zelenybratr Vloženo 9. leden 2017 Sdílet Vloženo 9. leden 2017 Díky za reakce kluci, jasně že se mi auto ohřeje ale v - 20 to trvá cca 20km... Dneska -6 auto teplý po 11km, jde mi o to jestli to netrvá nějak dlouho, jestli to je standatrní doba. Kolega tu má OI 1.8T a ten to má na 90 snad po 1,5km to mně trochu znejistilo. Je fakt že já na nádrž najedu 650km on stěží 400km :-D možná to bude tim, že mu to tam víc teče Jinak vim že když ručička vyleze na 90 voda 90 ještě nemá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mrkoff Vloženo 12. leden 2017 Sdílet Vloženo 12. leden 2017 Zdar, taky jsem řešil, že se ručička teploty neudrží na 90stC, a byl to termostat. Po výměně OK, i to víc topí, na mřížce topení skoro neudržím ruku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fragman1 Vloženo 14. Únor 2017 Sdílet Vloženo 14. Únor 2017 (editace) Zdravim panove. Mam problem s 2.0 fsi. Po nastartovani na sytic jde auto na 4 valce po ohrati kdyz vypne sytic jde na 3 valce motor vibruje... nevite na co se mam zamerit??? Dekuji za info. Auto mam chvilku jsem zelenac... :-) Editováno: 14. Únor 2017, autor: fragman1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hunterkyjov Vloženo 15. Únor 2017 Sdílet Vloženo 15. Únor 2017 zapalovaci CIVKY jedna bude nejspis KO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sateram Vloženo 31. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2017 Zdravím všechny, snad mi tady někdo odepíše. Zalíbila se mi O2 ve Scoutu právě s 2.0 FSI. Měl jsem v plánu pročíst celé toto téma, ale vzhledem k tomu že polovina příspěvku jsou zbytečné hádky TDI/FSI, zeptám se rovnou. Vy co máte 2.0 FSI ve verzi 4x4 - jste spokojeni? Jak je to s poruchami motoru, když už je mu teď třeba těch 12 let? Co všechno už jste museli měnit? Kdybych kupoval ojeté, tak na jaký rok výroby si dát pozor, od kdy už jsou vychytané mouchy? Celkem mě děsí ten systém 4x4 a spojka Haldex - se*e se to? Je nájezd okolo 250k km na tenhle motor už hodně a půjde pravděpodobně do kytek? Jezdím do práce 30 km tam a 30 zpátky, to dělá roční nájezd cca 13k km + samozřejmě občas jiná delší cesta, čili diesel který teď mám (Mondeo 2.0 tdci 96 kw s chipem) se mi moc nevyplatí. Je s tím sice sranda, ale taky moc věcí, co se může posrat). FSI se mi líbí právě protože nemá turbo a ubývá tím tedy jedna drahá věc, co se může posrat. Kolik stojí vstřikovací ventily konkrétně na tenhle motor (nemohl jsem dohledat) a jak moc odcházejí? Díky za odpovědi k věci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kozmič Vloženo 2. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2017 Taky zdravim, jsem čerstvý uživatel (teprv se seznamuji) motoru 2.0 TSI v O2 FL, náhon na přední a manuál, takže s 4kolem s automatem nemůžu sloužit. Každopádně doporučuju pročíst celé téma (já ho četl) a tuším, že Vorlajz tu měl ranec poznatků o scoutovi. Jinak: motor mě čím dál víc pozitivně překvapuje - jede tiše a ochotně. Výkonově naprosto dostačující pokud nejsi závodník. Tahá krásně od spodu až nahoru a při tom o něm skoro nevíš. Scouti jsou prý trošku jinak zpřevodovaný ( toci o 300 ot. víc než před. ) Ale to jsem někde četl. Já mám průměr. spotřebu 7l a to se plynu nebojim. Dá se jet za 5,5 ( ale nuda ) a když to honím, nemám nad 9 . Scout bude mít asi tak o 1l věští spotřebu. Byl bych moc rád, kdyby sem přispěl svými názory nějaký dlouhodobý uživatel TSI. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2017 TSI nebo FSI? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kozmič Vloženo 3. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2017 Jasně, že FSI sorry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jackki Vloženo 8. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2017 Ahojte, mám 2.0 FSI 4x4 půl roku a má nalítáno přes 255tkm (při koupi 245tkm) a jak jsem tak všude četl tak se vám spotřeba pohybuje i kolem 7L/100km a já jsem na 9,5L/100km (jenom na dovolene na slovensku jsem se dva dny dostal na 8 ale za boha nevim jak ) co by jste mi tak doporučovali abych stáhl spotřebu a na co se kouknout při takovém nájezdu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2017 Nevíme kde a jakým způsobem jezdíš. Navíc je to čtyřkolka, tam je spotřeba vždy vyšší. Co motor - svíčky, oleje, filtry, palivo - je vše v pořádku tak, jak má být? Stáhnout spotřebu lze například plynulou a předvídavou jízdou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jackki Vloženo 22. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2017 (editace) svicky jsem mnenil nedavno za BRISK 1898 (pocitove se motor trochu zklidnil) a olej s filtrem se mnenil po koupi a muj mechanik mi rekl ze bych to mel mnenit co 10kkm... no a z 99% tam tankuji VERVU a take pri koupi me prodejce rikal ze mnenil i rozvody no a taky jsem cetl ze pomaha i vycistit MAF ale zjistil jsem (mozna jsem spatne hledal) ze muj motor (BVX) to nema Editováno: 22. Srpen 2017, autor: jackki Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanz009 Vloženo 8. Červen 2018 Sdílet Vloženo 8. Červen 2018 Zdravim, hlásím se tu jako nový majitel FSIčka s 238k km. Zatím po výměně čerpadla v nádrži a doplnšní klima. Co přijde dál uvidíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JSvoboda Vloženo 4. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2018 (editace) Taky se hlásim jako nový majitel FSi 2.0l Octavia sedan. Najeto 120000Km Auto jsem koupil pro ženu místo malinkaté Fábky 1.4. Pročítal jsem to tady a zjistil jsem že když děláte rozvody tak píšete o řetězu ale ja tam mám řemen! Může mi to někdo objasnit? Motor mám BVY. Dík Editováno: 18. Říjen 2018, autor: JSvoboda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Khamos Vloženo 4. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2018 Řemen je na motoru zleva a řetěz zprava (když stojíš před autem). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JSvoboda Vloženo 4. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2018 (editace) Díky za info. Některé motory mají rozvodový řetěz a některé mají řemen Jen FSI má oboje Jinak mám srovnání s TSI 1.8 a musím říct že zvukově jsou na tom hodně podobně, to cvakání je u obouch. Ze vnitř samo neslyšitelné. Editováno: 4. Červenec 2018, autor: JSvoboda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2018 Téma na výměnu rozvodů tady je a dokonce se tam ptáš prakticky na to stejné, pravidla fora nepovolují stejné dotazy ve vícero tématech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dutch_CZ Vloženo 14. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2018 Ahoj, mám nově O2 scout, motor BVX, najeto 163.000. Při jízdě po rovině když nezrychluju ani nebrzdím motorem mi ve 2000 a 3000 otáček trochu poškubává běh motoru. Máte nějakou radu ? Nové svíčky jsou tam chvilku, jezdím na V-Power 100 Díky Dutch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukajsik Vloženo 13. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2018 Dobrý den , tak jsem si před 2 měsíci koupil O2 2007 2.0 FSI s nájezdem 185000km a nyní se mi začínají objevovat problémy. Při studeném startu vyskočí otáčky po dobu cca 20-30s na 1300o/m a pokud se ihned po nastartování rozjedu , když jsou tyto otáčky ještě vyšší než padnou na svých 800 tak na 1čku i 2ku znatelně motor škube , potom už je vše ok zase , tedy občas to také škubne i jindy ale to jen velmi zřídka. Druhý problém je , že teplota dosáhne 90C jen málokdy , jakoby čím rychleji jedu , tím menší teplota je , nejvíce se pohybuje mezi 70-90C ale stálých 90C je jen velmi zřídka a málokdy. Dokázal by jste někdo prosím poradit co s tím vším ? Zda jste se někdo s něčím takovým setkal ? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hlídač Vloženo 13. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2018 @Lukajsik ahoj, to první - je to normální skrz emise. Rj uměle drží ze začátku větší aby se zhřál katalyzátor. Pokud mas 4kolku tak ty měli i nox katalyzátor. Ad to druhé - jasný termostat. Taky mi to dělalo. Z kopce i rucicka teploty padala. Tři roky zpátky v autorizaku za 2600 komplet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukajsik Vloženo 13. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2018 @Hlídač Ahoj , děkuji moc za odpověď. Takže i to škubání , které je většinou pouze pokud jsou ty otáčky na začátku větší je normální ? 4kolku nemám , právě jsem se obával , aby to nebylo něco horšího , nutnost výměny svíček , cívek a vstřiků například. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikimus Vloženo 21. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2018 Ahoj lidi, kupuji audi a3 2.0 FSI 110kw r.v. 06. nenašel jsem nic závažného na tento motor, tak doufám, že tu s váma budu i nadále :-D Jen stále nevím, jak moc je ovlivněn motor 95tkou oproti 98cce :-/ Názory jsou různé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xkali Vloženo 21. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2018 14 minutes ago, mikimus said: Ahoj lidi, kupuji audi a3 2.0 FSI 110kw r.v. 06. nenašel jsem nic závažného na tento motor, tak doufám, že tu s váma budu i nadále :-D Jen stále nevím, jak moc je ovlivněn motor 95tkou oproti 98cce :-/ Názory jsou různé Můžu dát referenci z motoru 1.6 FSI (z domu šla s 250tkm na hrbu) - na N95 to bude jezdit, ale řešil jsem problém, že pokud bylo teplo tak v přechodových otáčkách (mezi tak 2000-3000) bylo při otevřeném okénku slyšet lehké cvakání z motoru - bylo to tím, že už elektronika motoru nezvládla korigovat klepání a v motoru docházelo k detonačnímu spalování (ignorovat se to fakt nevyplatí)- vyřešeno nakonec tankováním vysokooktanového benzínu. Pak ani nehlesla. Výkonově to má vliv takový, že pokud motor na N95 musí korigovat klepání - jde to na úkor výkonu, proto u těchto motorů to na N98 jede lépe. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xkali Vloženo 21. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2018 On 10/14/2018 at 8:36 PM, Dutch_CZ said: Ahoj, mám nově O2 scout, motor BVX, najeto 163.000. Při jízdě po rovině když nezrychluju ani nebrzdím motorem mi ve 2000 a 3000 otáček trochu poškubává běh motoru. Máte nějakou radu ? Nové svíčky jsou tam chvilku, jezdím na V-Power 100 Díky Dutch Zkontroluj škrtící klapku - zasviněná to dělá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jackki Vloženo 11. Březen 2019 Sdílet Vloženo 11. Březen 2019 (editace) Ahojte, Mám otázku ohledně zahřívání motoru 2.0fsi bvx 4x4. Když jedu do práce (cca 27km) tak až ke konci trasy se dostávám skoro na 90°C a když jedu třeba z kopce tak se rychle ochlazuje. Je to špatným termostatem? A jaký termostat tam dát? Mám na výběr od 82°C do 105°C. Jo a taky mám čerstvě přidané LPG takže nebude lepší tam dát na 105°C? Editováno: 11. Březen 2019, autor: jackki Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommino Vloženo 3. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2019 ahojte, mám 2.0 FSI (110KW) 4x4 a vyskočil mi problém senzor pre kontrolu spalin ( 06F907807B ), v servise mi vraveli, že potrebujem origo diel za cca 500eur, tak sa vás chcem opýtať či s tím mal niekto problém a či je naozaj nutné dať nejakých 500eur za súčiastku alebo či mi neviete poradiť nejakú alternatívu, vďaka za každé info... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.