Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

bylo to v dopise od Škofinu, zkusím ho dohledat

STAG 4 plus už je vychytaný produkt, ale vykašlal bych se na Flash lube, na VW koncern naprostá zbytečnost. Co máš vlastně za motor?

Tak auto mám fabii combi II 1.2 HTP 51 kw -Elegance.

Někteří tvrdí,že dávat do 1.2 LPG je blobost,že to netáhne atd,jaké máš stím zkušenosti ? Já si ho chci dát hlavně že ročne najezdím 20 tisíc. Jak máš vyřešenou nádrž ? já ji chci mít místo náhradního kola,stejně když se něco stane tak stačí zavolat.

no ja bych si take na LPG radeji poridil silnejsi motor. Prece jen to LPG je vahove dalsi "clovek" v aute, ale do 1.2 to dej, za ty uspory to stoji, kdyz jezdis tak moc. Proste jen pocitej s tim, ze od montaze budete v aute vzdy minimalne 2:). Znam dost lidi, co to tak maji a nijak si nestezujou. Proste s tim autem jen nazavodej, ale 130 na dalnici to jede bez problemu.

Upraveno od jojouf

no ja bych si take na LPG radeji poridil silnejsi motor. Prece jen to LPG je vahove dalsi "clovek" v aute, ale do 1.2 to dej, za ty uspory to stoji, kdyz jezdis tak moc. Proste jen pocitej s tim, ze od montaze budete v aute vzdy minimalne 2:). Znam dost lidi, co to tak maji a nijak si nestezujou. Proste s tim autem jen nazavodej, ale 130 na dalnici to jede bez problemu.

Tak kdybych chtěl závodit tak si přeci nekupuji 1.2 htp :) a zase kdybych opravdu tolik nenajezdil tak do teho nejdu ,ale dík za odpověd.

Tak auto mám fabii combi II 1.2 HTP 51 kw -Elegance.

Někteří tvrdí,že dávat do 1.2 LPG je blobost,že to netáhne atd,jaké máš stím zkušenosti ? Já si ho chci dát hlavně že ročne najezdím 20 tisíc. Jak máš vyřešenou nádrž ? já ji chci mít místo náhradního kola,stejně když se něco stane tak stačí zavolat.

že pojedeš na LPG ani nepoznáš, sekvenc není podtlak, tam ten úbytek výkonu je citelný. Nádrž mám toroid 47l místo rezervy (plnění 44l ;) , takže dojezd od 550km až po eko jízdu 720km) a rezervu vozím stále s sebou v kufru na stojáka viz foto (akorát tam nemám už ten box, nějak mi tam zavazel :) )

post-3505-067880800 1282197817_thumb.jpg

že pojedeš na LPG ani nepoznáš, sekvenc není podtlak, tam ten úbytek výkonu je citelný. Nádrž mám toroid 47l místo rezervy (plnění 44l ;) , takže dojezd od 550km až po eko jízdu 720km) a rezervu vozím stále s sebou v kufru na stojáka viz foto (akorát tam nemám už ten box, nějak mi tam zavazel :) )

tak takový dojezd jsem ani nečekal :) ,vleze ti tam kočarek,jelikož jsem 2 mesíce otcem,tak mě to hodně zajimá ? jinak to dopadlo,měli schvalovat,že náhradní pneu nebude potřeba.

Sezen si male dojezdove kolo. Treba na aukru jsou obcas celkem levne (mam dojem ze je stejne jako v golfu). Usetris tak alespon tretinu mista proti plnemu kolu v kufru. Ja mam sice Rommstera, ale kufr je celkem podobny, ty do mas vyc do hloubky a ja vic na vysku. Kocarek ale neni problem. Navic si muzes poridit opravarenskou sadu a ted kdyz mas velkej kocarek, tak jezdit bez kola. Za par mesicu budes potrebovat sportacek a ten je na skladani vyrazne mensi.

