Prosinec 9, 200816 r Ty zadni svetla na tom tmavym kombiku vypadaji taky nejak divne Ale aspon ten napis na zdi je pozitivni
Prosinec 9, 200816 r Akurat som videl na TV JOJ spravu z ciech. Pri Olomouci bola retazova havaria a v nej skoncil jeden slovak ktory si kupil novu OII face a isiel na nej domov. Este mal prevozne znacky. Tak dlho si ju neuzil a hned bola rozbita. Chudak.
Prosinec 9, 200816 r Jj tu rozbitou OII FL jsem videl ve zpravach, hned jsem si ji vsimnul. Funglovka a uz na srot to je pech Jinak k tomu scoutu, mi prijde ze to je klasickej neFL Scout, na zadnim viku je i stary napis Octavia, ne ten s tim novym fontem. Navic zrcatka jsou taky puvodni neFL. Jinak ja mit FL, tak se domluvim v autosalonu jeste pred prebiranim auta, aby mi vymenili zadni lampy za ty puvodni pred FL, bo ty nove se mi nelibi, jinak je celej FL podarenej a libi se mi, jen ty zadni svetla bez toho cerveneho prouzku jsou proste DIVNE....
Prosinec 9, 200816 r Jo, taky sem viděl facelifta napasovanýho v čemsi...aspoň ví, že mu tam nezapomněli dát airbagy ...né, jako nasere to každpádně, ale jelikož to je nový auto, pojišťovna mu to cvakne do poslední koruny...akorát s tím bude mít starosti a vyřizování
Prosinec 9, 200816 r Tak jsem uz mel taky tu cest se potkat s OII facelift, byl to cerny kombik a musim rict ze se mi predni ani zadni svetla nelibi ... zadni byly urcite vice hezke na OII pred FL
Prosinec 9, 200816 r Marios: Nie nie, aktuálny Scout vyzerá takto, ako na fotkách. Niekde na predošlej strane som písal, čo je nové - volant, prístrojovka, klíma, rádiá, vonkajšie zrkadlá a zadné svetlá. RS to isté, okrem zadných svetiel.
Prosinec 9, 200816 r Tak od středy min.týdne kdy přivezla leasingovka na firmu se kterou spolupracuju 8ks OII FL Combi Elegance (1.9TDI) jako obměnu za ty tříleté je k dnešnímu dni což je přesně týden....1ks ukradená(v sobotu večer v Praze Krči),kolem 2ks se nějaký hovado prošlo s klíčem nebo šroubovákem(jeden případ v Praze a druhej v Benešově) a 2ks vykradené(rádia,rezervy+u 1ks airbag řidiče-oba případy byli ve Vlašimi).. ......Dnes jsem se právě na firmě bavil z chlapíkem co má ty služebáky na starosti a ten jen nevěřícně kroutil hlavou....... Fakt nechápu ty hovada co tohle dělaj.....ještě že mám na všechny auta garáž protože to bych se asi pořádně nevyspal a hlavně chytit takovýho zmetka např.u toho jak mi kolem aut běhá po laku ze šroubovákem,tak řeknu na rovinu že mě moje rodina asi pěkně dlouho neuvidí.........
Prosinec 10, 200816 r To je fakt hnus,taky bych se asi neudržel načapat takovýho zmrda se šroubovákem v ruce Upraveno Prosinec 10, 200816 r od jirka3
Prosinec 10, 200816 r já jel dneska za FL Oktou lift v černé barvě a zezadu vypadala super! hlavně ty světla, ty jsou naprosto boží!!! Upraveno Prosinec 10, 200816 r od vorlajz
Prosinec 10, 200816 r Dnes som tú oktáviu videl naživo a už viem, čo si nikdy v živote nekúpim. Čo takto ešte urobiť novú škodovku z predkom faceliftovej oktávie a zadkom nového superbu, a nazvať to ŠKODA SUPERG (supergrc). Inak nič v zlom.
Prosinec 10, 200816 r jinak zepředu auto se mi taky líbí... ale z boku už ne... a ten volant je otřesnej! blééé
Prosinec 13, 200816 r http://img185.imageshack.us/my.php?image=dscf1383pe5.jpg http://img177.imageshack.us/my.php?image=dscf1382mi8.jpg
Prosinec 13, 200816 r Slyším tu samou chválu na 1.4tsi a 1.8tsi. Bezpochyby to jsou velmi povedené motory, ale kdy si konečně příjdou na své i "naftaři"? Mám na mysli, jestli někdo nevíte přibližné datum příchodu motoru 1.6 TDI-CR na scénu resp. pod kapotu Octavie. Současné diesely u Škodovky jsou totiž už tak trochu za zenitem...
