Publikováno Květen 31, 200718 r Ahojte, hledal jsem tu neco ohledne cukani motoru,ale presnou odpoved jsem nenasel. Co se mi deje - kdyz auto delsi dobu stoji (asi tak 8hod ;-) ) a je venku napr. poprseno popr. pod nulou, auto do doby, nez se plne zahreje motor na provozni teplotu obcas (1x, 2x do zahrati) zacne cukat pri pridavani plynu. Staci vzdy plyn ubrat a pridat a je to OK. Pri zahratem motoru je to OK a zadne cukani nepocituju. Zda se mi, ze to ma navaznost na tu vlhkost a taky na teplotu, muze to byt lambda ? Samozrejme VAG OK, zadna chyba, v motorovem prostoru nic podezrele nesyci, svicky maji jeste 20.000 rezervu do vymeny. Nejaky napad ? Nechci zbytecne vyhodit penize za lambdu....
Květen 31, 200718 r Ahojte,hledal jsem tu neco ohledne cukani motoru,ale presnou odpoved jsem nenasel. Co se mi deje - kdyz auto delsi dobu stoji (asi tak 8hod ;-) ) a je venku napr. poprseno popr. pod nulou, auto do doby, nez se plne zahreje motor na provozni teplotu obcas (1x, 2x do zahrati) zacne cukat pri pridavani plynu. Staci vzdy plyn ubrat a pridat a je to OK. Pri zahratem motoru je to OK a zadne cukani nepocituju. Zda se mi, ze to ma navaznost na tu vlhkost a taky na teplotu, muze to byt lambda ? Samozrejme VAG OK, zadna chyba, v motorovem prostoru nic podezrele nesyci, svicky maji jeste 20.000 rezervu do vymeny. Nejaky napad ? Nechci zbytecne vyhodit penize za lambdu.... Dělala mi to spojka na lambdě, když bylo loni tolik sněhu a jezdil jsem po našich "upravených" silnicích břichem po sněhu. Kontakty zaoxidovány. Upraveno Květen 31, 200718 r od tomci
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.