sidzej Vloženo 23. Duben 2009 Sdílet Vloženo 23. Duben 2009 To ano, asi to dost zalezi na "majitelovi" cerpacky a ako sa stara (resp. nestara) o cistenie nadrzi. BP v Cechach nemate? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 23. Duben 2009 Sdílet Vloženo 23. Duben 2009 ZKUSTE SE NEKDY JEN ZE SRANDY PODIVAT JAK CERPAJI Z CISTERNY BENZIN A NAFTU DO ZASOBNIKU. HADICE VUBEC NECISTI jak s nema jedou na aute, tak napoji do tanku a v klidu cerpaji. Mam osobni skusenost s SHELL v Bohunicich. Jestli tam je bordel nebo ne, je jim jedno. Zakaznik prece zaplati. Uz delsi dobu premyslim ze to natocim a dam nekomu k posouzeni at maji ostudu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 23. Duben 2009 Sdílet Vloženo 23. Duben 2009 To bude asi ten problem Shellu na Brnensku, protoze ten benzin je fakt takovej divnej, nekdy dobry nekdy horsi, zasadne jezdim k OMV nebo k Benzine, ale Benzina je posledni dobou jedna z nejdrazsich Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 23. Duben 2009 Sdílet Vloženo 23. Duben 2009 Tak k benzinum 2,0 TFSi má předepsáno 98. 1,8 TSi je dělaný na 95 a zvládne nouzově i 91 ( ztráta výkonu částečná ) proto je tedle motor do Indie Číny a podobných zemí. Třeba do auto co jdou an Ukrajinu se lepí jiné štítky než třeba do Německa. 2,0 TSi má předepsaný minimálně 95. Co se týče kvality benzínů a benzinek. Ty české dost zaostávají. Ale taky preferuji OMV. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alvisio Vloženo 26. Duben 2009 Sdílet Vloženo 26. Duben 2009 Ludia, neviem či sa to riešilo, nedávno som si všimol u mojej jednaosmičky jemné vibrovanie motora pri cca 2000 otáčkach, zaujímavé je však to, že to robí len pri pomalšom zrýchlení (cca o 1-2km/h v priebehu 1 sek.) a len na 4. a 5. prevodovom stupni. Nerobí to vždy, najmä však pri nezohriatom motore. Nemáte tušenia, čím to je a či to vôbec riešiť ? Mimochodom, motor ešte nie je zabehnutý (950 km), ale neviem či to s tým má nejaký priamy súvis ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 28. Duben 2009 Sdílet Vloženo 28. Duben 2009 Tak toto chovani teda neznam, ja bych mozna pockal jeste nejaky ten kilometr, preci jen 900km neni vubec nic. Popr. s tim muzes zajet do servisu, ale mam takove tuseni ze by tam na tebe stejne cumeli jak telata na novy vrata Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 28. Duben 2009 Sdílet Vloženo 28. Duben 2009 Ja pozoruji vibrace jenom pri studenem motoru na volnobeh cca 20 s a nebo prvni rozjezd, ten je takovy divny... Potom vse OK... Resil jsem to v servisu a neschledali nic spatneho.... diagnostika OK a tim padem nic neresili. S tim pocukavanim je otravuj dokud to neopravi (jestli ti to dela soustavne mas vyhodu). Problem je v tom ze ten motor nikdo poradne nezna a tim padem nikdo ho neumi opravit. Viz prispevek Karlose ohledne skubani jeho 1,8 TSI. Musel prijet borec z Audi... No proste hruza... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alvisio Vloženo 28. Duben 2009 Sdílet Vloženo 28. Duben 2009 Ja pozoruji vibrace jenom pri studenem motoru na volnobeh cca 20 s a nebo prvni rozjezd, ten je takovy divny... Potom vse OK... Resil jsem to v servisu a neschledali nic spatneho.... diagnostika OK a tim padem nic neresili. S tim pocukavanim je otravuj dokud to neopravi (jestli ti to dela soustavne mas vyhodu). Problem je v tom ze ten motor nikdo poradne nezna a tim padem nikdo ho neumi opravit. Viz prispevek Karlose ohledne skubani jeho 1,8 TSI. Musel prijet borec z Audi... No proste hruza... Tak pevne dúfam, že ho to prejde, ešte počkám do 1500 