Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

Viki, pročti si to tady celý (a pozorně emailovou korespondenci mezi Petuldou a SM). já fakt nejsem zas takovej debil jak si myslíš a vím co tyhle firmy maj +- na webech napsaný.

ono vzato do detailu, podle mě to ani není podle obchodního zákoníku možný, že by subdodavatel něčeho převzal záruku za část výrobku, takže škodovka by držela záruku na vše krom motoru a SM si na sebe vzal jen motor. co v případě, že by v důsledku vysokýho výkonu odešly já nevim brzdy, nápravy, ložiska, klouby?

Dokaž že je to v důsledku vysokýho výkonu. Že by ty věci neodešly bez čipu.

Jinak vím o co ti jde. Jen mi to nedalo....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

plk? jakmile se přijde na to, že je motor chipovanej, tak jsem si vcelku jistej, že nato škodovka svede i nefunkční parktronic, takže je záruka v čudu a ne že ne. pokud něco odejde u seriovýho motoru, tak je reklamace bezproblému uznaná, jakmile zjistí, že se do motoru někdo hrabal, tak nazdar. nebo myslíš že ne? pochybuju

možná, že jsem tě blbě pochopil, ale z mýho pohledu je to plk ze strany sportmotoru

Editováno: , autor: Luke288
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tomu ze by SM za nekoho prebiral zaruku, treba i jen na motor, neverte!! To je naprosta hovadina. Jediny na co vam poskytnou zaruku je vlastni uprava ECU, nic vic! Timto "cizim" zasahem pada zaruka SA, a pri nejakem problemu a resenim pres servis se vas hned zeptaji: "Nemate delane nejaky upravy na motoru, pripadne chip? " Je pravda ze pokud neni delana uprava pres diagnostickou zasuvku (coz v pripade SM neni ani Cimbu-delaji vymenou ECU-rozebranim a pajenim) tak se uprava neda zjistit, pouze jizdni zkouskou. Jenze oni v tech servisech taky nejsou blby, a najdou se tam lidi ktery se v motorech opravdu vyznaj! :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Viki, pročti si to tady celý (a pozorně emailovou korespondenci mezi Petuldou a SM). já fakt nejsem zas takovej debil jak si myslíš a vím co tyhle firmy maj +- na webech napsaný.

ono vzato do detailu, podle mě to ani není podle obchodního zákoníku možný, že by subdodavatel něčeho převzal záruku za část výrobku, takže škodovka by držela záruku na vše krom motoru a SM si na sebe vzal jen motor. co v případě, že by v důsledku vysokýho výkonu odešly já nevim brzdy, nápravy, ložiska, klouby?

Proč bych si měl myslet, že jsi debil? Nikde jsem nic takovýho nenapsal.

"Je po vasi uprave zachovana plna zaruka vyrobce (Skoda Auto) na motor? ANO, nicméně my přebíráme záruku na motor na závady způsobené úpravou." .. osobně si myslím, že se autor přepsal.. když se podívám na tu větu, tak aby to dávalo smysl, tak by musel napsat buď "ANO, navíc..." nebo "NE, nicméně...". Taky nevidím důvod, aby odpovídali opačně než jak prezentujou na svým webu.

Taky bych si nebyl jistej tou jejich zárukou na motor.. řeknou, že záruka je jen v rámci jejich úpravy a asi těžko bychom pak dokazovali, že nějaká vada byla způsobena právě jejich zásahem, ale kdo ví. Chipem se záruka na motor prostě ztrácí a kdo o ní nechce předčasně přijít, tak ať si počká až mu skončí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

přesně, ale tím si podle mě nasíraj do bot, protože žádnou záruku nebudou schopný zajistit. proto počkejme na další vyjádření Petuldovi, osobně myslim, že už ani neodpoví. někde v záručních podmínkách budou mít nějakou chytrou větičku, na který se potom budou točit. prostě za mě- SM ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych teda neodsuzoval sportmotor za to, že už chipuje 1.8 TSI, třeba to mají opravdu už zmáklý.. nebo za to, že nabízí určitou záruku. Ukažte mi úpravce, který nabízí lepší podmínky. Sportmotor už funguje nějaký ten pátek, ale spíš mi vadí, když vidím jak profláknutej ABC Tuning oblbuje lidi v obchoďácích před vystavenou 350 Z apod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jak se ti jinak zda ta tvoje \TSI oproti tvemu starsimu ropakovi. dej nejake info at to proberem. Kolik ma ta tvoje TSI najeto atd.... :) :) :)

TSI ma najeto 13500km , 10/2007, jezdi dobre a hlavne tise to je asi nejvetsi plus celeho auta, hezky se vytaci, ba primo prahne po otackach na 2jku a trojku. Zajmave je ze u stareho 1.8T na dvojku pomalu neslo dat rozjezd na plny plyn jelikoz se porad protacela kola, tady s timdle to vubec nevadi neprotoci se ani trosku.

