Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

1.0 : im mittleren Drehknopf (unter "off") befindet sich der Temp.-Sensor, zeigt aktuelle Innenraum Temperatur an.

1.4 : Helligkeitskanal des Doppelsensors im mittleren Drehknopf, zeigt Lichteinfall (Sonneneinstahlung) an.

4.0 : Außentemp. vordere Stoßstange

4.1 : Außentemp. Dach Es gibt keinen Sensor auf dem Dach.

4.2 : Außentemp. hintere Stoßstange / Innentemperatur??? Es gibt keinen Sensor an der hinteren Stoßstange.

15.0 : Öl-Temperatur? (Modelljahr 2006) Die Climatronic kennt nur ihre eigenen und für Ihren Betrieb relevante Daten, die Öltemperatur ist NICHT relevant, demach kann dieser Wert gar nicht die Öltemperatur sein.

19.0 : unkorrigierte Geschwindigkeit, d.h. ohne vorauseilenden Tacho Fahrzeuggeschwindigkeit ohne Korrektur mittels Wegstreckenkennzahl - was keineswegs den vorauseilenden Tacho meint!

19.1 : Wassertemperatur (nicht Öl)

19.2 : Drehzahlanzeige z.B. 22 für 2200 U/min

19.3 : vermutlich Öldruck, drehzahlabhängig, nicht geschwindigskeitsabhängig/Drehzahl Klimakompressor? Siehe oben, die Klima braucht keinen Öldruck, abgesehen davon gibt es im Golf keinen Öldrucksensor sondern nur einen Schalter. Es ist wenn dann die Kompressordrehzahl!

25.0 : Bordnetzspannung

ZUSATZ: Bei neueren Modellen (ich glaube ab MJ 06) gibt es bei Punkt 19.5 verschiedene Werte:

19.0 : unkorrigierte Geschwindigkeit, d.h. ohne vorauseilenden Tacho in Kilomter/h

19.1 : unkorrigierte Geschwindigkeit, d.h. ohne vorauseilenden Tacho in Meilen/h

19.2 : Wassertemperatur (nicht Öl)

19.3 : Drehzahlanzeige z.B. 22 für 2200 U/min

19.4 : vermutlich Öldruck, drehzahlabhängig, geschwindigskeitsabhängig/Drehzahl Klimakompressor?

Upraveno od KRYSIMLADE

a neni tohle na starej climnatronic s tim dlouhym displayem? jinak nejaky vysvetlivky jak tohle nahodit bys neměl?

No a to moje iO....tam furt nevidím....se navotravuju.

taky by mi zajimalo nejake info k tomu

Taky si myslím že to je na starou, jak se tam dostat u O1 si už nepamatuju, ale někde to tady je.

U O2 se do servis menu jde tusim ze pri vyp motoru a zap zapalovani soucasnym stlacenim econ a ventilaci nahoru na telo. Pak jde kulatejma ovladacema navolit (co si snad pamatuju z hlavy, ale nekde to tady taky je):

19.0 - rychlost

19.1 - teplota chladici kapaliny

19.2 - otacky motoru

4.0 - vnejsi teplota

4.2 - vnitrni teplota

  • Autor

Myslis tvoje IQ ?? o)))

Je to ECON a to prave horni z tech 4 tlacitek...

Ale zrejme je to fakt na starou. Uvidime zrevidujeme.

No a to moje iO....tam furt nevidím....se navotravuju.

a jak se to pak vrátí zpátky?

  • Autor

ECON

a jak se to pak vrátí zpátky?
Myslis tvoje IQ ?? o)))

Je to ECON a to prave horni z tech 4 tlacitek...

Ale zrejme je to fakt na starou. Uvidime zrevidujeme.

No a to moje iO....tam furt nevidím....se navotravuju.

No to iO to píše po testu na displey. Jinak existuje ještě reset přes tlačítka pří současném zapnutí klíčku, ale to ti je zřejmě jasné. No pokud malé i a velké O znamená něco jiného než in Ordnung. Tak mi napiš co to je za chybu. No a nebo se můžem hádat kdo má vyšší IQ, ale to mi zřejmě můj problém nevyřeší a pokud to nemá psát na konci testu iO musí být někde přesně uvedeno proč a co to znamená.

Jinak tady je vše co o tom vím, ale už to i na fóru bylo:

Nasleduje preklad zo stranky....

nasiel som na diskusii Golf V, ti to maju odniekal inadial, atd.

a vsetko bez zaruky:

S pozdravom Ralf

- - - - - - - -

stlacte naraz tlacidla ECON a Sipku hore.

stacit ECON a tlačidlo pre hornu ventilaciu

potom nastavit Lavy ovladac na 19.

pri 19 je zobrazena rychlost, so stredným ovladacom sa mozno dostat na

19.1 – zobrazuje teplotu chladiacej kvapaliny

19.2 – ukazuje otacky motora

19.3 – otacky kompresora klimatizacie

4 – vonkajsia teplota

4.2 – vnutorna

zobrazenie rychlosti – vysvetlenie:

05 1 by bola rychlost 105km/h

20 1 ...... 120 km/h

30 1 ....... 130 kmh

toto možno lubovolne zvacsit az dokym nedojde Golfu dych

Otacky su vyobrazene 2-miestnym cislom, na volnobeh ukazuje 08, co zodpoveda 800 otackam.

12 potom bude 1200 ot/min

15 1500 ot/m

20 2000 ot/m

A este nieco: (nasledujuca servisna prehliadka)

vypnuty motor, zapalovanie zapnute

tlacidlo 0,0 na cca. 2 s zatlacit – najprv zmaže ukazovatel dennych kilometrov, potom prepne na ukazovatel dalsej servis. prehliadky; zatlacit este raz a predosle denne kilometra su spat.

