matomoto Vloženo 18. Červen 2007 Sdílet Vloženo 18. Červen 2007 Ahoj, mam 1 dotaz - rozdiel medzi 74kW TDi a 96kW (oba PD) je len v tom, ze u sil. verzie ma turbo naklapacie lopatky? Ak ano, stacilo by vymenit turbo? Ovladanie lopatiek je aj u 74kW - mam na mysli , ci to umi RJ, alebo cim sa to vlastne riadi . Dik za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 18. Červen 2007 Sdílet Vloženo 18. Červen 2007 Ahoj, mam 1 dotaz - rozdiel medzi 74kW TDi a 96kW (oba PD) je len v tom, ze u sil. verzie ma turbo naklapacie lopatky?Ak ano, stacilo by vymenit turbo? Ovladanie lopatiek je aj u 74kW - mam na mysli , ci to umi RJ, alebo cim sa to vlastne riadi . Dik za rady Nejsem si úplně jistý, ale turbo je větší, potom vstřiky jsou větší a pokud mě mysl neklame tak ještě sání je malinko jiné... ale jestli se pletu, tak mě nekamenujte mimochodem, naklápění je u obou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JimTDI Vloženo 18. Červen 2007 Sdílet Vloženo 18. Červen 2007 lukash: ano, sání je jiné, znatelně větší průměr a optimalizovanější tvar... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 20. Červen 2007 Sdílet Vloženo 20. Červen 2007 lukash: ano, sání je jiné, znatelně větší průměr a optimalizovanější tvar... Díky. Nebyl jsem si jistej... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grygy Vloženo 20. Červen 2007 Sdílet Vloženo 20. Červen 2007 Cely motor je uplne jiny!!!!!!!!Ale 96kw turbo, tam narves. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jessy Vloženo 22. Červen 2007 Sdílet Vloženo 22. Červen 2007 Cely motor je uplne jiny!!!!!!!!Ale 96kw turbo, tam narves. V cem jiny? Teda krome toho co spominali kluci? Co mam informace, tak prave ze motor je uplne ten samej ... Nebo vis neco jineho? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fantik Vloženo 22. Červen 2007 Sdílet Vloženo 22. Červen 2007 Tak to máš špatné informace, jsou tam jiné písty ojnice ložiska ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jessy Vloženo 28. Červen 2007 Sdílet Vloženo 28. Červen 2007 Tak jsem napsal primo do skodovky, uvidime co na to reknou ... Jinak nevim cos myslel jinymi loziskami ... Loziska se totiz pre danej rozmer delaji pro stejne zatizeni - jinymi slovy, nedelaj se loziska pro ruzne zatiz ... Max tak s ruz. vulemi ... Ojnice a pisty teoret. jiny muzou byt ... Mel si ty mot. rozdelane? U mot. 66 a 81 kw to je taky tak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viktor Vloženo 29. Červen 2007 Sdílet Vloženo 29. Červen 2007 Tak jsem napsal primo do skodovky, uvidime co na to reknou ...Jinak nevim cos myslel jinymi loziskami ... Loziska se totiz pre danej rozmer delaji pro stejne zatizeni - jinymi slovy, nedelaj se loziska pro ruzne zatiz ... Max tak s ruz. vulemi ... Ojnice a pisty teoret. jiny muzou byt ... Mel si ty mot. rozdelane? U mot. 66 a 81 kw to je taky tak? Doufám, že ti odpoví někdo zkušenej, taky by mě to zajímalo. Zatím mi pokaždý řekl někdo něco jinýho. Že sou stejný, nebo že sou kromně komponentů i jinak vystužený.. No sem zvědavej.. Dokonce i v autor servise mi tvrdil, že jsou stejný, ale že by to věděl určitě to nevypadal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beeson Vloženo 29. Červen 2007 Sdílet Vloženo 29. Červen 2007 U mot. 66 a 81 kw to je taky tak? Co jsem se ptal ,tak co mám já motor ALH 66 