Únor 26, 200916 r Teda Vorlajz ty ses ale sprostej Ja mam takovy dojem ze to toci nekde kolem 5-ti, ale neni nad to...vyzkouset to Jinak maji pravdu s tim "polehtanim" plynu ... ono je to proste seslapnuti tak plus minus o 1cm a hned je citit tah...jenze to je tezke ti vorlajz nejak vysvetlovat, ty takovy okamzity narust vykonu nemas...tvuj motor ma uplne jine vlastnosti, ale techto hadek tady v tomto topicu bylo uz tolik, ze to ani nema cenu zase rozdmychavat
Únor 26, 200916 r Teda vorlajz ... tak nejak moc nectis to co si uvadis ve svem popisu ... pry basnik fora .... sprostak je to :-D
Únor 26, 200916 r na všechny tady seru, rád se taky peru! vy jste pěkný sráči, 2.0 Fsí mi stačí!!! Upraveno Únor 26, 200916 r od vorlajz
Únor 27, 200916 r Vorlik je spravnej, bije se za svůj motor do roztrhání těla .....nebo otesánka ?!?!?!.... teď fakt nevím Jinak vím že TFSIčko v RSce jede mooc krásně, ale když jsem s ním uháněl po dálnici tak do 200km/h to šlo krásně, ale pak už to bylo horší, takže věřím že na rovince do těch 180 km/h opravdu šimrají plyn ale od těch cca. 190 - 200 km/h už musíš vyzout tenisky a vzít si pořadné kanady a šlapat na plyn co to dá. Je ale možný že ten kousek co jsem měl pučený (předváděcka) byla blbě zajetá, nicméně po chvilce plynu na podlaze se na tacho ukázalo 250 km/h, takže max. rychlost tomu auto nescházela, jen to už nebylo šimrání...
Únor 27, 200916 r Jenom skoda ze se v te dobe pred pul rokem neprodavala kombinace 1,8 TSI a SCOUT. Ach jo skoda.... To by byl narez.... Vorle neboj nekdo hodne sikovny vymysli a udela to 2,0 FSiiiiii turbicko a potom se nam budes smat ty.... :smich: :smich:
Únor 27, 200916 r ale v tom je právě ten rozdíl... já bych se vám kluci nesmál!!! nejsem takový!!! TSI měli dělat do Scouta už v roce 2007 ... bohužel jsem na něj nevydržel čekat!
Únor 27, 200916 r Jj to je recht, delat tento motor ve Scoutu nevahal bych ani minutu...ach jo, skoda no Upraveno Únor 27, 200916 r od Bladik
Únor 27, 200916 r Presne tak jestli by ho delali nevahal bych ani sekundu....O tom zadna...RS jsem nechtel nechci drazdit lidi kolem a uz vubec ne svoji EX... Ta aby to nerozchodila...
Únor 27, 200916 r ja jsem taky nevahal... a proto mam 2.0 FSI ... no kazdopadne by me zajimala spotreba s TSIckem v tom rezimu, ve kterym jezdim ja .... mylsim, ze by se to od FSI moc nelisilo...
Únor 27, 200916 r To zjisti jenom nekdo kdo ma Scouta... Je tu nekdo kdo ma Scouta s 1,8 TSI????? :smich:
Březen 2, 200916 r Môže mi niekto podať bližšie info o motore, čo sa týka techniky? Jedná sa mi hlavne o rozvodový mechanizmus. Niekde som čítal, že vraj to má reťazové rozvody, aj keď neviem. No a alternátor je poháňaný klinovým remeňom. Prosím o info
Březen 2, 200916 r Spotreba Brno - Praha obchvat - Ml. Boleslav a potom nejaka prdel sveta kde jsem kupoval babetu a cesta zpet. Silnice mokra a celou dobu prselo. 3 zastavky vcetne jidla , najeto cca 550 km, prumerka cca 150 az 160. Viz foto: Jinak Vorle pri 160 km toci na 5 - 3500 a pri 160 na 6 - 3000 ot/min. A k te 6 jsem ujel vecer na 5 asi 50 km nez jsem si toho vsiml. Jsem trubka uz se mi to stalo asi 3x. Musim si na to davat veciho bacha... :p 200 jsem si netroufl prselo a mam zimaky jenom do 180... :smich: Upraveno Březen 2, 200916 r od p2p
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.