Doli Vloženo 9. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2007 Dalsi zajimavy clanek...ZDE!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pe3k Vloženo 21. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2007 Dalsi zajimavy clanek...ZDE!! Tak to je pekný článok.U nás vo firme meníme olej každých 8000 Km je to skoro každy mesiac ide to riadne do peňazí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 21. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2007 Dalsi zajimavy clanek...ZDE!! Pěkný článek, ale nevěřím tomu, že by škodovka pustila prodloužené intevraly bez toho, že by je měla řádně odzkoušené. Navíc si myslím, že není první v koncernu kdo na prodloužené intervaly přešel.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
holy Vloženo 23. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2007 Hmmm, nejsem sice odborník na oleje, ale mám na svý Fabce prodloužené serv. intervaly...ŘJ mě posílá cca po 28.000km, mám najeto 65.000 a motor je naprosto OK. U druhýho auta (Ford Ranger 2,5 TDCi) je už od výrobce nastavenej servisní interval vč. výměny oleje na 20.000km....Tak nevím....spíš se mi chce věřit zkušenostem koncernů, než tvrzení v článku, tím samo nechci shazovat firmu Cimbu. V článku se třeba vůbec nepíše, v jakým režimu zmíněný motor pracoval...pokud jsem závodník a honím auto u horní hranice výkonu, mám větší šanci na poruchu a závadu v motoru, než když budu vše držet v rozumných mezích. V článku mě zaujalo toto, cituji: "....vlivem přísad síry v našich palivech....", možná se pletu, ale nevztahujou se na naše pohonné hmoty stejné normativy jako na paliva v ostatních zemích EU? Pokud ano, a já se domnívám že jo, potom zmíňka o síře je asi bezpředmětná.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 23. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2007 Hmmm, nejsem sice odborník na oleje, ale mám na svý Fabce prodloužené serv. intervaly...ŘJ mě posílá cca po 28.000km, mám najeto 65.000 a motor je naprosto OK. U druhýho auta (Ford Ranger 2,5 TDCi) je už od výrobce nastavenej servisní interval vč. výměny oleje na 20.000km....Tak nevím....spíš se mi chce věřit zkušenostem koncernů, než tvrzení v článku, tím samo nechci shazovat firmu Cimbu. V článku se třeba vůbec nepíše, v jakým režimu zmíněný motor pracoval...pokud jsem závodník a honím auto u horní hranice výkonu, mám větší šanci na poruchu a závadu v motoru, než když budu vše držet v rozumných mezích.V článku mě zaujalo toto, cituji: "....vlivem přísad síry v našich palivech....", možná se pletu, ale nevztahujou se na naše pohonné hmoty stejné normativy jako na paliva v ostatních zemích EU? Pokud ano, a já se domnívám že jo, potom zmíňka o síře je asi bezpředmětná.. S tou sírou jsem taky přemýšlel jak to vlastně teď je.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blizard Vloženo 23. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2007 je to volaké čudne toto. Nevím, ale proč by si koncerny do vozů dávali shity, přeci jen by to nedělalo dobré jméno, a v poslední době to vidím, spíše jako propagaci ekologie, úspory nákladů, atd.. Jak psal holy, je to ovlivněné způsobem ježdění. Já teda jezdím převážně krátké trasy, do práce 4 km z práce tak samo, sem tam něco kolem 60 km, Zlín, popř. Ostrava nebo F-M a moja když si vezme autí, tak to má do prace cca 10 km, takže se motor pořádně neprohřeje, ale otáčky taky nepřesáhnou 2500, ty krátké trasy jsou poznat, protože olej si řekne o výměnu již kolem 20 tis. Spíš mi vadí, že je tam necelé dva roky, to bych viděl jako horší, než to, že na něj nalítám 20 tis. km. Takže výměnu oleje mám tak na 1 a 1/2 roku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sranki Vloženo 23. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2007 Hmmm, nejsem sice odborník na oleje, ale mám na svý Fabce prodloužené serv. intervaly...