vlasta S Vloženo 8. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2007 jiste s topenim je to velmi slabe!!! termastat? a nevis jake je u noveho cena?? na doporučení jsem bral VERNET č. 6276.87/J (france) včetně těsnícího kroužku za 300,-. Je to tak 2-3 týdny zpět. Vyměněno doma takže + litr kapaliny 175,- + voda a cca 20 min práce. Škodovka ??? 600,- - 800,- jen termostat + práce tak dik moc za radu ,koupim ,zkusim a uvidim. Jeste ,nevis kde by se dal sehnat nejaky podrobny plan motoru 1,6 74kw, myslim jako nejake podrobne schema, jako kde co je, jak se jmenuje a tak? hledal jsem na netu ale nic poradneho sem nesehnal. Na netu nevím mám knihu Jak na to? Super, to jsem hledal. diky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milix Vloženo 8. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2007 Super, to jsem hledal. diky moc Rádo se stalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marys Vloženo 9. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sltuning Vloženo 10. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 10. Listopad 2007 v mojom pripade to bol termostat..teraz vselko ok...dik za rady.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 6. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2008 Zdravím nechce se mi zakládat nové vlákno a toto celkem vyhovuje ... Chci se zeptat jaké zkušenosti máte se zahříváním a držením teploty motru u TDi. Počáteční ohřev je myslím docela rychlej, tak 5km, ale dostat se na polovinu budíku už skoro nejde. Pokud jedu po rovině a nešlapu moc na to, tak se ani zcela neohřeje. A při jízdě z kopce to klesne ještě kus dolů. Je to cítit i na teplotě topení. Je to normální u dieselu? nebo je v háji termostat. Klidně ho vyměním stojí pár k ale zas bych ho nerad měnil zbytečně. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 6. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2008 Normální to není a to ani u TDi, zkusil bych ten termostat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 10. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2008 Vymena termostatu se vzdy vyplati,myslim tim mechanicky.A u meho elektronickeho,vymenil jsem cidlo teploty a je po problemu,ne,ze by se zahrivalo rychleji,ale drzi teplotu i kdyz mam vyrazeno z delsiho kopce,predtim to padalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 18. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2008 Tak mne vcera zacali problemy s teplotou.....Najprv sa mi asi 10min rucicka nechcela ani pohnut......potom vyletela rovno na 90stupnov asi po minute zletela zas uplne dole. Tak som vypol zapol motor a uz bola zas na 90. A lietala si tam celu noc ako chcela. Bojim sa aby mi neostal zavrety malí okruh a neuvarilo sa mi to. 1,8T AGU ma termostat ci niake cidlo? Nemoze to byt v budikoch??? Nemal niekto rovnaky problem??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 27. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2008 (editace) Tak jsem vyměnil termostat. Origo díl. Teplotu při jízdě už motor drží, spadne jen o malý kousek dolů při hooodně dlouhý jízdě z kopce. Teď ale problém ... zahřívá se na provozní teplotu 20-30km, od 0 se odlepí po 5km, do půlky to trvá dalších 20km. Termostat mi měnil známý, tak jsme se o to dřív nestaral a až teď jsem si přečetl že při výměně termostatu na TDI se usí termostatem nejdříve otočit o 90°doleva a termostat vyjmout. On ho jen vyškubnul ven, byl namontovanej na výšku, neměl žádný odvzušňovací čudlík. Ten novej má klasickej odvzdušňovák (kolíček v dírce) a mlasknul ho tam vodorovně, odvzdušňovací kolíček nahoru což by mělo být dle logiky OK. V knize ale píšou při montáži otočit termostatem o 90°doprava, tj zase navýšku. Proč to tak je nevíte někdo? na starým origo termostatu nebyl žádnej viditelnej odvzdušňovák a byl na svislo, nový sme tam dali vodorovně odvzušňovákem nahoru ... Je to velká chyba? mám to předělat? proto se neohřívá? ale když ho pootočím jak se to odvzdušní? proč nejdřív vložit a pak pootočit? žádnej závit tam není Jo jak se vůbec odbvzdušňuje chladící systém? Díky moc za radu, začíná zima a nechci jezdit se zmrlým motorem. Editováno: 16. Prosinec 2008, autor: KarlosTDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 No prosim Vás to nikdo neměnil termostat ??? Nebo není nikdo kdo by tušil proč je nutné termostatem otáčet ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 