Přejít na obsah

1.4MPI 50kW občas problémy so štartom


Jarko

Doporučené příspěvky

Zdravím vás.Mám problém s mojou Fabčou(MR2002,17000km),občas sa jej stane toto:Normálne naštartujem,otáčky sa držia niečo nad 1000,za pár sekund sa motor začne dusiť ako keby išiel na 3 valce a otáčky klesnú na 500.Elektronika sa to zrejme snaží vyrovnať a zvýši otáčky na asi 1300 a tento cyklus sa asi 2 krát zopakuje ,potom je už všetko OK.VAG mi neukázal žiadnu závadu,benzínom to hádam nebude,tankujem V-Power.Pozeral som škrtiacu klapku,nevyzerá byť znečistená.Čo by to mohlo byť,žeby sviečky,tie som ešte nepozeral.Nestretli ste sa niekto s niečím podobným ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Tak sa objavila konečne závada čidla klepania,signál príliš veľký,skúsim to preveriť.

čidlo klepání - klasika - v první řadě bych vyměnil svíčky, vyčistil klapku, v servise ti sou schopný nakukat, že je to i špatná lambda

mělo by to pomoci, pak bych kdyžtak vyměnil čidlo klepání, ale podle mě se na něm nemá co posrat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Skúšal som:-( Stále mi tam niečo zavadzia,mal som vyhodený vzduchový filter aj batériu s držiakom,nedá sa mi tam dostať tak,ako by som chcel.Chcem ešte niečo poriešiť cez víkend(pozrieť sa na konektory lambda sond),dám vedieť.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam presne tento problem som zvedavy ako sa to vyriesi

Ja takisto (http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=29923).

Mam ale novy poznatok: uz par dni vozim plnu nadrz, a motor startuje na prvu supu. Zacinam mat podozrenie, ze to zacne skapinat pri startovani len ked je v nadrzi menej ako povedzme 75% paliva.

Kazdopadne vo stvrtok som objednany do servisu, tam budu dufam mudrejsi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zatiaľ nič,v sobotu to nevydalo :-( Inak čo sa týka tej plnej nádrže,mne sa to stalo prvýkrát vtedy,keď začala svietiť rezerva.Ale tým to asi nebude,teraz mám 3/4 nádrže plnej a robí to tiež.Som zvedavý,čo ti povedia v servise,držím palce :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bol som s tym v servise, vysledok je taky, ze v pamati poruch/zavad nebolo vobec nic.

Jedine co ich napadlo bolo nastavit nanovo ventily a precistili skrtiacu klapku + nejake cidlo (uz neviem ake) v sacom potrubi.

Dalej som kupil cistiace aditivum za cca 500 korun a nalial do nadrze, v podstate cele problemy tipuju na nekvalitny benzin. Odporucili mi tankovat slovnaft... (?).

Uvidim teda co bude dalej. Ak sa to zas bude opakovat (nerobim si iluzie, ze by to dopadlo inak...) tak im to auto pojdem nechat na noc a nech si to rano sami v servise skusia nastartovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze zaver u mna, vid hore visie. Tiez mi po nastartovani kolisali otaky tak ze skoro skapal motor. 1,2htp,134000 km.4-5 rokov.

Vymenil som vzduch. filter, sviecky som dal BOSCH, ale nepoviem vam ze presne ake.

Na margo starych, boli v aute cca 34000 km CHAMPION KC8ZMCC.

Po tejto vymene auto startuje v poho v teplom aj studenom stave, otacky hned po nastartovani vyletia a vratia sa pekne na volnobezne. Dufam ze to takto vydri co najdlhsie.

Prikladam aj nejake fotecky, niesom si celkom isty ci to bude dobre vidiet ale stredna fajka je viac zlta ako krajne ktore su vypecene a sede.

post-1101-1189102444_thumb.jpg

post-1101-1189102464_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stink,veď to práve,že sa neobjaví žiadna závada :-( U mňa to čidlo klepania bola zrejme len sporadická,lebo už sa potom neobjavila.Čo sa týka benzínu,ja tankujem zásadne V-Power a neverím tomu,že by bol nekvalitný.Ešte ma napadol palivový filter,mám síce najazdených len 17000,ale videl som tu niekde tento filter po 27000 km a stačilo :-)Ma sere to počasie,zase nič neporiešim s autom,ak bude takto liať :angry:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stink,veď to práve,že sa neobjaví žiadna závada :-( U mňa to čidlo klepania bola zrejme len sporadická,lebo už sa potom neobjavila.Čo sa týka benzínu,ja tankujem zásadne V-Power a neverím tomu,že by bol nekvalitný.Ešte ma napadol palivový filter,mám síce najazdených len 17000,ale videl som tu niekde tento filter po 27000 km a stačilo :-)Ma sere to počasie,zase nič neporiešim s autom,ak bude takto liať :angry:

No dufam ze to nedopletiem, ale v servise mi na margo palivoveho filtra povedali ze to je blbost, ten sa meni az po 120 000 km... :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Novy poznatok, takze sviecky to neboli. Auto sice startovalo z prvu uplne super, ziadny pokles otacok atd. ale cca po 3 dnoch sa dusenie objavuje znovu. Ked je motor studeny tak to velmi nepozorujem, ale pripisujem to ze motor startuje zo syticom a tak je zmes bohatsia a otacky su automaticky okolo 1000.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...