Kutil_Tim Vloženo 20. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2007 (editace) ahoj ptam se mozna pro nektre hloupe ale co to presne znamena? vybira tlumice takzese ptam nasel jsem za 800 druhovyrobu nebo normalni asi kolem 1800 coz je pekyn rozdil a jaky je jeste rozdil mezi plynovym, kapalinovy a kapalino plynovy je to repasovány vyrobek nebo jak? Editováno: 20. Srpen 2007, autor: Kutil_Tim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kutil_Tim Vloženo 20. Srpen 2007 Autor Sdílet Vloženo 20. Srpen 2007 zatim zadna dobra duse ktera by mi odpovedela? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 20. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2007 ahoj ptam se mozna pro nektre hloupe ale co to presne znamena?vybira tlumice takzese ptam nasel jsem za 800 druhovyrobu nebo normalni asi kolem 1800 coz je pekyn rozdil a jaky je jeste rozdil mezi plynovym, kapalinovy a kapalino plynovy je to repasovány vyrobek nebo jak? Druhovýroba nejsou repase. To je levnější díl-to znamená horší kvalita. Od výrobce co koupil technologii od někoho. Já teď koupil Zadní světlo na Opel Astra G z Auto Kely-druhovýroba a bylo cca o 5 mm menší než oigo a nešlo tam. být tebou jdu do origo tlumičů. Rozdíl mezi plynovým, kapalinovým a kapalino plynovým ti nevysvětlím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 20. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2007 Co se tyka dilu ovlivnujicich bezpecnost, sel bych rozhodne do originalnich dilu, zadna druhovyroba za malo penez. Konec koncu i takovy vyfuk je lepsi koupit origo, viz. toto vlákno... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kutil_Tim Vloženo 21. Srpen 2007 Autor Sdílet Vloženo 21. Srpen 2007 noo vyfuk je bezdebat mam ho 5 let a porad dobry malokdo menil vyfuk na fabii co jsem slysel a docetl se, jen me to zajimalo co to znamena, dneska jdu obcihnout ceny tlumicku a dorazy taky musim vymenit a snad ve ct se do toho pustim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 24. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2007 No s tou "nekvalitou" druhovýroby to zdaleka není tak jednoduchý. Některé věci jsou nekvalitní (například manžety na poloosy) jiné zase dobré či dokonce lepší než originál (některé klouby poloos). Vždy záleží na konkrétním dílu, jak je to ovšem u tlumičů netuším.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 26. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2007 Je rozdíl mezi druhovýrobou a replikami ... obecně tohle řeší odvětví zvané po anglicku "aftermarket" Dám vám příklad: Kdo ¨myslíte, že vyrábí tlumiče Škoda ? Jsou v takové té krabici, pytlíku či čem a je na tom samolepka, Škoda a nějaké číslo ? Nebo kdo vyrábí chladiče, zabalené v krabici, ze které se culí znáček Škoda. Škodovka? Ale kdeže ... ... jako, že vedle kompletace aut v MB dělají hned přes ulici, tlumiče, klimatizace, světla, disky, ŘJ a jiné ? Ne, klimatizaci může dělat Valeo, světla Hella, atd. A jaký je rozdíl mezi tímto dílem a dílem se znáčkem škodovky... když většinou se liší akorát v ceně a krabici. A kdo bude vyrábět ND na všemožné pixly, když výrobce musí garantovat dostupnost ND dílů max. 10 let od ukončení výroby ? A jsme u replik - většinou z Polska, Itálie, Číny apod. Cena je většinou příznivá, kvalita může kolísat, ale spíš nevydrží to, co originál - nicméně poměr kvalita(nájezd)/cena je stále dobrý. Pak je jen na každém, pro co se rozhodne. mmch, pokud jde o plechy, preferuju plechy z vrakáče (za pár stovek, ale s jistotou, že budou lícovat), než něco, co támhle v Polsku dělají na koleně, resp. na nějakém vyběhaném lisu. Ale jak říkám, každý si může dělat co chce. Jinak k tlumičům - kapalinové jsou jasné, plynokapalinové by měly mít měkčí charakteristiku a jsou spíše pro konfortnější jízdu. Co se značek týká, je jich na trhu spousta, známý je Monroe, Sachs, Kayaba, HP apod... jinak, a nemyslím to nijak zle, vyhnul bych se pochybným výrobcům (například jednomu, co dělá ty zelené low-cost sekačky a zahradní traktůrky) Ale je to každého věc. Vzhledem k tomu, že se při výměně tlemičů dělá geometrie ... P.S.: že ty jsi byl na té akci, přeskákejte si tlumiče ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 26. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2007 zatim zadna dobra duse ktera by mi odpovedela? zkus www.google.com a zadat "plynokapalinové tlumiče" nebo něco podobného Některé věci jsou neskutečně jednoduché, že ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadrat Vloženo 31. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2007 Je rozdíl mezi druhovýrobou a replikami ... obecně tohle řeší odvětví zvané po anglicku "aftermarket"Dám vám příklad: Kdo ¨myslíte, že vyrábí tlumiče Škoda ? Jsou v takové té krabici, pytlíku či čem a je na tom samolepka, Škoda a nějaké číslo ? Nebo kdo vyrábí chladiče, zabalené v krabici, ze které se culí znáček Škoda. Škodovka? Ale kdeže ... ... jako, že vedle kompletace aut v MB dělají hned přes ulici, tlumiče, klimatizace, světla, disky, ŘJ a jiné ? Ne, klimatizaci může dělat Valeo, světla Hella, atd. A jaký je rozdíl mezi tímto dílem a dílem se znáčkem škodovky... když většinou se liší akorát v ceně a krabici. A kdo bude vyrábět ND na všemožné pixly, když výrobce musí garantovat dostupnost ND dílů max. 10 let od ukončení výroby ? A jsme u replik - většinou z Polska, Itálie, Číny apod. Cena je většinou příznivá, kvalita může kolísat, ale spíš nevydrží to, co originál - nicméně poměr kvalita(nájezd)/cena je stále dobrý. Pak je jen na každém, pro co se rozhodne. mmch, pokud jde o plechy, preferuju plechy z vrakáče (za pár stovek, ale s jistotou, že budou lícovat), než něco, co támhle v Polsku dělají na koleně, resp. na nějakém vyběhaném lisu. Ale jak říkám, každý si může dělat co chce. Jinak k tlumičům - kapalinové jsou jasné, plynokapalinové by měly mít měkčí charakteristiku a jsou spíše pro konfortnější jízdu. Co se značek týká, je jich na trhu spousta, známý je Monroe, Sachs, Kayaba, HP apod... jinak, a nemyslím to nijak zle, vyhnul bych se pochybným výrobcům (například jednomu, co dělá ty zelené low-cost sekačky a zahradní traktůrky) Ale je to každého věc. Vzhledem k tomu, že se při výměně tlemičů dělá geometrie ... P.S.: že ty jsi byl na té akci, přeskákejte si tlumiče ... To co říkáš, je absolutní blbost - dělám ve firmě, která dodává brzdové posilovače přímo automobilkám. A každý dodavatel musí garantovat dostupnost náhradních dílů 10 let po ukončení seriové výroby. Takže žádný repliky.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Vloženo 19. Září 2007 Sdílet Vloženo 19. Září 2007 Já chtěl ušetřit dvě stovky na kostech stabilizátoru.Původní vydržely cca 40 tkm, ty nové neorigo jsem předevčírem hodil do popelnice po ujetí cca 9 tkm a na jejich místo šly origo, sice dražší ale snad vydrží znovu alespoň 30tkm Na první pohled bych origo od neorigo kosti nerozeznal, stejné rozměry, váha, provedení plastů na čepech, jenom origo měly vyražené znak VW Podle mě vyšší cena a nálepka škoda na jinak normální krabici by měla naznačovat garanci boleslavy za to že ten díl vydrží tolik co díl který má nahradit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jogofogo Vloženo 20. Září 2007 Sdílet Vloženo 20. Září 2007 Ja mam prezmenu kosti Made in China za dve stovky a uz drzia 15 tkm. a este su OK. Já chtěl ušetřit dvě stovky na kostech stabilizátoru.Původní vydržely cca 40 tkm, ty nové neorigo jsem předevčírem hodil do popelnice po ujetí cca 9 tkm a na jejich místo šly origo, sice dražší ale snad vydrží znovu alespoň 30tkmNa první pohled bych origo od neorigo kosti nerozeznal, stejné rozměry, váha, provedení plastů na čepech, jenom origo měly vyražené znak VW Podle mě vyšší cena a nálepka škoda na jinak normální krabici by měla naznačovat garanci boleslavy za to že ten díl vydrží tolik co díl který má nahradit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 20. Září 2007 Sdílet Vloženo 20. Září 2007 Já už bych si z druhovýroby nekoupil nic - na géčkovou Astru jsme doma kupovali zadní sdruženou svítilnu a nešla tam vůbec napasovat. Nikdy víc, to si radši připlatit za originál! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikl Vloženo 20. Září 2007 Sdílet Vloženo 20. Září 2007 Třeba se mýlím a neplatí to všeobecně,ale myslím,že rozdíl mezi orig dílem a druhovýrobou je absence loga automobilky na výrobku a cenou.Jinak se jedná o stejného výrobce Orig díly dodávány zejména zejména do výrobního závodu a sítě značkových servisů.Jako třetí skupina ND repliky vyráběné na základě licence. Nyní jsem koupil čelní okno Splintex bez označení Škoda a nemyslím,že bude méně kvalitní než s logem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 20. Září 2007 Sdílet Vloženo 20. Září 2007 přesně tak. Některé díly jsou prostě stejně kvalitní a některé ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tesna Vloženo 22. Září 2007 Sdílet Vloženo 22. Září 2007 A každý dodavatel musí garantovat dostupnost náhradních dílů 10 let po ukončení seriové výroby. Takže žádný repliky.... To musí automobilka, Dodavatelům je to šum a fuk. A když si Škoda vzpomene, že po ukončení sériové výroby něco chce, tak to stojí minimálně 3x tolik než sériovka. Nástroje pro výrobu totiž patří Škodovce, ne dodavateli. Ale s kapacitami je to naopak. A když si vzpomenu, jak se u nás dělali zřejmě ty "znakové díly ", tak bych si je určitě nekoupil, protože ty neznačkové nemůžou být horší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inya Vloženo 23. Září 2007 Sdílet Vloženo 23. Září 2007 Přesně. Rozdíl je mezi "aftermarketem" (předpokládám, že značkový servisy to nazývají druhovýrobou) a "replikou". Jen to umět vždycky zjistit, o co se zrovna jedná... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
škodovkář Vloženo 18. Červen 2008 Sdílet Vloženo 18. Červen 2008 (editace) Ja mam prezmenu kosti Made in China za dve stovky a uz drzia 15 tkm. a este su OK. Tak já vybíral před rokem ( 58tkm) nové kosti na Fábii z několika možností a nakonec koupil kosti od f.Ruville, BRD, která údajně dodává i Škodovce. Na výměnu jsem se tehdá teoreticky připravil a zmáknul to na první, obě strany, za cca hoďku, sakum prdum. Od pohledu vypadaly originál i náhrada dost podobně. Rozdíly byly jen v použití jiného (lidského - 17 proti 16 originálu) rozměru šestihranu matic a místo vnitřní hvězdičky pro Torx měly ty nové kosti vnitřní šestihran pro imbus. Nyní po cca roce se mi začíná ozývat známý zatím neidentifikovaný tlukot odněkud zepředu. Chtěl jsem vyloučit postupně možné zdroje. A začal jsem kostmi. Říkal jsem si, že je sundám, zkontroluji a auto projedu bez nich. Když budou špatné, tak že je vyreklamuji. Ale...a to je to, proč to sem píšu. Hned tu první jsem sundaval snad tři hodiny. Mrcha za ten rok tak orezla, že jsem nebyl schopen odšroubovat spodní matici. Von totiž odešel ten vnitřní šestihran a závit na čepu byl taky hroznej. Zkoušel jsem všechno možný, až jsem si musel pomoct flexou...a bylo po záruce (. Samozřejmě se po sejmutí ukázalo, že funkčně byla OK (najeto cca 12tk). Tak jsem tam hodil, abych mohl druhý den jet, za cca 5 minut jednu z těch před rokem měněných originálních, která byla ještě OK, a přitom si všímal rozdílu v kvalitě - tahle kost byla po pěti letech používání vlastně povrchově netknutá. Takže jsem tímto chtěl říci, že taková je moje zkušenost s díly z druhovýroby. P.S. Rozdíl v ceně je cca 490 x 730Kč. A je vám jasný, kam půjdu pro novou kost, že? Editováno: 20. Červen 2008, autor: škodovkář Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hrouda Vloženo 1. Září 2008 Sdílet Vloženo 1. Září 2008 A nemáte někdo zkušenosti se zpětnými zrcátky "made in china"? Potřebuju před prodejem oktávky rv98 vyměnit levý a nechce se mi kupovat na vrakáči za 1200 (starý, manuální, nelakovaný, v černým plastu), když i elektrika je myslim levnější... takže nový na netu jsem našel za 845,- ale made in china. Prodejce mi odpověděl, že se možná může "maličko" lišit povrchovou úpravou atd... ale když to tady tak čtu, tak abych si nemusel rozvrtat dveře, abych zapasoval blbý zrcátko...!? a taky aby nebylo náhodou dřevěný (no nebudu za pesimistu, ehm.) Jo a taky dle slov prodejce lepší rovnou koupit dvě, aby vypadaly obě stejně (blbě!?). To už je trochu silný kafe... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 6. Září 2008 Sdílet Vloženo 6. Září 2008 Já bejt prodejce tak Ti doporučím ještě všechny černý plasty aby byly stejný. Kup radši origo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hrouda Vloženo 11. Září 2008 Sdílet Vloženo 11. Září 2008 Tak zrcátko made in china dopadlo celkem dobře, skoro stejný jako originál zrcátko je teda o něco vypouklejší než originál takže je to trochu nezvyk - lehce zvětšuje, na druhou stranu vidim skoro za roh ) dokonce i na díry pasovalo, jenom horní špička plastu, která má dolehnout k lemu dveří je poněkud odstátá, ale to už bych chtěl od našich čínských kamarádů za tu cenu příliš.... dá se říct že spokojenost se zrcátkem made in china - tam asi neni moc co zkazit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.