Přejít na obsah

MaxiDOT


kvak

Doporučené příspěvky

este raz budem otravovat za ten maxidot

podla datumu vyroby a motora by mal ist do mojho auta pristrojovy stit s maxidotom s cislom

1Z0 920 841 B

ale ja mam doma:

1Z0 920 840 B

ktory v tom katalogu ani nie je  :unsure:

moze v tomto byt nejaky problem?

Obe cisla dielu ETKA pozna. Ale neviem aky je medzi nimi rozdiel...

mam O II liftback, vyrobena srpen 2005. Motorizace 1.6MPI Ambiente

Zitra jdu nechat prohodit puvodni pristrojovy stit s malym PP za pristrojovku s MAXIDOTem. Ta MAXIDOT pristrojovka ma cislo 1Z0 920 840 B. Zdroj kde jsem nakoupil me ubezpecuje ze by to melo byt plne kompatibilni s mym vozem viz vyse vyroba a motorizace vozu.

Mam to domluveny s jednim machrem pres elektriku v mem regionu u skodovackeho servisu, tak predpokladam ze budu uspesny .. ? .. :)

Podelim se pak o zazitky a zpusob vymeny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

este raz budem otravovat za ten maxidot

podla datumu vyroby a motora by mal ist do mojho auta pristrojovy stit s maxidotom s cislom

1Z0 920 841 B

ale ja mam doma:

1Z0 920 840 B

ktory v tom katalogu ani nie je  :unsure:

moze v tomto byt nejaky problem?

Obe cisla dielu ETKA pozna. Ale neviem aky je medzi nimi rozdiel...

mam O II liftback, vyrobena srpen 2005. Motorizace 1.6MPI Ambiente

Zitra jdu nechat prohodit puvodni pristrojovy stit s malym PP za pristrojovku s MAXIDOTem. Ta MAXIDOT pristrojovka ma cislo 1Z0 920 840 B. Zdroj kde jsem nakoupil me ubezpecuje ze by to melo byt plne kompatibilni s mym vozem viz vyse vyroba a motorizace vozu.

Mam to domluveny s jednim machrem pres elektriku v mem regionu u skodovackeho servisu, tak predpokladam ze budu uspesny .. ? .. :)

Podelim se pak o zazitky a zpusob vymeny.

I kdyz verim v positivni vysledek, urcite popis vysledek - mozna si mohl i neco nafotit....

PS - montaz na okrese Ml. Boleslav?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

este raz budem otravovat za ten maxidot

podla datumu vyroby a motora by mal ist do mojho auta pristrojovy stit s maxidotom s cislom

1Z0 920 841 B

ale ja mam doma:

1Z0 920 840 B

ktory v tom katalogu ani nie je  :unsure:

moze v tomto byt nejaky problem?

Obe cisla dielu ETKA pozna. Ale neviem aky je medzi nimi rozdiel...

mam O II liftback, vyrobena srpen 2005. Motorizace 1.6MPI Ambiente

Zitra jdu nechat prohodit puvodni pristrojovy stit s malym PP za pristrojovku s MAXIDOTem. Ta MAXIDOT pristrojovka ma cislo 1Z0 920 840 B. Zdroj kde jsem nakoupil me ubezpecuje ze by to melo byt plne kompatibilni s mym vozem viz vyse vyroba a motorizace vozu.

Mam to domluveny s jednim machrem pres elektriku v mem regionu u skodovackeho servisu, tak predpokladam ze budu uspesny .. ? .. :)

Podelim se pak o zazitky a zpusob vymeny.

kluci, kdo z Vas si dodatecne porizoval MAXIDOTa, meli jste k te pristrojovce i PIN kod od prodejce kde jste nakoupili ?

Ja to ted zacinam detailne konzultovat s servisakem, zatim jen pres telefon, jedu k nemu az odpoledne vedle do mesta cca 20km.

Tvrdi mi ze by kazda pristrojovka mela mit svuj PIN kod. tim se odemkne a pak naparuje k memu autu. Nevim zatim od nej, zda-li si on umi poradit s pristrojovkou bez PIN kodu, ja jej zatim nevim, jdu davat dotaz na meho prodejce pristrojovky at mi sdeli PIN.

