Publikováno Červen 5, 200718 r Zdravím všechny opakovane se mi rozsvicí kontrolka motoru. a na diagnostice mi to píše asi na deseti věcech skrat na kostru. Podle me to bude něco centrálního, protože by to musela byt sakra velka nahoda ze by bylo tolik čidel nebo kabelů v háji. nemáte někdo zkušenosti s podobným chováním u 1.8T 110kW Dík
Červen 5, 200718 r Zkus jednoduchou věc která mě pomohla od podobného problému. Nepravidelně se mi rosvěcela kontrolka ASR. I když svítila, ASR fungovalo. Když jsem vypnul a znova nastartoval už to nesvítilo, někdy několik dní a někdy třeba jen 10km. na baterce je pojistková skříňka - odstraň oxidaci - studeňáky. Jednak na nožových pojistkách ale i na kabelech které jsou tam sešroubovány na plechové vodící pásky. Všechny povolit, prostříkat kontaktolem zavrtět a znova utáhnout.
Červen 6, 200718 r Autor vypiš těch deset věcíbude to buď špatná kostra nebo kontakt + tady jsou ty chyby: Odvzdušňovací ventil nádrže (N80) - Zkrat na kostru Vstupní ventil sekundárního vzduchu - Zkrat na kostru Relé čerpadla sekundárního vzduchu (J299) - Zkrat na kostru Magnetický ventil pro omezení plnícího tlaku - Zkrat na kostru (N75) Seřízení vačk./klik. hřídele - Zkrat na kostru Řídící ventil vzduchu plnícího tlaku (N249) - Zkrat na kostru a ještě další jenže došla baterka v notebooku a napejc byl jinde nez ja... bylo tam i něco se vstřikováním na válci 3 a 4 a další Kdyby tohle všechno byla pravda tak s tim autem neujedu ani metr....
Červen 6, 200718 r Autor Zkus jednoduchou věc která mě pomohla od podobného problému. Nepravidelně se mi rosvěcela kontrolka ASR. I když svítila, ASR fungovalo. Když jsem vypnul a znova nastartoval už to nesvítilo, někdy několik dní a někdy třeba jen 10km. na baterce je pojistková skříňka - odstraň oxidaci - studeňáky. Jednak na nožových pojistkách ale i na kabelech které jsou tam sešroubovány na plechové vodící pásky. Všechny povolit, prostříkat kontaktolem zavrtět a znova utáhnout. Dopbrej typ dík, musim to zkusit ja si taky myslim že to bude něco takovýho, ale ted neni moc cas se do toho poustet protoze s tim musim jezdit, o vikendu to rozhodim a uvidim. pak dam vedet jak to dopadlo....
Červen 6, 200718 r vypiš těch deset věcíbude to buď špatná kostra nebo kontakt + tady jsou ty chyby: Odvzdušňovací ventil nádrže (N80) - Zkrat na kostru Vstupní ventil sekundárního vzduchu - Zkrat na kostru Relé čerpadla sekundárního vzduchu (J299) - Zkrat na kostru Magnetický ventil pro omezení plnícího tlaku - Zkrat na kostru (N75) Seřízení vačk./klik. hřídele - Zkrat na kostru Řídící ventil vzduchu plnícího tlaku (N249) - Zkrat na kostru a ještě další jenže došla baterka v notebooku a napejc byl jinde nez ja... bylo tam i něco se vstřikováním na válci 3 a 4 a další Kdyby tohle všechno byla pravda tak s tim autem neujedu ani metr.... tyto věci mají jedno společné napájecí napětí spínané přes palivové relé je značeno myslím 409 a je na pozici 4 zkus zatím jen prostříknout kontakty možná se to spraví
Červen 7, 200718 r Pokud dělám test akčních členů, tak u každého mi to píše to co tobě. V paměti nemám žádné chyby.
Červen 8, 200718 r Autor Pokud dělám test akčních členů, tak u každého mi to píše to co tobě. V paměti nemám žádné chyby. ja mam v pameti 3 chyby a ve vypise akcnich clenu mam ty skraty ale jsou mezi nima i veci kery jsou psany jako ty chyby...