Kw, je konstrukče stejnej s 81 Kw, má udajně i stejný turbo, taky naklápěcí ale menší tlaky, jiný vstřiky a výkon staženej na 66 Kw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jessy Vloženo 30. Červen 2007 Sdílet Vloženo 30. Červen 2007 U mot. 66 a 81 kw to je taky tak? Co jsem se ptal ,tak co mám já motor ALH 66 Kw, je konstrukče stejnej s 81 Kw, má udajně i stejný turbo, taky naklápěcí ale menší tlaky, jiný vstřiky a výkon staženej na 66 Kw. To ja sem se zas nekde docetl, ze motor je stejnej (66 a 81Kw), ale turbo je bez naklapeni lopatek ... Tak nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 1. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2007 U mot. 66 a 81 kw to je taky tak? Co jsem se ptal ,tak co mám já motor ALH 66 Kw, je konstrukče stejnej s 81 Kw, má udajně i stejný turbo, taky naklápěcí ale menší tlaky, jiný vstřiky a výkon staženej na 66 Kw. To ja sem se zas nekde docetl, ze motor je stejnej (66 a 81Kw), ale turbo je bez naklapeni lopatek ... Tak nevim "Prvni" 66kw nemeli naklapeci lopatky ale od urcityho roku uz maj vsechny TDi naklapeci lopatky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grygy Vloženo 2. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2007 ASZ ma jine pisty, vlozky, kliku s tim i loziska, vacku, casovani atd.Stejne jsou jen obaly.Pokud si tady zase nekdo mysli, ze ASz je stejne jak 74kw a jen stahnute na softu, tak je fakt na omylu.Mezi ASZ a ARl uz takove rozdily nejsou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atr Vloženo 3. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2007 ASZ ma jine pisty, vlozky, kliku s tim i loziska, vacku, casovani atd.Stejne jsou jen obaly.Pokud si tady zase nekdo mysli, ze ASz je stejne jak 74kw a jen stahnute na softu, tak je fakt na omylu.Mezi ASZ a ARl uz takove rozdily nejsou. Konečně znalec, tohle sem trochu nepatří - jaký je prosím rozdíl u Fabky mezi motory ATD 74kw a RSovým motorem 96kw ? Pořád si říkám zda čipovat a nebo ne abych ho nezkurvil. Nechci mu naložit víc než na kolik je zkonstruovaný. Mám už s mechanickýma úpravama motorů dost negativní zkušenosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grygy Vloženo 3. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2007 hele, dam ti male srovnani me FRS a znameho 74kw Fabky co vse delal a kolik ho to stalo!!=))Takovy maly pribeh=)) Prekopani 74kw: -CHip+Intercoler+130ps turbo- 170ps odbrzdeno-30tis czk , po teto uprave mu bylo receno, neni problem me dostat=))nedostal=)) -Uprava chipu+ARL trysky 150ps -10tis czk,po teto uprave sotva vyjel z brany prepumpovali chipari turbo a doslo do kytek, takze na jejich naklady slo dalsi, ted uz ale turbo ARL 150ps, ponevadz 130ps nebylo k mani.Receno:Na FRS si smlsnes, hm opet nesmlsnul=)) -vetsi chladic oleje z ASZ -1500,-czk -6stupnova prevodovka HDS-20tis- po brzde vykon 180ps a kroutak 385Nm.Receno.FRS uz skoncilo=))Neskoncilo=)))))))))))))) Me FRS:najeto na chipu a drobnych blbostech 60tis/km za nejakych 10tis czk. Takze, pokud chces jit jen na soft, zustan na nejakych 130ps.Pokud chces jit vyse, tak ti doporucuji-kup komplet motor ASZ s prevodovkou, vyjde te to na nejakych 30tis hod tam chipa, IC mas vystarano a z auta raketu., toho meho znameho ty upravy vysly na dvojnasobek a porad je nespokojeny, navic mu to zacne vsechno za chvili padat do kytek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 3. