Přejít na obsah

Octavia II RS


Ludvíček

Doporučené příspěvky

Přidávám fotky jednotlivých barevných provedení .

hmmmm tak vždy jsem byl proti bílé, ale O II RS je v bílém kabátě krasavice (zvlášť kombajn), jinak se stále víc a víc utvrzuju v názoru, že se mi asi nejvíc líbí žlutá a černá :palec2: a žlutých je určitě na silnicích nejméně

PS : slyšel jste někdo něco o nějakých O II RS co byly v rámci sponzoringu ve Francii na Tour de France? údajně s nějakým čiplým motorem? šušká se, že by měly být zpět a část z nich na trhu jako referentská auta..... :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

srovnání Škoda Octavia RS: diesel versus benzín

http://www.autoweb.cz/za-volantem/skoda-oc...s.html?id=13259

asi bych s tím souhlasil....ikdyž je to hodně taky o tom, jestli s autí člověk jezdí hodně nebo ne (já tak max. 15 000km ročně i s Chorvatskem) - každopádně je to dle mého solidní kompromis (cena, kvalita,prostor) pokud chce člověk rodinné sportovně laděné auto a pokud někdo preferuje naftu, tak proč ne - i tak má O II RS sílu :palec2: - no ale ta cena nafty pánové a dámy :aggressive: , někde už je nafta i dražší než benzín

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jaký tankujete palivo? TFSI chce minimálně N98, že? já mám objednaný 2.0 FSI... takuju výhradně na Shellu a tam maj nad N 95 pouze V-Power a ten má snad 100 oktanů, že?

V-Power nemá 100 oktanů. To má jen V-Power racing, ale i ten má jen 100, ne více...tak hodní k nám zase soudruzi z ropných rafineríí nejsou... Ale jak správně už tady kolega říkal, pojede to bez problémů i na N95. Nikdo Tě nemůže nutit tankovat lepší benzín kromě Tebe :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jaký tankujete palivo? TFSI chce minimálně N98, že? já mám objednaný 2.0 FSI... takuju výhradně na Shellu a tam maj nad N 95 pouze V-Power a ten má snad 100 oktanů, že?

V-Power nemá 100 oktanů. To má jen V-Power racing, ale i ten má jen 100, ne více...tak hodní k nám zase soudruzi z ropných rafineríí nejsou... Ale jak správně už tady kolega říkal, pojede to bez problémů i na N95. Nikdo Tě nemůže nutit tankovat lepší benzín kromě Tebe :feve:

no ono je to s tím benzínem takový zapeklitý... motory FSI od VW mají vrtvenné spalování při nižší zátěži motoru (potřebují ale N98)... tyto motor s možností vrstvenného splavání jsou montovány pouze do 4x4 a Scouta... to mi potvrdili na zákznické lince Škoda Auto... tak vycházím z toho, že bych měl tankovat N98... přikládám kopii mailu ze Škodovky:

Vážený pane X,

motory FSI ve vozidlech Octavia SCOUT a Octavia 4x4 jsou vybaveny technologií vrstveného spalování.U ostatních motorů FSI je klasické homogenní spalování.

S pozdravem

David Bareš | PST - Péče o zákazníka

ŠKODA AUTO a.s. | V. Klementa 869 | 293 60 Mladá Boleslav | Czech Republic

tel: +420 326 8 16091 | fax: +420 326 8 16221 | eFax: +420 326 8 49269

kámoš co dělá u mého prodejce Škody technika mi hned při objednávce říkal... budeš muset tankovat N98... tak nevím...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jaký tankujete palivo? TFSI chce minimálně N98, že? já mám objednaný 2.0 FSI... takuju výhradně na Shellu a tam maj nad N 95 pouze V-Power a ten má snad 100 oktanů, že?

V-Power nemá 100 oktanů. To má jen V-Power racing, ale i ten má jen 100, ne více...tak hodní k nám zase soudruzi z ropných rafineríí nejsou... Ale jak správně už tady kolega říkal, pojede to bez problémů i na N95. Nikdo Tě nemůže nutit tankovat lepší benzín kromě Tebe :feve:

a kolik má V-Power oktánů? 95 x 98 ???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jaký tankujete palivo? TFSI chce minimálně N98, že? já mám objednaný 2.0 FSI... takuju výhradně na Shellu a tam maj nad N 95 pouze V-Power a ten má snad 100 oktanů, že?