Meli jste PINy k pristrojovkam, kdo z Vas uz tuto vymenu realizovali, popr Vam lezi pristrojovka jeste doma vedle auta a chcte do toho jit take ...

odpoledne samozrejme budu chtit byt u auta jak s nim bude neco provadeno, uvidim, jestli bude prostredi i situace vhodna k foceni, pokud ano, urcite pak neco postnu vcetne fotek

diky za Vase odezvy a reakce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No s PIN kodem me ted trochu prekvapujes - v papirech od auta asi neic nenajdes a skodovaci na zavolani taky nevim nevim - snad zase jedine pres znami.... <_<

no ja bych rek ze ten PIN o kterym se tady dohadujete mat v tom plastovim privesku na jednom z klicu co s te dostali k autu, je tam tkovej cernej ctverecek a to estiraci policko, a pod nim je napsay PIN, t samy je nalepny na novejch budikach teda aspon by melo byt

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kluci, kdo z Vas si dodatecne porizoval MAXIDOTa, meli jste k te pristrojovce i PIN kod od prodejce kde jste nakoupili ?

Ja to ted zacinam detailne konzultovat s servisakem, zatim jen pres telefon, jedu k nemu az odpoledne vedle do mesta cca 20km.

Tvrdi mi ze by kazda pristrojovka mela mit svuj PIN kod. tim se odemkne a pak naparuje k memu autu. Nevim zatim od nej, zda-li si on umi poradit s pristrojovkou bez PIN kodu, ja jej zatim nevim, jdu davat dotaz na meho prodejce pristrojovky at mi sdeli PIN.

Meli jste PINy k pristrojovkam, kdo z Vas uz tuto vymenu realizovali, popr Vam lezi pristrojovka jeste doma vedle auta a chcte do toho jit take ...

odpoledne samozrejme budu chtit byt u auta jak s nim bude neco provadeno, uvidim, jestli bude prostredi i situace vhodna k foceni, pokud ano, urcite pak neco postnu vcetne fotek

diky za Vase odezvy a reakce

tak vzhledem k znacnemu casovemu zaneprazdneni tech nekolika servisaku cop mam moznost oslovit s zadosti o vymenu a oziveni MAXIDOTu se cela akce odklada na pr. tyden ... svrbeji me ruce at uz to tam mam ... :)

pak se podelim o zazitky poznatky a zkusenosti s vymenou a beznym provozem MAXIDOTu ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
kluci, kdo z Vas si dodatecne porizoval MAXIDOTa, meli jste k te pristrojovce i PIN kod od prodejce kde jste nakoupili ?

Ja to ted zacinam detailne konzultovat s servisakem, zatim jen pres telefon, jedu k nemu az odpoledne vedle do mesta cca 20km.

Tvrdi mi ze by kazda pristrojovka mela mit svuj PIN kod. tim se odemkne a pak naparuje k memu autu. Nevim zatim od nej, zda-li si on umi poradit s pristrojovkou bez PIN kodu, ja jej zatim nevim, jdu davat dotaz na meho prodejce pristrojovky at mi sdeli PIN.

Meli jste PINy k pristrojovkam, kdo z Vas uz tuto vymenu realizovali, popr Vam lezi pristrojovka jeste doma vedle auta a chcte do toho jit take ...

odpoledne samozrejme budu chtit byt u auta jak s nim bude neco provadeno, uvidim, jestli bude prostredi i situace vhodna k foceni, pokud ano, urcite pak neco postnu vcetne fotek

diky za Vase odezvy a reakce

tak vzhledem k znacnemu casovemu zaneprazdneni tech nekolika servisaku cop mam moznost oslovit s zadosti o vymenu a oziveni MAXIDOTu se cela akce odklada na pr. tyden ... svrbeji me ruce at uz to tam mam ... :)

pak se podelim o zazitky poznatky a zkusenosti s vymenou a beznym provozem MAXIDOTu ...

porad nic?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

este raz budem otravovat za ten maxidot

podla datumu vyroby a motora by mal ist do mojho auta pristrojovy stit s maxidotom s cislom

1Z0 920 841 B

ale ja mam doma:

1Z0 920 840 B

ktory v tom katalogu ani nie je  :unsure:

moze v tomto byt nejaky problem?

Obe cisla dielu ETKA pozna. Ale neviem aky je medzi nimi rozdiel...

mam O II liftback, vyrobena srpen 2005. Motorizace 1.6MPI Ambiente

Zitra jdu nechat prohodit puvodni pristrojovy stit s malym PP za pristrojovku s MAXIDOTem. Ta MAXIDOT pristrojovka ma cislo 1Z0 920 840 B. Zdroj kde jsem nakoupil me ubezpecuje ze by to melo byt plne kompatibilni s mym vozem viz vyse vyroba a motorizace vozu.