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2007 hele, dam ti male srovnani me FRS a znameho 74kw Fabky co vse delal a kolik ho to stalo!!=))Takovy maly pribeh=))Prekopani 74kw: -CHip+Intercoler+130ps turbo- 170ps odbrzdeno-30tis czk , po teto uprave mu bylo receno, neni problem me dostat=))nedostal=)) -Uprava chipu+ARL trysky 150ps -10tis czk,po teto uprave sotva vyjel z brany prepumpovali chipari turbo a doslo do kytek, takze na jejich naklady slo dalsi, ted uz ale turbo ARL 150ps, ponevadz 130ps nebylo k mani.Receno:Na FRS si smlsnes, hm opet nesmlsnul=)) -vetsi chladic oleje z ASZ -1500,-czk -6stupnova prevodovka HDS-20tis- po brzde vykon 180ps a kroutak 385Nm.Receno.FRS uz skoncilo=))Neskoncilo=)))))))))))))) Me FRS:najeto na chipu a drobnych blbostech 60tis/km za nejakych 10tis czk. Takze, pokud chces jit jen na soft, zustan na nejakych 130ps.Pokud chces jit vyse, tak ti doporucuji-kup komplet motor ASZ s prevodovkou, vyjde te to na nejakych 30tis hod tam chipa, IC mas vystarano a z auta raketu., toho meho znameho ty upravy vysly na dvojnasobek a porad je nespokojeny, navic mu to zacne vsechno za chvili padat do kytek. RE: To se me nechce verit ze se 150tkovy turbem, 130/150tryskama, IC, a chipem neda seriovou FRS ...bud je spatne udelana uprava, soft, nebo je problem v ridici, normalne by FRS nemela sanci... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 3. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2007 (editace) U mot. 66 a 81 kw to je taky tak? Co jsem se ptal ,tak co mám já motor ALH 66 Kw, je konstrukče stejnej s 81 Kw, má udajně i stejný turbo, taky naklápěcí ale menší tlaky, jiný vstřiky a výkon staženej na 66 Kw. To ja sem se zas nekde docetl, ze motor je stejnej (66 a 81Kw), ale turbo je bez naklapeni lopatek ... Tak nevim "Prvni" 66kw nemeli naklapeci lopatky ale od urcityho roku uz maj vsechny TDi naklapeci lopatky. RE: Od MR02 dostala shodne co mela 81cka...hlavni rozdil mezi 66/81 je ve vstrikovacich tryskach... Editováno: 3. Červenec 2007, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grygy Vloženo 3. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2007 hele, dam ti male srovnani me FRS a znameho 74kw Fabky co vse delal a kolik ho to stalo!!=))Takovy maly pribeh=))Prekopani 74kw: -CHip+Intercoler+130ps turbo- 170ps odbrzdeno-30tis czk , po teto uprave mu bylo receno, neni problem me dostat=))nedostal=)) -Uprava chipu+ARL trysky 150ps -10tis czk,po teto uprave sotva vyjel z brany prepumpovali chipari turbo a doslo do kytek, takze na jejich naklady slo dalsi, ted uz ale turbo ARL 150ps, ponevadz 130ps nebylo k mani.Receno:Na FRS si smlsnes, hm opet nesmlsnul=)) -vetsi chladic oleje z ASZ -1500,-czk -6stupnova prevodovka HDS-20tis- po brzde vykon 180ps a kroutak 385Nm.Receno.FRS uz skoncilo=))Neskoncilo=)))))))))))))) Me FRS:najeto na chipu a drobnych blbostech 60tis/km za nejakych 10tis czk. Takze, pokud chces jit jen na soft, zustan na nejakych 130ps.Pokud chces jit vyse, tak ti doporucuji-kup komplet motor ASZ s prevodovkou, vyjde te to na nejakych 30tis hod tam chipa, IC mas vystarano a z auta raketu., toho meho znameho ty upravy vysly na dvojnasobek a porad je nespokojeny, navic mu to zacne vsechno za chvili padat do kytek. RE: To se me nechce verit ze se 150tkovy turbem, 130/150tryskama, IC, a chipem neda seriovou FRS ...bud je spatne udelana uprava, soft, nebo je problem v ridici, normalne by FRS nemela sanci... Tak tomu bych taky neveril, ale pisu ze ji mam po chipu=)) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdipower Vloženo 4. