TDIfun Vloženo 21. Září 2009 Sdílet Vloženo 21. Září 2009 (editace) Ti to opravim, prijed do Bohumina 608020164 dopredu zavolej Editováno: 26. leden 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel-cb Vloženo 1. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2009 (editace) ... Editováno: 1. leden 2021, autor: pavel-cb Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mva1 Vloženo 2. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2009 přečti si o tom něco na dieselpower http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?...e387ea504dfacf3 ten tvůj startér je jasnej.... ted jenom zbývá ,aby ti to ho někdo vyměnil... Ta ůprava map je taky tutovka,ale když ti umírá startér tak se výměně nevyhneš.. A když si to neměl ani na VAGU,tak tam určitě ještě něco bude Jinak jsem taky z cb.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel-cb Vloženo 2. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2009 (editace) ... Editováno: 1. leden 2021, autor: pavel-cb Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 4. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2009 (editace) O2 jsem optravil jize nekolik desitek a stare TDI taktez... Pokud chcete, najdete kontakt na www.TDIfun.cz Editováno: 26. leden 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 5. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2009 hmm tak já už taky, TDI 66 kw dlouhé teplé starty, první ranní start je dobrý tam co jezdím já na opravy, též názor jako zde 90% starter, ať s tím počítám až se do toho dáme. Tak se na něj chystám, pak dám vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel-cb Vloženo 5. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2009 (editace) ... Editováno: 1. leden 2021, autor: pavel-cb Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel-cb Vloženo 7. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2009 (editace) ... Editováno: 1. leden 2021, autor: pavel-cb 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
turanec Vloženo 20. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2009 hodí někdo link na startér valeo na 1,9TDi 66kW 4x4? dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 1. Březen 2010 Sdílet Vloženo 1. Březen 2010 Takže dávám další poznatky k problému s teplým startem. Problém vyřešen nahráním nového softwaru do řídící jednotky. Nepleťte si to s diagnostikou. To právě někteří "tunéři" nedokážou přiznat a budou Vám tvrdit,že je to blbost. Při tý příležitosi jsem si nechal dát čip. Startuje to na nabrnknutí jako kdyby byl motor studenej a opravdu to funguje. A ještě to jede jako k.ráva. Takže až Vám budou v servisech nutit repas čerpadla (že to ukazuje diagnostika), teplotní snímače, termostaty tak vězte, že neušetříte. Taky už mám uděláno vše co je snad možný, ale teplý starty prostě nejdou . Poslední možností by asi bylo zmiňované nahrání nového SW do ECU. Kdo to provádí (autorizovaný servis)? Kolik je cca cena? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ignác Vloženo 1. Březen 2010 Sdílet Vloženo 1. Březen 2010 Do servisu bych to nedával, tady na foru je pár borců, co to umí. Na severní moravě to dělá TDI Fun. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 1. Březen 2010 Sdílet Vloženo 1. Březen 2010 Taky už mám uděláno vše co je snad možný, ale teplý starty prostě nejdou . Poslední možností by asi bylo zmiňované nahrání nového SW do ECU. Kdo to provádí (autorizovaný servis)? Kolik je cca cena? komplet přehrání softu nebo jen někdo přidal startovací dávku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerow Vloženo 2. Březen 2010 Sdílet Vloženo 2. Březen 2010 Špatné teplé starty octávií jsou způsobeny opotřebením čerpadla. Netěsnost čerpadla už řídící jednotka nestačí dorovnat dávkou a motor nejde naskočit. Jediná správná cesta je přidání startovací dávky na maximum co jde. Starší čerpadlo může za chvíli dělat to co dělá teď to staré. Jiná věc je špatné starty jak teplé tak studené. To je způsobeno tím, že při startu není dosaženo minimálních otáček pro spuštění vstřikování. Je to způsobeno slabými startéry popř. bateriemi. Nejlevnější řešení je přepsání softwaru v ŘJ. Nová baterie i startér problém zpravidla nevyřeší. Chvíli to sice jede jak má, ale když baterie zestárne nebo startér tak se to vrátí do starých kolejí. Starší čerpadlo může za chvíli dělat to co dělá teď to staré. Dalo by se to obejít ještě tím, že oklamete čidlo teploty paliva v čerpadle... Přidání startovací dávky vám udělám. Kontakt na www.diagnostikaworek.wz.