Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

ZKUSTE SE NEKDY JEN ZE SRANDY PODIVAT JAK CERPAJI Z CISTERNY BENZIN A NAFTU DO ZASOBNIKU. HADICE VUBEC NECISTI jak s nema jedou na aute, tak napoji do tanku a v klidu cerpaji. Mam osobni skusenost s SHELL v Bohunicich. Jestli tam je bordel nebo ne, je jim jedno. Zakaznik prece zaplati. Uz delsi dobu premyslim ze to natocim a dam nekomu k posouzeni at maji ostudu... :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak k benzinum 2,0 TFSi má předepsáno 98. 1,8 TSi je dělaný na 95 a zvládne nouzově i 91 ( ztráta výkonu částečná ) proto je tedle motor do Indie Číny a podobných zemí.

Třeba do auto co jdou an Ukrajinu se lepí jiné štítky než třeba do Německa.

2,0 TSi má předepsaný minimálně 95.

Co se týče kvality benzínů a benzinek. Ty české dost zaostávají. Ale taky preferuji OMV.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ludia, neviem či sa to riešilo, nedávno som si všimol u mojej jednaosmičky jemné vibrovanie motora pri cca 2000 otáčkach, zaujímavé je však to, že to robí len pri pomalšom zrýchlení (cca o 1-2km/h v priebehu 1 sek.) a len na 4. a 5. prevodovom stupni. Nerobí to vždy, najmä však pri nezohriatom motore. Nemáte tušenia, čím to je a či to vôbec riešiť ? :help:

Mimochodom, motor ešte nie je zabehnutý (950 km), ale neviem či to s tým má nejaký priamy súvis ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja pozoruji vibrace jenom pri studenem motoru na volnobeh cca 20 s a nebo prvni rozjezd, ten je takovy divny... Potom vse OK... Resil jsem to v servisu a neschledali nic spatneho.... diagnostika OK a tim padem nic neresili. S tim pocukavanim je otravuj dokud to neopravi (jestli ti to dela soustavne mas vyhodu). Problem je v tom ze ten motor nikdo poradne nezna a tim padem nikdo ho neumi opravit. Viz prispevek Karlose ohledne skubani jeho 1,8 TSI. Musel prijet borec z Audi... No proste hruza... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja pozoruji vibrace jenom pri studenem motoru na volnobeh cca 20 s a nebo prvni rozjezd, ten je takovy divny... Potom vse OK... Resil jsem to v servisu a neschledali nic spatneho.... diagnostika OK a tim padem nic neresili. S tim pocukavanim je otravuj dokud to neopravi (jestli ti to dela soustavne mas vyhodu). Problem je v tom ze ten motor nikdo poradne nezna a tim padem nikdo ho neumi opravit. Viz prispevek Karlose ohledne skubani jeho 1,8 TSI. Musel prijet borec z Audi... No proste hruza... ;)

Tak pevne dúfam, že ho to prejde, ešte počkám do 1500 km, keď to ani potom neprestane, tak to už budem musieť riešiť :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tim cukanim p2p, jsem jim to ted hodil na nejake reklamace (konecne me vymeni vsechna tesneni ... snad :) ) tak jsem jim tam rekl i to cukani, borec skoro vypadal jako by tomu motoru rozumel tak rikal ze zkontroluji napinak reteze, ze uz u jedne 1.8 menili napinak, takze uvidim, kazdopadne mi ale rikal ze to cukani benzinove motory s turbem delat muzou a dost to ovlivnuje kvalita benzinu, coz jsem posledni dobou sledoval, prave tim tankovanim v Pardubicich a pak v Brne ... na Brnensky benzin mi to cukalo na Pardubicky ne, uvidime co s tim hosi udelaji pak dam vedet. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aka je vasa skusenost so spotrebou oleja v 1.8 TSI? Kolko to asi "zerie" a po kolkych km ste prvykrat dolievali olej?