Tu dojezdovku pak budes mit na stojaka na boku, jako kolega, nebo i na podlaze kufru. Jen si ji nech pridelat napevno pomoci sroubu. Uz sem to videl jen tak pohozeny v kufru nebo pridelany jen tema gumama. To je pekne nebezpecny.

K prckovi gratuluju. Ja ho mam jen o 2 mesice starsiho. Ten na skladani mensi kocarek jsme vcera objednavali na internetu, tak pak kdyz tak napisu, jak to v kufru auta dopadlo.

Dojezd na tu samou nadrz mam u 1.6 motoru cca 460km pri prumerne spotrebe (vetsinou mesto) 8,2 litru. Pokud vyjedu mimo mesto, dostanu se na hodnotu 6,7. Tak ze ty s 1,2 a nizkym autem budes klidne pod 6 litry. Tak ze ten dojez pres 550 km je lehce dosazitelny.

Upraveno od jojouf

s kočárkem ti neřeknu, páč už jsem měl děcka větší, ale klíďo si to odzkoušej. Vytáhni si rezervu ven, postav jí na štorc a zkus dát vedle kočárek a uvidíš ;) . Já myslím že v Fábce už můžeš vozit klidně jen opravnou sadu

já na spotřebu nenaříkám, velká je jen v případě, že se neumravníš ;) na dálnici, jako třeba já, když jsme se letos vraceli z Bulharska, tak jsem maďarský úsek dělal za průměrných 9,6l :p . Ale to bylo že jsem jel konstatních 140 a místy při předjíždění to prokládal 150-160km/h tacho. Jinak pokud budeš na dálnici držet 4000ot nebo ždibínek přes (což je 125-130 tacho), tak se přes 7,5l LPG nedostaneš:palec2:

...Tu dojezdovku pak budes mit na stojaka na boku, jako kolega, nebo i na podlaze kufru. Jen si ji nech pridelat napevno pomoci sroubu. Uz sem to videl jen tak pohozeny v kufru nebo pridelany jen tema gumama. To je pekne nebezpecny.

já to nemám na gumách, to jsou klasické stahovací popruhy, které použiješ i na náklad na vozík, a je to staženo k okům na dně kufru. Na technické už jsem s tím také byl a neřekli ani popel :p

no nevím nevím, pod 6l se s plynem nedostane, to by musel jet hooodně z kopce a mimo města ;) . Mých avizovaných 6,26l v podpisu je právě ten rekord 720km na nádrž. jinak jezdím kolem 7 - 7,2, ale to už je svižnější jízda, s vícero vytáčením motoru

:) ja jen varoval. Hodne plynaru to pri prestavbe neresi, proste zakaznikovi hodej kolo do kufru a mej se krasne. Me udelali zavit do konstrukce, co drzi nadrz v miste rezervy a jeste pridali neco na pridelani na boku. Take ji vozim na stojaka.

a i ja je dostanu pod 6 litru. Jen to proste nesmi moc hnat (neco jako na petku jet 60) a musi to byt rovina.

Upraveno od jojouf

no je sice fakt, že když to upevnění je součástí konstrukce nádrže, že je to bytelné, ale máš rezervu uprostřed kufru a to mi přijde jako nešťastné řešení, páč ti to zabírá to nejlepší místo zrovna uprostřed a máš jen takové nepraktické kousky míst okolo. Takže já jsem pro buď na stojáka, nebo vůbec. Pravda sice jsem rezervu za celých 5,5 roku nepotřeboval, ale asi bych bez ní nevyrazil.

no kudy jezdím bohužel roviny nejsou, takže nemám jak ověřit :) , musel bych se přestěhovat třeba na Prostějovsko a tam testovat ;)

proto mam obe dve moznosti uchyceni. Normalne ji mam nastojaka jako ty, jen mam malou dojezdovku. Kdyz ale potrebuju sirsi kufr, dam ji proste nalezato.

jo dojezdovka je good řešení :palec2: , kdysi z kraje jsem taky tak uvažoval, ale bylo jich jak šafránu, pak jsem i přemýšlel nad třináctkovou galuskou z juniora :p , ale časem jsem si zvykl a pak zjistil, že mě to v ničem neomezuje, ani dovolené ani jinak, tak jsem to nechal plavat lol

no ja mam malou prave kvuli kocarku, jelikoz nemame uplne malej a s velkym kolem bych se nevesel. Na aukru jsem sehnal nejaky starsi kolem 800,- tak jsem do toho sel.