Mam to domluveny s jednim machrem pres elektriku v mem regionu u skodovackeho servisu, tak predpokladam ze budu uspesny .. ? .. :)

Podelim se pak o zazitky a zpusob vymeny.

kluci, kdo z Vas si dodatecne porizoval MAXIDOTa, meli jste k te pristrojovce i PIN kod od prodejce kde jste nakoupili ?

Ja to ted zacinam detailne konzultovat s servisakem, zatim jen pres telefon, jedu k nemu az odpoledne vedle do mesta cca 20km.

Tvrdi mi ze by kazda pristrojovka mela mit svuj PIN kod. tim se odemkne a pak naparuje k memu autu. Nevim zatim od nej, zda-li si on umi poradit s pristrojovkou bez PIN kodu, ja jej zatim nevim, jdu davat dotaz na meho prodejce pristrojovky at mi sdeli PIN.

Meli jste PINy k pristrojovkam, kdo z Vas uz tuto vymenu realizovali, popr Vam lezi pristrojovka jeste doma vedle auta a chcte do toho jit take ...

odpoledne samozrejme budu chtit byt u auta jak s nim bude neco provadeno, uvidim, jestli bude prostredi i situace vhodna k foceni, pokud ano, urcite pak neco postnu vcetne fotek

diky za Vase odezvy a reakce

No nic proti,ale o maxidotu se toho napsalo už hodně.Pokud je maxidot nový,používá se při jeho přizpůsobení pin z klíčů.Pokud je použitý,musíš znát pin z auta,na krerém byl namontován.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

uz som z toho uplne mimo. tie kody co su na stitku vzadu toho pristrojoveho stitu su teda k nicomu? ma to byt este nejaky iny kod? inymi slovami, ak ten kod nemam, ide o nepouzitelnu vec? ako som spominal, ten moj maxidot mal byt uplne novy tak som cakal ze to bude bezproblemove.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

uz som z toho uplne mimo. tie kody co su na stitku vzadu toho pristrojoveho stitu su teda k nicomu? ma to byt este nejaky iny kod? inymi slovami, ak ten kod nemam, ide o nepouzitelnu vec? ako som spominal, ten moj maxidot mal byt uplne novy tak som cakal ze to bude bezproblemove.

ja jdu nakonec uz konecne zitra do servisu na vymenu + nakodovani. Prijimaci technik v nejmenovanem servisu se koukl na muj maly technicak a na tu pouzitou MaxiDotku co chci namontovat, koukl do systemu skodovky a zjistil si k ni PINkoda. Je ale fakt ze v nekolika servisech co jserm se byl ptat esli mi to udelaji, tak v okamziku kdy jsem jim sdelil ze k Maxidotce nemam PINkod tak rikali ze je to neresitelne. Takze je to jako se vsim ostatnim, kdyz se chce a je zajem o kseft jde to ...

Praxe je takova ze u legalne nabytych pouzitych pristrojovek si servisak s pristupem do databaze skodovky muze dotazem zjistit PINkoda a nasledne pristrojovku ozivit v libovolnem aute. Jediny problem spatruji v tom, ze servis mi nastavi do nove Maxidotky jen muj servisni interval ale jiz natocene km v pouzite Maxidotce neumi "pretocit" na muj soucasny fyzicky stav na puvodni pristrojovce. Je to ale resitelne a mam uz prisliben kontakt na jedince jtery to fyzicky provede.

Ma Maxidotka je bez cestiny, servisak ale rikal ze to neni problem, ze stejne v soucasnosti chodi z fabriky auta s Dotem v anglictine a ceske prostredi dohravaji do auta az nasledne pred prodejem. Zajimave, cesky trh, cesky vyrobekl, ale cizi rec v prodavanem vyrobku ... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cim dalej tym mensiu chut mam s tym nieco robit, myslel som si ze s tym bude menej starosti. inymi slovami, zase som pri montazi odkazany na ten autorizovany servis aby zistil ten posraty PIN. ak chcete niekto kupit tie moje budiky, poslite sukr. spravu, dohodneme sa. ja uz na to kaslem, ten maxidot mi nestoji za to aby som sa nahanal po servisoch a riesil nejake kody, furt niekoho prosil a citil sa tam jak posledny drbo na planete...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

uz som z toho uplne mimo. tie kody co su na stitku vzadu toho pristrojoveho stitu su teda k nicomu? ma to byt este nejaky iny kod? inymi slovami, ak ten kod nemam, ide o nepouzitelnu vec? ako som spominal, ten moj maxidot mal byt uplne novy tak som cakal ze to bude bezproblemove.

ja jdu nakonec uz konecne zitra do servisu na vymenu + nakodovani. Prijimaci technik v nejmenovanem servisu se koukl na muj maly technicak a na tu pouzitou MaxiDotku co chci namontovat, koukl do systemu skodovky a zjistil si k ni PINkoda. Je ale fakt ze v nekolika servisech co jserm se byl ptat esli mi to udelaji, tak v okamziku kdy jsem jim sdelil ze k Maxidotce nemam PINkod tak rikali ze je to neresitelne. Takze je to jako se vsim ostatnim, kdyz se chce a je zajem o kseft jde to ...

