Malta Vloženo 11. Červenec 2007 Vloženo 11. Červenec 2007 Pánové, snažil jsem se rychle prohlédnout dosavadní témata, ale nejsem si jist že bych našel stejné příznaky a když už, tak u jiné motorizace. Od pondělí mě trápí cukání motoru při minimálně sešláplém plynovém pedálu. Auto se chová tak jako by nevědělo jestli má zrychlovat či brzdit, markantní je to na rychl.stupeň 2,3 a 4 v režimu otáček do max.2200, pak už to nedělá. Nejdříve jsem si myslel že mi to dělá LPG, rozsvítil se mi i Check motoru, ale postupně jsem to odzkoušel, že v okamžiku kdy mi to dělalo, jsem přpepl na benzín a dělá to taky. Rovněž mám pocit že se mi zhoršila ta odezva plyn.pedálu, kdy mám sešláplý plyn.pedál, motor je v tahu a postupně ubírám až ho odstavím úplně a auto ještě jakoby na okamžik zrychlý, než to vyhodnotí že má zpomalit. Najeto mám 93 200 km. Nevím co s tím je? Svíce? Prosím poraďte Citovat
rkonf Vloženo 11. Červenec 2007 Vloženo 11. Červenec 2007 Jestli máš možnost diagnostiky, tak se mrkni, jestli ti neodešel spínač na pedálu spojky. Citovat
Malta Vloženo 11. Červenec 2007 Autor Vloženo 11. Červenec 2007 Jestli máš možnost diagnostiky, tak se mrkni, jestli ti neodešel spínač na pedálu spojky. spojky??? Tomu nerozumím Citovat
rkonf Vloženo 11. Červenec 2007 Vloženo 11. Červenec 2007 ŘJ motoru pracuje jinak pokud je pedál spojky nahoře a jinak pokud na něj šlapeš. Když je pedál nahoře, tak po ubrání/sundání nohy z plynu "ubírá" pomalu a citlivě, aby se minimalizovalo cukání. Když je pedál spojky sešláplý, tak reaguje okamžitě (otáčky motoru hned klesají) - kvůli řazení. Citovat
rkonf Vloženo 11. Červenec 2007 Vloženo 11. Červenec 2007 A ještě mrkni na škrtící klapku, jestli není špinavá. Citovat
Malta Vloženo 11. Červenec 2007 Autor Vloženo 11. Červenec 2007 A ještě mrkni na škrtící klapku, jestli není špinavá. OK, tak to budu muset naštudovat ja se dělá Citovat
Malta Vloženo 11. Červenec 2007 Autor Vloženo 11. Červenec 2007 ŘJ motoru pracuje jinak pokud je pedál spojky nahoře a jinak pokud na něj šlapeš. Když je pedál nahoře, tak po ubrání/sundání nohy z plynu "ubírá" pomalu a citlivě, aby se minimalizovalo cukání. Když je pedál spojky sešláplý, tak reaguje okamžitě (otáčky motoru hned klesají) - kvůli řazení. A ten spínač se dá diagnostikovat přes řídící jednotku? Citovat
rkonf Vloženo 11. Červenec 2007 Vloženo 11. Červenec 2007 Jasně, ŘJ motoru => blok měřených hodnot => skupina 66 => pole 2 => třetí hodnota od konce (1 = sešlápnuto/sepnuto) O škrtící klapce je tady v sekci Motor vyvěšené téma. Citovat
Malta Vloženo 13. Červenec 2007 Autor Vloženo 13. Červenec 2007 tak anamnéza se posunula trochu jiným směrem. Teď to začalo dělat pouze chvíli po vyjetí autem, dejme tomu tak prvních 5-10min jízdy. Pak jako když utne, můžu to lechtat jak chci, jede bez problémů, na odstavení plynu reaguje naprosto plynule, bez cukání. Myslel jsem si že je to než se zahřeje motor. Ale dnes jsem bral na JETce LPG po 40 km jízdy, tedy jsem zastavil a po 5 min jsem znovu odjížděl, tedy motor dostatečně zahřátý a vyjíždím od pumpy ještě na benzín a auto jako by se dusilo při tom min.šešláplém plynu, tak tedy trochu přidám auto vyrazí, když uberu tak to začne cukat jakoby se odpojovali vstřiky o rozsvíceném CHECKu motoru nemluvím. Nejblbější na tom je že na diagnostiku se dostanu nejdřív v pondělí k plyňákovi co mi dělal LPG, napíchne mi jak benzínovou tak i LPG ŘJ. Do Škodovky se mi tedy nechce. Jen se modlím ať to není nic vážného Citovat
