Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

P2P : porad ji jeste mam :)ma 10 let, 530 tis/km na hrbu, vse s cipem na 180k. Nejlepsi auto co jsem kdy mel .)co byjsi chtel vedet ?

V rodině máme podobnou zkušenost s 1.8T. cca200 tis. km najeto s čipem na 132kw Nevím, že by se měnila spojka. (čip od Sportmotoru na 132kW - naměřeno na brzdě 129kW)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Amateri mozna nejsou (to neumim posoudit), ale lhat se snazi mocne...

Amatéři to podle mě nejsou, ale neznám nikoho komu by se s čipem od nich něco stalo s motorem.

Možná proto dávají jakousi záruku, protože mají zkušenosti, že ji nebudou muset plnit.

Tím se jich nezastávám. Jen úvaha.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, je tu někdo, komu se poďálo něco na motoru a který byl chipován u Sportmotoru? zatím o nikom po čtyřech letech na tomto fóru nevím, myslím že p. Dym. ví co dělá, nejsou to žádní amatéři

osobně nevim o nikom, co se mu něco podělalo na motoru pokud mu to nechipoval Franta z garáže. Sportmotor, Cimbu, Dieselpower... krom expertů ABC, kterým údajně po chipu výkon i klesá...

ale jako postavit tvrzení o záruce na domněnce, že se třeba nic nestane není podle mě korektní vystupování...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlas s Lukem, prohlaseni ze Vam nacipuje nekdo Wagen a ze se s nim nic nestane, no setkal sem se s tim akorat jednou a to na audine od ABT, avsak rozsireni doporuceni a prikazani jak jezdit s autem meli taky pomalu na dve A4rky. Mimoto se tam tykal jeden odstavec ze majitel auta si je vedom ze vhodnym zachazením s vozem sam ovlivnuje zivotnost namahanych dilu plus byl vypsan rejstrik casti, na ktere se zaruka nevztahuje a bylo tam myslim cele prevodove ustroji. Videl jsem to vsak v roce 2005 tak nevim jak uz to maji dneska.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chip je rohodnutí každého, jsou firmy, které to dělají dobře s minimem rizika, což je i Sportmotor, jasně píšou, že drží záruku na svou provedenou úpravu, (jak by taky mohli držet záruku na věci na které ani nesáhli) takže na řídící jednotku, funguje to asi tak, že pokud by se vyskytnul problém s motorem nebo turbem v době záruky na auto, tak se do řj nahraje původní soft a můžete reklamovat, jen se prostě musíte ozvat Sportmotoru dřív než Škodovce - podotýkám, že nevím o nikom, kdo by měl nějaký problém s chipem od Sportmotoru, mimochodem motoru může ublížit daleko víc řidič, který s ním blbě zachází (především turbo u tdi) - za tohle nebude Sportmotor přeci držet záruku, osobně jsem chipoval u Cimbu čtyři měsíce po koupi auta, auto chodilo pravidelně do Škodovky na prohlídky (co mi taky v záruce zbývalo) a ani jednou žádný problém a to, že bylo auto chipováno bylo evidentní už podle volnoběžných otáček, které byly jinak oproti sérii, v servise těžko někdo běžně pozná jestli tam chip je nebo ne, problém by mohl nastat až u reklamací např turba, spojky, nebo vody v oleji, pak se tahle věc zkoumá

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pak asi Sportmotor tu svojí záruku dost blbě prezentuje, protože to o čem píšeš, záruku na ECU, poskytuje každej a to není žádná záruka, když se v případě výskytu problému nahraje zpátky původní soft a až pak může člověk jet reklamovat. to je akorát tak podvod na škodovku, protože jinými slovy nabádaj lidi k tomu, aby ve škodovce tvrdili, že to chipovaný nikdy nebylo. už vidim servis jak tam někdo přijde a povídá: dobrý den, měl jsem chip od SM, ted se mi podělalo turbo, SM mi dal záruku na ECU, takže mi tam nahráli zpátky původní soft a vy mi teď vyreklamujte to turbo... jak by to dopadlo asi všichni víme

všechno je to o tom, že každej kdo chipuje si musí to riziko uvědomit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdar skodovkari, mozna vas bude zajimat, proc ma nova octavka po faceliftu lepsi dynamicky parametry i spotrebu nez ta puvodni. Po tel. na infolinku skoda mi rekli,ze prej je to OK, zadna tiskova chyba a je to tim ze nova verze je prej o 20 kg lehci a pak jinym naprogramovanim ridici jednotky - pry lepsi prubeh tociveho momentu...Tak sem zvedav na nejakej test:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trochu si zaspal bahamontes, bo jsem to tady psal uz drive. Informoval jsem se na to u prodejce ktery tomu narozdil od jinych autosalonu rozumi a rozdil neni jen ve vaze (20 kg ti nesnizi spotrebu skoro o pul litru a nezlepsi akceleraci o pul vteriny, je to v soucinosti jeste s jinak naladeou RJ a kratsimy prevody, pouze 6° zustal nezmeneny, jinak vsechny ostatni sli smerem dolu do rychla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na webu nevim jestli to nekde je, ale ukazoval mi nejake interni materialy skodovky pro FL s motorem 1.8 TSI a porovnavali jsme to s neFL 1.8 TSI a prevody tam byli kratsi, respektive staly prevod stejny, ale jednotlive stupne o neco kratsi, pouze 5° byla skoro stejna jako u neFL 1.8 TSI a pak 6° byla identicka s neFL prevodovkou 1.8 TSI

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

FL ma novou generaci motoru 1,8 TSI. Zmeny na motoru lajk nepozna. Kdyz se podivas z boku na kod motoru. Stary maji BZB ... novy od FL maji CDA myslim. S tema prevodama si nejsem jisty. Ale zmeny na motoru sly hodne do spotreb a tudiz do CO2.

S tim samozrejme souvisi i jiny data do motoru. Motor ma upraveny i vejfuk (2x lambda) a splni i EU5.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...