Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj, mam 1 dotaz - rozdiel medzi 74kW TDi a 96kW (oba PD) je len v tom, ze u sil. verzie ma turbo naklapacie lopatky?

Ak ano, stacilo by vymenit turbo? Ovladanie lopatiek je aj u 74kW - mam na mysli , ci to umi RJ, alebo cim sa to vlastne riadi .

Dik za rady

Ahoj, mam 1 dotaz - rozdiel medzi 74kW TDi a 96kW (oba PD) je len v tom, ze u sil. verzie ma turbo naklapacie lopatky?

Ak ano, stacilo by vymenit turbo? Ovladanie lopatiek je aj u 74kW - mam na mysli , ci to umi RJ, alebo cim sa to vlastne riadi .

Dik za rady

Nejsem si úplně jistý, ale turbo je větší, potom vstřiky jsou větší a pokud mě mysl neklame tak ještě sání je malinko jiné... ale jestli se pletu, tak mě nekamenujte :)

mimochodem, naklápění je u obou...

lukash: ano, sání je jiné, znatelně větší průměr a optimalizovanější tvar...

lukash: ano, sání je jiné, znatelně větší průměr a optimalizovanější tvar...

Díky. Nebyl jsem si jistej... :)

Cely motor je uplne jiny!!!!!!!!Ale 96kw turbo, tam narves.

Cely motor je uplne jiny!!!!!!!!Ale 96kw turbo, tam narves.

V cem jiny? Teda krome toho co spominali kluci? Co mam informace, tak prave ze motor je uplne ten samej ... Nebo vis neco jineho?

Tak to máš špatné informace, jsou tam jiné písty ojnice ložiska ...

Tak jsem napsal primo do skodovky, uvidime co na to reknou ...

Jinak nevim cos myslel jinymi loziskami ... Loziska se totiz pre danej rozmer delaji pro stejne zatizeni - jinymi slovy, nedelaj se loziska pro ruzne zatiz ... Max tak s ruz. vulemi ... Ojnice a pisty teoret. jiny muzou byt ...

Mel si ty mot. rozdelane? U mot. 66 a 81 kw to je taky tak?

Tak jsem napsal primo do skodovky, uvidime co na to reknou ...

Jinak nevim cos myslel jinymi loziskami ... Loziska se totiz pre danej rozmer delaji pro stejne zatizeni - jinymi slovy, nedelaj se loziska pro ruzne zatiz ... Max tak s ruz. vulemi ... Ojnice a pisty teoret. jiny muzou byt ...

Mel si ty mot. rozdelane? U mot. 66 a 81 kw to je taky tak?

Doufám, že ti odpoví někdo zkušenej, taky by mě to zajímalo. Zatím mi pokaždý řekl někdo něco jinýho. Že sou stejný, nebo že sou kromně komponentů i jinak vystužený.. No sem zvědavej..:) Dokonce i v autor servise mi tvrdil, že jsou stejný, ale že by to věděl určitě to nevypadal...

U mot. 66 a 81 kw to je taky tak?

Co jsem se ptal ,tak co mám já motor ALH 66 Kw, je konstrukče stejnej s 81 Kw, má udajně i stejný turbo, taky naklápěcí ale menší tlaky, jiný vstřiky a výkon staženej na 66 Kw.

U mot. 66 a 81 kw to je taky tak?

Co jsem se ptal ,tak co mám já motor ALH 66 Kw, je konstrukče stejnej s 81 Kw, má udajně i stejný turbo, taky naklápěcí ale menší tlaky, jiný vstřiky a výkon staženej na 66 Kw.

To ja sem se zas nekde docetl, ze motor je stejnej (66 a 81Kw), ale turbo je bez naklapeni lopatek ... Tak nevim

U mot. 66 a 81 kw to je taky tak?

Co jsem se ptal ,tak co mám já motor ALH 66 Kw, je konstrukče stejnej s 81 Kw, má udajně i stejný turbo, taky naklápěcí ale menší tlaky, jiný vstřiky a výkon staženej na 66 Kw.

To ja sem se zas nekde docetl, ze motor je stejnej (66 a 81Kw), ale turbo je bez naklapeni lopatek ... Tak nevim

"Prvni" 66kw nemeli naklapeci lopatky ale od urcityho roku uz maj vsechny TDi naklapeci lopatky.

ASZ ma jine pisty, vlozky, kliku s tim i loziska, vacku, casovani atd.Stejne jsou jen obaly.Pokud si tady zase nekdo mysli, ze ASz je stejne jak 74kw a jen stahnute na softu, tak je fakt na omylu.Mezi ASZ a ARl uz takove rozdily nejsou.

ASZ ma jine pisty, vlozky, kliku s tim i loziska, vacku, casovani atd.Stejne jsou jen obaly.Pokud si tady zase nekdo mysli, ze ASz je stejne jak 74kw a jen stahnute na softu, tak je fakt na omylu.Mezi ASZ a ARl uz takove rozdily nejsou.