Praxe je takova ze u legalne nabytych pouzitych pristrojovek si servisak s pristupem do databaze skodovky muze dotazem zjistit PINkoda a nasledne pristrojovku ozivit v libovolnem aute. Jediny problem spatruji v tom, ze servis mi nastavi do nove Maxidotky jen muj servisni interval ale jiz natocene km v pouzite Maxidotce neumi "pretocit" na muj soucasny fyzicky stav na puvodni pristrojovce. Je to ale resitelne a mam uz prisliben kontakt na jedince jtery to fyzicky provede.

Ma Maxidotka je bez cestiny, servisak ale rikal ze to neni problem, ze stejne v soucasnosti chodi z fabriky auta s Dotem v anglictine a ceske prostredi dohravaji do auta az nasledne pred prodejem. Zajimave, cesky trh, cesky vyrobekl, ale cizi rec v prodavanem vyrobku ... :)

Neni to jentak ze? tak snad to budes mit dnes vse uz OK - urcite napis - taky by me zajimalo kde si to budes nechavat delat + ceny montaze, nakodovani a nahrani CZ.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevím jak u OII,ale když dávám maxidoty na OI potřebuji znát pouze pin z klíčů na které auto se to dává a vůbec nepotřebuji znát pin budíku.jestli Vás ti Škodováci nevodí za nos.Samo že to platí pouze u nových přístrojů.U přístrojů,které někdy byly na autě je potřeba znát pin auta,na kterém byly.Podotýkám že toto jsou postupy pro OI

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Boco: neviem ci sa mi oplati s tym letiet 300 km tam a tristo spat do Prahy.. a okrem toh mi povedal ze mi ich bezproblemovo namontuju v autorizovanom servise. stacilo keby tie budiky boli uplne nove ako sluboval a odpadli by starosti so zhananim nejakeho dalsieho PIN-u, nemyslis?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

uz som z toho uplne mimo. tie kody co su na stitku vzadu toho pristrojoveho stitu su teda k nicomu? ma to byt este nejaky iny kod? inymi slovami, ak ten kod nemam, ide o nepouzitelnu vec? ako som spominal, ten moj maxidot mal byt uplne novy tak som cakal ze to bude bezproblemove.

ja jdu nakonec uz konecne zitra do servisu na vymenu + nakodovani. Prijimaci technik v nejmenovanem servisu se koukl na muj maly technicak a na tu pouzitou MaxiDotku co chci namontovat, koukl do systemu skodovky a zjistil si k ni PINkoda. Je ale fakt ze v nekolika servisech co jserm se byl ptat esli mi to udelaji, tak v okamziku kdy jsem jim sdelil ze k Maxidotce nemam PINkod tak rikali ze je to neresitelne. Takze je to jako se vsim ostatnim, kdyz se chce a je zajem o kseft jde to ...

Praxe je takova ze u legalne nabytych pouzitych pristrojovek si servisak s pristupem do databaze skodovky muze dotazem zjistit PINkoda a nasledne pristrojovku ozivit v libovolnem aute. Jediny problem spatruji v tom, ze servis mi nastavi do nove Maxidotky jen muj servisni interval ale jiz natocene km v pouzite Maxidotce neumi "pretocit" na muj soucasny fyzicky stav na puvodni pristrojovce. Je to ale resitelne a mam uz prisliben kontakt na jedince jtery to fyzicky provede.

Ma Maxidotka je bez cestiny, servisak ale rikal ze to neni problem, ze stejne v soucasnosti chodi z fabriky auta s Dotem v anglictine a ceske prostredi dohravaji do auta az nasledne pred prodejem. Zajimave, cesky trh, cesky vyrobekl, ale cizi rec v prodavanem vyrobku ... :)

TAAAAAK uz jsem doma ze servisu, MaxiDot mam namontovan v aute a plne oziveny. Vse probihalo bez nejmensi chybicky a zavahani ze strany servisu. A to to servisak delal dle svych slov poprve ! ... Stal jsem celou dobu u auta a koukal servisakovi pod ruky, nize uvadim detailni postup tak jak jsem jej ja dnes zazil "na vlastni oci".

