Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

já ho mám, můžu ho vřele doporučit, hezky fouká

post-36403-1251611441_thumb.jpg

Jak vydim tak vecsina ma blow umiestnei inam ako ja

BAILEY BLOW OFF VALVE DV36

a ten zvuk je parada,neni taky pisklavy jak som pocul u inych

post-9713-1251650643_thumb.jpg

post-9713-1251650660_thumb.jpg

post-9713-1251650699_thumb.jpg

Upraveno od peterkocur

Mohl by mě někdo trochu zasvětit do té montáže? Jakto že ty tam máš záslepku? Kdežto místo ní mají ostatní přímo ten ventil. To je jedno? A pak dalsi otazka-co je ta slaba hadička a kam vede? Porad nejak nevim misto čeho přesně se ten ventil dává a jak se zapojuje, co se zaslepuje atd. Foto před a po instalaci by možná pomohlo. Nevybavuju si totiz ted original zapojení těch hadic. Díkys

Upraveno od Vladimír Kalandra

Caute mam na Octavii 1.8T RS Dal som tam HKS som velmi spokojny sice cena bola dost vysoka ale stoji to za to mozem odporucit :palec2:

Upraveno od mirec666

Ahoj,já si pořídil taky ten membránovej blow off ventil od high performance parts a mám s ním problém.Auto se mi na volnoběch dusí div nechcípne a motor má takovej úpně jinej a rozházenej chod.S origo ventilem je vše v pohodě.Jinak mám tam přidanej budík na tlak,s origo ventilem je na volnoběch -0,2 baru a při plným plynu 0,6.S tím mebránovým na volnoběch -0,8 a při plným plynu 0,6.To znamená,že když turbo točí, tak mi tlak nikde neutíká(0,6bar maj oba ventily stejně).Když je ale klapka zavřená,tak jsou hodnoty někde úplně jinde -0,2 VS -0,8.Co stím?A je to příčina toho chcípání a na prd chodu?

  • 2 týdny později...
Chlapy dneska jsem objednal na svou 1.8T s chipem tento: http://re5pect.cz/zbozi/produkt-3570/bidri...9-stribrny.html takže v nejbližší době hodím své pocity a dojmy neboť jsem měl jiný ( http://tuning.autodoplnky.cz/blow-off-vent...-chrom-s1868445 ) nepřekonatelný ventil na hovno, už ho nechci ani vidět.

Tak změna změn, eshop se ukázal jako neschopný a odpověděl že ani neví kdy bude a jestli vůbec, paráda no. Zvolil jsem jiný, měl by to být HKS ssqv za solidní prachy tak mrkněte: http://www.aukro.cz/item742442517_hks_ssqv...off_ventil.html

Tak změna změn, eshop se ukázal jako neschopný a odpověděl že ani neví kdy bude a jestli vůbec, paráda no. Zvolil jsem jiný, měl by to být HKS ssqv za solidní prachy tak mrkněte: http://www.aukro.cz/item742442517_hks_ssqv...off_ventil.html

Vypada slušně... Jen pro zajímavost, co ti vadilo na tom tvym puvodním?? At víme čemu se vyvarovat tedy...

Ja nad nějakym taky přemýšlm, ale zase nechci nic hlučnýho no. uvidíme časem. Dej vědět

Vypada slušně... Jen pro zajímavost, co ti vadilo na tom tvym puvodním?? At víme čemu se vyvarovat tedy...

Ja nad nějakym taky přemýšlm, ale zase nechci nic hlučnýho no. uvidíme časem. Dej vědět

no to mě právě nevadí když si to bude funět :smich: no vadilo mi to že nefungoval, nebo spíš 50 na 50, když se demontoval a rozhýbal se pístek tak fungoval ale jak to třeba přes noc stálo tak už neee, připadalo mi to jako kdyby se přilepil ke spodku ale to jsem vyvrátil když jsem ho pročistil lihem, jediné co mě napadá tak chyba výroby a zúžený tubus, zkoušeli jsme udělat i nový pístek na CNC ale ani to nepomohlo. nevím ale došla mi trpělivost prostě už. :feve:

no to mě právě nevadí když si to bude funět :smich: no vadilo mi to že nefungoval, nebo spíš 50 na 50, když se demontoval a rozhýbal se pístek tak fungoval ale jak to třeba přes noc stálo tak už neee, připadalo mi to jako kdyby se přilepil ke spodku ale to jsem vyvrátil když jsem ho pročistil lihem, jediné co mě napadá tak chyba výroby a zúžený tubus, zkoušeli jsme udělat i nový pístek na CNC ale ani to nepomohlo. nevím ale došla mi trpělivost prostě už. :feve:

Rozumim no... možná nekvalitní material kterej se třeba vlhkem přilepil apod.... kdo ví. No dej pak vědět dojmy z toho novyho :palec2:

Rozumim no... možná nekvalitní material kterej se třeba vlhkem přilepil apod.... kdo ví. No dej pak vědět dojmy z toho novyho :palec2:

no koukal jsem na youtube na HKS a octavie a vypadá to good tak jsem to riskl, dám vědět během příštího týdne

no koukal jsem na youtube na HKS a octavie a vypadá to good tak jsem to riskl, dám vědět během příštího týdne

Tak ho tam mám chlapy a můžu říct že zatím OK, super fouká na každý kvalt a je dost rychlej, trochu mě zaskočila velikost (cca 15cm) ale zatím je ready a udělám pár testovacích jízd, jinak zvuk je taky OK je poměrně hlasitější.

