Říjen 27, 200618 r jo přestan koukat na prdel ženským a koukej se na prdel autům. Ale vážně jsem jich už viděl hulit hodně (teda aut, ne ženských ).
Říjen 27, 200618 r zenskych hulí taky dost , kazdopadne pohled na hezkou zenskou prdelku muze bejt dost nebezpecnej, parkrat uz jsem malem nedobrzdil
Listopad 3, 200618 r tak mám doma sadu funglovek vstřikovačů v zalepených krabičkách. Kdyby měl někdo zájem, za mrzkej peníz jsou k dispozici.
Listopad 12, 200618 r Ahoj Mám Octávku RS s 2.0 TDI s částicovým filtrem. Ale jsou s tím stále problémy. Jezdím hodně Prahu. Když jezdím trochu víc brzda plyn a ono to dost svádí, tak se mi každý třetí den objeví kontrolka zacpaného filtru a musím jet někam za Prahu to pořádně protáhnout jinak to nezhasne. Problém je že na to vyčištění má člověk 40 km jinak se hodí motor do nouzáku a pomůže tomu jen diagnostika a aktivace čistícího režimu. Ne pokaždé má člověk při práci čas jezdit venčit auto za Prahu aby se vyčistilo. Jaká je vaše zkušenost? Díky Jarda
Listopad 12, 200618 r Ahoj Mám Octávku RS s 2.0 TDI s částicovým filtrem. Ale jsou s tím stále problémy. Jezdím hodně Prahu. Když jezdím trochu víc brzda plyn a ono to dost svádí, tak se mi každý třetí den objeví kontrolka zacpaného filtru a musím jet někam za Prahu to pořádně protáhnout jinak to nezhasne. Problém je že na to vyčištění má člověk 40 km jinak se hodí motor do nouzáku a pomůže tomu jen diagnostika a aktivace čistícího režimu. Ne pokaždé má člověk při práci čas jezdit venčit auto za Prahu aby se vyčistilo. Jaká je vaše zkušenost? Díky Jarda Nejsem majitel, ale občas mám možnost si to půjčit a má zkušenost, teda hlavně mimo město (protože co s RS ve městě?) je taková, že to hnusný oranžový zhasně během maximálně 2 minut jízdy v otáčkách někde nad 2500 když takhle zareaguju okamžitě po rozsvícení.
Listopad 12, 200618 r Bohužiaľ, toto je proste jedna z nevýhod DPF. Riešia to aj na iných fórach aj u Audi,VW a dokonca aj iných značiek, nedá sa s tým robiť absolútne nič. V servise vedia spustiť regeneráciu DPF cez VAS, malo by to ísť urobiť aj cez VAG-COM...
Listopad 12, 200618 r Ahoj Mám Octávku RS s 2.0 TDI s částicovým filtrem. Ale jsou s tím stále problémy. Jezdím hodně Prahu. Když jezdím trochu víc brzda plyn a ono to dost svádí, tak se mi každý třetí den objeví kontrolka zacpaného filtru a musím jet někam za Prahu to pořádně protáhnout jinak to nezhasne. Problém je že na to vyčištění má člověk 40 km jinak se hodí motor do nouzáku a pomůže tomu jen diagnostika a aktivace čistícího režimu. Ne pokaždé má člověk při práci čas jezdit venčit auto za Prahu aby se vyčistilo. Jaká je vaše zkušenost? Díky Jarda potíž je v tom, že tu tenhle motor nikdo zatím nemá. Já mám normální 2.0 TDI, ale ten filtr bych nechtěl, protože mám hodně zvednutej výkon a to by dohromady asi nešlo.
Listopad 12, 200618 r Docela mě sere že při prodeji o tom nebylo ani slovo. Jenom takový ty keci jako"vůbec se o to nemusíte starat..." Vag-com doma mám ale bohužel neznám jak nastavit to kodování aby začal regenarační program. V Praze bohužel moc možností na čištění není.... Třeba jízdou po celé jižní spojce cca 5 min na 4ku 2500-3000 OTÁČEK nepomohlo. Podařilo se mi to až za Prahou. Je to strašně omezující. A to nemluvím ani o zvukových projevech toho motoru při procesu čistění. Když se to čistí tak bych to přirovnal k starému Fordu Transit.... V běžném režimu to naopak na TDI jde velmi pěkně.
