Přejít na obsah

Rezavé bubny-má smysl s tím něco dělat?


tondaz

Doporučené příspěvky

Ahoj, tak došlo taky na moje bubny. Auto 1,4 MPI 50kW, 10/2002 a 140 000 Km. Protože už mi přišly zrzaví jak mrcha, tak jsem se při přezouvani rozhod odrezia nakolorovat. Obrousil jsem flexou s drátěným kartáčem a odmasili brejkem na brzdy. Lakoval jsem sprejem na třmeny, postupně asi 6x ve slabej vrstvách, zbytek podběhu zalepenej malířskou folii s lepenkou na kraji auto na špalkách. Trvalo mi to dohromady tak 3 hoďky. Uvidíme co to udělá až se bude přezouvat na zimáky. :):):)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ja som zvolil na to spray Motip Brake Caliper specialny na brzdy. Myslim ze je dobre dat doraz na to aby bol ten spray odolny voci vysokym teplotam. Na ocistenie obycajny hrubsi smirgel s technickym benzinom ocistit a dve vrstvy v pohode stacili uvidime co to vydrzi. A co sa tyka dosadacich ploch do toho som sa radej nepustal vidiet to nie aj tak. Spray stal nejakych 11 €

051942.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

pokud chceš aby to bylo stopro tak otryskat ocelovou drtí a aplikovat zinkový nátěr,nemyslím teď pozinkování žárové,ale ve formě mokrého nátěru pistolí. Povrch pod tento nátěr musí být dokonale čistý jak od barvy tak od rzi. Pak už záleží na vás jaký odstín zvolíte jako vrchní nátěr.zinková barva má šedozelený odstín.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, tak došlo taky na moje bubny. Auto 1,4 MPI 50kW, 10/2002 a 140 000 Km. Protože už mi přišly zrzaví jak mrcha, tak jsem se při přezouvani rozhod odrezia nakolorovat. Obrousil jsem flexou s drátěným kartáčem a odmasili brejkem na brzdy. Lakoval jsem sprejem na třmeny, postupně asi 6x ve slabej vrstvách, zbytek podběhu zalepenej malířskou folii s lepenkou na kraji auto na špalkách. Trvalo mi to dohromady tak 3 hoďky. Uvidíme co to udělá až se bude přezouvat na zimáky. :):):)

Tak na to Ti řeknu, že je lepší bubny sundat, taky jsem je vzal flexou s drátem, ale bez sundání by to asi nemělo smysl, zezadu ti rez proleze a podleze nátěr ... neříkám, že jinak nepodleze, ideální je nátěr, když jsou nový, protože nátěrem už sebelíp odrezeného povrchu to nikdy nebude OK, ale když už se to dělá, tak pořádně ... (mimochodem by jsi si určtě ušetřil práci, neumim si představit, jak se pohybuju s flexou u auta). Ale barvu máš pěknou ... :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak jsem se vcera dozvedel takovou zajimavost... proc nejsou bubny natirane origgo z vyroby? Je to pry kvuli prehrivani pri brzdeni. tzn. ze je to "skoro" holy kov proto aby se neprehrivaly brzdy,brzdovka atd... a tim ze si je natreme barvou ty brzdy nepracuji pri napr. 100° ale treba pri 160°. Je to jen postreh.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 4 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...

Tak dnes jsem si koupil barvu hammerite hladkou cervenou 0,25 l za 140kc a natrel jsem si zadni kotouce nove a po druhe vrstve to ani nechtelo poradne chytnout zkusim teda dat vice vrstev.Dam teda az tych 3-5 vrstev ale asi to stejne nepomuze. A to jsem si chtel i nove zadni trmeny natrit no asi do toho nepujdu.Poradi mi prosim nekdo.

Editováno: , autor: bbanikovec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

'bbanikovec' A v čom chceš poradiť? Čím, cenovo drahšia farba, tým sa ťažšie natiera. Patok ako napr. Chemolak - syntetika, dáš aj 3 vrstvy naraz.

Druhá vec je, že pri štandartnom počasí schne aj 3-4 dni. Ten patok /Chemolak/ mám 4 rok na strmeňoch a aj kotúčoch a drží to ako besné. Neolúpané, farba vytvrdla od brzdenia nenormálne a ako hovorím patok čo som kúpil za pár lowe. :prc:lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Koukám že jsi se s tím moc nebabral,prostě jen přetřel rez bez očištění.A to že jsi natřel celý buben i na místě kde dosedá kolo sis taky moc dobře neudělal,to by se natírat nemělo protože ty kolo dotáhneš,ale jak je teplo nebo jak se ti bubny bržděním zahřejí tak barva změkne a budeš mít hnedle vůli mezi bubnem a kolem a na neštěstí je zaděláno. :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to je asi fakt... ja to natrene nemam a mam alu a mam co celat abych to po sezone sundal. Jedine to pred demontazi PORADNE PROJET... :prc: aby barvicka zmekla :palec2: a nedejboze kdyby to melo jit do servisu :smich: tak ho mechanik PROKLEJE... lol

Editováno: , autor: Jay Kay
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukám že jsi se s tím moc nebabral,prostě jen přetřel rez bez očištění.A to že jsi natřel celý buben i na místě kde dosedá kolo sis taky moc dobře neudělal,to by se natírat nemělo protože ty kolo dotáhneš,ale jak je teplo nebo jak se ti bubny bržděním zahřejí tak barva změkne a budeš mít hnedle vůli mezi bubnem a kolem a na neštěstí je zaděláno. :feve:

Já jsem to dřel přes půl hodiny, víc to už nešlo. Myslíš že tu barvu z tama nějak dostanu, myslím tím kde dosedá kolo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...