Přejít na obsah

Po výměně ERG ventilu


century

Doporučené příspěvky

Chlapi. Mam novej erg ventil. a pořád se mi rozvicuje kontrolka elektroniky motoru..... píše to příliš nízký průtok výfukových plynů.. mam 1.4 16V 74 kw. rok 2000. Dal jsem za něj 4 litry a asi to bylo zbytečný. Nenapadá nikoho co by to mohlo být???

Tak tento problém také mívám. Také 1,4 16V 74 kw a rok 2000. Také nevím co s tím občas to svítí a pak to zase zhasne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi. Mam novej erg ventil. a pořád se mi rozvicuje kontrolka elektroniky motoru..... píše to příliš nízký průtok výfukových plynů.. mam 1.4 16V 74 kw. rok 2000. Dal jsem za něj 4 litry a asi to bylo zbytečný. Nenapadá nikoho co by to mohlo být???

Tak tento problém také mívám. Také 1,4 16V 74 kw a rok 2000. Také nevím co s tím občas to svítí a pak to zase zhasne.

Mam napad,dajme si zraz vsetci 1.4 16v 74kw a spolocne zhodime auta zo skaly... lebo toto su uz neunosne problemy.. <_<

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No taky mi to už napadlo to hodit se stráně, ale kurva sem do toho naraval takovejch prachů, že by to byla škoda. :D . Zajdu s tím k jednomu dobrýmu autoelektrikáři, který mi to proměří. Jestli není chyba v eletrice.. Uvidíme.. Ale koukám, že nejsem sám. Posraný žraní oleje

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Záleži ještě na provedení vedení k ventilu.Sundal bych škrtící klapku a kouknul se na vývod trubky pod ní.Pokud je kolmý ,tak většinou bývá silně zakarbonovaný,teda ucpaný.Vyčistit a provést nastavení EGR ventilu.

Jo jo, přesně jak říkáš... to potrubí je zanešený, tak se to vyčistí a bude zase jak za mlada... lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mě to dělal ten kluk v práci ve škoda servisu, takže foto nemám. Dělal mi ješte více věcí a samozřejmě že mi to žere olej a ješte jsem jezdil na 95 oktanů na místo 98 tak to krasno okurovalo to potrubi.... již jednou mi to dělali a po najetí cca 80 000 se to muselo udělat znova, ale asi budu už jezdit pořad na 98 oktanů tak to bude jistě lepši... Ale zanesený to bylo hodně, dokonce jsem mělil asi o 14 dní dříve EGR ventil. Ale co je skvělí, že auto šlape nádherně, jako motor myslím, jde za plynem, necuká... takový klidný

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě to dělal ten kluk v práci ve škoda servisu, takže foto nemám. Dělal mi ješte více věcí a samozřejmě že mi to žere olej a ješte jsem jezdil na 95 oktanů na místo 98 tak to krasno okurovalo to potrubi.... již jednou mi to dělali a po najetí cca 80 000 se to muselo udělat znova, ale asi budu už jezdit pořad na 98 oktanů tak to bude jistě lepši... Ale zanesený to bylo hodně, dokonce jsem mělil asi o 14 dní dříve EGR ventil. Ale co je skvělí, že auto šlape nádherně, jako motor myslím, jde za plynem, necuká... takový klidný

A čím, nebo jak to potrubí čistil? Díval jsem se, jak to vypadá a přijde mi to jako úzká trubička, nebo se mýlím?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud to bere olej ,tak pomůže pouze překroužkovat motor.Žádná jiná cesta není...

právě, že to skoro olej nebere, ale jak jsem psal v jiném tématu, tak to možná bude i hadička od ostřikovače......ale každopádně zkouknu i tu trubičku pod škrtící klapkou....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...