DIAGNOSTIK Vloženo 8. Září 2006 Sdílet Vloženo 8. Září 2006 likvidace nežádoucích dusíků v emisích.Přidírající klapka se projeví rozsvícením kontrolky CHECK,případně ještě před nesedí průtoky vzduchu v bloku naměřených hodnot.Na klepání to nemá vliv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
The Driver Vloženo 8. Září 2006 Sdílet Vloženo 8. Září 2006 likvidace nežádoucích dusíků v emisích.Přidírající klapka se projeví rozsvícením kontrolky CHECK,případně ještě před nesedí průtoky vzduchu v bloku naměřených hodnot.Na klepání to nemá vliv. AGR a EGR - je v tom nějaký rozdíl??? v servisu mi řekli že ne..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 9. Září 2006 Sdílet Vloženo 9. Září 2006 Přesně je EGR,ale říká se taky AGR.Je to stejné... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 17. Září 2006 Sdílet Vloženo 17. Září 2006 tak už to zase několik dní startuje normálně. Jsem z toho už na prášky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 17. Září 2006 Sdílet Vloženo 17. Září 2006 Můj Superb 127000km a startování jak za studena tak za tepla bez zaváhání Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 17. Září 2006 Sdílet Vloženo 17. Září 2006 ze srdce ti to Cosby přeju, ale já bych radši někoho, kdo měl stejnej problém a už ho vyřešil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 17. Září 2006 Sdílet Vloženo 17. Září 2006 To Jirka: Víš když občas špatně startuje diesel: hledal bych problém u toho jestli nekupuješ někdě jinde než obvykle naftu... Myslím si, že v tom může být zakopaný pes. Stačí vzít jednou nějakou horší - táta má Piccasso a musí kupovat u pár pump jinak s tím taky bojuje. No, ale jak já říkám co tam mám tankovat já, když to neche občas napoprvé nastartovat ani na OMV100. No asi nějakou raketovou směs... Hmm nebo, že by to byl nafťák... se musím zeptat jestli to nespletli v techničáku - u Škodovky je možné všechno... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 17. Září 2006 Sdílet Vloženo 17. Září 2006 s podezřelých zdrojů netankuju vůbec a posledních pár měsíců jezdím uř jen ke značkovým pumpám. Navíc přidávám aditiva a jak se zdá, asi to pomohlo. Doufám, že se to zlepšilo definitivně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 17. Září 2006 Sdílet Vloženo 17. Září 2006 Jinak vstřikovače bych měl mít,nové,sada za 10.000(Cena jednoho myslím 22000?) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 17. Září 2006 Sdílet Vloženo 17. Září 2006 člověče zlatá, to je velmi dobrá zpráva. Mě už je za tyhle peníze taky někdo nabízel, ale zůstalo jen u slibů. Jestli to bude dělat dál, určitě bych je vzal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 20. Září 2006 Sdílet Vloženo 20. Září 2006 Ešte mi napadlo, nemôže byť aj problém v štartéri? Na nejakom inom fóre mali majitelia OI podobné problémy a potom sa zistilo, že štartér by už bolo treba trošinku dať dokopy, lebo má nižšie otáčky a práve u teplého motora sa to takto prejavilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 20. Září 2006 Sdílet Vloženo 20. Září 2006 no jo, ale tady to dělá hlavně při studených startech. To budou ty vstřiky. Už se k tomu začínaj přiklánět i v servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 25. Září 2006 Sdílet Vloženo 25. Září 2006 shodou náhod se stalo, že mi byly zatím jen zapůjčeny nové vstřikovače na odzkoušení. Auto je už v servisu, ty starý vstřiky jsou venku a když jsem je viděl, nedal bych za ně ani pětník. Napečený je to opravdu pěkně na dvou kusech. Takže zítra se uvidí, ale doufám, že to bude tím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 28. Září 2006 Sdílet Vloženo 28. Září 2006 takže teda jo, zvítězil jsem. Závada byla ve vstřikovačích. Po výměně je opět studený start normální a na volnoběh je motor naprosto klidný a nechvěje se, jako předtím. Takže budu asi průkopníkem s touhle hnusnou závadou, na kterou ani s diagnostikou nikdo nepřišel. Nebýt skutečnýho profesionála ve firmě Motordesign (dělal mi vloni úpravu dat ř.j.), kterej mi řekl, že jsou to vstřiky na 99%, asi bych to nevyřešil nikdy. Takže ted´ mě čeká licitace s Boleslaví, protože tam servis ty moje pošle, at´ si je posouděj. Budu chtít pochopitelně nový. Ty co tam mám jsou půjčený. Mimochodem cena jednoho je cca 25 000,- Kč !!! Jinak mám ještě k diskuzi jeden problém a tím jsou delší teplý starty. To ovšem se vstřikama nesouvisí. To jsem věděl a taky se nic jejich výměnou nezměnilo. Už tady pár lidí psalo, že je mají taky horší. Příčinou by snad mohl být problém ve starteru. Taky to tu někdo psal. Tím se ale myslím vyznačovaly hlavně O I . Nevíte, jestli je to u "dvojky" taky tak ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boco Vloženo 28. Září 2006 Sdílet Vloženo 28. Září 2006 Teply start by som osobne bral ako "konstrukcny" fakt - je pravda ze aj mne teply motor ovela dhsie toci ale chyti vzdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 29. Září 2006 Sdílet Vloženo 29. Září 