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 2. Březen 2010 Sdílet Vloženo 2. Březen 2010 Pokud nepomuze ani zvednuti davky diagnostikou ani vymena ruznych dilu motoru, nebo nepujde pridat diagnostikou(EDC16) tak jsem schopnej upravit obsah rid.jednotky. Je to velice pohodlne a plnohodnotne reseni, nebude pridano zadne zarizeni pro oblbovani signalu pro ECU atd.( nehrozi pozar pri fusersky zbastlene relatka atd.) Pozor!!! Pri spojeni s chiptuningem uprava startu zdarma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 2. Březen 2010 Sdílet Vloženo 2. Březen 2010 (editace) Mám upravenou, zvýšenou, dávku paliva. Žádný další SW úpravy nee (aspoň o nich nevím - to víte auto z bazaru ). No TDIfun mě láká, ale přeci jenom Č. Těšín je pro mě trochu z ruky, takže to budu muset doma probrat a eventuelně to spojit s něčím dalším . Editováno: 2. Březen 2010, autor: lucky.jack Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kijos Vloženo 28. Březen 2010 Sdílet Vloženo 28. Březen 2010 taky jsem řešil teple starty, vyměnil jsem skoro všechno co má se starty něco společného a nic, pak jsem se rozhod a zajel jsem do českého těšína k TDIfun a výsledek? startuje na brnknutí, spojil jsem to ještě s chipem a celé mě to vyšlo na 6.500,- a to je naprosto bezkonkurenčí cena, z mého AGR 66kw mám odbržděných 13OPS. Takže vřele doporučuji i Vám co jste z daleka se to určitě vyplatí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alentino Vloženo 2. Duben 2010 Sdílet Vloženo 2. Duben 2010 zdravim všechny,mam 1.9 TDi PD a za tepla nemuzu nastartovat... točí se někdy i nekolik (třeba 10) sekund než chytne.. pomuže VAG? díky všem za přízpěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 2. Duben 2010 Sdílet Vloženo 2. Duben 2010 jo pomuže bez diagnostiky by to byly jen samý dohady a problem muže být uplně někde jinde než by člověk radil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.BuBaK Vloženo 5. Duben 2010 Sdílet Vloženo 5. Duben 2010 staci si urobit odpoj cidla teploty, pred zapnutim kluca ho zatlacim a potom startujem ked naskocia rucicky budikov, nezabudnut ale na rele zhavenia , bud tiez odpojit alebo rele vonku. Staruje jedna basen, na sto percent este lepsie ako s upravenym softom. Je tam len jediny problem, ak startujem po zatlaceni odpoja cidla teploty a nepockani kym nabehnu rucicky budikou motor hned "vystreli " po nastartovani do cca 1800 otacok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
>Roman< Vloženo 14. Duben 2010 Sdílet Vloženo 14. Duben 2010 Nazdarek vy tady mluvíte o špatných teplých startech a já mám problém opačný když padné teplota asi tak na 5 stupňu a niž tak start studeného motoru hrůza aj na 2x až 3x startuju a od motoru takové mlácení jak kdyby mi chtěli vyskočit valce.A když je teply start normál čim to je???Vyměna žhaviču nová baterka 1,9Tdi 81KW Děkuji za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 14. Duben 2010 Sdílet Vloženo 14. Duben 2010 žhavicí svíčky jsou měněný jestli sem to dobře pochopil co Diagnostika načet to někdy vubec někdo? mužeš mít špatný čidlo teploty a udává nesmysly když je to studený muže to dávat vyšší teplotu než je skutečná a nežhaví to kvuli tomu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 14. Duben 2010 Sdílet Vloženo 14. Duben 2010 Nazdarek vy tady mluvíte o špatných teplých startech a já mám problém opačný když padné teplota asi tak na 5 stupňu a niž tak start studeného motoru hrůza aj na 2x až 3x startuju a od motoru takové mlácení jak kdyby mi chtěli vyskočit valce.A když je teply start normál čim to je???Vyměna žhaviču nová baterka 1,9Tdi 81KW Děkuji za radu TO může dělat taky špatný předvstřik. Je třega změřit VAGem TDI graf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kami_Tdi Vloženo 22. Duben 2010 Sdílet Vloženo 22. Duben 2010 Udělej si relátko na teplý starty, návod máš na dieselpoweru a máš po problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klfree Vloženo 14. Červen 2010 Sdílet Vloženo 14. Červen 2010 Mám podobný problém, jen s tím rozdílem, že pokud startuji teplý motor do několika minut po vypnutí, tak naskočí jako studený, ale pokud to nechám déle (do hodiny) musím nechat zaplé startování déle. Octavia II 77 kW TDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shotek Vloženo 15. Červen 2010 Sdílet Vloženo 15. Červen 2010 Můžu jenom potvrdit co píše TDIfun. Byl jsem u něj na chipu a jenom co to nastartoval, tak zakroutil hlavou, otevřel noťas a bylo po problému. Okta i když je teplá, tak teďka startuje krásně na brnk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.