a průměrnou spotřebu 8,6 l/100km (přibližně 35 dálnice, 40 okresky, 25 město). Spotřeba asi klesá, protože motor podstatně víc zatěžuji než prvních 1000 km a přitom skutečná spotřeba je prakticky stejná. Trochu jsem byl překvapený, že někteří mají spotřebu 7,5 l/100km (mě se to zezačátku nedařilo dosáhnout ani náhodou), ale teď už tomu začínám věřit. Jinak dálnice při 140 km/hod. asi 9 až 9,5 l/100km, ale při 150 pomalu o litr víc (odhadnuto, neměřeno). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 tak tak... minule sme dali s kamosom suboj octavia II 1.6mpi vs. golf V 1.9tdi pri sprintoch 0-100 to bolo uplne na rovnako v ramci statistickej chyby a pri vsetkych ostatnych testoch (60-120, 100-160 a pod.) dostal golf na prdel, hlavne na dialnici sa mu octavia vzdialovala, co ma dost prekvapilo No dit to tvrdim stale, kdyz jedu za kamaradem ktery ma OII 77kW TDI, ze musim pri predjizdeni ubirat plyn jinak bych se mu pokazde podival do kufru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 Jinak dneska jsem se ptal v autosalonu na tu 1.8 TSI co je ve FL jaktoze je u ni udavana o 0,4l /100 mensi spotreba a o 0,3 s lepsi zrychleni z 0-100 km/h. Prodavac mi rekl, ze pry tam jsou zmeny v ridici jednotce a ze je o neco kratsi prevodovka nez pred FL... ale moc presvedcive to nerikal, evidentne jsem ho tim dotazem zaskocil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nikita1 Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 Ak ti záleží,že kto koho na max. predbehne,tak to máš pravdu,ale ak zbadam na križovatke oranžovú,alebo chcem niekoho šikovne v meste predbehnúť bez podradenia,čiže využiť vysoký mk,tak sa na teba budem pozerať v spätnom zrkadle z druhej strany križovatky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nikita1 Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 (editace) Ale síce sa ti to môže podariť,ak budeš jazdiť po meste na I,alebo II na 5000 ot,tak vyštartuješ podobne.To sa jednoducho nedá oklamať,to je fakt,pri tých 150Nm musíš motor dobre vytočiť,aby si dosiahol nejaký slušný výkon. U 1,8 je výhoda,že nie len vo vysokých,ale aj v nízkych zaberá veľmi dobre a netreba podraďovať a točiť ju do ot a to ju predurčuje na hospodárnu jazdu,preto som čakal u nej aj nižšiu spotrebu,ale hodne záleží aj na obutí. Editováno: 29. Říjen 2008, autor: Nikita1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 (editace) 155 Nm, žádných 150... IMHO ja nepotrebuju na semaforech s nekam zavodit, takze kldine budu rad ve tvem zpetnem zrcatku, bo stejne na dalsim semaforu zas budeme stat vedle sebe Jinak na to abych se svizne rozjel nepotrebuju tocit na prvni supen motor do 5000 ot. a to same plati i pri predjizdeni. Editováno: 29. Říjen 2008, autor: Marios Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.