V-Power nemá 100 oktanů. To má jen V-Power racing, ale i ten má jen 100, ne více...tak hodní k nám zase soudruzi z ropných rafineríí nejsou... Ale jak správně už tady kolega říkal, pojede to bez problémů i na N95. Nikdo Tě nemůže nutit tankovat lepší benzín kromě Tebe :feve:

a kolik má V-Power oktánů? 95 x 98 ???

V-power má 95 a V-power racing má 100 oktanů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jaký tankujete palivo? TFSI chce minimálně N98, že? já mám objednaný 2.0 FSI... takuju výhradně na Shellu a tam maj nad N 95 pouze V-Power a ten má snad 100 oktanů, že?

V-Power nemá 100 oktanů. To má jen V-Power racing, ale i ten má jen 100, ne více...tak hodní k nám zase soudruzi z ropných rafineríí nejsou... Ale jak správně už tady kolega říkal, pojede to bez problémů i na N95. Nikdo Tě nemůže nutit tankovat lepší benzín kromě Tebe :feve:

a kolik má V-Power oktánů? 95 x 98 ???

V-power má 95 a V-power racing má 100 oktanů.

aha, tak to bych musel jezdit na racing... no to nejsem padlej na hlavu... asi budu tankovat 98 na Jetu... stejně mě přijde, že mě auta s benzínem s Jetu jedou líp :) hh

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aha, tak to bych musel jezdit na racing... no to nejsem padlej na hlavu... asi budu tankovat 98 na Jetu... stejně mě přijde, že mě auta s benzínem s Jetu jedou líp :) hh

Treba AGIP by Ti mohl spravit chut!! ;) Tam vetsinou 98 je...

Editováno: , autor: Doli
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

srovnání Škoda Octavia RS: diesel versus benzín

http://www.autoweb.cz/za-volantem/skoda-oc...s.html?id=13259

RE: Klasika autoweb, stacej me ty komentare k Tdi...a uz se nemusim ani dal koukat...jen zapominaji ric, ze kdyz obe auta trochu protahnete, tak s tdi jedete za 8L a z benzinem za 14L i vic....a pokud nekdo najede vice 20t km+ za rok tak je to sakra znat...pokud ma nekdo ORS na vejkendy, tak je volba benzinu jasna...ale pokud ma slouzit denne a chci se svezt sportovneji, tak si radsi za Tdi priplatim... ty jejich tlachy na tdi me uz fakt unavujou, podivejte se nekdy na VTCC jak jezdi Leon TDi a jak maj benzinaci bobky a pak at nekdo hodnoti (jo motor je taky zaklad 2,OTDi a ma i nizssi vykon jak benziny jen 280PS) ...a pokud bych chtel opravdu slusny svezni s benzinakem, tak za ty penize se da koupit lepsi hot hatch...

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

srovnání Škoda Octavia RS: diesel versus benzín

http://www.autoweb.cz/za-volantem/skoda-oc...s.html?id=13259

RE: Klasika autoweb, stacej me ty komentare k Tdi...a uz se nemusim ani dal koukat...jen zapominaji ric, ze kdyz obe auta trochu protahnete, tak s tdi jedete za 8L a z benzinem za 14L i vic....a pokud nekdo najede vice 20t km+ za rok tak je to sakra znat...pokud ma nekdo ORS na vejkendy, tak je volba benzinu jasna...ale pokud ma slouzit denne a chci se svezt sportovneji, tak si radsi za Tdi priplatim... ty jejich tlachy na tdi me uz fakt unavujou, podivejte se nekdy na VTCC jak jezdi Leon TDi a jak maj benzinaci bobky a pak at nekdo hodnoti (jo motor je taky zaklad 2,OTDi a ma i nizssi vykon jak benziny jen 280PS) ...a pokud bych chtel opravdu slusny svezni s benzinakem, tak za ty penize se da koupit lepsi hot hatch...

Hmm, taky mi to prislo dost prehnany!! Zrejme moc automobily Skoda nemusi a jejich TDI uz asi vubec NE...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

srovnání Škoda Octavia RS: diesel versus benzín

http://www.autoweb.cz/za-volantem/skoda-oc...s.html?id=13259

RE: Klasika autoweb, stacej me ty komentare k Tdi...a uz se nemusim ani dal koukat...jen zapominaji ric, ze kdyz obe auta trochu protahnete, tak s tdi jedete za 8L a z benzinem za 14L i vic....a pokud nekdo najede vice 20t km+ za rok tak je to sakra znat...pokud ma nekdo ORS na vejkendy, tak je volba benzinu jasna...ale pokud ma slouzit denne a chci se svezt sportovneji, tak si radsi za Tdi priplatim... ty jejich tlachy na tdi me uz fakt unavujou, podivejte se nekdy na VTCC jak jezdi Leon TDi a jak maj benzinaci bobky a pak at nekdo hodnoti (jo motor je taky zaklad 2,OTDi a ma i nizssi vykon jak benziny jen 280PS) ...a pokud bych chtel opravdu slusny svezni s benzinakem, tak za ty penize se da koupit lepsi hot hatch...

