Přejít na obsah

Rezavé bubny-má smysl s tím něco dělat?


tondaz

Doporučené příspěvky

Tak sem to taky osetril. Koupil sem cernou barvu na kamna a grilly, takze teplotne odolna, ve spreji. Bubny uz byly pekne hnusne, supinate, tak to dalo dost praci to cele odrit, ale vysledek parada. Uz to skrz hlinikace neprosvita. Jsem ale zvedavy, jak to dloho vydrzi, no... :)

post-7-1154939311.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pred tydnem jsme to resily s bratrem na toyote a faviritu. Ja se na to teprve chystam, ale postup uz mam jasnej. Videl jsem vysledek... Fyzickou praci jako je drbani vrtackou s kotoucem nebo flexou nicim nenahradime, a tak zbyva zvolit jen barvu...na doporuceni borce v obchode s barvama jsme to vzali barvou na vyfuky. Je stavena na velmi vysoke teploty. Osobne si myslim, ze barva dana na vyfuk nijak dramaticky neprodlouzi jeho zivotnost, ale na tom bubnu to nemusi vydrzet 8 let. Jde o to aby to nezrezlo tak hodne jako predtim znova. zashlo to asi za 30 minut a kolo jsme nandali za 3 hodiny. Druhej den jsme udelali stejnym postupem druhou vrstvu. Vysledek velmi uspokojivy a klid, ze ta barva vydrzi i ty teploty. Preji vsem uspesny boj se rzi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Tak sem to taky osetril. Koupil sem cernou barvu na kamna a grilly, takze teplotne odolna, ve spreji. Bubny uz byly pekne hnusne, supinate, tak to dalo dost praci to cele odrit, ale vysledek parada. Uz to skrz hlinikace neprosvita. Jsem ale zvedavy, jak to dloho vydrzi, no... :)

Souhlas s Diamantem, prvni normalni reseni natreni bubnu, co jsem videl. Kdyz vidim Fabii 1.2 se 17kama kolama a pod tim jasne cerveny buben tak dostanu vzdycky zachvat smichu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale ono to zas az tak nemusi byt pravda.

100 km/h umi jet jak HTP 40kW tak i TDi 74kW nebo 2.0 MPi.

No a kdyz na to musis v pripade potreby slapnout, zastavi Fabia (videl jsem srovnani dvou Combi) s kotoucema vzadu cca o 1m drive.

Na cca 40 metrech brzdne drahy se to jevi jako minimum, ale kdyz ti prave ten 1m chybi, je to docela rana - narazova rychlost je nejakych 15km/h (presnej graf najdete v poslednim AutoTipu...)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Stejnak cca 70-75% brzdí předek tam bych spíš hleděl na kvalitní kotouče a destičky, vzadu by kotouče hnily ;)

Nerad se poustim do takovyhle diskuse, protoze je to velmi rozsahla problematika a chci se vyvarovat dlouhych a neprehlednych prispevku, ale tohle co pises je castecne pravda, na druhou stranu hoooooodne zjednodusena.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Povedal by som, že zadné kotúče brzdia tým viacej, čím ťažší je zadok. A teraz nemyslím len na naložený kufor, ale na autá s ťažším zadkom. Pozrite na také BMW. Tam sú zadné kotúče podobnej veľkosti ako vpredu. Takže tak jednoznačne by som netvrdil, že by kotúče vzadu hnili. Okrem toho je aj nástup brzdiaceho účinku u kotúčov podstatne rýchlejší, ostrejší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...