Publikováno Říjen 13, 200717 r Chlapi. Mam novej erg ventil. a pořád se mi rozvicuje kontrolka elektroniky motoru..... píše to příliš nízký průtok výfukových plynů.. mam 1.4 16V 74 kw. rok 2000. Dal jsem za něj 4 litry a asi to bylo zbytečný. Nenapadá nikoho co by to mohlo být???
Říjen 14, 200717 r Chlapi. Mam novej erg ventil. a pořád se mi rozvicuje kontrolka elektroniky motoru..... píše to příliš nízký průtok výfukových plynů.. mam 1.4 16V 74 kw. rok 2000. Dal jsem za něj 4 litry a asi to bylo zbytečný. Nenapadá nikoho co by to mohlo být??? Tak tento problém také mívám. Také 1,4 16V 74 kw a rok 2000. Také nevím co s tím občas to svítí a pak to zase zhasne.
Říjen 14, 200717 r Chlapi. Mam novej erg ventil. a pořád se mi rozvicuje kontrolka elektroniky motoru..... píše to příliš nízký průtok výfukových plynů.. mam 1.4 16V 74 kw. rok 2000. Dal jsem za něj 4 litry a asi to bylo zbytečný. Nenapadá nikoho co by to mohlo být??? Tak tento problém také mívám. Také 1,4 16V 74 kw a rok 2000. Také nevím co s tím občas to svítí a pak to zase zhasne. Mam napad,dajme si zraz vsetci 1.4 16v 74kw a spolocne zhodime auta zo skaly... lebo toto su uz neunosne problemy..
Říjen 14, 200717 r Autor No taky mi to už napadlo to hodit se stráně, ale kurva sem do toho naraval takovejch prachů, že by to byla škoda. . Zajdu s tím k jednomu dobrýmu autoelektrikáři, který mi to proměří. Jestli není chyba v eletrice.. Uvidíme.. Ale koukám, že nejsem sám. Posraný žraní oleje
Říjen 15, 200717 r Autor Zítra jedu s autem na to proměření proč mi to pořád svítí. Tak jsem zvědavej jestli pořídím dobře
Říjen 15, 200717 r Zítra jedu s autem na to proměření proč mi to pořád svítí. Tak jsem zvědavej jestli pořídím dobře Tak to drzim palce chlape a pevne nervy ...
Říjen 16, 200717 r Záleži ještě na provedení vedení k ventilu.Sundal bych škrtící klapku a kouknul se na vývod trubky pod ní.Pokud je kolmý ,tak většinou bývá silně zakarbonovaný,teda ucpaný.Vyčistit a provést nastavení EGR ventilu.
Říjen 16, 200717 r Autor Záleži ještě na provedení vedení k ventilu.Sundal bych škrtící klapku a kouknul se na vývod trubky pod ní.Pokud je kolmý ,tak většinou bývá silně zakarbonovaný,teda ucpaný.Vyčistit a provést nastavení EGR ventilu. Jo jo, přesně jak říkáš... to potrubí je zanešený, tak se to vyčistí a bude zase jak za mlada...
Říjen 26, 200717 r Autor Tak auto je hotovy. vycistil potruby a uz to nesviti. Snad se to uz nerozsviti. Zatim sem spokojenej. Mel jsem kliku, že jsem kápnul na toho kluka. Fakt šikula
Říjen 26, 200717 r Autor Ted jsem to přivez, šlape to jak za mlada.... žádný cukání, jde krásně za plynem... Díky bože, že mi přeješ chvilku radosti a štěstí
Říjen 26, 200717 r Takze nakonec to byla trubka mezi EGR a sanim ??? kolik tam toho bylo ?? malinka fotecka by nebyla???
Říjen 27, 200717 r Honzík: Omlouvám se za OT asi jsi zvědavý na fotku, ale chci se zeptat, žere ti to olej?
Říjen 27, 200717 r Autor Mě to dělal ten kluk v práci ve škoda servisu, takže foto nemám. Dělal mi ješte více věcí a samozřejmě že mi to žere olej a ješte jsem jezdil na 95 oktanů na místo 98 tak to krasno okurovalo to potrubi.... již jednou mi to dělali a po najetí cca 80 000 se to muselo udělat znova, ale asi budu už jezdit pořad na 98 oktanů tak to bude jistě lepši... Ale zanesený to bylo hodně, dokonce jsem mělil asi o 14 dní dříve EGR ventil. Ale co je skvělí, že auto šlape nádherně, jako motor myslím, jde za plynem, necuká... takový klidný
Říjen 27, 200717 r century : jasne dik Pava: olej si nevezme,mezi vymenama mi prijde ze to klesne nepozorovane.ale skube a obcas se rozsveci kontrolka emisi. navic osobne neznam nikoho komu 55 Kw bare olej a to znam asi 20 lidi co maji tento motor.
Říjen 27, 200717 r Mě to dělal ten kluk v práci ve škoda servisu, takže foto nemám. Dělal mi ješte více věcí a samozřejmě že mi to žere olej a ješte jsem jezdil na 95 oktanů na místo 98 tak to krasno okurovalo to potrubi.... již jednou mi to dělali a po najetí cca 80 000 se to muselo udělat znova, ale asi budu už jezdit pořad na 98 oktanů tak to bude jistě lepši... Ale zanesený to bylo hodně, dokonce jsem mělil asi o 14 dní dříve EGR ventil. Ale co je skvělí, že auto šlape nádherně, jako motor myslím, jde za plynem, necuká... takový klidný A čím, nebo jak to potrubí čistil? Díval jsem se, jak to vypadá a přijde mi to jako úzká trubička, nebo se mýlím?
Říjen 27, 200717 r Autor jj, tak jak jsem říkal, já sjem u toho nebyl, ale jednou když mi to dělali tak tuším, že mi to ukazoval a je to úzká malá trubička, přesně jak píšeš.... Upraveno Říjen 27, 200717 r od century
Říjen 27, 200717 r Autor No rozebral to a hezky růčo fůčo a nebo jestli na to mají nějaký speciální čistící věci to nevím, ale říkal, že to bylo hodně zanesený, ale to už jsem psal
Říjen 27, 200717 r Autor čili pro další, kdyby měl někdo podobnej problém tak napřed nechat vyčistit a pak až měnit ventil....
Říjen 27, 200717 r Mě napadá nastříkat do trubičky WD-čko a kartáčkem, něco jako je na zbraně to celé protáhnout a vyčistit.
Říjen 27, 200717 r jj, tak jak jsem říkal, já sjem u toho nebyl, ale jednou když mi to dělali tak tuším, že mi to ukazoval a je to úzká malá trubička, přesně jak píšeš.... Hmmm tak to zkusím taky.....protože mám podobný problém......
Říjen 27, 200717 r Pokud to bere olej ,tak pomůže pouze překroužkovat motor.Žádná jiná cesta není... právě, že to skoro olej nebere, ale jak jsem psal v jiném tématu, tak to možná bude i hadička od ostřikovače......ale každopádně zkouknu i tu trubičku pod škrtící klapkou....
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.