??????co je na stagu 4 vychytanéno...

no je sice fakt, že když to upevnění je součástí konstrukce nádrže, že je to bytelné, ale máš rezervu uprostřed kufru a to mi přijde jako nešťastné řešení, páč ti to zabírá to nejlepší místo zrovna uprostřed a máš jen takové nepraktické kousky míst okolo. Takže já jsem pro buď na stojáka, nebo vůbec. Pravda sice jsem rezervu za celých 5,5 roku nepotřeboval, ale asi bych bez ní nevyrazil.

Nemáš rezervu uprostřed. Díra skrz podlahu ke konstrukci nádrže je sice jen jedna, ale rezeva má jak známo otvorů několik a chytáš ji skrz podlahu ke konstrukci nádrže jen jedním šroubem, takže rezervu tak máš přišroubovanou a v poho s ní můžeš trochu po kufru šibovat :palec2:

Takže já mám při pohledu do otevřeného kufru rezervu "natlačenou" v poho co nejvíc na zadní sedadlo a zároveň připlesklou k pravé straně kufru a při tom je přišroubovaná, takže netrůní uprostřed kufru ;)

Samosebou, že ale u kombi nebo sedanu by to problém byl, tam by rezerva uprostřed vyloženě zavazela, u hatchbacku nee... Ovšem u hatchbacku je zase skoro celé dno kufru při rezervě naležato plné, ale člověk si zvykne mít na ni obal a nakládat věci v poho i na ni. Však není z cukru :)

a tak to je pro mě nová informace :palec2: Honzíku, myslel jsem že je uchycena středem, ovšem jak píšeš, sedan combi ... bude to furt kdesi vprostřed velkého prostoru

A právě proto mám hatchback... :p

Ale teď vážně: u sedanu a combi to samozřejmě zavazet bude, ale ty máš u kombi zase velkou výhodu, že si ji tam ukotvíš v poho nastojáka, což se zase mě u hatche nepodaří, protože se tam ta potfora prostě nevleze :feve:

Takže je vlastně otázka, kdo z nás je na tom líp? ;) Já myslím, že ty, protože u kombi si tu rezervu vždycky můžeš pohonit po kufru a dát ji, kam se ti zlíbí... To my u hatche tolik možností nemáme, protože se prostě jinam nevleze a jestli ji máš doraženou v jednom rohu kufru nebo druhém je vlastně fuk, stejně je kolem ní jen pramálo místa :(

Upraveno od Wassermann

no ja mam malou prave kvuli kocarku, jelikoz nemame uplne malej a s velkym kolem bych se nevesel. Na aukru jsem sehnal nejaky starsi kolem 800,- tak jsem do toho sel.

Měl už jsi tu dojezdovku nasazenou na předku? Na začátku jsem o tom taky uvažoval,ale někdo mi tenkrát řekl,ža s tím můžou být problémy kvůli brzdám.Na zadek prý v pohodě,ale předek nevím?

no maly dojezdovky by se na predek davat nemeli, tak ze v pripade defektu to znamena prehodit velky kolo dopredu a maly dat dozadu.

  • 2 týdny později...

Nazdar hoši, tak ja som si dal namontovať LPG do Roomstra 1.2 51kw. mal som najazdených zhruba 20000km za rok. Momentálne som už spokojný, zatiaľ. Mal som problémy s LPG, vždy po nejakých 100-200km jazdy na LPG sa mi rozsvietila kontrolka výfukových plynov.

