Srpen 7, 200619 r Tak sem to taky osetril. Koupil sem cernou barvu na kamna a grilly, takze teplotne odolna, ve spreji. Bubny uz byly pekne hnusne, supinate, tak to dalo dost praci to cele odrit, ale vysledek parada. Uz to skrz hlinikace neprosvita. Jsem ale zvedavy, jak to dloho vydrzi, no...
Srpen 7, 200619 r Asi najelegantnejšie riešenie na bubny, aké som videl. Zbytočne na seba ten bubon neupozorňuje.
Srpen 8, 200619 r Super, dobrý tip s tou farbou na gril. Ja sa do toho tiež pustím, len čo si nájdem čas
Srpen 8, 200619 r Pred tydnem jsme to resily s bratrem na toyote a faviritu. Ja se na to teprve chystam, ale postup uz mam jasnej. Videl jsem vysledek... Fyzickou praci jako je drbani vrtackou s kotoucem nebo flexou nicim nenahradime, a tak zbyva zvolit jen barvu...na doporuceni borce v obchode s barvama jsme to vzali barvou na vyfuky. Je stavena na velmi vysoke teploty. Osobne si myslim, ze barva dana na vyfuk nijak dramaticky neprodlouzi jeho zivotnost, ale na tom bubnu to nemusi vydrzet 8 let. Jde o to aby to nezrezlo tak hodne jako predtim znova. zashlo to asi za 30 minut a kolo jsme nandali za 3 hodiny. Druhej den jsme udelali stejnym postupem druhou vrstvu. Vysledek velmi uspokojivy a klid, ze ta barva vydrzi i ty teploty. Preji vsem uspesny boj se rzi.
Srpen 11, 200619 r Taky se na to chystam, přemejšlel jsem o hammerite, ale jestli ji maj i v zelený tak pudu asi do tohodle. Super.
Srpen 28, 200619 r Tak sem to taky osetril. Koupil sem cernou barvu na kamna a grilly, takze teplotne odolna, ve spreji. Bubny uz byly pekne hnusne, supinate, tak to dalo dost praci to cele odrit, ale vysledek parada. Uz to skrz hlinikace neprosvita. Jsem ale zvedavy, jak to dloho vydrzi, no... Souhlas s Diamantem, prvni normalni reseni natreni bubnu, co jsem videl. Kdyz vidim Fabii 1.2 se 17kama kolama a pod tim jasne cerveny buben tak dostanu vzdycky zachvat smichu.
Srpen 28, 200619 r mike_k - presne to isté som chcel napísať. Miesto toho, aby ten bubon vo veľkom elektróne zamaskoval, on sa ním ešte chváli Na smiech.
Srpen 29, 200619 r Bubny, bubny, bubny.... V pripade Diamanta to chapu, ma na zapadni naprave kotouce a ne kotoucicky jako ma fabia. Skutecne nechapu, co je na tom tak strasne odpozujiciho, ze nekoho poburuji bubny vzadu. Vzdyt bubny vzadu maj i americky auta s mnohalitrovymi motory....
Srpen 29, 200619 r Ale ono to zas az tak nemusi byt pravda. 100 km/h umi jet jak HTP 40kW tak i TDi 74kW nebo 2.0 MPi. No a kdyz na to musis v pripade potreby slapnout, zastavi Fabia (videl jsem srovnani dvou Combi) s kotoucema vzadu cca o 1m drive. Na cca 40 metrech brzdne drahy se to jevi jako minimum, ale kdyz ti prave ten 1m chybi, je to docela rana - narazova rychlost je nejakych 15km/h (presnej graf najdete v poslednim AutoTipu...)
Srpen 29, 200619 r Maverick: Jasne, souhlasim, ale podle me to vykompenzuje rozdilne obuti na autech a vliv ridicovy nohy.
Srpen 29, 200619 r : tak to jsem odstrašující případ já je mám stříbrné, mě se to libilo, ale taky je hodím do černa, aby vynikly více nová litá kola. Jinak nevidím na bubnech nic hrozného. A výhoda, že se ti tak nesviní kola od šmíru z brzd
Srpen 29, 200619 r Náhodou zelená je super, aspoň ladí s origo kolama a těma zelenejma znáčkama. Každej má hold jinej vkus. Pořád lepší než rezaví bubny.
Srpen 29, 200619 r Nevim zelene trmeny ujdou, ale zeleny bubny ... Ja to kazdy rok natru sedym "hemrajtem" a ten rok to vydrzi
Srpen 29, 200619 r Stejnak na výkony motorů co má 90% motorů ve Fabiích bubny stačej.Tom přesně tak Stejnak cca 70-75% brzdí předek tam bych spíš hleděl na kvalitní kotouče a destičky, vzadu by kotouče hnily
Září 12, 200618 r Stejnak cca 70-75% brzdí předek tam bych spíš hleděl na kvalitní kotouče a destičky, vzadu by kotouče hnily Nerad se poustim do takovyhle diskuse, protoze je to velmi rozsahla problematika a chci se vyvarovat dlouhych a neprehlednych prispevku, ale tohle co pises je castecne pravda, na druhou stranu hoooooodne zjednodusena.
Říjen 7, 200618 r ... toto pojde pod plechy s puklicou :-) neriesim to, ako by to vypadalo pod elektronmi, lebo elektrony na fabiu nedam... pod plechy ideal proti hrdzi :-)
Říjen 13, 200618 r Povedal by som, že zadné kotúče brzdia tým viacej, čím ťažší je zadok. A teraz nemyslím len na naložený kufor, ale na autá s ťažším zadkom. Pozrite na také BMW. Tam sú zadné kotúče podobnej veľkosti ako vpredu. Takže tak jednoznačne by som netvrdil, že by kotúče vzadu hnili. Okrem toho je aj nástup brzdiaceho účinku u kotúčov podstatne rýchlejší, ostrejší.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.