david3658 Vloženo 6. Červen 2007 Sdílet Vloženo 6. Červen 2007 Takže opäť otvorím novú tému, kedže v inej ste mi neporadili a v servise mi povedali, že mám počkať kým sa to nedodrbe úplne. Popíšem...každé ráno mi pri studenom štarte auto kovovo zarachotí zaklepe, akoby sa dusilo a má tendenciu "skapať". má nepravidelný chod, to trvá cca 3-4sek. potom zhruba po cca 10-15 sek. to isté, ozve sa kovové klepotanie a tošičku klepe autom a dusí sa motor ..potom pohoda, teplý motor štartuje a funguje ok, to isté na vlas pozorujem každé ráno pri štartovaní alebo ked dlhšie stojí...auto je staré 3 mesiace, htp 1.2 47 kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M-a-r-e-k Vloženo 6. Červen 2007 Sdílet Vloženo 6. Červen 2007 Měl jsem podobný problém, někde jsem ho tady i řešil, ale nevyřešil. Problémy se startováním jsem měl jenom v zimě, při mrazech. Motor taky naskočil a pak chcipnul, rachocení žádné nevydával. Při dalším startu, už ok. 3 x návštěva v servisu, VAG nehlásil žádnou chybu. Problém se opakoval, pokaždé provedli základní nastavení a nic z toho. Asi po měsíci se závada přestala vyskytovat pak už bylo teplo a problémy nemám, čekám co jestli se opět objeví příští zimu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 7. Červen 2007 Sdílet Vloženo 7. Červen 2007 Takže opäť otvorím novú tému, kedže v inej ste mi neporadili a v servise mi povedali, že mám počkať kým sa to nedodrbe úplne. Popíšem...každé ráno mi pri studenom štarte auto kovovo zarachotí zaklepe, akoby sa dusilo a má tendenciu "skapať". má nepravidelný chod, to trvá cca 3-4sek. potom zhruba po cca 10-15 sek. to isté, ozve sa kovové klepotanie a tošičku klepe autom a dusí sa motor ..potom pohoda, teplý motor štartuje a funguje ok, to isté na vlas pozorujem každé ráno pri štartovaní alebo ked dlhšie stojí...auto je staré 3 mesiace, htp 1.2 47 kw ak mas auto v zaruke, zanes do servisu, ak Ti neporadia v piatich servisoch, nechaj si to dat na papieri a napis Skodovke Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mode Vloženo 7. Červen 2007 Sdílet Vloženo 7. Červen 2007 Mám HTP 12V. V zime to občas robilo niečo podobné. Po naštartovaní zachrchotil motor (asi 1-3sec). Volnobeh držal ale pri rozbehu bolo treba vela plynu inak by zdochol - ako keď na karburátorovom nemáš sytič. Teplý no problem. Teraz keď sa oteplilo a auto je napr. na slnku tak po naštartovaní a prejdení cca 500m a státí na križovatke drží volnobeh cca1200ot/min. Potom po 1km ho to prejde. Toto včetko robí iba sporadicky. Bol som na prehliadke po 15tis/1rok a diagnostika nič neukázala - nieje čo teda opravovať. Tuším že to bude čidlo chl. kvapaliny - ale kým je to v záruke nejdem stým laborovať. Teším sa na diskusiu kto to odhalí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 7. Červen 2007 Sdílet Vloženo 7. Červen 2007 no neviem, ja v tom nevidim nic neobvykleho, to ze je auto na slnku este neznamena, ze cele ustrojenstvo je vytemperovane na prevadkovu teplotu, preto ten zvyseny volnobeh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 7. Červen 2007 Sdílet Vloženo 7. Červen 2007 Ten neobvykle zvýšený volnoběh u HTP na 1200 ot. jsme tu už loni řešili. Stávalo se to jen při teplém počasí a né vždy. Od té doby co mám úpravený software od Cimbu, tak se mi to ještě nestalo. Takže to není závada, ale vlastnost orignálního software ŘJ motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 7. Červen 2007 Sdílet Vloženo 7. Červen 2007 Ten neobvykle zvýšený volnoběh u HTP na 1200 ot. jsme tu už loni řešili. Stávalo se to jen při teplém počasí a né vždy. Od té doby co mám úpravený software od Cimbu, tak se mi to ještě nestalo. Takže to není závada, ale vlastnost orignálního software ŘJ motoru. aj mne takto nabieha na zvyseny volnobeh cca 1200ot. a po 1km jazdy je uz skoro normal. je to asi softom v jednotke Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 7. Červen 2007 Sdílet Vloženo 7. Červen 2007 ja mam MR04 a mam to iste, v zime je to normal, v lete je zvyseny volnobeh (1000-1200ot) trva to tak 35-60s, skratka kym zavriem garaz a sadnem do auta tak akurat vidim prudky prepad otacok z cca 1100 na 900ot, ja to povazujem za normal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mode Vloženo 8. Červen 2007 Sdílet Vloženo 8. Červen 2007 ja mam MR04 a mam to iste, v zime je to normal, v lete je zvyseny volnobeh (1000-1200ot) trva to tak 35-60s, skratka kym zavriem garaz a sadnem do auta tak akurat vidim prudky prepad otacok z cca 1100 na 900ot, ja to povazujem za normal Mne by to pripadolo normálne keby to urobilo na reálne studenom motore, napr. ráno ked je 10stC. Vtedy si ale pradie na normálny volnobeh už od štartu... Ja to po vašich skúsenostiach považujem za chybu softu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 10. Červen 2007 Sdílet Vloženo 10. Červen 2007 ja to neriesim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ronan Vloženo 24. Září 2008 Sdílet Vloženo 24. Září 2008 Ten isty problem, v lete start studeneho motora 1.2 47 kW na cca 1200 ot., teraz v chladnom pocasi start studeneho motora na cca 900 ot. Pripada mi to obratene. Nie je to chyba? Ozvite sa HTP-ckari ako je to u Vas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.