2006 a myslíš si, že se to zhoršilo nebo je to stejný, jako na začátku, když jsi ho koupil ? Já myslím, že to je horší. Navíc se doba startu zvětšuje, když je motor hodně zahřátej po dlouhý jízdě. Ta vysoká teplota tam evidentně něco ovlivnuje. Psalo se tu o nějakých pouzrech ve starteru nebo co to bylo. Boco, dokázal by jsi změřit délku toho startu ? Já to schválně taky zkusím. A kolik máš ted´ najeto ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 29. Září 2006 Sdílet Vloženo 29. Září 2006 Keď som pozeral ceny na vstrekovače, až som váľal očami, koľko to stojí na TDI! Na FSI je to oproti tomu za hubičku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boco Vloženo 30. Září 2006 Sdílet Vloženo 30. Září 2006 a myslíš si, že se to zhoršilo nebo je to stejný, jako na začátku, když jsi ho koupil ? Já myslím, že to je horší. Navíc se doba startu zvětšuje, když je motor hodně zahřátej po dlouhý jízdě. Ta vysoká teplota tam evidentně něco ovlivnuje. Psalo se tu o nějakých pouzrech ve starteru nebo co to bylo. Boco, dokázal by jsi změřit délku toho startu ? Já to schválně taky zkusím. A kolik máš ted´ najeto ? Je to stale rovnake, pravda je ze po dlhej a sviznej jazde to startuje dlhsie. Najazdene mam 30tis. Zmeriam aj tu dlzku startu ale neviem kedy pojdem dlhsiu trasu. Sa mi zda poriadna blbost ten starter a puzdra... pokial viem robia to vsetky TDI 2.0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speeder Vloženo 4. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2006 mne to teda štartuje hneď aj pri teplom motore, ešte nikdy som neevidoval štart na viac ako dve otáčky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 4. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2006 já vím, že to většině lidí startuje okamžitě. Já už mám ten studenej taky perfektní, ale teplej prostě točí dýl a myslím, že to bývalo lepší. Možná to dělají jen dvoulitry, protože ty máš, jak vidím, 1,9 TDI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speeder Vloženo 4. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2006 Na O I. sa to stávalo dosť často, tam sa muselo nastavovať množstvo paliva pri štartovaní, ale teraz u O II. neviem máme vo firme čo poznám tak cca. 20 OII. (väčšina1.9TDI ale nájdu sa aj 2.0TDI) a žiadny kolega si zatiaľ nesťažoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 4. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2006 (editace) to možná je tím, že to jsou firemní auta, tak to nikdo neregistruje. Zkus se prosím tě těch řidičů poptat. Díky No a ještě k těm vstřikům : ráno jsem byl v servisu, prý dostali vyjádření z Bolky, že se mají poslat vstřiky na posouzení do Bosch servisu do Soběslavi. To je ovšem informace, kterou já vím už několik měsíců. Když jsem to tehdy technikovi říkal, že to tak bude, pokud je vyndaj, tak to pro něj byla naprostá novinka a nejspíš mi to ani nevěřil. Horší je, že reklamaci neuznaj, pokud příjde zpátky vyjádření, že to je vinou špatnýho paliva. To je paráda co. Koncern VW vyvinul PD systém, kterej má nejspíš velice slabý místo právě v náročnosti na palivo, ale nikde se o tom radši moc nemluví nahlas, aby jim to zákazníci neomlátili o hlavu. Takže já si možná budu moct po 50 t. km (od tý doby to zlobí), pořídit nový vstřikovače. ALE ZA SVOJE PRACHY !!! Pokud k tomu dojde, tak si to samozřejmě nenechám líbit, protože tankuju převážně u značkových pump a navíc tam pravidelně leju aditivace a proplachy. A kdybych i tak neuspěl, tak se ze mně asi pos..ou, protože v tom okamžiku nastoupím ze strategií ala Tomson a budu jim reklamovat i tu nejmenší ptákovinu, na kterou příjdu. Mám jich pár v zásobě, o kterých bych se za normálních okolností ani nezmínil, ale takhle si to opravdu vychutnám. Osobně bych byl ale samozřejmě radši, kdyby k tomu nemuselo dojít. Nemám rád problémy a taky je jiným nerad dělám. Editováno: 4. Říjen 2006, autor: jirkaK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speeder Vloženo 4. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2006 O.K popýtam sa a dám ti vedieť. Ale teraz si spomínam šéf mi to spomínal má Passata 2.0TDI(neviem presne ale diesel isto) a tiež nám to minule spomínal že zastavil na pumpe na diaľnici a dlhšie mu trvá kým naskočí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speeder Vloženo 6. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2006 tak som sa ti na to pýtal, u O II. 1.9TDI to nerobí nikomu, a u 2.0TDI si to všimli traja z piatich na O II. a robí to aj na oboch Passatoch 2.0TDI. inak robím v koncerne ktorý systém vstrekovania vyvýja pre VW a bolo mi povedané že momentálne najslabšou stránkou sú už zmieňované vstrekovače, preto a pre vysoké náklady sa skončil aj vývoj PD. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 6. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2006 děkuju, jen jsi mi potvrdil moje podezření, že s tím není něco v pořádku už z výroby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.