Přejít na obsah

2.0 TDI PD (103 kW)


Ludvíček

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Ahoj

Mám Octávku RS s 2.0 TDI s částicovým filtrem. Ale jsou s tím stále problémy. Jezdím hodně Prahu. Když jezdím trochu víc brzda plyn a ono to dost svádí, tak se mi každý třetí den objeví kontrolka zacpaného filtru a musím jet někam za Prahu to pořádně protáhnout jinak to nezhasne. Problém je že na to vyčištění má člověk 40 km jinak se hodí motor do nouzáku a pomůže tomu jen diagnostika a aktivace čistícího režimu. Ne pokaždé má člověk při práci čas jezdit venčit auto za Prahu aby se vyčistilo. Jaká je vaše zkušenost?

Díky Jarda

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj

Mám Octávku RS s 2.0 TDI s částicovým filtrem. Ale jsou s tím stále problémy. Jezdím hodně Prahu. Když jezdím trochu víc brzda plyn a ono to dost svádí, tak se mi každý třetí den objeví kontrolka zacpaného filtru a musím jet někam za Prahu to pořádně protáhnout jinak to nezhasne. Problém je že na to vyčištění má člověk 40 km jinak se hodí motor do nouzáku a pomůže tomu jen diagnostika a aktivace čistícího režimu. Ne pokaždé má člověk při práci čas jezdit venčit auto za Prahu aby se vyčistilo. Jaká je vaše zkušenost?

Díky Jarda

Nejsem majitel, ale občas mám možnost si to půjčit a má zkušenost, teda hlavně mimo město (protože co s RS ve městě?) je taková, že to hnusný oranžový zhasně během maximálně 2 minut jízdy v otáčkách někde nad 2500 když takhle zareaguju okamžitě po rozsvícení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj

Mám Octávku RS s 2.0 TDI s částicovým filtrem. Ale jsou s tím stále problémy. Jezdím hodně Prahu. Když jezdím trochu víc brzda plyn a ono to dost svádí, tak se mi každý třetí den objeví kontrolka zacpaného filtru a musím jet někam za Prahu to pořádně protáhnout jinak to nezhasne. Problém je že na to vyčištění má člověk 40 km jinak se hodí motor do nouzáku a pomůže tomu jen diagnostika a aktivace čistícího režimu. Ne pokaždé má člověk při práci čas jezdit venčit auto za Prahu aby se vyčistilo. Jaká je vaše zkušenost?

Díky Jarda

potíž je v tom, že tu tenhle motor nikdo zatím nemá. Já mám normální 2.0 TDI, ale ten filtr bych nechtěl, protože mám hodně zvednutej výkon a to by dohromady asi nešlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Docela mě sere že při prodeji o tom nebylo ani slovo. Jenom takový ty keci jako"vůbec se o to nemusíte starat..." Vag-com doma mám ale bohužel neznám jak nastavit to kodování aby začal regenarační program. V Praze bohužel moc možností na čištění není.... Třeba jízdou po celé jižní spojce cca 5 min na 4ku 2500-3000 OTÁČEK nepomohlo. Podařilo se mi to až za Prahou. Je to strašně omezující. A to nemluvím ani o zvukových projevech toho motoru při procesu čistění. Když se to čistí tak bych to přirovnal k starému Fordu Transit.... V běžném režimu to naopak na TDI jde velmi pěkně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Docela mě sere že při prodeji o tom nebylo ani slovo. Jenom takový ty keci jako"vůbec se o to nemusíte starat..." Vag-com doma mám ale bohužel neznám jak nastavit to kodování aby začal regenarační program. V Praze bohužel moc možností na čištění není.... Třeba jízdou po celé jižní spojce cca 5 min na 4ku 2500-3000 OTÁČEK nepomohlo. Podařilo se mi to až za Prahou. Je to strašně omezující. A to nemluvím ani o zvukových projevech toho motoru při procesu čistění. Když se to čistí tak bych to přirovnal k starému Fordu Transit.... V běžném režimu to naopak na TDI jde velmi pěkně.

je jasny, ze nikdo nerekne, ze to zatim nemaj odladeny a je to vlastne zatim dost naprd. to co tady popisujes je hruza, to bych se zblaznil

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ikdyž projde regenerací,je otázkou času,kdy se bude muset vyměnit.Ten uhlík,síra ,který v něm shoří se promění na popel a ten zůstane v porech katu.Nejde ven.Takže ,až se pory ucpou,což na diagnostice ukazuje hodnota množství zanesení,tak se musí vyměnit.Doposud nevím ,co stojí,ale málo to určitě nebude.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to s tebou musím nesouhlasit. To auto nekouří a to tak že vůbec. I když mi někdo svítí do zadku a já prošlápnu dvojku.... Pro ekologii to funkční je pro jízdu ne.

Možná že můj názor není úplně správnej, ale myslím si že než pevný částice (saze) jsou daleko nebezpečnější oxidy dusíku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dle informací Škoda-Auto se zase při spálení nemění na popel ale na CO2. Nemohu posoudit nejsem chemik. Ale mám jednu otázku na DIAGNOSTIKA V kterém bloku naměřených hodnot se dá vyčíst stupeň zanešení filtru? Popř. neznáš postup spuštění regenerace pomocí Vagu?

Díky moc

Jarda

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tady to nemám,zatím jsem to nepotřeboval,u nás stím jezdí snad jen tři auta.Kam si myslíš,že to co shoří,jde?Nikam,zůstává tam.Plyny ven ,ale pevné látky zůstanou uvnitř.Proto není věčný....Ale budoucnost tomuhle sistému patří,nové euronormy to budou vyžadovat....

Editováno: , autor: DIAGNOSTIK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V bloku hodnot ,kanál75,třetí hodnota je v procentech udáno zanesení filtru.

Do 75%..........regeneraci provádí ř.j. motoru

Do 95%..........regenerace se provádí pomocí diagnostiky VAS

Nad 95%........nutno filtr vyměnit

Regenerace .........rychlost nad 60km/hod

.........otáčky motoru 2000-3000

.........min 5-10min,dodržet rychlost nad 60km/hod

........hodnota musií klesnout k 15%

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...