tondas2 Vloženo 13. Červenec 2007 Vloženo 13. Červenec 2007 Heled kolego sice nemam motor 1,2 ale 1,4 ale uz jsem tento problem taky resil a po dotazu v autorizovanem servise odpoved znela ze to je zpusobene spatnym palivem lepereceno znecistenym at si vzpomenu kde jsem provedl posledni 2 tankovani a temto cerpackam se vyhnu ,tankuji ted jinde a zatim je po problemu. Citovat
Malta Vloženo 13. Červenec 2007 Autor Vloženo 13. Červenec 2007 Heled kolego sice nemam motor 1,2 ale 1,4 ale uz jsem tento problem taky resil a po dotazu v autorizovanem servise odpoved znela ze to je zpusobene spatnym palivem lepereceno znecistenym at si vzpomenu kde jsem provedl posledni 2 tankovani a temto cerpackam se vyhnu ,tankuji ted jinde a zatim je po problemu. nojo, ale že bych měl zrovna obě dvě současně špatně natankovaná (benzín i LPG)? Už asi 2 roky beru stále na stejném místě při cestě do práce, takřka nikde jinde. Nevím, to se mi nezdá Citovat
century Vloženo 13. Červenec 2007 Vloženo 13. Červenec 2007 Mě to cukání dělali svíčky.... Vyměnili se a pak to přestalo.... Todle určitě zabere Citovat
jara2 Vloženo 13. Červenec 2007 Vloženo 13. Červenec 2007 Psal jsi že máš najeto 93 200 km, neměnili ti svíčky v na garančce? Jinak na plyn by se měli měnit svíce co 15 000 km, ale to určitě znáš. Myslím že špatný benzín by to dělat mohl, to bych zas tak nepodceňoval. Citovat
Malta Vloženo 13. Červenec 2007 Autor Vloženo 13. Červenec 2007 no svíce jsem měl měněny v 60t km při garančce (tehdy těch 60 bez problémů), ale diagnóza je už stanovena, je to EGR ventil Citovat
luckymann Vloženo 14. Červenec 2007 Vloženo 14. Červenec 2007 (editace) Mám dotaz hledně cukání po nastartování... Když nastartuju auto ráno, tak se v pohodě rozjedu, žádné cukání ani nic podobného... Horší je to navečer po rozjezdu z práce (auto celou dobu stojí, takže motor zase zchládne) - motor startuje normálně, jenom po rozjezdu začne cukat a jde těžko do otáček - nevíte čím by to mohlo být? Díky za rady P.S. motor 1,4 MPi, 50 kW (viz. podpis ) Editováno: 14. Červenec 2007, autor: luckymann Citovat
Malta Vloženo 14. Červenec 2007 Autor Vloženo 14. Červenec 2007 Mám dotaz hledně cukání po nastartování... Když nastartuju auto ráno, tak se v pohodě rozjedu, žádné cukání ani nic podobného... Horší je to navečer po rozjezdu z práce (auto celou dobu stojí, takže motor zase schládne) - motor startuje normálně, jenom po rozjezdu začne cukat a jde těžko do otáček - nevíte čím by to mohlo být? Díky za rady P.S. motor 1,4 MPi, 50 kW (viz. podpis ) A CHECK motoru se ti nerozsvěcuje? Citovat
luckymann Vloženo 14. Červenec 2007 Vloženo 14. Červenec 2007 (editace) Žádná kontrolka nic nesignalizuje... Po chvilce auto jede už normálně - zaráží mě jenom, že po ránu u studeného motoru to nedělá... Čím to může být? Mám dotaz hledně cukání po nastartování... Když nastartuju auto ráno, tak se v pohodě rozjedu, žádné cukání ani nic podobného... Horší je to navečer po rozjezdu z práce (auto celou dobu stojí, takže motor zase zchládne) - motor startuje normálně, jenom po rozjezdu začne cukat a jde těžko do otáček - nevíte čím by to mohlo být? Díky za rady P.S. motor 1,4 MPi, 50 kW (viz. podpis ) A CHECK motoru se ti nerozsvěcuje? Editováno: 14. Červenec 2007, autor: luckymann Citovat