Konečně znalec, tohle sem trochu nepatří - jaký je prosím rozdíl u Fabky mezi motory ATD 74kw a RSovým motorem 96kw ? Pořád si říkám zda čipovat a nebo ne abych ho nezkurvil. Nechci mu naložit víc než na kolik je zkonstruovaný. Mám už s mechanickýma úpravama motorů dost negativní zkušenosti.

hele, dam ti male srovnani me FRS a znameho 74kw Fabky co vse delal a kolik ho to stalo!!=))Takovy maly pribeh=))

Prekopani 74kw:

-CHip+Intercoler+130ps turbo- 170ps odbrzdeno-30tis czk , po teto uprave mu bylo receno, neni problem me dostat=))nedostal=))

-Uprava chipu+ARL trysky 150ps -10tis czk,po teto uprave sotva vyjel z brany prepumpovali chipari turbo a doslo do kytek, takze na jejich naklady slo dalsi, ted uz ale turbo ARL 150ps, ponevadz 130ps nebylo k mani.Receno:Na FRS si smlsnes, hm opet nesmlsnul=))

-vetsi chladic oleje z ASZ -1500,-czk

-6stupnova prevodovka HDS-20tis- po brzde vykon 180ps a kroutak 385Nm.Receno.FRS uz skoncilo=))Neskoncilo=))))))))))))))

Me FRS:najeto na chipu a drobnych blbostech 60tis/km za nejakych 10tis czk.

Takze, pokud chces jit jen na soft, zustan na nejakych 130ps.Pokud chces jit vyse, tak ti doporucuji-kup komplet motor ASZ s prevodovkou, vyjde te to na nejakych 30tis hod tam chipa, IC mas vystarano a z auta raketu., toho meho znameho ty upravy vysly na dvojnasobek a porad je nespokojeny, navic mu to zacne vsechno za chvili padat do kytek.

hele, dam ti male srovnani me FRS a znameho 74kw Fabky co vse delal a kolik ho to stalo!!=))Takovy maly pribeh=))

Prekopani 74kw:

-CHip+Intercoler+130ps turbo- 170ps odbrzdeno-30tis czk , po teto uprave mu bylo receno, neni problem me dostat=))nedostal=))

-Uprava chipu+ARL trysky 150ps -10tis czk,po teto uprave sotva vyjel z brany prepumpovali chipari turbo a doslo do kytek, takze na jejich naklady slo dalsi, ted uz ale turbo ARL 150ps, ponevadz 130ps nebylo k mani.Receno:Na FRS si smlsnes, hm opet nesmlsnul=))

-vetsi chladic oleje z ASZ -1500,-czk

-6stupnova prevodovka HDS-20tis- po brzde vykon 180ps a kroutak 385Nm.Receno.FRS uz skoncilo=))Neskoncilo=))))))))))))))

Me FRS:najeto na chipu a drobnych blbostech 60tis/km za nejakych 10tis czk.

Takze, pokud chces jit jen na soft, zustan na nejakych 130ps.Pokud chces jit vyse, tak ti doporucuji-kup komplet motor ASZ s prevodovkou, vyjde te to na nejakych 30tis hod tam chipa, IC mas vystarano a z auta raketu., toho meho znameho ty upravy vysly na dvojnasobek a porad je nespokojeny, navic mu to zacne vsechno za chvili padat do kytek.

RE: To se me nechce verit ze se 150tkovy turbem, 130/150tryskama, IC, a chipem neda seriovou FRS ...bud je spatne udelana uprava, soft, nebo je problem v ridici, normalne by FRS nemela sanci...

U mot. 66 a 81 kw to je taky tak?

Co jsem se ptal ,tak co mám já motor ALH 66 Kw, je konstrukče stejnej s 81 Kw, má udajně i stejný turbo, taky naklápěcí ale menší tlaky, jiný vstřiky a výkon staženej na 66 Kw.

To ja sem se zas nekde docetl, ze motor je stejnej (66 a 81Kw), ale turbo je bez naklapeni lopatek ... Tak nevim

"Prvni" 66kw nemeli naklapeci lopatky ale od urcityho roku uz maj vsechny TDi naklapeci lopatky.

RE: Od MR02 dostala shodne co mela 81cka...hlavni rozdil mezi 66/81 je ve vstrikovacich tryskach...