Odvzdušňovací kolíček se dává nahoru protože bubliny jsou lehčí než kapalina. Nicmémě včera jsem jeden termostat měnil, byl to Febi tuším a taky odvzdušňovák neměl. Namontoval jsem ho na výšku jak tam byl původní. Jinak odvzušnění, když je vylitá kapalina tak nejdrřív se odvzdušní hlava, ta má odvzdušňovací hadici co vede do expanzky a jakmile teplota v malém okruhu dostáhne cca 87-90 stupňů tak termostat otevře zpátečku z chladiče a tím se odvzdušní zbytek, nemusí dělat nic, jen dolejvat kapalinu.Já to dycky nastartuju, zapnu světla, výhřevy sedáku, prostě aby byl motor zatíženej a čekám. Cca 15min a je hotovo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 OK díky tak s odvzdušněním systému mám jasno. Akorát mi teda furt není jasné to s tím otáčením termostatu o 90°. Proč by to tam psali? ale pokud mám teda termostat s odvzdušňovákem přijde mi blbost ho nedat nahoru. Všiml jsem si že topení už vlaží po 5ti km ale ručička prostě leží, zvedá se jen pomalu. Vše je asi v pořádku, vysvětluji si to tak že před tím mi propouštěl termostat, voda stale cirkulovala a ohřívala i čidlo. Teď je zavřenej a až po otevření se horkou vodou čidlo ohřeje. Ale to je vlastně blbost protože čidlo je hned za motorem neoddělené termostatem. Prostě nechápu proč po výměně termostatu se ručička teploměru zvedá pomaleji než dřív ale motor teplotu drží dobře. A nechce se mi zase vypouštět vodu a otáčet termostatem když nevím k čemu to bude. Díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 30. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 Já teda nikdy neotáčel a vždy ok, kor vyndat jde jen tahem ven žádná aretace tam není. Natoč motor a nesmí jít teplá voda do chladiče, ale nejdřív do hadice topení ( tady kohout není a radiátor jde pořád ) a vratkou to jde zpět k pumpa trubkou pod čerpadlem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 31. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2008 (editace) JJ nechám to tak. Topení jede, a řekl bych že i ručička už leze nahoru normálně. Po naplnění jsem to totiž nenechal odvzdušnit, tak jsem to udělal až teď a po tom co s emotor pár krát prohřál je vše lepší. Odvzdušnilo se to samo. Díky moc Jen pro doplnění: samo si to sedlo, ohřívání - topení - udržování teploty OK ani jsem netušil že může být v TDi takovej hic. Topí to na půlku tak jak dříve na full. Editováno: 1. Listopad 2008, autor: KarlosTDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SiiD Vloženo 8. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2008 Ahoj, jaký je rozdíl mezi mechanickým a elektronickým termostatem? a jak poznam jaky mam? díky SiiD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andrew25 Vloženo 23. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2008 mam OI 1.6 55kW, naj. 140.000km, a nasledovne problemy : 1. kurenie je velmi slabenevie poriadne vykurit kabinu 2. verntilator na slabo fuka aj ked je 4ke 3. voda sa mi pocas jazdy nedostane na uroven zohriateho motora ak vozidlo stoji je to da sa povedat ok ale ak sa pohnem resp. za jazdy mi teplota ukazovatela klesne takze aby som to zhrnul dnes som isiel do prace zapol kurenie a ventilator cca. po 10km kedy uz malo byt vsetko ok voda 90stupnov prijemne teplo v kabine bolo chladno ventilator na 4ke fuka slabo a ukazovatel teploty nebol tak ako ma byt. poradte co moze byt problem... myslel som si ci nemam zapchate nasavanie resp. zaneseny pelovy filter ze mi slabo fuka ventilator a ci nieje zaseknuty termostat ... dakujem za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 23. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2008 otestovat termostat, viz vyse. Provest vymenu, pokud pousti. Vymenit Kabinovy filtr, pokud se to nezlepsi, zkontrolovat predradne odpory pro ventilator. (kabinak menim pri kazde vymene oleje - 10.000 km) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andrew25 Vloženo 26. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2008 otestovat termostat, viz vyse. Provest vymenu, pokud pousti.Vymenit Kabinovy filtr, pokud se to nezlepsi, zkontrolovat predradne odpory pro ventilator. (kabinak menim pri kazde vymene oleje - 10.000 km) zdravim ta. tak bol som s tym v servise a termostat bol uplne rozpadnuty terza je uz teplota OK vymenil som aj pelovy filter ono trosku lepsie a hlavne cistejsi vzduch ale ten ventilator stale nejde tak ako by mal. pisal si ze treba skontrolovat nejake odpory ... ak sa mozem opytat ked su aby som to vedel uviest mechanikovy ... dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mickey Vloženo 26. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2008 Ty máš stopro termostat v háji, výměna na pár minut. Cenovka už je horší, co jsem našel v autokelly tak asi 800, možná bych zkusil zjistit kolik chtěj za origo škoda... Motor se musí zahřívat už po nějakých 2-3km (začínat topit). Já teď kupoval termostat na 2.0 benzin v ELITU, cena byla do 200,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pamalut Vloženo 9. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2008 (editace) Mě teplota motoru pozvolna padá na nulu,ale pak zničeho níc zas stoupne na devadesát. Někdy zas kolísá volnoběh 1000-1200 ot. Octavia 81kw.1.9 TDI. Je to čidlo nebo termostat ?? Dík. Editováno: 9. Prosinec 2008, autor: pamalut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 10. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2008 Pokud ti takhle lítá ta rafika, tak bych to viděl na čidlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
to0001 Vloženo 10. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2008 Pokud ti takhle lítá ta rafika, tak bych to viděl na čidlo. jj. Taky jsem měl tento problém a bylo to čidlem teploty... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 14. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2008 (editace) Ahoj.Ja mam tiez octaviu 1.6 75kw a mne to robi tiez,myslim s tou teplotou.Chodil som po servisoch a vsade mi hovoria ze termostat nedoviera a prepusta chladiacu kvapalinu.Preto sa auto hreje tak pomaly a ked idem dole kopcom tak mi zacne klesat teplota.Ked to odstranim tak o tom dam vediet ako to dopadlo.Caw Zdar,tak jak si dopadl? Ja uz resim zase,cidlo asi nepomohlo,jen ten termostat asi postupne odesel uplne.Ted se to neohreje vubec,ani po 100km.Teplota se drzi kolem 50-60 st, teplota motoru tomu odpovida,hadice obe teple,takze je termostat v haji.Nevite nekdo,jestli se da koupit jen ten termostat samotny nebo se musi koupit cele teleso? Prosim,kdo mate ETKu,cislo dilu by nebylo? Je to 1,6i 75kw AVU r.v. 05/2001. Diky moc. Tak uz to mam,ve Skode cena 2300,- za komplet,ale v kelly a nejen tam mi nabizi klasika termostat,ktery se proste pod to viko vymeni do stavajici komory a je to,to teda moc nechapu a nevim,jestli tomu muzu verit.Mozna by to chodilo,ale rozhodne ne s tou elektronikou jak ma.Nevite nekdo neco o tomto problemu,nahrade? Vyreseno, z 0 na 90 za 2km Editováno: 18. Prosinec 2008, autor: milosk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stopar.184 Vloženo 24. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2011 No prosim Vás to nikdo neměnil termostat ??? Nebo není nikdo kdo by tušil proč je nutné termostatem otáčet ??? Ahojda tak nedávno jsem měnil termostat u Octavky.Neotáčí se termostatem ale po odšroubovani dvou šroubku co držej to hrdlo pod kterym je schovanej termostat tak se právě musi pootočit tim hrdlem asi o 90stupnu.Protože v tom hrdle jsou dvě packy ktery držej termostat zacvaknutej v hrdle.Pokud je ulomite a budete tam dávat novej termostat a pod něj kulatej kroužek těsnici tak to těžko trefite dat to tam správně . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jonathann Vloženo 29. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2011 Zdravím všechny, mohl by mi tady někdo poradit s mým problémem???? 1:6.74 Kw AKL Motor nechce držet teplotu, a jakmile po cca 14km vyleze teplota na 90, tak za jízdy po vyřazení okamžitě padá a je docela problém to zas dostat na těch 90. Dočetl jsem se tu že termostat, ale na budiku mi to ukazuje provozni teplotu , a tu trubku co vede od termostatu na chladič mám studenou!! Takže pořád otevřený termostat určitě nebude. Jinak čidlo teploty odzkoušeno projistotu 2X a pořád stejné! Zvláštní je že když stojím na místě se zapnutým motorem tak těch jakoby 90 drží a nepadá, jen ta hadice za termostatem je pořád studená. Ostatní hadice kolem motoru jsou horké! Přece není možné aby se auto za jízdy tak chladilo že z kopce neudrží provozní teplotu. Tím spíš že loni to nedělalo ani při těch -17. Napadá mě--těsnění pod hlavou? Je tam ted sice na víčku to "mléko" ale to prý v zimě bývá normál. Voda se téměř neztrácí (2dcl na 10tis km) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.