Tak ho tam mám chlapy a můžu říct že zatím OK, super fouká na každý kvalt a je dost rychlej, trochu mě zaskočila velikost (cca 15cm) ale zatím je ready a udělám pár testovacích jízd, jinak zvuk je taky OK je poměrně hlasitější.

Ahoj :) videjko by nebylo:) pravě uvažuji jestli ten co jsem psal výše http://www.highperformanceparts.cz/sekvenc...ze-iii-18t.1094 a nebo zapřemýšlet nad tím tvým:)

  • 5 týdnů později...
  • 1 rok později...

Už skoro 2 roky tady nikdo nic nenapsal tak to oživím :)

Já jsem koupil BOV membránový od HKS SSQ 3. verze. Instalace nebyla nijak těžká a zatím BOV funguje na výbornou. Tady malá ukázka:

Ten můj má štelovací šroubek na "zadní" straně. Tam kde jsi dával podtlakovou hadičku :) ale vypadá to, že ty tam žádnej nemáš tak asi štelovací není...

A zkus to natočit a hodit na net :palec2:

Upraveno od Luke.Kraut

  • 1 měsíc později...

Ahoj, chtěl bych BO ventil na Octavii I RS 132 kW, r.v.2001, typ AUQ. Pročetl jsem celý post a jestli jsem to dobrě pochopil tak u typu AUQ byly nějaké problémy s ŘJ (hlášení nízkého tlaku, nouzový režim apod.). Předem bych chtěl říct, že se v "útrobách" auta neorientuju, všechno co o BOV vím jsem se dočetl tady,wikipedii atd. takže jsem dost limitovaný:) RS mám teprve půl roku, ale BOV si plánuju od úplného počátku, ale vyskytly se důležitější věci. Nyní už měsíc pátrám po síti a hledám a hledám. Známý mechanik mi pomáhá s výběrem a minulý týden už jel pro ventil, který mu nakonec rozmluvili s tím, že za moc nestojí:D Doporučili mu BO od firmy Turbosmart ( http://www.turbosmartuk.com/ , číslo ventilu TS-0203-1022 , název Kompact DUAL PORT). Měl by to být kvalitní ventil, který doporučuje i Škoda. Stojí cca 5tis. což je pro mě celkem dost, proto se chci zeptat na ventily od SSQ HKS Style. Koupil bych buď Style II Black Edition http://www.highperformanceparts.cz/sekvencni-membranovy-blow-off-ventil-ssq-verze-ii-hks-style-black-edition.10012

nebo Style III http://www.highperformanceparts.cz/sekvencni-membranovy-blow-off-ventil-ssq-verze-iii-hks-style-18t.18871

O všech 3 ventilech se zde mluvilo, ale nijak se nevyvodilo jestli se po nějaké době nenaskytly problémy, popřípadě jaké, jestli ŘJ nedělala problémy a hlavně jestli vše šlo bez problému na typu AUQ ( nejvíce se zde diskutovalo tuším o typu AGU, který byl bez větších problémů). Jde mi o to aby, když už nějaký konečně koupím, správně bez chyb fungoval a nědělal zle autu. Raději bych ventil od SSQHKS kvůli příznivější ceně a pro mě příjemnému projevu. Budu rád i za návrhy na jiné ověřené ventily(na typu AUQ) v podobné cenové kategorii a celkově další postřehy a rady. Předem moc díky za odpovědi!

Ahoj, já svůj blow prodávám, tak jestli by jsi chtěl napiš mi SZ :)

Ahoj, díky za nabídku, ale prvně chci zjistit jak ty ventily šlapou na AUQ

Jasně jasně :) já jen ať víš, že tady jsou i na prodej :)

  • 3 týdny později...

Kolega DEKO ma na RS kopii HKS type II bez nastavovani, odfoukava krasne, ale sem tam spadne do nouzaku pri 1.st nad 6tis ot. Problem proste je, ze RJ ma spocitany vzduch vahou vzduchu a kdyz vsechen pretlak odfouknete pryc tak to proste spadne, nehlede, ze se to nema rado s ESP coz mi nejde uz vubec dohlavy. AUQ a ostatni motory s el. plynem maji citlivou elektroniku a pokud chcete, aby motor fungoval a nechcete se zabit pri predjizdeni atp. tak volte twin porty s mensim zvukovym efektem. S kitem sani budete spoko, kdyz to dobre nastavite a neuslysite nikdy Imprezu s origo HKS lol

Nehlede na to, ze vetsina z nas ma nachipovane auto a tam to pada do nouzaku jeste casteji coz mi potvrdili i v HPP (serie by mely jakstaks fungovat, ale OPEN proste neni vhodny).

PS: zavidim lidem co maj AGU a muzou delat poradny bordel, aji bych ozelil tech 20 koni.

Odpoved od HPP na BOV HKS OPEN:

Ten Vami uvedeny od Nuclear racing se jiz nevyrabi, ten jsme dodavali na CZ

trh také my, místo nej se dela prave prvne Vami uvedeny (verze III). Problem je, ze mate

chipovane auto a tam Vam funkci zarucit nemuzeme, kdy by se montoval ventil

před chipem, tak pak ano. Takhle je to tak 80 na 20, ze to bude fungovat.

Zalezi jak jsou nastavene hodnoty MAF senzoru.

S pozdravem

High performance parts

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.