Upraveno od JasteR

hele, dam ti male srovnani me FRS a znameho 74kw Fabky co vse delal a kolik ho to stalo!!=))Takovy maly pribeh=))

Prekopani 74kw:

-CHip+Intercoler+130ps turbo- 170ps odbrzdeno-30tis czk , po teto uprave mu bylo receno, neni problem me dostat=))nedostal=))

-Uprava chipu+ARL trysky 150ps -10tis czk,po teto uprave sotva vyjel z brany prepumpovali chipari turbo a doslo do kytek, takze na jejich naklady slo dalsi, ted uz ale turbo ARL 150ps, ponevadz 130ps nebylo k mani.Receno:Na FRS si smlsnes, hm opet nesmlsnul=))

-vetsi chladic oleje z ASZ -1500,-czk

-6stupnova prevodovka HDS-20tis- po brzde vykon 180ps a kroutak 385Nm.Receno.FRS uz skoncilo=))Neskoncilo=))))))))))))))

Me FRS:najeto na chipu a drobnych blbostech 60tis/km za nejakych 10tis czk.

Takze, pokud chces jit jen na soft, zustan na nejakych 130ps.Pokud chces jit vyse, tak ti doporucuji-kup komplet motor ASZ s prevodovkou, vyjde te to na nejakych 30tis hod tam chipa, IC mas vystarano a z auta raketu., toho meho znameho ty upravy vysly na dvojnasobek a porad je nespokojeny, navic mu to zacne vsechno za chvili padat do kytek.

RE: To se me nechce verit ze se 150tkovy turbem, 130/150tryskama, IC, a chipem neda seriovou FRS ...bud je spatne udelana uprava, soft, nebo je problem v ridici, normalne by FRS nemela sanci...

Tak tomu bych taky neveril, ale pisu ze ji mam po chipu=))

hele, dam ti male srovnani me FRS a znameho 74kw Fabky co vse delal a kolik ho to stalo!!=))Takovy maly pribeh=))

Prekopani 74kw:

-CHip+Intercoler+130ps turbo- 170ps odbrzdeno-30tis czk , po teto uprave mu bylo receno, neni problem me dostat=))nedostal=))

-Uprava chipu+ARL trysky 150ps -10tis czk,po teto uprave sotva vyjel z brany prepumpovali chipari turbo a doslo do kytek, takze na jejich naklady slo dalsi, ted uz ale turbo ARL 150ps, ponevadz 130ps nebylo k mani.Receno:Na FRS si smlsnes, hm opet nesmlsnul=))

-vetsi chladic oleje z ASZ -1500,-czk

-6stupnova prevodovka HDS-20tis- po brzde vykon 180ps a kroutak 385Nm.Receno.FRS uz skoncilo=))Neskoncilo=))))))))))))))

Me FRS:najeto na chipu a drobnych blbostech 60tis/km za nejakych 10tis czk.

Takze, pokud chces jit jen na soft, zustan na nejakych 130ps.Pokud chces jit vyse, tak ti doporucuji-kup komplet motor ASZ s prevodovkou, vyjde te to na nejakych 30tis hod tam chipa, IC mas vystarano a z auta raketu., toho meho znameho ty upravy vysly na dvojnasobek a porad je nespokojeny, navic mu to zacne vsechno za chvili padat do kytek.

RE: To se me nechce verit ze se 150tkovy turbem, 130/150tryskama, IC, a chipem neda seriovou FRS ...bud je spatne udelana uprava, soft, nebo je problem v ridici, normalne by FRS nemela sanci...

Tak tomu bych taky neveril, ale pisu ze ji mam po chipu=))

Jj, potrvzuju...ten chip sice je dost drsný.......ale na VAGu naměřeno 135kW!!!!!! Jede jak pila!

Upraveno od tdipower

Tak pokud to polaci nejsou schopni odladit tyto komponenty tak se neni cemu divit.

Tak z te skodovky konecne odepsali, i kdyz ....

Dobrý den pane .....,

dne 30.06.2007 jsme obdrželi Váš email, ve kterém se dotazujete na rozdíl mezi motorizací 1.9 TDI 74 kW a 1.9 TDI 96 kW.

V tomto případě Vám sdělujeme, že výrobním závodem Škoda není schválena žádná úprava, která by umožňovala zvyšování výkonu motoru, jako je čipování apod. Vámi zmíněné motorizace jsou od sebe odlišné v mnoha aspektech - klikovým hřídelem, pístními kroužky, řídící jednotkou atd. Případná přestavba, která není námi schválena, by byla tudíž velmi nákladná.

Tímto Vám podáváme zprávu a jsme s pozdravem

ŠkodaAuto a. s.

A jeste jedna odpoved ...

Vazeny pane .... ,

dekujeme za Vas email.

K Vasemu dotazu Vam sdelujeme, ze mezi motory je rozdil v mechanicke i elektronicke casti. Detailni rozdily verejnosti nesdelujeme, nebot Skoda Auto nedoporucuje jakekoli upravy motoru, ktere by vedly ke zvyseni vykonu, avsak vetsinou take ke snizeni jeho zivotnosti.

  • 15 let později...

AVF má údajně o něco větší výfukové ventily než ATD

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.