km, keď to ani potom neprestane, tak to už budem musieť riešiť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 28. Duben 2009 Sdílet Vloženo 28. Duben 2009 No myslim ze neprejde.... Dotlac je do diagnostiky a trvej na svem... Jinak se na to vyserou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 28. Duben 2009 Sdílet Vloženo 28. Duben 2009 S tim cukanim p2p, jsem jim to ted hodil na nejake reklamace (konecne me vymeni vsechna tesneni ... snad ) tak jsem jim tam rekl i to cukani, borec skoro vypadal jako by tomu motoru rozumel tak rikal ze zkontroluji napinak reteze, ze uz u jedne 1.8 menili napinak, takze uvidim, kazdopadne mi ale rikal ze to cukani benzinove motory s turbem delat muzou a dost to ovlivnuje kvalita benzinu, coz jsem posledni dobou sledoval, prave tim tankovanim v Pardubicich a pak v Brne ... na Brnensky benzin mi to cukalo na Pardubicky ne, uvidime co s tim hosi udelaji pak dam vedet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sidzej Vloženo 29. Duben 2009 Sdílet Vloženo 29. Duben 2009 Aka je vasa skusenost so spotrebou oleja v 1.8 TSI? Kolko to asi "zerie" a po kolkych km ste prvykrat dolievali olej? Pytam sa najma preto, ci si mam kupit flasku oleja a vozit ju niekde v kufri, just in case....to sa uz snazim predist niecomu podobnemu ako sa mi stalo nedavno s chladiacou kvapalinou, ked som musel dolievat vodu po necelych 2000km a v servise mi povedali, ze to je normalne, ze pri novom motore to proste tak klesne (pod minimum, az sa kontrolka nedostatku kvapaliny rozsvietila). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 29. Duben 2009 Sdílet Vloženo 29. Duben 2009 Jak uz se psalo... ani deci.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 29. Duben 2009 Sdílet Vloženo 29. Duben 2009 tak vozit flašku oleje v autě? to já považuju za samozřejmost!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 29. Duben 2009 Sdílet Vloženo 29. Duben 2009 U 1.8 neni treba vozit flasku v aute ... myslim samozrejme oleje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 29. Duben 2009 Sdílet Vloženo 29. Duben 2009 Trošku jsem tu spotřebu oleje studoval, prt. mě to zajímá, a uvádí se, že turbo motor musí kvůli své konstrukci při provozu v otáčkách 3400-4000/min vzít litr oleje na 10k km. Plus oleje s nízkou viskozitou pro prodloužené intervaly, tak mě celkem zaráží, že ani deci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Skeeve79 Vloženo 29. Duben 2009 Sdílet Vloženo 29. Duben 2009 Měl bych jeden hodně laický dotaz mimo vaše téma. Čím to je, že Octavia 1,8 TSI po FL má papírově nižší spotřebu než OII bez FL? Výkon i točivý moment a průběh motoru je stejný. Díky za odpověď, které porozumím :-) Zajímalo by mě totiž, jestli je to jen papírová úprava nebo bude opravdu mít reálně nižší spotřebu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 29. Duben 2009 Sdílet Vloženo 29. Duben 2009 S tim olejem, pokles po 27000 km byl na rysce cca 1,5 mm az 2 mm max. Tak olej neresim a budu asi resit to poskubavani za studena jk Bladik. Kde jsi to reklamoval to poskubavani za studena PLS.