Hneď som volal chlapovi čo mi to robil a že nieje problém, to bola v určitom okamihu len hustšia alebo riedšia zmes, žiadne poškodenie motora nehrozí. Tam som za ním došiel, napojili sme to na PC a išli sa previesť, kde nastavoval krivku splyňovača. OK. potom cca po dvoch dňoch to isté. opäť chyba nakoniec vymazána z PC a všetko OK. Na tretí krát to isté po dvoch dňoch. Nebol som nadšený, ale stáva sa kedže motory CGPA dostali u nás homologizáciu nedávno a ešte to nebolo celkom vychytané. No tentoraz už volal svojmu distributorovi a ten mu povedal, že namiesto 2.0 trisiek tam má dať 1.9 trisky a poslal mu aj soft origo(povedal, že oni už urobili zo 4 Roomstre a jazdia OK). Takže teraz sa vozím, zatiaľ NO PROBLEM :D

Inak mám toroidnú nádrž a natankujem do nej cca. 38l LPG. Zatiaľ moja max. vzdialenosť na nádrž bola 430km. Neviem ako to vy chlapi robíte, že najazdíte o dosť viac. nejazdím ako šialenec, ale je pravda že vtedy som išiel po diaľnici 130-140km/h. môže to byť tým....?

Neskôr dám foto úpravy na LPG.

jasně že to je tím ... ono 130-140 už znamená točit 4500 a to už je na spotřebu. Mám vyzkoušeno že pro úsporný provoz na dálnici to chce točit 4000ot nebo něco málo ždibínek přes, tedy ručkou něco málinko za 4000 (VAG jsem za jízdy napojen neměl, takže nevím kolik je to v reále, ale odhaduji max.4150).

Jinak psal jsem to teď v "naší" (Fabia I) plynárni, že jsem měl teď svoji Fábči k dispozici na týden (jinak s ní jezdí manželka) a tudíž jsem měl možnost vyjet nádrž sám a 44l LPG jsem vyjel na 630km :palec2:. Bylo by to i lepší, ale nechal jsem se párkrát "unést" a šlápl tomu, ale tento týden pokračuji ;), chtěl bych atakovat svůj rekord 715km na nádrž :p ... tak uvidíme. Ono to chce disciplínu ;), taky trpím jak pes ;), ale nesmíš motor vytáčet, řadit při 3000 ot., jezdit více předvídavě, tedy zbytečně to nehnát do křižovatky, zavčas odstavit nohu z plynu a raději to dojet setrvačností (mimochodem tříhrnky mají velmi dobrou strvačnost, když to porovnám např. s Feldou) a mimo obec jet max. 3500ot tedy nějakých 110km/h tacho, víc nee. Jezdím denně po frekventované státovce a brzdou rozhodně nejsem lol.

  • 3 měsíce později...

Zkušenosti v autoservisem 3H

Přidám Vám sem můj příběh přestavby vozu na LPG. Jsem majitelem vozu Superb 2,8 V6.

Hned na začátek, nemám nic proti lpg a když je udělaný dobře, je to ideální alternativa benzinu a nafty. Příští auto chci zase v benzinu s přestavbou na LPG, ale nechám si ho přestavět jinde...

Nechal jsem si svůj vůz přestavět v autoservisu 3H pod Impexem v Praze. Příjemné vystupování, ve všem vycházeli vstříc. Byl jsem spokojený. Odevzdal jsem klíčky a jel domu, že to za 2 dny bude hotové. Za 2 dny mi volali, že to hotové není a že budou potřebovat ještě 2 dny. To mě rozčarovalo, ale říkal jsem si, že když na to budou mít dvojnásobek času, udělají to alespon pořádně. Když jsem přebíral auto, měl jsem odřený přední nárazník, zničený popelník pod loketní opěrkou - nešel zavřít, zakodovanou navigaci a když jsem to chtěl nastartovat, nenastartovalo to. Řval jsem, oni, že vše vyřeší, at se nezlobím. Dostal jsem náhradní vozidlo a jel pryč. Nárazník mi zaplatili, popelník opravili, navigaci neodkodovali a to startování mi vysvětlili tak, že to je problém VW, že musím vždy před vypnutím motoru vytočit motor do otáček. Tak jsem to dělal a šlo to. Mnohokrát mi svítila kontrolka motoru. Když jsem tam přijel, vymazali a jel jsem. Byl pořád cítit uvnitř plyn, jezdil jsem tak na 30% navýšení spotřeby oproti benzinu.

