Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

Ako je to s otáčkami motora na 6.stupni pri rýchlostiach 90, 110, 130, a 160 km/h ?

Uz sa to tu urcite riesilo a ty sa urcite pytas na 6stupnovu prevodovku. Mne DSG radi 7.stupen uz pri 80ke. Otacky pozriem zajtra, ked sa pojdem previezt s novym autom aj po dialnici. Tu 160ku ale este skusat nejdem...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty otáčky se tu před pár dny řešily... zkus zalistovat zpět! ;)

Ale nie všetky, mne v podstate stačia presné otáčky pri dvoch rôznych rýchlostiach, ostatné si už dorátam ;)

Nie že by to bolo nevyhnutné pre moju existenciu, keď sa to nedozviem v tomto fóre, za dva týždne si to zistím na vlastnú päsť vo vlastnom novučičkom táaaatošovi. Fúha, už sa nemôžem dočkať :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uz sa to tu urcite riesilo a ty sa urcite pytas na 6stupnovu prevodovku. Mne DSG radi 7.stupen uz pri 80ke. Otacky pozriem zajtra, ked sa pojdem previezt s novym autom aj po dialnici. Tu 160ku ale este skusat nejdem...

maximum máš 230 km ... cca.... takže těch 160 km bych klidně dal... to budeš točit max kolem 3500 - 4000 ot. což je přesně 3/4 max výkonu... ;) pořádně to zajeť, ať z toho nemáš línou mrchu!!! :kol-48:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

věř mi Bladíčku pumprdlíčku..., že ani nemám zájem jezdit 230 km/h... nerad bych se v autě zabil! ;) ale věřím, že pro člověka,i, jako jsi ty... to musí být opravdový zážitek!!! :smich: :smich: :smich:lol

Vis Vorlajzicku...ja opravdu nemam nutkani jezdit takhle rychle, jel jsem to jen jednou a to mi bohate stacilo, ale ja vim ze te to strasne trapi kdyz ta tvoje atmosfericka mrcha nejede :smich: :smich: :p :p :p :p

Mam dotaz ohledne toho DSG s timto motorem, jak ses na tom se spotrebou P.T.? Hlavne by me zajimal mestsky provoz.

Editováno: , autor: Bladik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

NO udajně by měla být o zhruba 0,5L menší než z manuálem,ale co teda koukám na to co má P.T. v podpisu což je 9,2L mi nepřipadá že by z DSG byl 1.8TSI úspornější..spíš teda naopak...9,2L jsem nikdy neměl ani u těžšího SII se kterym ted už 3/4 jezdim...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

NO udajně by měla být o zhruba 0,5L menší než z manuálem,ale co teda koukám na to co má P.T. v podpisu což je 9,2L mi nepřipadá že by z DSG byl 1.8TSI úspornější..spíš teda naopak...9,2L jsem nikdy neměl ani u těžšího SII se kterym ted už 3/4 jezdim...

ale má ho iba 2 týždne, aj to mu ho v stredu vykradli :( a je v servise... :feve::aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam dotaz ohledne toho DSG s timto motorem, jak ses na tom se spotrebou P.T.? Hlavne by me zajimal mestsky provoz.

Viz muj podpis, ale zatim je to nesmerodatne, mam pouha dve tankovani (tri i s prvotnim)..

NO udajně by měla být o zhruba 0,5L menší než z manuálem,ale co teda koukám na to co má P.T. v podpisu což je 9,2L mi nepřipadá že by z DSG byl 1.8TSI úspornější..spíš teda naopak...9,2L jsem nikdy neměl ani u těžšího SII se kterym ted už 3/4 jezdim...
ale má ho iba 2 týždne, aj to mu ho v stredu vykradli :( a je v servise... :feve::aggressive:

Presne jak pise wrccko, zatim je ta spotreba dost nesmerodatna. Zkousim co to umi na dalnicich, ve meste, jeste jsem se s automatem neszil :) Ale treba v nedeli pred vykradenim jsem jel Praha-Hradec plus nejake popojizdeni po kramech v Praze a prumerka dle PP byla kolem 8.. A to jsem cestou do Hradce zkousel tech 180 :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja uz budu mit tenhle motor rok a porad si ho uzivam :-D

