Přejít na obsah

Raplik

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Raplik

  • Narozeniny 23.4.1979

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Oznámení Raplik

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. 1,2 HTP, 47KW, r.v.5/2003 232 000km, vymena napinaku retaze, bezp.pas, mikrospinace v zamkoch, skrtiaca klapka, obmedzovac dveri, inak len bezne spotrebne veci, max.spokojnost
  2. Na Slovensku cca 4000SK.
  3. Raplik

    vyska volantu

    Zdar, Sorry za mozno blbu otazku. Ma kazda fabia vyskovo nastavitelny volant. Ja mam na spodnom oblozeni stlpika volantu len dieru na odistovaciu packu a neviem ci tam bola a povodny majitel ju len ulomil alebo to nie je v zakladnej vybave.
  4. Zdravim Vas, V ramci udrzby akumulatora som zistil, ze by ho trebalo dobit. Podla voltmetra mal 12,3 V a pri merani hustomerom vykazovali clanky hustotu 1,17g/m. Po 12 hod. nabijani a naslednom niekolkohodinovom "odpocivani" mal 12,8 V a hustotu clankov len 1,20g/m. Podla predpisu mal mat plne nabity aku 1,28g/m. Takze podla voltmetra nabity a podla hustomera vybity. Bolo to merane beznym nasavacim hustomerom ake predavaju vsade za 50-100Sk. Tak neviem nakolko je takyto hustomer spolahlivy, alebo nie je este aku celkom nabity ?
  5. Ja mam HTP-cko 2 mesiace a tiez som z kurenia sklamany. Nemam to moznost porovnat s inou fabcou tej istej motorizacie. Zohreje sa mi na prevadzkovu teplotu do 5km, co je OK, ale o teplom vzduchu s vetrakov sa neda hovorit. Skor by som ho nazval vlazny. Pri felde, ked sa mi pohla rucicka teplomera, tak uz fukal vlazny vzduch a ked bola na polovici prevadzkovej teploty, tak som musel uz znizovat teplotu. Zaujimave na tej fabii je, ze aj ked je motor uz zohriaty, teplota vzduchu z vetrakov dalej stupa. Pripada mi to akoby sa radiator v kureni dalej viac zohrieval, aj ked cez neho prechadza stale len 90 stupnova voda. Po asi 15km mam vykurene auto, co sa mi zda pri porovnani z feldou na h.... A to si neviem predstavit, co by bolo pri -15.
×
×
  • Vytvořit nový...