Hmm, taky mi to prislo dost prehnany!! Zrejme moc automobily Skoda nemusi a jejich TDI uz asi vubec NE...

Kluci zdá se mi že reagujete trošku jednostraně, Honza Koubek i Jirka Červenka jsou zásadně pro benzín za každé situace ale konkrétně toto srovnání mají zvládnuté na jedničku. A že by nějak odsoudili naftu...to jste to snad ani nečetli!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

srovnání Škoda Octavia RS: diesel versus benzín

http://www.autoweb.cz/za-volantem/skoda-oc...s.html?id=13259

RE: Klasika autoweb, stacej me ty komentare k Tdi...a uz se nemusim ani dal koukat...jen zapominaji ric, ze kdyz obe auta trochu protahnete, tak s tdi jedete za 8L a z benzinem za 14L i vic....a pokud nekdo najede vice 20t km+ za rok tak je to sakra znat...pokud ma nekdo ORS na vejkendy, tak je volba benzinu jasna...ale pokud ma slouzit denne a chci se svezt sportovneji, tak si radsi za Tdi priplatim... ty jejich tlachy na tdi me uz fakt unavujou, podivejte se nekdy na VTCC jak jezdi Leon TDi a jak maj benzinaci bobky a pak at nekdo hodnoti (jo motor je taky zaklad 2,OTDi a ma i nizssi vykon jak benziny jen 280PS) ...a pokud bych chtel opravdu slusny svezni s benzinakem, tak za ty penize se da koupit lepsi hot hatch...

Hmm, taky mi to prislo dost prehnany!! Zrejme moc automobily Skoda nemusi a jejich TDI uz asi vubec NE...

Kluci zdá se mi že reagujete trošku jednostraně, Honza Koubek i Jirka Červenka jsou zásadně pro benzín za každé situace ale konkrétně toto srovnání mají zvládnuté na jedničku. A že by nějak odsoudili naftu...to jste to snad ani nečetli!

Nejses nahodou clenem autorevue? No nevim, sleduju tam kazdou blbost, hlavne videa. A nejak mu nemuzu prijit na slovo. Vubec me jeho videa neberou, nezajimavy.

Libi se mi treba autosalon na Prime (teda spis na netu) :)

Editováno: , autor: Doli
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

srovnání Škoda Octavia RS: diesel versus benzín

http://www.autoweb.cz/za-volantem/skoda-oc...s.html?id=13259

No tak samozřejmě, že mají pravdu v tom, že jediná výhoda TDI je spotřeba, ale s tím si to snad taky každý kupuje. Těžko očekávat od nafty, že bude "lepší" než benzín, to je jasný každýmu, kdo se o auta trošku zajímá. Otázkou potom zůstává, jak důležitý je to pro každého argument a co od daného auta očekává, pokud chce víkendový auto na blbnutí a jinak jezdí např. služebním, tak v životě nesáhne po naftě, ale kdo chce auto na každodení ježdění a nepotřebuje projíždět každou zatáčku na hranici smyku nebo při každém rozjezdu bavit okolí gumováním, tak si s naftou vystačí. Rozhodně bych si netroufal tvrdit, že jeden či druhý motor nemá význam a je vyloženě špatnej, protože co vyhovuje mě nemusí vyhovovat někomu jinýmu a pokud to někdo tvrdí, tak je podle mě zaslepenej a není schopen racionálního hodnocení. O tom, zda-li je Škodovka dostatečně sportovní na to, aby mohla používat označení RS nemá smysl vůbec diskutovat, to je jako hádání se v mateřské škole. Já třebas mám teď naftu, další auto bude mít benzín a potom se uvidí...a nebo to bude úplně jinak :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