Listopad 12, 200618 r Docela mě sere že při prodeji o tom nebylo ani slovo. Jenom takový ty keci jako"vůbec se o to nemusíte starat..." Vag-com doma mám ale bohužel neznám jak nastavit to kodování aby začal regenarační program. V Praze bohužel moc možností na čištění není.... Třeba jízdou po celé jižní spojce cca 5 min na 4ku 2500-3000 OTÁČEK nepomohlo. Podařilo se mi to až za Prahou. Je to strašně omezující. A to nemluvím ani o zvukových projevech toho motoru při procesu čistění. Když se to čistí tak bych to přirovnal k starému Fordu Transit.... V běžném režimu to naopak na TDI jde velmi pěkně. je jasny, ze nikdo nerekne, ze to zatim nemaj odladeny a je to vlastne zatim dost naprd. to co tady popisujes je hruza, to bych se zblaznil
Listopad 12, 200618 r Taky jsem rád že tuhle vymoženost na autě nemám, já osobně si myslím, že až tak zázračný přínos pro naše životní prostředí DPF nemá
Listopad 12, 200618 r Tak to s tebou musím nesouhlasit. To auto nekouří a to tak že vůbec. I když mi někdo svítí do zadku a já prošlápnu dvojku.... Pro ekologii to funkční je pro jízdu ne.
Listopad 12, 200618 r Kouri/nekouri, i tak jsou tam castice... Prinos to i tak ma, otazka kolik toho filtr muze jeste vstrebat, kdyz dlouho neprosel regeneraci... Proste porad lepsi nez bez filtru, mluvime-li o ekologii...
Listopad 12, 200618 r to jiste, jen kdyz tady ctu, jak je to zaneseny temer okamzite tak o jeho zamyslenem ucinku zacinam pochybovat
Listopad 12, 200618 r Ikdyž projde regenerací,je otázkou času,kdy se bude muset vyměnit.Ten uhlík,síra ,který v něm shoří se promění na popel a ten zůstane v porech katu.Nejde ven.Takže ,až se pory ucpou,což na diagnostice ukazuje hodnota množství zanesení,tak se musí vyměnit.Doposud nevím ,co stojí,ale málo to určitě nebude.
Listopad 12, 200618 r Tak to s tebou musím nesouhlasit. To auto nekouří a to tak že vůbec. I když mi někdo svítí do zadku a já prošlápnu dvojku.... Pro ekologii to funkční je pro jízdu ne. Možná že můj názor není úplně správnej, ale myslím si že než pevný částice (saze) jsou daleko nebezpečnější oxidy dusíku
Listopad 12, 200618 r Dle informací Škoda-Auto se zase při spálení nemění na popel ale na CO2. Nemohu posoudit nejsem chemik. Ale mám jednu otázku na DIAGNOSTIKA V kterém bloku naměřených hodnot se dá vyčíst stupeň zanešení filtru? Popř. neznáš postup spuštění regenerace pomocí Vagu? Díky moc Jarda
Listopad 12, 200618 r tady to nemám,zatím jsem to nepotřeboval,u nás stím jezdí snad jen tři auta.Kam si myslíš,že to co shoří,jde?Nikam,zůstává tam.Plyny ven ,ale pevné látky zůstanou uvnitř.Proto není věčný....Ale budoucnost tomuhle sistému patří,nové euronormy to budou vyžadovat.... Upraveno Listopad 12, 200618 r od DIAGNOSTIK
Listopad 13, 200618 r V bloku hodnot ,kanál75,třetí hodnota je v procentech udáno zanesení filtru. Do 75%..........regeneraci provádí ř.j. motoru Do 95%..........regenerace se provádí pomocí diagnostiky VAS Nad 95%........nutno filtr vyměnit Regenerace .........rychlost nad 60km/hod .........otáčky motoru 2000-3000 .........min 5-10min,dodržet rychlost nad 60km/hod ........hodnota musií klesnout k 15%
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.