Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj, dle vašich reakcí už tomu zažínám věřit a tajně doufám :o). Olej to bralo vždycky a to, že dost, ale od té doby co nejzdím já po dálnici 150, ale žena po okrskách 90, tak to nežere :o))

Vloženo

kdyby to bralo třeba 1L/1000km tak bych chápal že to pístní kroužek ale tahle........doufám že ti to vyřeší to čidlo.Je to dobrý motor mám ho taky.

Vloženo

Já jezdím k Adámkovi a chovali se ke mne vždy férově. Zlobilo mne to tak dva měsíce než na to přišli. Zkoušeli čistit škrtící klapku, měnili palivový filtr a měnili svíčky. Nakonec jsme se domluvili, že když s emi to stane někde poblíž servisu, že hnedka přijedou. To se stalo a přišli na to, že je to čidlo teploty motoru. Mně to nestartovalo jen když byl motor polozahřátý. Za studena nebo při plném ohřátí to startovalo napoprvé. Dej pak vědět jestli to bylo ono. Jo, to čidlo mne stálo 550,- Kč bez DPH a práce ;)

Vloženo

To je pravda motor je úžasnej a ten zvuk když máš duplex od remusu ještě přidá :p Nicméně myslel jsem že 110000 km bude pohoda, ale loni to chtělo rozvody, přezutí zimní a letní atd. a bylo to za 50t a letos vyměnili co se dalo aby to startovalo, takže dalších 25t, potřebuju destičky a kotouče dopředu i dozadu, střední díl vejfuku je hotovej a kdoví co ještě, myslel jsem že 150000 km vydrží, ale bojím se toho, takže holka si dosloužila :kol-72:

  • o 1 měsíc později...
Vloženo
Já jezdím k Adámkovi a chovali se ke mne vždy férově. Zlobilo mne to tak dva měsíce než na to přišli. Zkoušeli čistit škrtící klapku, měnili palivový filtr a měnili svíčky. Nakonec jsme se domluvili, že když s emi to stane někde poblíž servisu, že hnedka přijedou. To se stalo a přišli na to, že je to čidlo teploty motoru. Mně to nestartovalo jen když byl motor polozahřátý. Za studena nebo při plném ohřátí to startovalo napoprvé. Dej pak vědět jestli to bylo ono. Jo, to čidlo mne stálo 550,- Kč bez DPH a práce ;)

Takže jak jsem slíbil, dávám vědět. Jsem v p.či, protože čidlo to nebylo. Volal jsem do škodovky, mám to dát do servisu a pokud to nezjistí mají si zavolat do MB. :o(

Vloženo

dufam ze bude servis komunikovat zo skodovkou a nie ako u mna nevedeli co s tym a ked som im povedal ze ak nevedia tak maju kontaktovat skodovku lebo ja uz som ich kontaktoval tak bol velmi prekvapeny a ze jasne hned im odfaxuju potrebne veci. no a dopadlo to tak ze im nic neposlali tak som zobral auto a viac ma neuvidia. dufam ze sati lepsie povodi v servise ked si nebudu vediet dat rady daj to nejakemu sikovnemu sukromnikovy a vyriesi ti to.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Koukám jaký to jsou všechno specialistí, postupně se na tobě napakujou a vyměnujou samí díly, pěkně drahý.... No to tě teda nezávidím narvat takovejch peněz do fábie...mam taky ten samej motor... taky hafo problemů, ale všechno je podmíněný tím žraním toho oleje.... je to na p.ču...

Vloženo

Spotřebu oleje jsem reklamoval při každé návštěvě v rámci záruky, vždycky bylo všechno v pořádku a hned jak ti skončí záruka a máš problém, tak je to jejich první otázka "a žere to hodně oleje ?". Když jsem vola do škodovky, tak říkali že norma je do 1,5 litru na 1000 km ;) Pokud to opraví jde okamžitě do světa, už mám na cestě nový auto a fakt to stálo moc peněz. Navíc potřebuju vyměnit destičky a kotouče, protože jsou ještě původní a taky střední díl výfuku, takže další investice. Ale budu ho opouštět se slzou v oku, protože to jezdí fakt dobře a má to úžasnej zvuk...

Vloženo

Tak já mam 2000 a myslím si, že další roky už dali drobet do kupy... tak 2002 už musí bejt v klidu... Jo kdyby to člověk věděl před koupí. ale vychytat to auto a pak ho prodávat, to se někdo zaraduje

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Tak jak jsi dopadl??? Mam to same auto a ten samy problem. Ja ale nemel odmotany motorovy kabelovy svazek a draty jsou pekne nabobtnaly. To tvrdi skoda servis. Novej stoji 30tis. Tak jsem v pr... Zajima me jak dopadnes dej vedet.

Vloženo

1.5 LITRA NA 1 TISIC KM? TO MI JE NEJAKA EXTREMNA NORMA, NIE? CO MAJU MOTOR FERRARI? kED SI PREDSTAVIM ZE DO NEHO LEJES 4 LITRE OLEJA A KAZDYCH 1TISIC KM BY SOM MAL DOLIEVAT 1.5 LITRA A SOM V NORME...VED TO JE BLBOST, CI NIE?

  • o 4 týdny později...
Vloženo

1,5l/1000km JE! blbosť. na žiguláku som dolieval na cca 2000km okolo 2dl (deci!), do formana nič, a do AQW MR2002 ešte menej....(to jest od výmeny do výmeny neklesne hladina ani o 3mm)

1,5l/1000km nie je ani EURO0!!! Za takým sa jazdí v plynovej maske.

