Publikováno Listopad 4, 200717 r Je normální,aby vypadal palivový filtr takto? (měnil jsem ho poprvé,tak nevím) Mám Oll 2,0TDI
Listopad 4, 200717 r Jak jsem ho menil ja, tak vypadal nejak podobne a to mel nalitano 60.000 km a to je vlastne intreval vymeny u toho 2.0 TDi. Myslim ze ten tvuj bude nekde u teto hranice km.
Listopad 5, 200717 r Autor Vyměnil jsem ten filtr(vmačknul jsem ho tam)a vyměnil těsnění ,potom jsem dolil naftu,zavřel krytku a povolil jsem střední šestý šroubek a vyteklo trochu nafty ven,tak jsem ho zase zašrouboval a nastartoval a vše jde v pohodě. Jen by mě zajímalo,jestli si ted mám dát na něco pozor(nebo jestli jsem něco nepokazil),protože jsem autíčko ještě nezajížděl a ted pojedu docela daleko,tak abych někde nezůstal. Dík za odpovědi
Listopad 5, 200717 r Myslim ze jsi nic nezkazil a vzhuru do sveta. Kdyz jsem ja menil ten filtr tak akorat ten sroubek (sesty jak pises) jsem nechal tak - on je vlastne na odsati nafty pred otevrenim filtru, aby ti nestrikla do motoru (kdyz odsavacku nemas tak se musi dat okolo par hader a zase tak moc to nestrika). V sade u noveho filtru je i podlozka a ta se vymeni u toho sroubku a je vse hotovo. Odvzdusnuje si to samo. Byt tebou tak jeste (pokud nemas servisku) vymenim olej a oba filtry (jak vzduchac tak kabinovy) a mas na 30 tis. km klid. Brzdy jsi urcite kontroloval a mozna jeste zkontroluj pred zimou baterku, fridex, dolij ostrikovac a hotovo.
Listopad 5, 200717 r U starých TDI se naft.filtr při výměně musel zalevat naftou,ale u PD motorů už tomu neni třeba,stačí po výměně párkrát vypnout a zapnout zapalování a čerpadlo si to nasaje samo. Taky jsem byl tomu tak naučen ze starých TDi,ale když jsem to jednou měnil u PD před očima mechanika z VW tak se začal smát a řekl že stačí ho tam jen na sucho hodit,vyměnit těs.kroužek,dotáhnout šroubky,2-3x zap.a vyp.zapalování a je hotovo a měl pravdu.
Listopad 8, 200717 r U starých TDI se naft.filtr při výměně musel zalevat naftou,ale u PD motorů už tomu neni třeba,stačí po výměně párkrát vypnout a zapnout zapalování a čerpadlo si to nasaje samo.Taky jsem byl tomu tak naučen ze starých TDi,ale když jsem to jednou měnil u PD před očima mechanika z VW tak se začal smát a řekl že stačí ho tam jen na sucho hodit,vyměnit těs.kroužek,dotáhnout šroubky,2-3x zap.a vyp.zapalování a je hotovo a měl pravdu. To znamena ze ak mi nejakym nedopatrenim dojde nafta tak by sa nemusel pri PD zavzdusnit cely system? (To len tak nahlas rozmyslam).
Listopad 18, 200915 r který palivový filtr presne do 1,9TDI BJB MR2006 http://www.cc-autodily.cz/?go=search&s_nazev=1K0127434
Listopad 18, 200915 r Podívej se do motoru na kod toho tělesa naft.filtru a podle toho se musíš řídit !!!...např.u kodu motoru BXE jsou hned dva druhy. Na těchto si pak podle toho kodu tělesa najdeš vhodný filtr.
Listopad 19, 200915 r Mám motor též 1,9 tdi 77kw BJB MR 2006 a nedalomi to abych se nepodíval co tam mám za filtr je tam přesně ještě ten co je i z vrchu chladký. Na tvém odkazu je to ten druhý končící písmenem B. A jinak tak jak píše Karlos3 stačí zrcátko a mrknout z boku toho tělesa filtru. Upraveno Listopad 19, 200915 r od DEZENT
Listopad 20, 200915 r Zdravím, Když už je zde tohle vlákno tak se taky zeptám na filtry. Objednal jsem si přes shop jak palivový, tak olejový filtr. viz foto. Na levé straně je olejový a na pravé palivový. Mam motor 2.0 TDI BKD. Docela mě zarazilo foto filtru nahoře, že je jiný než mam já, znamená to, že mam špatný filtr paliva? A co ten olejový je správný? Co mi říkali na stránkách shopu tak, že se musím napřed podívat a pak určit filtr. To mě zarazilo. Jak vypustím olej tak pak jaksi nemohu ject někam pro jiný filtr. Já se poseru, nejde mi odeslat obrázek... O2 posranej poskytovatel Konečně Upraveno Listopad 20, 200915 r od century
Listopad 20, 200915 r U palivovýho filtru stačí opsat bílý štítek, co je nalepený na bandasce. U olejového nevím kolik je druhů, tak nepomůžu.
Listopad 20, 200915 r Mam také BKD ..Olejový sem zatim neměnil...ale když jsem auto přivezl, tak sem si vyměnil palivový a vzduchový ... AKoupil jsem palivový a nevěděl jsem, že existuje více druhů a tak tam nepasoval, byl trochu větší...tak jsem na rychlo vzal druhý auto a sjel jsem do města, kde mi prodali originál BOSCH za 800 Kč a ten už tam pasoval. Nechápu proč na jeden motor dělají více druhů ... Upraveno Listopad 20, 200915 r od RemyZero
Listopad 21, 200915 r Řekl bych, že ho asi vyměním za ten typ co je nahoře, tam je z jedné strany taková nadstavba a na tom mém to není, takže to tam sedět asi nebude
Listopad 21, 200915 r Pomocka pre urcenie presneho FILTRA v aute. LINK: http://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_eur...ktlg_01_fzart=1
Listopad 22, 200915 r Přesně a mám zase úplně jinej... Zítra to zkusím domluvit na výměnu těch filtrů a bude to. :-)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.