Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Chlapi. Mam novej erg ventil. a pořád se mi rozvicuje kontrolka elektroniky motoru..... píše to příliš nízký průtok výfukových plynů.. mam 1.4 16V 74 kw. rok 2000. Dal jsem za něj 4 litry a asi to bylo zbytečný. Nenapadá nikoho co by to mohlo být???

Vloženo
Chlapi. Mam novej erg ventil. a pořád se mi rozvicuje kontrolka elektroniky motoru..... píše to příliš nízký průtok výfukových plynů.. mam 1.4 16V 74 kw. rok 2000. Dal jsem za něj 4 litry a asi to bylo zbytečný. Nenapadá nikoho co by to mohlo být???

Tak tento problém také mívám. Také 1,4 16V 74 kw a rok 2000. Také nevím co s tím občas to svítí a pak to zase zhasne.

Vloženo
Chlapi. Mam novej erg ventil. a pořád se mi rozvicuje kontrolka elektroniky motoru..... píše to příliš nízký průtok výfukových plynů.. mam 1.4 16V 74 kw. rok 2000. Dal jsem za něj 4 litry a asi to bylo zbytečný. Nenapadá nikoho co by to mohlo být???

Tak tento problém také mívám. Také 1,4 16V 74 kw a rok 2000. Také nevím co s tím občas to svítí a pak to zase zhasne.

Mam napad,dajme si zraz vsetci 1.4 16v 74kw a spolocne zhodime auta zo skaly... lebo toto su uz neunosne problemy.. <_<

Vloženo

No taky mi to už napadlo to hodit se stráně, ale kurva sem do toho naraval takovejch prachů, že by to byla škoda. :D . Zajdu s tím k jednomu dobrýmu autoelektrikáři, který mi to proměří. Jestli není chyba v eletrice.. Uvidíme.. Ale koukám, že nejsem sám. Posraný žraní oleje

Vloženo
Zítra jedu s autem na to proměření proč mi to pořád svítí. Tak jsem zvědavej jestli pořídím dobře

Tak to drzim palce chlape a pevne nervy ...

Vloženo

Záleži ještě na provedení vedení k ventilu.Sundal bych škrtící klapku a kouknul se na vývod trubky pod ní.Pokud je kolmý ,tak většinou bývá silně zakarbonovaný,teda ucpaný.Vyčistit a provést nastavení EGR ventilu.

Vloženo
Záleži ještě na provedení vedení k ventilu.Sundal bych škrtící klapku a kouknul se na vývod trubky pod ní.Pokud je kolmý ,tak většinou bývá silně zakarbonovaný,teda ucpaný.Vyčistit a provést nastavení EGR ventilu.

Jo jo, přesně jak říkáš... to potrubí je zanešený, tak se to vyčistí a bude zase jak za mlada... lol

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Mě to dělal ten kluk v práci ve škoda servisu, takže foto nemám. Dělal mi ješte více věcí a samozřejmě že mi to žere olej a ješte jsem jezdil na 95 oktanů na místo 98 tak to krasno okurovalo to potrubi.... již jednou mi to dělali a po najetí cca 80 000 se to muselo udělat znova, ale asi budu už jezdit pořad na 98 oktanů tak to bude jistě lepši... Ale zanesený to bylo hodně, dokonce jsem mělil asi o 14 dní dříve EGR ventil. Ale co je skvělí, že auto šlape nádherně, jako motor myslím, jde za plynem, necuká... takový klidný

Vloženo

century : jasne dik

Pava: olej si nevezme,mezi vymenama mi prijde ze to klesne nepozorovane.ale skube a obcas se rozsveci kontrolka emisi.

navic osobne neznam nikoho komu 55 Kw bare olej a to znam asi 20 lidi co maji tento motor.

Vloženo
Mě to dělal ten kluk v práci ve škoda servisu, takže foto nemám. Dělal mi ješte více věcí a samozřejmě že mi to žere olej a ješte jsem jezdil na 95 oktanů na místo 98 tak to krasno okurovalo to potrubi.... již jednou mi to dělali a po najetí cca 80 000 se to muselo udělat znova, ale asi budu už jezdit pořad na 98 oktanů tak to bude jistě lepši... Ale zanesený to bylo hodně, dokonce jsem mělil asi o 14 dní dříve EGR ventil. Ale co je skvělí, že auto šlape nádherně, jako motor myslím, jde za plynem, necuká... takový klidný

A čím, nebo jak to potrubí čistil? Díval jsem se, jak to vypadá a přijde mi to jako úzká trubička, nebo se mýlím?

Vloženo (editace)

jj, tak jak jsem říkal, já sjem u toho nebyl, ale jednou když mi to dělali tak tuším, že mi to ukazoval a je to úzká malá trubička, přesně jak píšeš....

Editováno: , autor: century
Vloženo
jj, tak jak jsem říkal, já sjem u toho nebyl, ale jednou když mi to dělali tak tuším, že mi to ukazoval a je to úzká malá trubička, přesně jak píšeš....

Hmmm tak to zkusím taky.....protože mám podobný problém......

Vloženo
Pokud to bere olej ,tak pomůže pouze překroužkovat motor.Žádná jiná cesta není...

právě, že to skoro olej nebere, ale jak jsem psal v jiném tématu, tak to možná bude i hadička od ostřikovače......ale každopádně zkouknu i tu trubičku pod škrtící klapkou....

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...