srovnání Škoda Octavia RS: diesel versus benzín

http://www.autoweb.cz/za-volantem/skoda-oc...s.html?id=13259

RE: Klasika autoweb, stacej me ty komentare k Tdi...a uz se nemusim ani dal koukat...jen zapominaji ric, ze kdyz obe auta trochu protahnete, tak s tdi jedete za 8L a z benzinem za 14L i vic....a pokud nekdo najede vice 20t km+ za rok tak je to sakra znat...pokud ma nekdo ORS na vejkendy, tak je volba benzinu jasna...ale pokud ma slouzit denne a chci se svezt sportovneji, tak si radsi za Tdi priplatim... ty jejich tlachy na tdi me uz fakt unavujou, podivejte se nekdy na VTCC jak jezdi Leon TDi a jak maj benzinaci bobky a pak at nekdo hodnoti (jo motor je taky zaklad 2,OTDi a ma i nizssi vykon jak benziny jen 280PS) ...a pokud bych chtel opravdu slusny svezni s benzinakem, tak za ty penize se da koupit lepsi hot hatch...

Hmm, taky mi to prislo dost prehnany!! Zrejme moc automobily Skoda nemusi a jejich TDI uz asi vubec NE...

Kluci zdá se mi že reagujete trošku jednostraně, Honza Koubek i Jirka Červenka jsou zásadně pro benzín za každé situace ale konkrétně toto srovnání mají zvládnuté na jedničku. A že by nějak odsoudili naftu...to jste to snad ani nečetli!

Nejses nahodou clenem autorevue? No nevim, sleduju tam kazdou blbost, hlavne videa. A nejak mu nemuzu prijit na slovo. Vubec me jeho videa neberou, nezajimavy.

Libi se mi treba autosalon na Prime (teda spis na netu) :)

Ano účastním se diskuzí na Autorevue.

Tak teď si do toho píchnul, prostě mi dva jsme naproto rozdílní lidé. To co píšeš o videu od Koubka bych já napsal o Autosalonu a naopak...Na hodně věcech bychom se neshodli ale přesto máme něco společného a to je Škodovka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano účastním se diskuzí na Autorevue.

Tak teď si do toho píchnul, prostě mi dva jsme naproto rozdílní lidé. To co píšeš o videu od Koubka bych já napsal o Autosalonu a naopak...Na hodně věcech bychom se neshodli ale přesto máme něco společného a to je Škodovka.

Zrovna dneska jsem tam prohlizel a videl stejny nick...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

srovnání Škoda Octavia RS: diesel versus benzín

http://www.autoweb.cz/za-volantem/skoda-oc...s.html?id=13259

No tak samozřejmě, že mají pravdu v tom, že jediná výhoda TDI je spotřeba, ale s tím si to snad taky každý kupuje. Těžko očekávat od nafty, že bude "lepší" než benzín, to je jasný každýmu, kdo se o auta trošku zajímá. Otázkou potom zůstává, jak důležitý je to pro každého argument a co od daného auta očekává, pokud chce víkendový auto na blbnutí a jinak jezdí např. služebním, tak v životě nesáhne po naftě, ale kdo chce auto na každodení ježdění a nepotřebuje projíždět každou zatáčku na hranici smyku nebo při každém rozjezdu bavit okolí gumováním, tak si s naftou vystačí. Rozhodně bych si netroufal tvrdit, že jeden či druhý motor nemá význam a je vyloženě špatnej, protože co vyhovuje mě nemusí vyhovovat někomu jinýmu a pokud to někdo tvrdí, tak je podle mě zaslepenej a není schopen racionálního hodnocení. O tom, zda-li je Škodovka dostatečně sportovní na to, aby mohla používat označení RS nemá smysl vůbec diskutovat, to je jako hádání se v mateřské škole. Já třebas mám teď naftu, další auto bude mít benzín a potom se uvidí...a nebo to bude úplně jinak :p

Takže souhlasíš s tím co napsali?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

srovnání Škoda Octavia RS: diesel versus benzín

http://www.autoweb.cz/za-volantem/skoda-oc...s.html?id=13259

No tak samozřejmě, že mají pravdu v tom, že jediná výhoda TDI je spotřeba, ale s tím si to snad taky každý kupuje. Těžko očekávat od nafty, že bude "lepší" než benzín, to je jasný každýmu, kdo se o auta trošku zajímá. Otázkou potom zůstává, jak důležitý je to pro každého argument a co od daného auta očekává, pokud chce víkendový auto na blbnutí a jinak jezdí např. služebním, tak v životě nesáhne po naftě, ale kdo chce auto na každodení ježdění a nepotřebuje projíždět každou zatáčku na hranici smyku nebo při každém rozjezdu bavit okolí gumováním, tak si s naftou vystačí. Rozhodně bych si netroufal tvrdit, že jeden či druhý motor nemá význam a je vyloženě špatnej, protože co vyhovuje mě nemusí vyhovovat někomu jinýmu a pokud to někdo tvrdí, tak je podle mě zaslepenej a není schopen racionálního hodnocení. O tom, zda-li je Škodovka dostatečně sportovní na to, aby mohla používat označení RS nemá smysl vůbec diskutovat, to je jako hádání se v mateřské škole. Já třebas mám teď naftu, další auto bude mít benzín a potom se uvidí...a nebo to bude úplně jinak :p

Takže souhlasíš s tím co napsali?

