Publikováno Duben 3, 200619 r minulý víkend jsem si vytáhnul kabinový filtr a vyfoukal jsem ho,ted když jedu a mám vyplé topení a mám to nastaveno ůplně na chladný vzduch tak to pořád topí!!!V autě je za chvíli hrozné horko... Nevíte co s tím???Nemám klimu...
Duben 4, 200619 r Mě to taky šíleně topí, a v létě pří 25 stupních umírám protože studený vzduch je vlažný...jezdím jen v trenkách
Duben 7, 200619 r M4RT1N - Asi sa ti pokazilo auto a niekto ti vymontoval klimu. mesr - a nepadlo ti tam niečo a nezablokovalo to klapku na miešanie teploty vzduchu? Keby si mal klimu, tak by bola príčina jasná.
Září 2, 200718 r musid dat dole odkladaciu schranku pred spolujazdcom a mas ho pred sebou. je tam par sroubov tie tiez prec poodpajat kablovacku a mas ho vonku.
Září 2, 200718 r tam je aj motor ventilatora pri klapke vnutornej cirkulacie....dost velke na neprehliadnutie
Září 2, 200718 r Není to tohle? Nebo pošli email a já ti pošlu komplet topení, klimatizace. Je toho 9,5MB.Topen___klimatizace.pdf
Září 5, 200718 r Tak jsem se včera pustil do vyndání toho deb..... motorku. Upraveno Září 5, 200718 r od martikk
Září 5, 200718 r Sundat komplet palubku + ten šílený plechový kryt byla pěkná drbačka. Upraveno Září 5, 200718 r od martikk
Září 5, 200718 r Pak už to šlo rychle. Sundat motorek a honem na vrakáč pro druhý. Upraveno Září 5, 200718 r od martikk
Září 5, 200718 r Pak přišla sprcha. Ti chytráci za škodovky to zase celé předělali. Mám 02 a 04 ho má už jiný. Tak jsem ho rozkuchal s nadějí že ho třeba spravým. Upraveno Září 5, 200718 r od martikk
Září 5, 200718 r Pak mě napadlo, že by mohl být stéjný motorek vnitřní cirkulace. Tak jsem ho vyndal a rozebral. Zkusil jsem i přehodit odpory jestli to pujde. Šlo, ale na topení to fungovalo jako na vnitří cirkulaci, jenom se to otáčelo z prava do leva. A za dvě plastové kolečka jeden el. motůrek do autíčka + trochu plastu chcou 3600,- Upraveno Září 5, 200718 r od martikk
Září 5, 200718 r Tak že jsem to složil spátky, akorát na tom odporu s topení jsem nadzvihl ten černý kroužek a nastříkal tam konaktol v domění, že to snad pomůže. Dneska jsem byl v Ostravě a celou dobu to zatím fungovalo. Pak jsem se stavil u elekt.... na vag a diagnostika ukazuvala že je to funkčí. Tak jesm zvědav jak dlouho to vydrží. Upraveno Září 10, 200717 r od martikk
Září 9, 200717 r Mám ten samej problém... byl jsem u známého co dělá mechanika v autorizovaném servisu, napíchnul na to Vag a hlásilo to že není kontakt na tom motorku, tak mi řekl výměna toho serva plus material asi 4600Kč, a to by to bylo melouchem doma, zatím to ještě trochu funguje, když dám větrák naplno tak to jede celkem dobře...Ten motorek se asi nedá sehnat novej někde na webu za lepší cenu než je těch 3600Kč? Tak rozborka je dobrá, smekám, na to si sám netroufnu takhle to rozkuchat.... hlavně dej vědět jak to funguje, jestli se to zas nepodělá, jestli by stačilo jen promazat tak bych novej motorek nescháněl.... mám taky MR 02
Září 10, 200717 r Zatím mám najetých 500km se ztapnutým topením a OK. Ale myslím, že to není v tom motorku. Bude problém v té modré součástce. Ta dáva impuls pro motorek a pak se natáčí klapka. Pod tím črným kroužkem je problém.
Září 10, 200717 r ten motorcek sa da krasne vybrat aj bez demontovania celej palubky... jediny rozdiel medzi starou a novou typou je iny konektor, inak je to rovnake... kazi sa tam ten potenciometer ci trimer...
Září 10, 200717 r Pekne popisane a zdokumentovane.Mozem sa opytat,ako sa ti prejavovala tato zavada okrem chyby na Vagu?
Září 11, 200717 r ten motorcek sa da krasne vybrat aj bez demontovania celej palubky... jediny rozdiel medzi starou a novou typou je iny konektor, inak je to rovnake... kazi sa tam ten potenciometer ci trimer... Není stejný! Tvarově je jiný a uchycení je taky jiné. Taky je jiné to ozubené kolečko motorku a na topení to je taky jiný. To bych si ho asi koupil nemyslíš, kdyby byl jiný jenom vkonektoru. Chtěl bych vidět jak ten motorek vytáhneš bez demontáže palubky. Aji na vrakáči jsme musely demontovat ten krycí plech aby se to dalo ven. Upraveno Září 12, 200717 r od martikk
Září 11, 200717 r Pekne popisane a zdokumentovane.Mozem sa opytat,ako sa ti prejavovala tato zavada okrem chyby na Vagu? Topení samo od sebe začalo topit na maximum a pak nešlo vypnout. Nešla regulovat teplota.
Září 12, 200717 r ten motorcek sa da krasne vybrat aj bez demontovania celej palubky... jediny rozdiel medzi starou a novou typou je iny konektor, inak je to rovnake... kazi sa tam ten potenciometer ci trimer... To by mne moc zajimalo jak se to dá vytáhnout bez demontáže palubky... napiš
Říjen 2, 200717 r Jj Tak se to opravdu dá vyndat bez demontáže přístojovky, ale není to zrovna nejlehčí. Mám to zdárně za sebou a zatím mi to funguje. Jen jsem podle předchozícho návodu pročistil trimry u obou serevomotorků.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.