Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
Na to,že si to neskúšal,tak to je odvážne tvrdenie,už len preto,že ak sa chce vyrovnať ťahom TDI v prvej polovici ot.,musí ísť v tretej štvrtine ot otáčok a to nie je žiadna výhra a samozrejme už pri inej spotrebe.

No tak tim bych si uplne jisty nebyl - uz jen proto, ze ta 1.4 je turbo, takze ma konstantni kroutici moment uz od nizkych otacek. Tudiz rozhodne nemusi jit ve vysokych otackach. Pravdou je, ze 1.9 TDI ma 250Nm, kdezto 1.4 TSi "jen" 200Nm, takze ten tah u TDI bude o neco vyssi.

No a spotreba benzinu bude porad vyssi nez dieselu, to je jasne..

Vloženo

Ja som písal,že ak chce isť ako TDI do 1/2ot musí ísť do 3/4.Netvrdím,že v nižších by neťahal,ale ak chce jazdiť bežnej prevádzke ako TDI,čiže na 250Mn motora,čo je jeho veľkou výhodou musí ho viac osoliť,aby Mk dohnal prevodovkou .Preto som napísal,že je to odvážne tvrdenie a ešte k tomu bez praxe.A 50Nm nie je zrovna málo. ;)

Vloženo
Ja som písal,že ak chce isť ako TDI do 1/2ot musí ísť do 3/4.Netvrdím,že v nižších by neťahal,ale ak chce jazdiť bežnej prevádzke ako TDI,čiže na 250Mn motora,čo je jeho veľkou výhodou musí ho viac osoliť,aby Mk dohnal prevodovkou .Preto som napísal,že je to odvážne tvrdenie a ešte k tomu bez praxe.A 50Nm nie je zrovna málo. ;)

No 50 Nm je naozaj dosť, o tom vôbec nepochybujem, ale motor má lineárny priebeh výkonu aj krútiaceho momentu, a preto si myslím, že tento motor stačí držať medzi 1500 a 2500 ot./min, určite to nie je žiaden lenivec, a určite má krajší ťah ako traktor, alias 1,9 TDI :)

A s tou spotrebou to určite nebude tragédia. V meste to zožerie možno o 1 až 2 litre viac ako 1,9TDI, ale to nie je až také hrozné. Vychádzam z toho, že som vyskúšal 1,8 TSI s manuálom aj s DSGčkom, a spotreba bola v prvom prípade niečo nad 9 litrov, pri DSGčku to bolo pod 9 litrov, a to som to DSGčko nešetril. No a to TDIčko žerie tiež okolo 6 - 7 l v meste.

Trocha už aj lutujem, že som si Octu neobjednal s DSGčkom, ale na takto silný motor je snáď manuál úplne v pohode a tá cena vyše 2000€ sa mi zdala dosť za automat, aj keď je to v tomto prípade určite adekvátne.

Vloženo (editace)

Nepochybujem,že je to dobrý motor a celkom slušne ťahá,ja som reagoval iba na slová "určite lepší" nič viac a nakoľko v bežnom režime nemá ťah TDIčka a rozdiel spotreby tiež nie je zanedbateľný,tak to "určite lepší" motor nie je ;)

Innak to TDI jazdí na 6-7 l ,to je fakt,ale v zime v lete je to po meste 5-6 l a samozrejme benzín má príjemnejší zvukový prejav aj ked to TDI nejak moc nevnímam. :)

alvisio,moc často používaš slovo "určite" ;)

Editováno: , autor: Scynet
Vloženo
Jasne, asi jsem te spatne pochopil - mel jsem pocit ze mluvis o krouticim momentu :)

P.T., nahraj prosím nejaké fotky tvojej Octavie, bol som veľmi zvedavý ako vyzerá tá aqua, ale keďže som ju nevidel pri výbere ani na totkách, ja som sa nakoniec rozhodol pre anthracite, ale naozaj ma to zaujíma :palec2:

Vloženo (editace)
P.T., nahraj prosím nejaké fotky tvojej Octavie, bol som veľmi zvedavý ako vyzerá tá aqua, ale keďže som ju nevidel pri výbere ani na totkách, ja som sa nakoniec rozhodol pre anthracite, ale naozaj ma to zaujíma :palec2:

Fotky budou, jen co bude auti zpet ze servisu :) Asi si taky udelam svoje tematko :)

Edit: Fotky jsou v tematu P.T.-ho Vivi

Editováno: , autor: P.T.
Vloženo
Ochrana podvozku proti kameňom je len plastové obloženie podvozku - nejedná sa teda o zvýšený podvozok a kryt pod motorom z kovu.

V Slovenských cenníkoch (je zaujímevé, že len pre sedan :feve:) je doplnok Ochranný kryt motora a prevodovky 1SK - 148€, neviete o tom niečo ?

Vloženo

přesunuto do OII, přeci jenom FL už není žádná novinka

časem to snad i smažu, přeci jenom 113 stránek domněnek který už jsou objasněný představením modelu neshledávám za důležité :-)

Vloženo

Nemáte někdo popis,jak je to s označením motorizací u OII FL ? Tady u té octávky je napsaný,že je to 1.8 TSI 118 KW a má to bílé I v označení motorizace,což odpovídá 1.4 TSI 90 KW.

post-24140-1237537274_thumb.jpg

  • o 4 týdny později...
Vloženo

kamaradi,tahle stoji u nas ve skodovce v rakovniku a je to 1.8TSI.Jezdil jsem s ni cely den,protoze se moc dobre znam s majitelem servizu.

Nemáte někdo popis,jak je to s označením motorizací u OII FL ? Tady u té octávky je napsaný,že je to 1.8 TSI 118 KW a má to bílé I v označení motorizace,což odpovídá 1.4 TSI 90 KW.

post-24140-1237537274_thumb.jpg

Vloženo
Tahle na te fotce je stopro 1.4 TSI. Ta 1.8 TSI má íčko červený. Jinak jsou MPI je 1.4, MPI-červený I je 1.6, TDI je 1.9, TDI-červený I je 2.0

JJ, 1,4 TSI ma chromovane I. Ca sa tyka 1,4 MPI, tak ma v cenniku "bez oznacenia motorizacie" :)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...