Souhlasím s tím, že benzínový motor bude "sportovnější", auto s ním bude živější a jízdní vlastnosti budou třeba lepší, stejně tak jako požitek z jízdy, naopak ale nesouhlasím, že rozdíl 1Kč na kilometr je ve všech provozních režimech zanedbatelný a TDI proto nemá vůbec význam, obzváště pro někoho, kdo bude jezdit s TFSI úplně stejně jako s TDI, dejme tomu v rámci rychlostních limitů...v tomto případě jsou to vyhozený peníze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Že TDI nemá význam jsem v diskutovaném článku nezaznamenal. Co jsi napsal Ti klidně podepíšu...

Ale jo napsali...jen to nerekli primo!

"Pokud chcete rychlé a úsporné auto na dálnice, oželte 30 koní a spokojte se s dvoulitrem laděným na 140 koní. Síly má dost, nemá takovou prodlevu turba a bude ještě úspornější. A pokud opravdu potřebujete pubertální spoilery, máte k dispozici originální optické pakety a širokou nabídku soukromých odborníků na laminátové vylepšování ega. Ještě něco: největší předností Octavie RS je, že je to pořád ještě Octavia – tedy prostorné, praktické a pohodlné auto. Pokud chcete tuhle její přednost ještě vyzdvihnout, připlaťte si 40 tisíc za kombíka. A pokud se chcete vyhnout přehnané pozornosti vyznavačů „těch závodních eresek, tykrávo“, zvolte decentnější lak, třeba modrou metalízu."

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Že TDI nemá význam jsem v diskutovaném článku nezaznamenal. Co jsi napsal Ti klidně podepíšu...

No myslel jsem tím ty narážky na puberťácký křídlo a plastový ego, který sou trošku mimo, respektive upřednostnění slabšího TDI, které je na tom malinko hůře zvukově a i výkonový rozdíl je znatelný, stejně tak jako například svázání RSáckýho interiéru výhradně se silnějším TDI, takže myslím, že málo kdo se rozhoduje mezi těmito dvěma motory, protože každý je tak trošku v "jiném" autě...ale jinak jo, říkám souhlas :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

srovnání Škoda Octavia RS: diesel versus benzín

http://www.autoweb.cz/za-volantem/skoda-oc...s.html?id=13259

No tak samozřejmě, že mají pravdu v tom, že jediná výhoda TDI je spotřeba, ale s tím si to snad taky každý kupuje. Těžko očekávat od nafty, že bude "lepší" než benzín, to je jasný každýmu, kdo se o auta trošku zajímá. Otázkou potom zůstává, jak důležitý je to pro každého argument a co od daného auta očekává, pokud chce víkendový auto na blbnutí a jinak jezdí např. služebním, tak v životě nesáhne po naftě, ale kdo chce auto na každodení ježdění a nepotřebuje projíždět každou zatáčku na hranici smyku nebo při každém rozjezdu bavit okolí gumováním, tak si s naftou vystačí. Rozhodně bych si netroufal tvrdit, že jeden či druhý motor nemá význam a je vyloženě špatnej, protože co vyhovuje mě nemusí vyhovovat někomu jinýmu a pokud to někdo tvrdí, tak je podle mě zaslepenej a není schopen racionálního hodnocení. O tom, zda-li je Škodovka dostatečně sportovní na to, aby mohla používat označení RS nemá smysl vůbec diskutovat, to je jako hádání se v mateřské škole. Já třebas mám teď naftu, další auto bude mít benzín a potom se uvidí...a nebo to bude úplně jinak :p

Je vidět Skajo, že se tyto osobní pře přenáší z fóra na fórum :kol-48:

Vzpomeň si jak to tam pořád vřelo mezi některými členy TDI versus TFSI u Oktávky apod. :doh

a konstruktivní debaty i názory šly stranou, což bylo ke škodě celého fóra Autorevue :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...