- - - - - - - - - - - -

Trochu som sa pohral s Climatrinic-om a nasiel som zopar servisnych menu. Varujem pred moznymi skodami.... Nemam poruchy, co sa moze stat a ake budu nasledky pouzitia....

Climatronic ma tri otocne ovladace, kt. oznacim Lavy, Stredny, Pravy.

Dalej tlacidla vyduchov ventilacie – Vnutorny okruh, Sipka vodorovna, Sipka dohora, Sipka dole; tlacidlo Automatic, tlacidlo ECON. Pravdepodobne mam starsie ovladanie, ziadne pravouhle LED (kt. osobne povazujem za skarede), ale krasne vyhotovenie, pri ktorom pismo meni farbu.

Zapalovanie zapnute, motor vypnuty.

- synchronna prevadzka (MONO KLIMA – yoyo:): na dlhsie (2 s) podrzat zatlacene tlacidlo AUTO

pri nastavovani tepoty lavym ovladacom sa meni aj teplota pre pravu cast, takto zostane, pokym nebude vpravo prvykrat nastavovana predvolena teplota

- merne jednotky °C/°F: podrzat dlhsie tlacidla AUTO + ECON, kazdym krokom sa menia jednotky teploty

- verzia/diagnoza, eventualne zobrazenie chyb (?):

zatlacit na dlhsi cas ECON + Vnútorny okruh

v lavom displeji sa zobrazi u mna 2C5, v pravom 0Ah (moze byt i 4; nech zije 7-segmentove zobrazenie)

pri pouziti Laveho, Stredneho ovladaca, Sipky hore alebo Sipky dole sa zobrazi „iO“, pravdepodobne preto, lebo nie je ziadna chyba/ziadna nie je v pamati

- samo-test: stlacit ECON + Sipka vodorovna

prevedie sa test displeju a nastavovacich onych... potom sa vsetko vrati spat

- dotaz senzorov: ECON + Sipka hore

v lavom displejis a zobrazi ciselna hodnota 00.0 (pravdepodobne senzor), v pravom displeji namerana hodnota senzoru lavym ovladacom mozno nastavit „celocislenu“ cast od 0 – 26, strednym desatinne miesto

Bolo by pekne, ked sa nam postupne podari ziskat zoznam jednotlivych senzorov. Mozno to i niekde je....

Zacnem senzorami:

Senzor 01.0: teplota dvojiteho senzoru v strednom otocnom tlacidle (pod „off“), ukazuje aktualnu teplotu (skusit polozit prst) (no, nemam sajn, co autor mysli, mam foto klimatroniku a nic...yoyo)

S. 01.4: svetelny tok/svit v stred. otocnom tlacidle, ukazuje slnecny/svetelny svit; mozno otestovat zakrytim alebo zapnutim vnutorneho osvetlenia)

S. 04.0: hodnota senzoru vonkajsej teploty (je zobrazene v MFA)

S. 04.2: hodnotra senzoru vnutornej teploty

S. 19.0: neupravena tychlost, tzn.bez ....? tacha, presnost (so seriovym obutim) a GPS kontrolou) 1 km/h

S. 19.1: teplota chladiacej kvapaliny

S. 19.2: otackomer, napr. 22 znamena 2200 ot/min

S. 19.3: otackomer kompresoru klimy

Dalej je mozne vyvolenie viacerych teplot, kt. pri iducom motore stupaju (vyfukove plyny, atd). Nepridat som ich si ale.

- Manualne nastavovanie: ECON + Sipka dole

Lavym a Strednym ovladacom mozno znovu vybrat nastavovaci clen, toto je zobrazene na lavom displeji, v pravom je pravdepodobne aktualna pozicia nastavovacieho clenu alebo aktualna vyziadana hodnota (?). Pravym ovladacom moze byt nastavena nova vyziadana hodnota. Ak bude teraz stlacene tlacidlo „Sipka hore“, nastavi sa nsatavovaci clen do novej ziadane hodnoty.

Ci toto funguje na vsetkych nastavaovacich celnoch a ci tym mozno nieco pokazit tiez neviem.

Nastavovaci clen 00.0: nejaka klapka

00.1: hodnota ventilatora FE je stupen 1 (FE, FF, 0, 1, 2, 3, 4) hodnota 4 max otacky

01.2: nejaka nastavovacia hodnota pre klimu, ovplyvnuje aj otacky ventilatora

V kazdom pripade je Climatronic vskutku dost zaujimava....

dneska jsem to tak nejak narychlo zkousel a fakt to funguje

A pise ti to iO nebo takovy plny displey, ktery se objevi po stisku???

  • 2 týdny později...

Tak sem taky zkoušel, ale moc mi to nesedí. Co je OK je rychlost jasně ukazuje že tachák záměrně kecá, tahle prakticky sedí s GPS. Ukazuje mi OK 1.0 a 1.4, 4.0 sedí ale mění se v jiným intervalu než na palubáku. 4.2 (vnitřní) ukazuje pořád 63.5 coz na teplotu nevypada. 19.1 (teplota vody) nesedí, ale něco ukazuje. Otáčky se měněj, ale neseděj.

Nevím jestli se ty kódy netýkaj jen O1. Jinak přepnout do diagnostiky jde i za jízdy....

  • 5 měsíců později...

Jak se dělá ten reset pomocí tlačítek klimi na O1 prosím.

bude asi lepší se zeptat v sekci OI, tam budou hned vědět

  • 6 let později...

Zdravím, dneska jsem si hrál s climatronikem a při podržení ECON + vnitřní oběh na dvě vteřiny se mi na climatroniku objevilo iO. Nevíte někdo, co to znamená???

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.