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 29. Duben 2009 Sdílet Vloženo 29. Duben 2009 Měl bych jeden hodně laický dotaz mimo vaše téma. Čím to je, že Octavia 1,8 TSI po FL má papírově nižší spotřebu než OII bez FL? Výkon i točivý moment a průběh motoru je stejný. Díky za odpověď, které porozumím :-) Zajímalo by mě totiž, jestli je to jen papírová úprava nebo bude opravdu mít reálně nižší spotřebu. trovhu ten motor priskrtili kvuli EU5 takze ma jiny prubeh vykonu a tim padem je trosku snizena spotreba, ovsem co to znamena v realu, to se pozna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 29. Duben 2009 Sdílet Vloženo 29. Duben 2009 S tim olejem, pokles po 27000 km byl na rysce cca 1,5 mm az 2 mm max. Tak olej neresim a budu asi resit to poskubavani za studena jk Bladik. Kde jsi to reklamoval to poskubavani za studena PLS.... V Pardubicich kde jsem to auto kupoval, ale uvidim co s tim chlapci udelaji, zatim se mi neozvaly, uz jsem na ne vystartoval kvuli tomu vrzani tesneni, ze chci odstoupit od kupni smlouvy a vratit penize tak to zacali resit a podle vsech indicii, pujde auto zpet do Boleslavy na detailni testovani, tak jsem jim tam nahlasil i to skubani. Uvidim co s tim chlapci vyresi a jaky bude vystup hlavne od Bolky, ale uz jsem byl opravdu hodne ostrej, protoze pristupy at uz servisu tak i Boleslavy byl strasnej, a jakmile jsem jim hodil na krk odstoupeni od smlouvy tak se o me najednou zajimalo pet lidi jak muj problem okamzite vyresit abych byl spokojeny apod. Jakmile se neco dozvim dam vedet. Chce to byt opravdu drsny normalnim pristupem, zadnou reklamaci k predstave sve nedovedes, tot moje zjisteni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 30. Duben 2009 Sdílet Vloženo 30. Duben 2009 nechci aby to vyznělo nějak zle, ale zdá se mi to, nebo začínají s TSI problémy??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 30. Duben 2009 Sdílet Vloženo 30. Duben 2009 Řekl bych, že asi ve stejném rozsahu jako s každým jiným autem a motorem - ve škodovce nikdy nevyrobí sérii aut ve 100% kvalitě, viz. ostatní motorizace tady, někdo chválí, někdo haní. Nevím jestli to Tvoje auto Bladiku půjde přímo do Bolky, spíš bych tipoval, že do servisu dojede regionální technik škodovky a pořeší to tam, vlastní zkušenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 30. Duben 2009 Sdílet Vloženo 30. Duben 2009 Tak mam odpoved na to cukani, v Boleslavy o tom vedi a je na to novy flash ridici jednotky, auto mam v tuto chvili preflashovane a je to v poradku ... Boleslav na to vydala snad nejake upozorneni(tyka se to snad MR08-ek, FL by mely byt v poradku), ale je to asi o tom technikovi v tom danem servise zda k necemu je a zda o necem vi a nebo na to proste s..e! Uvidim, pristi ctvrtek si pro auto jedu, tak se pozna. Jinak co se tyka te cesty auta do Boleslavy tak prijedou primo technici z Boleslavy a budou sami menit vsechna tesneni a ustavovat dvere, s tim ze mi borec rekl, ze tato tesneni se nesmeji nicim mazat pokud to zacne vrzatk tak zasadne jen umyt a otrit vodou! Tak myslim ze jeden vetsi problem je v tuto chvili vyresen :palec2: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 30. Duben 2009 Sdílet Vloženo 30. Duben 2009 Fl mají jiná data protože mají jinej motor. Jestli má ještě někdo problémy s cukáním napište sem jaký máte data v jednotce a můžu vám napsat jestli máte starý či aktualni stav. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 30. Duben 2009 Sdílet Vloženo 30. Duben 2009 Ty bladiku nemuzes sehnat cislo flashovaci verze new na 1,8 TSI. Zeptej se pls... Pujdu to taky reklamovat a jestli nebudou nic delat tak na ne pekne vlitnu. Uz se tesim.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 30. Duben 2009 Sdílet Vloženo 30. Duben 2009 (editace) Ty, vubec nevim nic o tech verzich ani jaka cisla to jsou, jen mi rekl ze preflashovali ridici jednotku motoru a to prave na popud Bolky, ktera k tomu pred casem vydala nejake upozorneni ci co. Editováno: 1. Květen 2009, autor: Bladik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.