Malta Vloženo 18. Červenec 2007 Autor Vloženo 18. Červenec 2007 takže přátelé, kauza definitivně dnes uzavřena, před chvílí jsem dokončil výměnu EGR ventilu a je po problému. Měl jsem ho za půl hoďky vyměněný a autem bych mohl rozvážet kávu v šálcích. Ale řeknu vám, jezdit s tím autem tento týden do práce byl děs běs, musel jsem tomu stát na krku anebo odstavit plyn, nic mezitím nepřicházelo v úvahu, páč v ten okamžik to začalo šíleně škubat. Jsem rád že už to mám za sebou. Citovat
pava Vloženo 18. Červenec 2007 Vloženo 18. Červenec 2007 Ještě nás seznam s cenovkou za opravu a proč se ten vebtil tak se*e. Je to palivem, nebo čím? Citovat
Malta Vloženo 19. Červenec 2007 Autor Vloženo 19. Červenec 2007 Ještě nás seznam s cenovkou za opravu a proč se ten vebtil tak se*e. Je to palivem, nebo čím? tak jo, ceny: skoda-dily.cz 3509,- (+nějaké poštovné) Sebo 3350,- (+ nějaké poštovné) mechoš co mi dělal LPG 3750,- (osobní odběr, následující den po objednávce) a perlička nakonec Škoda saloon Boskovice 4963,- práce 0,5h za 0,- Kč, dělal jsem si sám. Teď když zase jezdím a vidím jak auto jezdí, musím dát zapravdu svému LPG servisákovi, že ten ventil byl načatý už od nového, páč ty počáteční problémy při seřizování a brutálním cukání měli souvislost s tímto. Dokonce ikdyž plyn už jezdil relativně dobře a necukalo, tak přece jenom při odstavení plynu tam takřka vždy bylo takové pocuknutí. Teď zmizelo nadobro, takže teprve teď si vychutnávám jízdu, dnes to byl balsám na duši Citovat
Casperb Vloženo 23. leden 2008 Vloženo 23. leden 2008 takže přátelé, kauza definitivně dnes uzavřena, před chvílí jsem dokončil výměnu EGR ventilu a je po problému. Měl jsem ho za půl hoďky vyměněný a autem bych mohl rozvážet kávu v šálcích. Ale řeknu vám, jezdit s tím autem tento týden do práce byl děs běs, musel jsem tomu stát na krku anebo odstavit plyn, nic mezitím nepřicházelo v úvahu, páč v ten okamžik to začalo šíleně škubat. Jsem rád že už to mám za sebou. ja mam presne ten isty problem s cukanim mototra a uz mi dva krat vymenili EGR ventil a autorizovanom servise a autom stale cuka (okrem ineho mi tam menili aj lambdu sondu a katalizator, sviecky) a stale nic. Citovat
houmr Vloženo 23. leden 2008 Vloženo 23. leden 2008 prihodim svoju skusenost vw polo 1,2 HTP 40kW pri zaradenej 2-ke a nizkych otacok kedy len trosku pridas plyn a hned uberes povedzme rychlost 20-25km/h ide po hrbolatej ceste taktiez to niekedy zacne skakat ako zaba ako keby vynechaval jeden valec, skakavy benzin riesim to tak ze nato pridam bud trochu alebo razantne zalezi podla okolnosti a hned to zmizne potom to uz nerobi, nevyskytuje sa to pravidelne, ale nakolko to nie je moje auto ( nemam s nim nic) tak to neriesim ani nezaujimam sa, jednoducho pridam a je klud. Citovat
ocec Vloženo 25. leden 2008 Vloženo 25. leden 2008 Mozu to robit rozne veci: - sviecky - paliv. filter - vadny vstrekovac (to som mal ja) - skrtiaca klapka spinava - snimac otacok Kazdopadne najprv diagnostika a potom to bude jednoduchsie....... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.