TDI to je proste trhac asfaltu, trosku jemnejsi povrch a na trojku mi to pri akceleraci trha volant z ruky:)

Kazdopadne srovnani na dalnici hodnekrat ukazalo ze 160benzinovych koni je pomalejsich nez 160 ropa koni. Koukal sem ze auta jsou zhruba stejne tezka :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych teda neodsuzoval sportmotor za to, že už chipuje 1.8 TSI, třeba to mají opravdu už zmáklý.. nebo za to, že nabízí určitou záruku.

řeč je pouze o tom pochybným prezentování záruky, myslím, že 1.8TSI už dokážou chipovat i jiní. fungování ABC je pouze ukázka hlouposti lidí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukam, ze jsem podnitil celkem zivou debatu...

Duvodem, proc jsem se pustil do toho mailovani bylo ciste to, ze mi vadi, jak sportmotor oblbuje lidi s tim prevzetim zaruky. To je pochopitelne jen zvast a nesmysl, aby prebirali zaruku na motor po uprave - museli by mit atesty od SA, od Audi....

Kdyz bych si chip nechal udelat a za pul roku by mi odesla treba spojka, uz to vidim: sportmotor rekne, ze upravili RJ a se spojkou nic nedelali a ze to s upravou nesouvisi, ve SA reknou, ze zasahem do motoru pada zaruka na cely system pohonu a ze zaruku neuznaj. A bych byl namydlenej.

Kdyby ti tuneri byli alespon fer a popravde rekli: hele, vse je vase riziko, upravou ztracite zaruku Skodovky na to a to a my rucime jen za smontovani RJ. Ale jejich stavajici pristup ve stylu 'hlavne si to od nas kup a pak se dej vule bozi' je k bliti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v dalnicnich rychlostech behem pruzneho zrychleni je jasna prevaha vetsiho tociveho momentu.

Psalo se tu o tom... Pri pruznem zrychleni (jinymi slovy maximalnim zrychleni na dany prevodovy stupen) hraje roli tocivy moment a idealne je drzet pri nem motor v otackach s max. momentem.

Naopak pro maximalni zrychleni jako takovem (pozadavku co nejrychleji akcelerovat) hraje roli vykon a idealni je drzet motor v otackach s maximalnim vykonem.

Budou-li tedy dve shodne tezka auta, jedno 160 koni 250 Nm, druhe 160 koni 350 Nm, tak pri akceleraci treba na 4. stupen 80-120 km/h vyhraje vetsi kroutak, pri sprintu na 1000 m s pevnym startem dopadnou obe auta stejne. Vliv zprevodovani pro tenhle priklad zanedbavam, ale hraje podstatnou roli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

k té dynamice mne napadlo udělat takovou malou srovnávací tabulku... (zdroj: www.autorevue.cz)

60-->

--------

1.8 TSI (118 kW) - 60-120 km/h: 6,5 s (2.-3. rychlostní stupeň)

2.0 FSI (110 kW) - 60-100 km/h: 2 st. 4,6 s; 3 st. 5,6 s; 4 st. 8 s; 5 st. 10,1 s

2.0 TFSI (147 kW) - 60-100 km/h: 3. st: 4,05 s; 4. st: 5,15 s; 5. st: 6,8; 6.st: 8,9 s

2.0 TDI (125 kW) - 60-100 km/h: 3 st. 4,2 s; 4 st. 5,8 s; 5 st. 8,3 s

2.0 TDI (103 kW) - 60-100 km/h: 3 st. 4,9 s; 4 st. 7,2 s; 5 st. 9,5 s

80-->

--------

1.8 TSI (118 kW) - 80-140 km/h: 8,6 s (2.-3. rychlostní stupeň)

2.0 FSI (110 kW) - 80-120 km/h: 3 st. 6,1 s; 4 st. 7,5 s; 5 st. 9,8 s; 6 st. 13,6 s

2.0 TFSI (147 kW) - 80-120 km/h: 3. st: 4,2 s; 4. st: 5,65 s; 5. st: 7,55; 6.st: 8,9 s

2.0 TDI (125 kW) - 80-120 km/h: 3 st. 6,4 s; 4 st. 7,7 s; 5 st. 9,6 s; 6 st. 12,4 s - tady dle mě udělali chybné měření... ty hodnoty jsou horší jak u 103 kW TDI