Červen 30, 200718 r vypiš těch deset věcíbude to buď špatná kostra nebo kontakt + tady jsou ty chyby: Odvzdušňovací ventil nádrže (N80) - Zkrat na kostru Vstupní ventil sekundárního vzduchu - Zkrat na kostru Relé čerpadla sekundárního vzduchu (J299) - Zkrat na kostru Magnetický ventil pro omezení plnícího tlaku - Zkrat na kostru (N75) Seřízení vačk./klik. hřídele - Zkrat na kostru Řídící ventil vzduchu plnícího tlaku (N249) - Zkrat na kostru a ještě další jenže došla baterka v notebooku a napejc byl jinde nez ja... bylo tam i něco se vstřikováním na válci 3 a 4 a další Kdyby tohle všechno byla pravda tak s tim autem neujedu ani metr.... tyto věci mají jedno společné napájecí napětí spínané přes palivové relé je značeno myslím 409 a je na pozici 4 zkus zatím jen prostříknout kontakty možná se to spraví Nejezdíš na plyn????? Jestli ano, ten výpis je normální
Červenec 4, 200718 r Autor vypiš těch deset věcíbude to buď špatná kostra nebo kontakt + tady jsou ty chyby: Odvzdušňovací ventil nádrže (N80) - Zkrat na kostru Vstupní ventil sekundárního vzduchu - Zkrat na kostru Relé čerpadla sekundárního vzduchu (J299) - Zkrat na kostru Magnetický ventil pro omezení plnícího tlaku - Zkrat na kostru (N75) Seřízení vačk./klik. hřídele - Zkrat na kostru Řídící ventil vzduchu plnícího tlaku (N249) - Zkrat na kostru a ještě další jenže došla baterka v notebooku a napejc byl jinde nez ja... bylo tam i něco se vstřikováním na válci 3 a 4 a další Kdyby tohle všechno byla pravda tak s tim autem neujedu ani metr.... tyto věci mají jedno společné napájecí napětí spínané přes palivové relé je značeno myslím 409 a je na pozici 4 zkus zatím jen prostříknout kontakty možná se to spraví Nejezdíš na plyn????? Jestli ano, ten výpis je normální nejezdim mam jen benzin ja sem proti plynu, jezdim po praze a s plynem bych nemohl do podzemnich garazi... Upraveno Červenec 4, 200718 r od Mr.Jackk
Červenec 24, 200718 r nejezdim mam jen benzin ja sem proti plynu, jezdim po praze a s plynem bych nemohl do podzemnich garazi... a protože furt hulí tak by mu to bouchlo pod pr**li :-) (VTIP) Tak co pomohlo to relé jak psal Vaša ? včera když jsem tě viděl tak ti to jelo slušně
Leden 28, 200817 r Zdravim vas,mam taky problem se skratem na kostru,dodelaval jsem si maxi dot rs a pri nakodovani symphony radia mi v horny casti nic neukazuje ve vag-u mi to vypsalo ze je to skrat na kostru a problem s konektorem S tak jsem to nechal tak ponevac k origo symphony jsem mel pridelany dalsi radio s mp3 tak jsem jsi myslel ze je to tim ale kdyz jsem odpojil oba radia a napojil navigaci dx a propojil jsem ji trojdratem k maxiku tak se mi na max- dotu zobrazi jenom ze navigace se neda nacist,ve vag-u mi to vypise skrat na kostru can-bus ,tak bych chtel poradit kde to muzu spravit (NEVIM CO JE CAN-BUS)nechce to komunikovat s maxi-dotem
Únor 12, 200817 r poradi mi nekdo s timto skratem na kostru? 1336 Tak a mam to vyreseny,bylo potreba vypinovat dva draty ze zeleneho konektoru . Diky Vladan
Listopad 17, 20159 r zdravím všechny vespolek, rád bych se dozvěděl jak dopadlo vyřešení výpísu z VAGu, mám 1.8t AUM a VAG mi hlásí chybu motoru 16396, urychlení vačkových hřídelu -požadovaná hodnota nedosažena, ale jezdí to normálně.... akční členy hlásí: Ventil odvětrávání palivové nádrže(N80) - Zkrat ke kostře Napouštěcí ventil sekundárního vzduchu (N112) - Zkrat ke kostře Rele čerpadla sekundarniho vzduchu (J299) - Zkrat ke kostře Magneticky ventil omezovani plniciho tlaku (N75) - Zkrat ke kostře Prestaveni vačkového hřídele/hridelu - Zkrat ke kostře Obtokovy ventil turbodmychadla (N249)- Zkrat ke kostře Vstrikovaci ventil valce3 (N32) - Zkrat ke kostře Vstrikovaci ventil valce4 (N33) - Zkrat ke kostře Vstrikovaci ventil valce1 (N31) - Zkrat ke kostře podobný problém tu přece byl řešen.....???
Červenec 10, 20205 r Dobrý den! Neporadil by někdo kde hledat? Diagnostika mi píše- ventil pro počátek vstřiku/přerušení zkrat na kostru.Auto jde na startovat ,kouří a nemá výkon .Má někdo zkušenost? Děkuji všem. Petr
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.