Bohuslav Vloženo 22. Červen 2007 Vloženo 22. Červen 2007 Mám menší problem s octavií.Nejdřív mi diagnostika hlásila tryska,vstřik 4 válec.Po týdnu tryska,vstřik 3 válec.Nechal jsem tedy zkontrolovat vstřikovače a nechat namontovat a seřídit na vačkách.Tím jsem vyřešil vstřikovače.Žádnou závadu to nehlásí ale motor začíná táhnout od 1800 otáček a konec je ve 2200 pak do 2900 nejde plynule.Od 3000 zase táhne.Když je motor v tahu tak se rozklepe volant,palubovka a na pedálech.Poradí kekdo? Citovat
Jessy Vloženo 2. Červenec 2007 Vloženo 2. Červenec 2007 Ahoj, podarilo se ti to nejak vyresit? Citovat
Bohuslav Vloženo 4. Červenec 2007 Autor Vloženo 4. Červenec 2007 Zatim ne ale nejspis elektrika.Az to bude opravene urcite napisu cim to bylo. Citovat
TDIfun Vloženo 4. Červenec 2007 Vloženo 4. Červenec 2007 Hodne casto odchazi elektrika co jde ke vstrikovacum. Citovat
Grygy Vloženo 4. Červenec 2007 Vloženo 4. Červenec 2007 Hodne casto odchazi elektrika co jde ke vstrikovacum. Resim ted ten samy problem!!Me to pise zavada na prvnim valci=((jeste ze mam tu elektriku nahradni=)) Citovat
Grygy Vloženo 9. Červenec 2007 Vloženo 9. Červenec 2007 Hodne casto odchazi elektrika co jde ke vstrikovacum. Resim ted ten samy problem!!Me to pise zavada na prvnim valci=((jeste ze mam tu elektriku nahradni=)) TAk jsem vymenil el. svazek a auti slape!!!=)) Citovat
Jessy Vloženo 11. Červenec 2007 Vloženo 11. Červenec 2007 Hodne casto odchazi elektrika co jde ke vstrikovacum. Resim ted ten samy problem!!Me to pise zavada na prvnim valci=((jeste ze mam tu elektriku nahradni=)) TAk jsem vymenil el. svazek a auti slape!!!=)) Ahoj, muzes napsat kterej svazek ? Dik Citovat
Grygy Vloženo 11. Červenec 2007 Vloženo 11. Červenec 2007 Hodne casto odchazi elektrika co jde ke vstrikovacum. Resim ted ten samy problem!!Me to pise zavada na prvnim valci=((jeste ze mam tu elektriku nahradni=)) TAk jsem vymenil el. svazek a auti slape!!!=)) Ahoj, muzes napsat kterej svazek ? Dik Ten co je schovaney pod vikem hlavy u vstrikovacu=)) Citovat
Bohuslav Vloženo 18. Červenec 2007 Autor Vloženo 18. Červenec 2007 Tak jsem nainstaloval novou elektriku do hlavy motoru ke vstrikovacum a zavada je porad ta sama.Asi se z toho zblaznim. Tak ze pokus cislo dve bude elektrika od ridici jednotky k hlave motoru.Pak uz budu asi v koncich. Citovat
Bohuslav Vloženo 25. Červenec 2007 Autor Vloženo 25. Červenec 2007 Zatim jsem se se nedostal k tomu to vyskouset ale dam vedet Citovat
mk2 Vloženo 6. Srpen 2007 Vloženo 6. Srpen 2007 zdravím.mam taky problem? rano nastartuji auto a klepe jako na 3 valce.A až se zahřeje ,tak vypnu motor a nastartuji tak už mi to jde. VAG i hlasil eletrika na trisce.tak jsem sundal viko motoru a potahal s kablama a pak jsem jezdil bez problemu ale dnes jsem nastartoval vpořadku ale cestou do prace mi to zas přestavo tahnot a začalo klepat jak na 3 valce. ............................4x4 tdi 74kw Citovat
Bohuslav Vloženo 13. Srpen 2007 Autor Vloženo 13. Srpen 2007 Ahoj,skus dat novou elektriku do hlavy.Uz to tu nekdo psal. Citovat
Bohuslav Vloženo 17. Srpen 2007 Autor Vloženo 17. Srpen 2007 Tak jsem preklenoval napajeci kabel od ridici jednotky ke tretimu vstrikovaci a změna je tu.Auto zacalo lepe tahnout od spodu a lepe se vytaci ale porad to není ono. Navíc se mi zvedla spotreba.Tak ze překlenuji i zbyle tri kabely a uvidime. Dam vem pak vedet jak to dopadlo.Je to ale na dyl protoze obednavat něco od Skodovky je utrpeni. Citovat
Bohuslav Vloženo 1. Září 2007 Autor Vloženo 1. Září 2007 Tak opraveno,SLÁVA.Tak ze jsem musel nakonec vyměnit motor. Na starém motoru totiž byla díra v hydroštelu a ubroušená vačka na třetím válci. Motor vyměněn a čip na 130 koní mu dává pořádnou šťávu. Spokojenost. Citovat
mk2 Vloženo 3. Září 2007 Vloženo 3. Září 2007 (editace) zdravím.mam taky problem? rano nastartuji auto a klepe jako na 3 valce.A až se zahřeje ,tak vypnu motor a nastartuji tak už mi to jde. VAG i hlasil eletrika na trisce.tak jsem sundal viko motoru a potahal s kablama a pak jsem jezdil bez problemu ale dnes jsem nastartoval vpořadku ale cestou do prace mi to zas přestavo tahnot a začalo klepat jak na 3 valce.............................4x4 tdi 74kw tak jsen na to přišel ,stačilo jen na střikovacích triskach kleštěmi přimačknout konektory ,a oprava je za pusu. Editováno: 3. Září 2007, autor: mk2 Citovat
Fire Vloženo 22. Listopad 2008 Vloženo 22. Listopad 2008 Tak opraveno,SLÁVA.Tak ze jsem musel nakonec vyměnit motor.Na starém motoru totiž byla díra v hydroštelu a ubroušená vačka na třetím válci. Motor vyměněn a čip na 130 koní mu dává pořádnou šťávu. Spokojenost. Sláva ??? ... sláva asi že konečně je po problímu, ale na kolik takoví srnada vyjde ??? Citovat
Jessy Vloženo 26. Červenec 2019 Vloženo 26. Červenec 2019 (editace) Výmena motora je dosť radikálna oprava, a pokiaľ to nie je nutné a starý motor je okrem spomenutých vecí v pohode, tak by som sa do nej nehrnul, je to totiž dosť roboty (a zrejme najskôr zbytočnej)... Editováno: 26. Červenec 2019, autor: Jessy Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.