2.0 TDI (103 kW) - 80-120 km/h: 3 st. 5,7 s; 4 st. 6,6 s; 5 st. 8,5 s; 6 st. 12,3 s

zajímavé hodnoty... ale o co jde... že každý motor je jiný a když správně řadíš, tak ty Nm naženeš otáčkama! ;) hh dá-li se to takhle laicky říct... hh

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To VOREL: Mas skoro pravdu precedo, ale proc nekdo srovnava 1,8 TSI jen na 2 a 3 prevodovy stupen.... JA jich mam asi 7 a pouzivam je vsechny skoro stejne. Nejprve 1 potom 2.... az 6 a potom tam dam R jako raketa a to potom jede jako blazen :p :p :p Ale vazne ta tabulka je trochu neprehledna ale da se tam i neco vycist. Mne ta moje lemra lina staci a spotreba sla dolu tak neresim.... Chip na ten motor da snad jenom "blb" u chrochtaku to samo ma smysl davat chip u benzinu nikoli...

Ps: psal jsem ti proc jsem neprisel na sraz.. To vis obkladac se rozjel a nechtel skoncit a skoncil az v 20 hod a to nemelo smysl jet do maticky Prahy... kol5

Editováno: , autor: p2p
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Luke 288, Petulda: souhlas s váma.. taky bych nevěřil tomu, že by úpravce reklamoval třeba tu spojku, ale to se netýká pouze SM, ale snad všech. Prostě fakta známe a osobně bych auto v záruce nechipoval, protože když jim pak ve Škodovce na kompu najede nějakej chiptuning, tak věřím, že by se na to vymlouvali, i kdyby to s pohonným ústrojím nemělo nic společnýho. Především mě zajímá kvalita chipu a to, že poskytujou nějakou záruku, tak třeba na tom opravdu něco bude a tak to vidím pouze jako určité plus.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chip na ten motor da snad jenom "blb" u chrochtaku to samo ma smysl davat chip u benzinu nikoli...

Můžeš vysvětlit, co tě k tomuhle názoru konkrétně vede? A nepiš prosím tě, že to u 1.8 TSI nemá smysl, protože to jezdí jako raketa... 2.0 TDI je taky silák a jak píšeš, tak u chrochtáku to smysl má, tak bych chtěl vědět důvod. Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Naschval jsem slovo "BLB" dal do uvozovek a doufam ze to nikdo nebral osobne kol117 kol117 to za prve a rad popisu svoji myslenku... :p :p

Pomer mezi cenou chipu a zvyseni kroutaku a vykonu u TDI a pomer mezi cenou chipu a zvyseni vykonu a kroutaku u benzinu jasne vyhrava nafta. O nic jineho nejde. Jestli si nekdo chce dat chip do banzinu at si ho klidne da ale jak jsem napsal podle mne jenom vyhozene penize nic vic a nic min.... A jeste jedna vsuvka .. na jaky kroutici moment je navrhnuta prevodovka u TSI. Nejsem si uplne jist ale myslim ze na cca 270 Nm ale rad se necham presvedcit. Nemuzu si spomenout kde jsem to cetl ale skusim zapatrat...

PS: Jeste jednou se vsem benzinakum ktery si nechali chipovat motor "omlouvam".... hehehe kol5

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

P2P : no upravit soft u turbo benzinu a turbo nafty bych rekl ma stejny efekt takze se podle me vyplati . Osobni zkusenost s 1.8T, pocitove je ta zmena uplne stejna jako u TDI, taha to pak o moc lepe nez v serii.

Prevodovka : No tak zadna automobilka vam dobrovolne nevyrobi auto s konstrukcni limitem o 50 a vice % vyššim nez je serie, uz tak jsou kontraproduktivni ze nabizeji (nabizely) konstrukcne schodne motory, které jdou lehce upgradovat na vyssi stage. Ale pokud jezdite jako lidi tak muzete byt v klidu na 1.8T se menila lamela cca co 100000km, vzhledem k zazitkum z jizdy je to akceptovatelna obet.

Proste neco za neco.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...