Pytam sa najma preto, ci si mam kupit flasku oleja a vozit ju niekde v kufri, just in case....to sa uz snazim predist niecomu podobnemu ako sa mi stalo nedavno s chladiacou kvapalinou, ked som musel dolievat vodu po necelych 2000km a v servise mi povedali, ze to je normalne, ze pri novom motore to proste tak klesne (pod minimum, az sa kontrolka nedostatku kvapaliny rozsvietila).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trošku jsem tu spotřebu oleje studoval, prt. mě to zajímá, a uvádí se, že turbo motor musí kvůli své konstrukci při provozu v otáčkách 3400-4000/min vzít litr oleje na 10k km.

Plus oleje s nízkou viskozitou pro prodloužené intervaly, tak mě celkem zaráží, že ani deci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl bych jeden hodně laický dotaz mimo vaše téma. Čím to je, že Octavia 1,8 TSI po FL má papírově nižší spotřebu než OII bez FL? Výkon i točivý moment a průběh motoru je stejný. Díky za odpověď, které porozumím :-) Zajímalo by mě totiž, jestli je to jen papírová úprava nebo bude opravdu mít reálně nižší spotřebu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl bych jeden hodně laický dotaz mimo vaše téma. Čím to je, že Octavia 1,8 TSI po FL má papírově nižší spotřebu než OII bez FL? Výkon i točivý moment a průběh motoru je stejný. Díky za odpověď, které porozumím :-) Zajímalo by mě totiž, jestli je to jen papírová úprava nebo bude opravdu mít reálně nižší spotřebu.

trovhu ten motor priskrtili kvuli EU5 takze ma jiny prubeh vykonu a tim padem je trosku snizena spotreba, ovsem co to znamena v realu, to se pozna.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tim olejem, pokles po 27000 km byl na rysce cca 1,5 mm az 2 mm max. Tak olej neresim a budu asi resit to poskubavani za studena jk Bladik. Kde jsi to reklamoval to poskubavani za studena PLS.... :)

V Pardubicich kde jsem to auto kupoval, ale uvidim co s tim chlapci udelaji, zatim se mi neozvaly, uz jsem na ne vystartoval kvuli tomu vrzani tesneni, ze chci odstoupit od kupni smlouvy a vratit penize tak to zacali resit a podle vsech indicii, pujde auto zpet do Boleslavy na detailni testovani, tak jsem jim tam nahlasil i to skubani. Uvidim co s tim chlapci vyresi a jaky bude vystup hlavne od Bolky, ale uz jsem byl opravdu hodne ostrej, protoze pristupy at uz servisu tak i Boleslavy byl strasnej, a jakmile jsem jim hodil na krk odstoupeni od smlouvy tak se o me najednou zajimalo pet lidi jak muj problem okamzite vyresit abych byl spokojeny apod. Jakmile se neco dozvim dam vedet. Chce to byt opravdu drsny normalnim pristupem, zadnou reklamaci k predstave sve nedovedes, tot moje zjisteni. :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řekl bych, že asi ve stejném rozsahu jako s každým jiným autem a motorem - ve škodovce nikdy nevyrobí sérii aut ve 100% kvalitě, viz. ostatní motorizace tady, někdo chválí, někdo haní.

Nevím jestli to Tvoje auto Bladiku půjde přímo do Bolky, spíš bych tipoval, že do servisu dojede regionální technik škodovky a pořeší to tam, vlastní zkušenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mam odpoved na to cukani, v Boleslavy o tom vedi a je na to novy flash ridici jednotky, auto mam v tuto chvili preflashovane a je to v poradku ... Boleslav na to vydala snad nejake upozorneni(tyka se to snad MR08-ek, FL by mely byt v poradku), ale je to asi o tom technikovi v tom danem servise zda k necemu je a zda o necem vi a nebo na to proste s..e! Uvidim, pristi ctvrtek si pro auto jedu, tak se pozna. Jinak co se tyka te cesty auta do Boleslavy tak prijedou primo technici z Boleslavy a budou sami menit vsechna tesneni a ustavovat dvere, s tim ze mi borec rekl, ze tato tesneni se nesmeji nicim mazat pokud to zacne vrzatk tak zasadne jen umyt a otrit vodou!

Tak myslim ze jeden vetsi problem je v tuto chvili vyresen :palec2: :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...