ŘJ mě posílá cca po 28.000km, mám najeto 65.000 a motor je naprosto OK. U druhýho auta (Ford Ranger 2,5 TDCi) je už od výrobce nastavenej servisní interval vč. výměny oleje na 20.000km....Tak nevím....spíš se mi chce věřit zkušenostem koncernů, než tvrzení v článku, tím samo nechci shazovat firmu Cimbu. V článku se třeba vůbec nepíše, v jakým režimu zmíněný motor pracoval...pokud jsem závodník a honím auto u horní hranice výkonu, mám větší šanci na poruchu a závadu v motoru, než když budu vše držet v rozumných mezích.V článku mě zaujalo toto, cituji: "....vlivem přísad síry v našich palivech....", možná se pletu, ale nevztahujou se na naše pohonné hmoty stejné normativy jako na paliva v ostatních zemích EU? Pokud ano, a já se domnívám že jo, potom zmíňka o síře je asi bezpředmětná.. S tou sírou jsem taky přemýšlel jak to vlastně teď je.. V benzine nie je ziadna sira. V minulosti boli vacsi obsach siry len v nafte ale dnes sa predsa pouzivaju bez sirne nafty, tak sa mi zda ten clanok trochu zavadzajuci. Uviedli priklad jedneho motora ale ziadne podmienky jeho prevadzky. Automobilky to maju otestovane na podstatne vacsom mnozstve aut. PS: Sira nie je prisada. Obsahuje ju uz samotna ropa - niektora viac, niektora menej. Smola je, ze ta ruska ropa na ktorej fici Slovnaft jej ma viac ako trebars roba so Saudskej Arabie. Slovnaft vyraba nizko sirnu naftu uz dost dlho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
holy Vloženo 23. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2007 Hmmm, nejsem sice odborník na oleje, ale mám na svý Fabce prodloužené serv. intervaly...ŘJ mě posílá cca po 28.000km, mám najeto 65.000 a motor je naprosto OK. U druhýho auta (Ford Ranger 2,5 TDCi) je už od výrobce nastavenej servisní interval vč. výměny oleje na 20.000km....Tak nevím....spíš se mi chce věřit zkušenostem koncernů, než tvrzení v článku, tím samo nechci shazovat firmu Cimbu. V článku se třeba vůbec nepíše, v jakým režimu zmíněný motor pracoval...pokud jsem závodník a honím auto u horní hranice výkonu, mám větší šanci na poruchu a závadu v motoru, než když budu vše držet v rozumných mezích.V článku mě zaujalo toto, cituji: "....vlivem přísad síry v našich palivech....", možná se pletu, ale nevztahujou se na naše pohonné hmoty stejné normativy jako na paliva v ostatních zemích EU? Pokud ano, a já se domnívám že jo, potom zmíňka o síře je asi bezpředmětná.. S tou sírou jsem taky přemýšlel jak to vlastně teď je.. V benzine nie je ziadna sira. V minulosti boli vacsi obsach siry len v nafte ale dnes sa predsa pouzivaju bez sirne nafty, tak sa mi zda ten clanok trochu zavadzajuci. Uviedli priklad jedneho motora ale ziadne podmienky jeho prevadzky. Automobilky to maju otestovane na podstatne vacsom mnozstve aut. PS: Sira nie je prisada. Obsahuje ju uz samotna ropa - niektora viac, niektora menej. Smola je, ze ta ruska ropa na ktorej fici Slovnaft jej ma viac ako trebars roba so Saudskej Arabie. Slovnaft vyraba nizko sirnu naftu uz dost dlho. Dopručuju přečíst tuto stránku....myslím, že jsou tam dost vyčerpávající informace ohledně maziv...včetně mýtů a pověr... http://www.oleje.cz/index.php?left=main&am...vosti_komentare Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krupica Vloženo 23. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2007 Spíš mi vadí, že je tam necelé dva roky, to bych viděl jako horší, než to, že na něj nalítám 20 tis. km. Takže výměnu oleje mám tak na 1 a 1/2 roku.toto ma zaujalo viac, vlpyv nie poctu najazdenych km ale doby, napr. po roku pred zimou ci je lepsie menit alebo staci pockat do jari, ked dovtedy aj tak 15000km neprejdem, co sa moze v oleji po case znehodnotit atd, kedze auto pouzivam otcove a nenabehame s nim mnoho... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.