Prosinec 13, 200816 r Otázkou zůstává, zda-li v dnešní době, kdy je nafta dražší než benál, představuje absence slušnějšího nafťáku pro zákazníka problém...když se navíc vezme v úvahu cenový rozdíl při pořízení, relativně nižší měrný výkon a onen obligátní nekultivovaný projev a nelineární charakter a hlavně dnes již poměrně malý rozdíl ve spotřebě, tak mi připadá volba dieselu skoro až nesmyslná v porovnání s TSIčkama ...to jen tak mimochodem
Prosinec 14, 200816 r Zase tá téma n vs b,len nechápem prečo najlepšie vedia,koľko nafťák zožerie a ako sa jazdí s dieslom,majitelia benzínových motorov.Napíšem to v uvodzovkách,ale bežný motorista nejazdí na "výkon,ale na Mk" a hlavne v nižších ot. to diesel umí a malý rozdiel v spotrebe?Ako žart to beriem. A čo sa týka ceny paliva,ja tankujem za 29.70Sk/l ,za koľko vy,ak je taký veľký rozdiel? V D je dokonca nafta lacnejšia,ako benz. Upraveno Prosinec 14, 200816 r od Scynet
Prosinec 14, 200816 r Scynet: Nemyslel jsem to jako flame, jen jako malinký naťuknutí k zamyšlení, protože spoustu lidí dneska kupuje nafťák podle přežitků z dob minulých, kdy byl turbodiesel postaven proti atmosférickýmu benálu...ale dneska, když jsou oba dva přeplňovaný, tak se výhody nafty prostě smazávají, to je holt fakt. Samozřejmě teď nemluvím o extrému, když někdo najezdí za rok 70k km, tam se dá diesel pak zdůvodnit, ale při nájezdu plácnu 30k za rok smysl ztrácí. Jinak bych taky mohl říct, že spoustu majitelů nafťáků nezná dnešní benzíny a srovnávají svoje TDIčka s 1.3kou ve feldě, ale to bych už nabíhal na tenkej led, takže se toho zdržím. PS: Já sám mám v autě TDIčko, takže vím moc dobře, za kolik a jak s ním jezdím, jaký s ním byly problémy a naopak bohužel nevím, co mě ještě čeká v budoucnu Dlouhodobou spotřebu jsem měl v létě cca 8l/100km, teď na zimních je to zatím asi 7,6. Co se týče zátahu "odspodu" - to je přesně ten přežitek z dřívějška, kdy zážehový atmosféry chtěly trošku víc točit, aby podávaly výkon, ale dneska v době turbobenálů je to téměř naopak - nafta potřebuje ke slušnýmu výkonu poměrně velký turbo, jenže kvůli (alespoň nějaké) ekologii taky filtr pevnejch částic a právě kvůli němu zase optimalizovaný mapy, aby to vůbec nějak pobral a výsledek?? - v nižších otáčkách zátah nula-nula-nic, pak postupně najede turbo a za chvilku to skončí omezovačem, takže abych alespoň částečně využil potenciál motoru, tak musím stejně vždycky podřadit a vytočit. Oproti tomu TSIčka maj zátah krásně plynulej, defakto už (skoro) od volnoběhu až k omezovači, na jízdu příjemnější Jako já nejsem ani zastánce, ani odpůrce TDIček, jen se na to snažím dívat z obou stránek a prostě dneska už bych si nafťák nekoupil. Benziňáky udělaly obrovský pokrok a získaly spoustu někdejších výhod nafťáků. Úspora ve spotřebě je cca 2l na sto, ale k tomu je nafta dražší asi o 2Kč litr, pořizovací cena dieselu taky o několik tisíc vyšší...ve výsledku se to čistě finančně vyplatí myslím málokomu, ale to si musí každý zodpovědně spočítat sám ...jak říkám, nikoho nepřesvědčuji, nikomu nic nevnucuji, jen prezentuji svůj pohled na věc
Prosinec 14, 200816 r Jasne Skaja,dalo by sa o tom polemizovať,ale nechcem ani ja tu vyvolavať flame,tak len toľko,komu aký štýl jazdy vyhovuje,tak taky motor si vyberie,ale nezatracoval by som ani jeden.Napr ja sa nad 2.5-3tis. ot nedostanem a ten diesel mi veľmi vyhovuje a ten záber zo spodu má predsa len o niečo lepší,ale aj to je pravda,že kde benzín začína využívať "výkon" diesel končí
Prosinec 14, 200816 r Tak tak ...to mě právě mile překvapilo, že co jsem teď viděl nějaký statistiky prodeje novýho Superba, tak byl poměr nafta vs benál relativně vyrovnanej. Zřejmě zákazníci začínají pomalu uvažovat racionálně a zvažovat, co se jim sutečně hodí, místo v poslední době tolik populárního "ty tam nemáš naftu?? ...tak to seš out" . Oproti tomu u některých modelů střední třídy byl podíl nafťáků přes 90% a nevěřím tomu, že 90ti% kupců se to vyplatí...ale zase teda nevím, jaký motory danej model nabízí, takže těžko posuzovat.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.