Ale ne naucil jsem se s nim jezdit...hold musis poznat kdy to ma cenu na to slapnout a kdy ne, prave proto me zajima ten mestsky provoz, protoze tam je tento motor na spotrebu strasne nachylny, mimo mesto se da dostat i se sviznou jizdou na moc pekne spotreby (mezi 7-8 litry).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám ted na SII 1.8TSI najeto už 80.000km a jen jedno mínus a to je spotřeba ve městě.....tak jak se s tim dá jet mimo město a to svižně za krásných 7L(v klidnym tempu i pod 7L),tak opak jsou městské zácpy...v tu ránu to letí vzhůru...na co si pořád ještě nějak nemůžu zvyknout z naftáků...kde to zvýšení spotřeby neni tak markantní(teda krom 2.0TDI)....tam ani člověk pomalu nepozná rozdíl (mimo město a ve městě).Jinak u celkem těžkého SII mám ted celkovou spotřebu 7,4L...ale to jezdim ze 70-80% mimo město.....Známej co má totožného SII jako služebáka,tak ten jezdí naopak 70-80% po Praze a řikal že pod 9L se ještě nikdy nedostal..ale teda sám přiznává že má olověnou nohu z předchozího SI 1.9TDI...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to sou romany tady teda :palec2:

Pekne povidani a asi pravdive, k TSi...to mesto se da zvladnout, ale je treba se s nim naucit, problem je kdyz chytnes cervenou vlnu a porad plyn-brzda-plyn...tak to pak leti nahoru a neda se s tim moc delat. Ja treba jezdim pravidelne Brno-Pardubice pres Vysocinu a jezdim to jak pise Vorlajz spis za hranici povolenych limitu ... tak plus-minus 20km/h a akceleruji svizne, nemam rad pozvolne rozjizdeni lolkol5 Spotreba je na teto trase tak mezi 6.5-7.5l ... onehda jsem na teto trase udelal mensi rekord, kdy se na me u Zdaru rozsvitilo hladove oko a ja mel penezenku(podotykam se vsema dokladama, penezma a kartama) nechanou v Brne, takze v pulce trasy jsem zvolnil a dojel jsem do Pardubic jako beranek za nadhernych 6.0l :palec2: :palec2: Ale ta cesta byla tak trosku opravdu o hodne volne noze :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vorliku krasne jsi to napsal.... A Karlos taky...... mate pravdu... Jezdim klidne i kdyz svizne a jednou zacas mu provetram faldiky na 6000 ot a to je potom mazec. Ve vyssich otackach se to jiny motor.... s jinou charakteristikou a krasne zivy.. aj ak psal Vorel v te dobe neexistovala kombinace Scouut a TSI a proto koupil kombinaci SCOUUT a atmosfericky motor (v te dobe nejlepsi co nabizeli) a ja jsem zase uprednostnil motor pred variantou 4x4.... Na setkani SkodaHoumeles snad dorazim a tesim se na to (na VAS kol5 kol5 kol5 ). Vsem benzinum slava anikdy jinak.... :palec2: :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neni to divný...kromě výbav L+K,RS,Scout mají standartní výbavy 15"kola..

Pokud nepřiplatíš,tak dostaneš u jednotlivých výbav toto:

Classic - 15"plechové kola+poklice

Ambiente - 15"plechové kola+poklice

Elegance - 15"Alu.kola

L+K - 17"Alu.kola

RS - 17"Alu.kola

Scout - 17"Alu.kola

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak předváděčky toho maj vždy celkem dost navíc a úpřímně řečeno v té Eleganci už by ty 16"kola měli být standartně.....Co bych osobně udělal já by bylo

Classic - 15"plecháče s poklicema

Ambiente - 15" Alu.kola

Elegance - 16" Alu.kola

Na těch 15"kolech ta OII vypadá dost divně,jak kdyby jí něco chybělo........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam ted 15-ky zimaky ... litaky teda a nevypada to tak hrozne, docela to de.

Ale neni nad 17-ky Pegasusy na leto... :palec2:

Jinak u tohoto motoru, jsou akorat vepredu chlazeny kotouce a vzadu normalni, ale prumer bude asi stejny jako u vsech ostatnich vybav ne? Akorat RSo ma vetsi prumer kotoucu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...