Šel jsem ke konkurenci, zeptal se, jestli je to normální s tím startováním a ti mi řekli, že určitě ne. Musí to startovat normálně. Naštval jsem se, donesl jim tam výpověd smlouvy a chtěl vymontovat lpg z auta. Nakonec jsme se domluvili na náhradním vozidle, 2 dnech a kompletní opravě. Prý byla potřeba výměna porouchané řídící jednotky. Potom auto startovalo normálně, spotřeba se ustálila kolem 15% navýšení, plyn skoro nebyl nikdy cítit. Občas se mi stalo když jsem přidal nebo naopak prudce ubral plyn, že mi vypadnul motor. Motor nechcípnul, ale nereagval na plynový pedál. Když jsem vypnul LPG, na benzin to naskočilo to a jel jsem dál. Stalo se to občas. Pak se mi to začalo stávat častěji. Jedna jízda třeba 4x převážně při předjíždění, kdy vám prostě chcípnul motor a museli jste se zařadit nazpátek. Šel jsem to reklamovat 2h práce a výměna nějakého čipu. Vypadalo to o.k. Druhý den jedu na Průmyslové a začne mi pípat lpg, jako by byla prázdná nádrž. Nesmysl, byla z poloviny plná, nešlo to vypnout, ani zapnout, Když jsem vypnul motor a znovu nastartoval, šlo to zase normálně, ukázalo plyn v nádrži, ale jen chvíli. Jel jsem s tím zase na reklamaci a to už se mi LPG ani při zahřátém motoru na 90° nezapnul a už prostě nefunguje. S reklamací jsem do tohoto autoservisu jel asi 15x, většinou s únikem plynu, kontrolkou motoru. To udělali, vymazali počítač. Vše na počkání bez papíru... Auto prý očichali, ale nikde plyn neuniká. Kolikrát jsem se bál nastartovat, abych nevzplál. Ještě, že nekouřím.

Ted na mě vypálili, že nemůžu odstoupit od smlouvy, že je na to prý jen 3měsíční záruka (nesmysl) a že jim tam mám nechat auto min. na 7 dní, aby to celé zkontrolovali a opravili. Takže na celém světě trvá kompletní instalace LPG do 2 dnů a tady potřebují 7 na překontrolování. Projezdil jsem hromadu PH a strávil mnoho času kvůli jejich špatné práci. Chci Vás tímto varovat před 3H autoservisem při přestavbě LPG

Stala se mi ještě drobnost. Začalo mi něco hrozně mlátit v motoru, byl jsem s tím u svého servisáka, ten zajel na Jarov a ti řekli, že je to něco se sáním a že to je kvůli LGP, protože navrtali sání a oni se v tom nemůžou hrabat. Nikdy předtím se s tím ale nesetkali. Šel jsem to reklamovat, pán mi volal, že to je na výměnu celého sání za 20000,- a že to není vina LPG, ale že prostě odešlo. Odpoledne jsem mu volal, dal svolení ke koupi a instalaci nového sání, ale že chci všechno, co z toho vyndají, at to můžu dát na expertízu. Za pár hodin mi p. Kympl (pardon) volal, že jeho technici to sání rozebrali a zjistili, že to je jen jednou podložkou, která se nedá samostatně koupit, tak jí nechají za 800,- vyfrézovat... Nechali si zaplatit i diagnostiku a platil jsem asi 5000. Kdybych mu neřekl, že chci špatné díly dát na expertízu, vyměnili by tu podložku a naúčtovali plné sání. Ukažte mi jediného prodejce, kterému když dovolíte kšeft za 20 bude se štourat, aby vám ušetřil peníze...

to je tedy pech, takový servis, my jich dělali několik a všechny jezdí bez problémů, viz např. klubák SikiB...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.