Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Kamos kupil to iste 1,2 HTP tiez mu to kuri po 10 km.3-valec je uz taky.

Tu zasa niekto pojedol vtipnú kašu, alebo kecá kraviny... Mal som 2 HTPčka, ani s jedným nebol problém. Jednoznačne kúri HTP skôr, ako 1.4ka!

  • 2 týdny později...
Tu zasa niekto pojedol vtipnú kašu, alebo kecá kraviny... Mal som 2 HTPčka, ani s jedným nebol problém. Jednoznačne kúri HTP skôr, ako 1.4ka!

Ja mam HTP-cko 2 mesiace a tiez som z kurenia sklamany. Nemam to moznost porovnat s inou fabcou tej istej motorizacie. Zohreje sa mi na prevadzkovu teplotu do 5km, co je OK, ale o teplom vzduchu s vetrakov sa neda hovorit. Skor by som ho nazval vlazny. Pri felde, ked sa mi pohla rucicka teplomera, tak uz fukal vlazny vzduch a ked bola na polovici prevadzkovej teploty, tak som musel uz znizovat teplotu. Zaujimave na tej fabii je, ze aj ked je motor uz zohriaty, teplota vzduchu z vetrakov dalej stupa. Pripada mi to akoby sa radiator v kureni dalej viac zohrieval, aj ked cez neho prechadza stale len 90 stupnova voda. Po asi 15km mam vykurene auto, co sa mi zda pri porovnani z feldou na h.... A to si neviem predstavit, co by bolo pri -15. :(

Ja mam HTP-cko 2 mesiace a tiez som z kurenia sklamany. Nemam to moznost porovnat s inou fabcou tej istej motorizacie. Zohreje sa mi na prevadzkovu teplotu do 5km, co je OK, ale o teplom vzduchu s vetrakov sa neda hovorit. Skor by som ho nazval vlazny. Pri felde, ked sa mi pohla rucicka teplomera, tak uz fukal vlazny vzduch a ked bola na polovici prevadzkovej teploty, tak som musel uz znizovat teplotu. Zaujimave na tej fabii je, ze aj ked je motor uz zohriaty, teplota vzduchu z vetrakov dalej stupa. Pripada mi to akoby sa radiator v kureni dalej viac zohrieval, aj ked cez neho prechadza stale len 90 stupnova voda. Po asi 15km mam vykurene auto, co sa mi zda pri porovnani z feldou na h.... A to si neviem predstavit, co by bolo pri -15. :(

když byly před dvěma lety ty -25°C mrazy a auto mě stálo venku v práci, tak na cstě domů (45km) jsem se trošinku zahřál až tak po 20km jízdy ... jojo taky co se týká topení šťukám po Feldě. Teď jsem koupil ženě Feldu na dojíždění do práce a párkrát s ní teď jel, tak jsem si to připoměl jak to úžasně topí :palec2:

Igor, nemôžem súhlasiť, napr keď porovnám kúrenie s mojim HTP a frajerkinym MPI po studenom štarte tak MPI jednoznačne kúri rýchlejšie a to o dosť.

Tu zasa niekto pojedol vtipnú kašu, alebo kecá kraviny... Mal som 2 HTPčka, ani s jedným nebol problém. Jednoznačne kúri HTP skôr, ako 1.4ka!

Ja som mal na mysli 16V... MPI kúri ako ktoré, záleží od stavu termostatu B)

Mne ide po cca 5km teply vzduch......samozrejme nemam ventilator od nastartovania motora na 3. stupni..... :palec2:

  • 2 roky později...

zdravím,blíží se zima a pro ty co často jen popojíždí a nebo jezdí kratší trasy mám malé zlepšení na zlepšení topení.Nic světoborného,ale sám to používám už 3 zimu(je to jen prototyp,ale nějak se nemohu dostat k výrobě pořádného deklu :) ).Je to dekl ze děrovaného sololitu,nijak neupravovaného,lehká montáž(jen se nasune před chladič).Původně jsem do něho vyvrtal ještě větší díry a přelepil páskou,kdyby se náhodou nemohlo auto uchladit,ale zatím i v +5 a 100 km na dálnici a bez problémů.Velká výhoda je v tom,že se ohřeje i chladič,já přišel k autu po 3 hodinách a skoro okamžitě začlo topit.Na fotkách to snad je srozumitelné jak to vypadá.

další

a poslední

:feve: vidím,že se fotky nepřetáhly,tak to zkusím ještě jednou

konečně :)

post-49557-083381600 1286643180_thumb.jp

2

post-49557-042471800 1286643334_thumb.jp

3

post-49557-003103600 1286643385_thumb.jp

ja mam na svojej 1.2 04 EGR

taktiez som tam dal filc pod kapotu origo

a pod motor velky plast ktory kryje agregat... vraj ten plast patri na 2.0 benzin neviem...

ale na zimu sa nestazujem uz po kratkej jazde... teplo tam je velmi skoro... cca 4minuty jazdy po rovine pri rychlosti 80km/h a 5 rychl.stupni...

ventilator na 4 polohe max topenie....

Rozhodne topi skor ako naša 1.6tka 75kw octa....

mam tiez 1,2htp a kurenie hororove

Upraveno od vulxy

já jsem právě taky přemýšlel,že bych zadekloval motor zezhora izolací na kapotě a zespoda dal kryt motoru,ale zase jsem měl strach,že v létě motor uvařím.Proto jsem vymýšlel něco,co se dá rychle demontovat.Ten dekl před chladičem se dá rychle nandat i vyndat,pak ho hodím do kufru a je to.Jen musím vyrobit nový a hezčí,ten prototyp vypadá děsně :) .Ale slouží již třetí zimu bez problémů.

Ja tvoj nápad nepovažujem za dobrý....

Podla mna ten dekel pod motor a aj tlmiaci filc SA DA DOKUPIT ORIGNAL V SKODOVKE cize mi to pride ako preverené...

Určite ti ten dekel pred chladičom pomôže, to je jasné ale nemôže to náhodou mať vedľajšie účinky ?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.