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2007 (editace) hele, dam ti male srovnani me FRS a znameho 74kw Fabky co vse delal a kolik ho to stalo!!=))Takovy maly pribeh=))Prekopani 74kw: -CHip+Intercoler+130ps turbo- 170ps odbrzdeno-30tis czk , po teto uprave mu bylo receno, neni problem me dostat=))nedostal=)) -Uprava chipu+ARL trysky 150ps -10tis czk,po teto uprave sotva vyjel z brany prepumpovali chipari turbo a doslo do kytek, takze na jejich naklady slo dalsi, ted uz ale turbo ARL 150ps, ponevadz 130ps nebylo k mani.Receno:Na FRS si smlsnes, hm opet nesmlsnul=)) -vetsi chladic oleje z ASZ -1500,-czk -6stupnova prevodovka HDS-20tis- po brzde vykon 180ps a kroutak 385Nm.Receno.FRS uz skoncilo=))Neskoncilo=)))))))))))))) Me FRS:najeto na chipu a drobnych blbostech 60tis/km za nejakych 10tis czk. Takze, pokud chces jit jen na soft, zustan na nejakych 130ps.Pokud chces jit vyse, tak ti doporucuji-kup komplet motor ASZ s prevodovkou, vyjde te to na nejakych 30tis hod tam chipa, IC mas vystarano a z auta raketu., toho meho znameho ty upravy vysly na dvojnasobek a porad je nespokojeny, navic mu to zacne vsechno za chvili padat do kytek. RE: To se me nechce verit ze se 150tkovy turbem, 130/150tryskama, IC, a chipem neda seriovou FRS ...bud je spatne udelana uprava, soft, nebo je problem v ridici, normalne by FRS nemela sanci... Tak tomu bych taky neveril, ale pisu ze ji mam po chipu=)) Jj, potrvzuju...ten chip sice je dost drsný.......ale na VAGu naměřeno 135kW!!!!!! Jede jak pila! Editováno: 4. Červenec 2007, autor: tdipower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 4. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2007 Tak pokud to polaci nejsou schopni odladit tyto komponenty tak se neni cemu divit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jessy Vloženo 11. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2007 Tak z te skodovky konecne odepsali, i kdyz .... Dobrý den pane ....., dne 30.06.2007 jsme obdrželi Váš email, ve kterém se dotazujete na rozdíl mezi motorizací 1.9 TDI 74 kW a 1.9 TDI 96 kW. V tomto případě Vám sdělujeme, že výrobním závodem Škoda není schválena žádná úprava, která by umožňovala zvyšování výkonu motoru, jako je čipování apod. Vámi zmíněné motorizace jsou od sebe odlišné v mnoha aspektech - klikovým hřídelem, pístními kroužky, řídící jednotkou atd. Případná přestavba, která není námi schválena, by byla tudíž velmi nákladná. Tímto Vám podáváme zprávu a jsme s pozdravem ŠkodaAuto a. s. A jeste jedna odpoved ... Vazeny pane .... , dekujeme za Vas email. K Vasemu dotazu Vam sdelujeme, ze mezi motory je rozdil v mechanicke i elektronicke casti. Detailni rozdily verejnosti nesdelujeme, nebot Skoda Auto nedoporucuje jakekoli upravy motoru, ktere by vedly ke zvyseni vykonu, avsak vetsinou take ke snizeni jeho zivotnosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sesulka Vloženo 19. Září 2022 Sdílet Vloženo 19. Září 2022 AVF má údajně o něco větší výfukové ventily než ATD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.