Přejít na obsah

2.0 TDI PD (103 kW)


Ludvíček

Doporučené příspěvky

To Jirka: Víš když občas špatně startuje diesel: hledal bych problém u toho jestli nekupuješ někdě jinde než obvykle naftu... Myslím si, že v tom může být zakopaný pes. Stačí vzít jednou nějakou horší - táta má Piccasso a musí kupovat u pár pump jinak s tím taky bojuje. No, ale jak já říkám co tam mám tankovat já, když to neche občas napoprvé nastartovat ani na OMV100. No asi nějakou raketovou směs... Hmm nebo, že by to byl nafťák... se musím zeptat jestli to nespletli v techničáku - u Škodovky je možné všechno...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

shodou náhod se stalo, že mi byly zatím jen zapůjčeny nové vstřikovače na odzkoušení. Auto je už v servisu, ty starý vstřiky jsou venku a když jsem je viděl, nedal bych za ně ani pětník. Napečený je to opravdu pěkně na dvou kusech. Takže zítra se uvidí, ale doufám, že to bude tím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže teda jo, zvítězil jsem. Závada byla ve vstřikovačích. Po výměně je opět studený start normální a na volnoběh je motor naprosto klidný a nechvěje se, jako předtím. Takže budu asi průkopníkem s touhle hnusnou závadou, na kterou ani s diagnostikou nikdo nepřišel. Nebýt skutečnýho profesionála ve firmě Motordesign (dělal mi vloni úpravu dat ř.j.), kterej mi řekl, že jsou to vstřiky na 99%, asi bych to nevyřešil nikdy. Takže ted´ mě čeká licitace s Boleslaví, protože tam servis ty moje pošle, at´ si je posouděj. Budu chtít pochopitelně nový. Ty co tam mám jsou půjčený. Mimochodem cena jednoho je cca 25 000,- Kč !!!

Jinak mám ještě k diskuzi jeden problém a tím jsou delší teplý starty. To ovšem se vstřikama nesouvisí. To jsem věděl a taky se nic jejich výměnou nezměnilo. Už tady pár lidí psalo, že je mají taky horší. Příčinou by snad mohl být problém ve starteru. Taky to tu někdo psal. Tím se ale myslím vyznačovaly hlavně O I . Nevíte, jestli je to u "dvojky" taky tak ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a myslíš si, že se to zhoršilo nebo je to stejný, jako na začátku, když jsi ho koupil ? Já myslím, že to je horší. Navíc se doba startu zvětšuje, když je motor hodně zahřátej po dlouhý jízdě. Ta vysoká teplota tam evidentně něco ovlivnuje. Psalo se tu o nějakých pouzrech ve starteru nebo co to bylo.

Boco, dokázal by jsi změřit délku toho startu ? Já to schválně taky zkusím. A kolik máš ted´ najeto ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a myslíš si, že se to zhoršilo nebo je to stejný, jako na začátku, když jsi ho koupil ? Já myslím, že to je horší. Navíc se doba startu zvětšuje, když je motor hodně zahřátej po dlouhý jízdě. Ta vysoká teplota tam evidentně něco ovlivnuje. Psalo se tu o nějakých pouzrech ve starteru nebo co to bylo.

Boco, dokázal by jsi změřit délku toho startu ? Já to schválně taky zkusím. A kolik máš ted´ najeto ?

Je to stale rovnake, pravda je ze po dlhej a sviznej jazde to startuje dlhsie.

Najazdene mam 30tis. Zmeriam aj tu dlzku startu ale neviem kedy pojdem dlhsiu trasu.

Sa mi zda poriadna blbost ten starter a puzdra... pokial viem robia to vsetky TDI 2.0

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to možná je tím, že to jsou firemní auta, tak to nikdo neregistruje. Zkus se prosím tě těch řidičů poptat. Díky

No a ještě k těm vstřikům : ráno jsem byl v servisu, prý dostali vyjádření z Bolky, že se mají poslat vstřiky na posouzení do Bosch servisu do Soběslavi. To je ovšem informace, kterou já vím už několik měsíců. Když jsem to tehdy technikovi říkal, že to tak bude, pokud je vyndaj, tak to pro něj byla naprostá novinka a nejspíš mi to ani nevěřil. Horší je, že reklamaci neuznaj, pokud příjde zpátky vyjádření, že to je vinou špatnýho paliva. To je paráda co. Koncern VW vyvinul PD systém, kterej má nejspíš velice slabý místo právě v náročnosti na palivo, ale nikde se o tom radši moc nemluví nahlas, aby jim to zákazníci neomlátili o hlavu. Takže já si možná budu moct po 50 t. km (od tý doby to zlobí), pořídit nový vstřikovače. ALE ZA SVOJE PRACHY !!! Pokud k tomu dojde, tak si to samozřejmě nenechám líbit, protože tankuju převážně u značkových pump a navíc tam pravidelně leju aditivace a proplachy. A kdybych i tak neuspěl, tak se ze mně asi pos..ou, protože v tom okamžiku nastoupím ze strategií ala Tomson a budu jim reklamovat i tu nejmenší ptákovinu, na kterou příjdu. Mám jich pár v zásobě, o kterých bych se za normálních okolností ani nezmínil, ale takhle si to opravdu vychutnám.

Osobně bych byl ale samozřejmě radši, kdyby k tomu nemuselo dojít. Nemám rád problémy a taky je jiným nerad dělám.

Editováno: , autor: jirkaK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak som sa ti na to pýtal, u O II. 1.9TDI to nerobí nikomu, a u 2.0TDI si to všimli traja z piatich na O II. a robí to aj na oboch Passatoch 2.0TDI.

inak robím v koncerne ktorý systém vstrekovania vyvýja pre VW a bolo mi povedané že momentálne najslabšou stránkou sú už zmieňované vstrekovače, preto a pre vysoké náklady sa skončil aj vývoj PD. :unsure:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...