Vloženo (editace)

Ahoj, mno vidim, ze mas stejny problem, jaky jsem mel ja, presne totez mi taky delalo, co popisujes, neslo to nastartovat, vsude smradu z benzinu, a otacky po nastartovani postupne klesaly. Mel jsem naplanovanou vymenu krouzku, tak jsem si vse udelal sam http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=29729. A ted k tvemu problemu, s velkou pravdepodobnosti ti muzu rict, ze tato zavada se projevuje, nejcasteji poskozenim nebo spatnym signalem snimace chladici kapaliny G62, porad mi svitila lambda sonda a vag mi psal snimac chladici kapaliny G62 - signal prilis velky a vis proc, protoze snimac G62 byl poskozen, zakarbonizovanim, jako kdyby byl zanesen "uhlim". Podle me ti staci vymenit ten snimac chladici kapaliny G62 a melo by byt vse ok, vim, ze s nejvetsi pravdepodobvnosti to vestinou dela ten snimac, bylo by to na dlouhe vykladani, jaky to ma vliv na vsechno, ale doporucuji ti ho vymenit, stoji asi origo 500Kc, zkus to, sice ti nic nezarucuji na 100%, ale pokazde to pomohlo a nejlepsi, podle me, je vymena pistnich krouzku, gufer atd..., reknu ti, ze zavady, ktere se mi obevovaly pred vymenou, po vymene zmizely, zadna sonda ani cidla nesviti, vag nic nehlasi a velmi rapidne se snizila spotreba paliva, menil jsem i ten snimac chladici kapaliny G62 a je vse bez problemu. Rikam, delal jsem si to vse sam, takze vim co tomu je, vsak se podivej, kdyby neco, tak napis SZ.

Editováno: , autor: Standis
Vloženo
1,5l/1000km JE! blbosť. na žiguláku som dolieval na cca 2000km okolo 2dl (deci!), do formana nič, a do AQW MR2002 ešte menej....(to jest od výmeny do výmeny neklesne hladina ani o 3mm)

1,5l/1000km nie je ani EURO0!!! Za takým sa jazdí v plynovej maske.

ked sa tomu nerozumies, aspon nedristaj :aggressive:

1,5 litra / 1000 km ma dnes vacsina automobiliek normu (aj ked za posledne tri roky klesla na 0,5 - 1 liter /1000 km)

takze na jednej strane je to v norme, avsak na druhej strane to este neznamena ze je vsetko v poriadku

  • o 2 roky později...
Vloženo

Ahoj, mno vidim, ze mas stejny problem, jaky jsem mel ja, presne totez mi taky delalo, co popisujes, neslo to nastartovat, vsude smradu z benzinu, a otacky po nastartovani postupne klesaly. Mel jsem naplanovanou vymenu krouzku, tak jsem si vse udelal sam http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=29729. A ted k tvemu problemu, s velkou pravdepodobnosti ti muzu rict, ze tato zavada se projevuje, nejcasteji poskozenim nebo spatnym signalem snimace chladici kapaliny G62, porad mi svitila lambda sonda a vag mi psal snimac chladici kapaliny G62 - signal prilis velky a vis proc, protoze snimac G62 byl poskozen, zakarbonizovanim, jako kdyby byl zanesen "uhlim". Podle me ti staci vymenit ten snimac chladici kapaliny G62 a melo by byt vse ok, vim, ze s nejvetsi pravdepodobvnosti to vestinou dela ten snimac, bylo by to na dlouhe vykladani, jaky to ma vliv na vsechno, ale doporucuji ti ho vymenit, stoji asi origo 500Kc, zkus to, sice ti nic nezarucuji na 100%, ale pokazde to pomohlo a nejlepsi, podle me, je vymena pistnich krouzku, gufer atd..., reknu ti, ze zavady, ktere se mi obevovaly pred vymenou, po vymene zmizely, zadna sonda ani cidla nesviti, vag nic nehlasi a velmi rapidne se snizila spotreba paliva, menil jsem i ten snimac chladici kapaliny G62 a je vse bez problemu. Rikam, delal jsem si to vse sam, takze vim co tomu je, vsak se podivej, kdyby neco, tak napis SZ.

Môžete mi niekto vysvetliť, kde ten snímač G62 v aute nájdem? A ako ho mám vymeniť? Ďakujem

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Ahoj mám skoro ten samý problém

Fabia r.v. 2001 mi občas nejde nastartovat. Musím hrozně dlouho točit než to chytne. Potom má motor chvíly nepravidelný chod , pak chytne a vše

šlape jak hodinky. V autě je potom cítit benzín. Někdy to neudělá celý den a někdy třeba dva starty po sobě. Svíčky jsou nové , vstřikovače jsou zkontrolované

a jsou v pořádku , palivový filtr je vyměněn . Na diagnostice to nehlásí vůbec žádnou poruchu ani chybu. Auto jezdí bez problémů , při jízdě je vše v pořádku.

Žere olej cca 1l na 4000 - 5000 km . Startér a baterie jsou v pořádku. Palivové čerpadlo běží - jen je občas hlučnější než dříve.

mohlo by to dělat čidlo teploty motoru jak jsem se tu dočetl ????

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...