Provadeno v beznem autorizovanem servisu v miste meho bydliste (kontakt mohu dat na SZ), nutne vybaveni servisu k provedeni vymeny: bezna diagnostika VAS 5051 + jeden sroubovak a dva klice na vytazeni pristrojovky z palubovky.

Je potreba mit ke svemu autu PIN a vsechny klice od auta. K nove nebo pouzite pristrojovce MaxiDot je potreba znat take jeji PIN (u pouzite se da zjistit po projeti, jiz namontovaneho MaxiDotu, VASem tak, ze se zobrazi VIN auta ve kterem predtim bylo a seriovka te MaxiDotky, s temito udaji se da zjistit v systemu Skodovky PIN toho auta ze ktereho byly budiky vytazeny (za predpokladu ze budiky nebyly z auta ukradeny a toto jiz neni podchyceno v systemu Skodovky)).

Puvodni budiky se nactou do VASu (nacte se servisni interval a stav km ve voze), pak se vymontuji puvodni budiky, namontuji se nove nebo pouzite MaxiDoty, sjedou se VASem, nahraje se z VASu do MaxiDotu zpet servisni interval a u novych budiku (pokud na nich neni najeto vice nez 100km) se nahraji (rucne nastavi) i ujete km. U pouzite MaxiDotky se najete km VASem nedaji nastavit, toto dnes nebo zitra budu resit s clovekem mimo autorizovany servis SKodovky (popisu pak jak probihalo). Pak se musi jednotka Imobilizeru z MaxiDotu sparovat s ridici jednotkou motoru. Postup nasledujici, musi se zadat PIN MaxiDotu (u novych budiku je bez problemu, PIN je u novych budiku), v mem pripade se jednalo o pouzity MaxiDot, takze se z VASu ziskala seriovka auta ve kterem budiky predtim byly a seriovka tech MaxiDot budiku, s temito udaji servis ziskal ze systemu Skodovky spravny PIN kterym se budiky odemkly a pak se zadal PIN me ridici jednotky motoru (privesek u druhych klicku co mas k autu (setrit cerne stiraci policko)). Touto operaci se sparoval imobilizer s mou ridici jednotkou motoru a je to O.K. Ted je dale treba nakodovat do noveho imobilizeru vsechny klice (max 8ks) ktere mas k vozu. Pak je treba znova nastavit servorizeni a ABS. Servorizeni se nastavuje tak ze se autem jede vice nez 0km/h ale ne vice nez 20km/h, musis s volantem nekolikrat behem jizdy tocit doleva a doprava, pak zastavit s volantem ve stredni rovne poloze a servorizeni je zpet nastaveno (zhasne zluta kontrolka na budiku). Nastaveni ABS jsem jen videl ze servisak neco nechal projet na VASu a pak kontrolou celeho systemu na VASu bylo videt ze je vse O.K.

Posledni operace byla jen nahrani pres VAS ceskeho prostredi do MaxiDotu a posledni celkova kontrola pres VAS.

Cisteho casu cca hodina a pul prace.

Ve vsech autorizovanych servisech toto zvladnou udelat, provadeno na beznem zakladnim vybaveni servisu Skodovky.

JEN SE JIM MUSI CHTIT a nebat se toho ... pokud je tomu jinak necht nekdo z citatelu fora ktery je zaroven servisakem skodovky vyvrati muj vyse uvedeny postup ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale pořád nechápu,na co je u nových budíku potřeba ten pin.Dnes jsem to dělal MR.Pecounovi,měl nový maxidot 2006 a vůbec jsem nepotřeboval pin z budíku,jen z jeho auta a vše šlo OK.vagem jsem načetl původní hodnoty serv.intervalu.přizpůsobil budíky,klíče,nakopal tam původní serev.intervaly a jel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale pořád nechápu,na co je u nových budíku potřeba ten pin.Dnes jsem to dělal MR.Pecounovi,měl nový maxidot 2006 a vůbec jsem nepotřeboval pin z budíku,jen z jeho auta a vše šlo OK.vagem jsem načetl původní hodnoty serv.intervalu.přizpůsobil budíky,klíče,nakopal tam původní serev.intervaly a jel.

jednim servisakem z jineho servisu mi bylo receno ze nove MaxiDoty od jiste doby chodi zamcene PINem a je ho proto potreba k oziveni v voze kde jsou montovany ... predavam jak jsem obdrzel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Host kunikosita

To co říká Cosby platí u třetí generace immo - u nového dílu není potřeba kód panelu. U Octavie II však už tento potřeba je - i u nového dílu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...