kvak Vloženo 9. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2006 a co bezova? capuccino sa mi sice nepaci az tak ako sahara ale je to velmi vdacna farba na udrzbu... so svetlym interierom to pojde skvele Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 9. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2006 pěkná, ale těch je zase hodně, není-liž pravda? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 10. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2006 Já, já, já mám šedou grafit a se 17 kolama je to tůze hezké . Jen kdyby to tolik nežralo.... Před tím jsem měl červenou caynne - moc hezká na OI. Jen ta červená ty lidi nějak dráždila. Furt jsem měl na autě škrábance od dveří. S touhle barvou je to fajn... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hany Vloženo 10. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2006 to Hany:asi nejlepší se světlým interierem co? Lamcelote a mas deti?? Pokud jo, tak zadny svetly interier Zvaz koho v tom budes vozit H. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 10. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2006 děcka už jsou odrostlé tak bordel nedělají, občas povezu psa nebo kočku na veterinu (asi 5km), takže by to nemělo být tak strašné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 11. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2006 Béžová nie je na údržbu žiadna tragédia. Sedadlá sú náchylné na zašpinenie od farbiacich riflí. Ale aj na to sú prípravky. Na čiernej vidno každú smeť, každé nechcené dotknutie topánky s dverami či iným dielom interiéru. Po béžovej sa na čiernu ťažko zvyká. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 11. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2006 to si taky myslím to s tou údržbou, neboť zaschlé bláto je béžové tudíž bude na béževém hůře vidět, navíc na tom světlém není tolik vydět všudi přítomný prach. I když palubka je černá takže tam je to vidět stejně. Navíc mně se ten světlý strašně líbí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 31. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 31. Říjen 2006 (editace) Dám Vám jedno upozornění.V návodu v obsluze jsem si nevšiml,žeby tam bylo napsáno něco o tom,že je zakázáno umýt motor vodou.Takže kdo si ho umyje ,at není překlvapen,že mu nepojede.Odejdou okamžitě zapalovací trafa.Oprava drahá,výměna všech 4.---Tak kdopak si ho už umyl????????? Editováno: 31. Říjen 2006, autor: DIAGNOSTIK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 31. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2006 A myslíš si, že ak vletíš do vodnej triešte alebo ti protivoz nastrieka kopec vody na prednú masku, tak že sa tá voda nedostane až na motor? Alebo ak preletíš hlbokú mláku, že motor ostane suchý? Ak motoru tak vadí voda, tak to je teda veľmi zlé! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 31. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 31. Říjen 2006 Tak zas takhle teda ne.Myslím tím vodu přímo na motor při otevřené kapotě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 31. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2006 sice nemam FSI, ale TDI a uz jsem ho vzal wapkou x-krat a stale v poho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 31. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2006 Jezishmarja, to je zas dalsi katastroficka zprava z Blesku, ne? Kam na to chodis? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 1. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2006 Tak tohle je asi pravda, protože jsem si nechal umýt motor a druhý den ráno jsem zůstal stát s autem a s porouchanými cívkami. Ještě, že mi to mejou přímou u autorizovaného servisu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 1. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2006 tak o motoru, co se nesmí mejt, slyším prvně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 1. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 1. Listopad 2006 (editace) Žádná zpráva z blesku,jen tvrdá realita........Jsou to zkušenosti Editováno: 1. Listopad 2006, autor: DIAGNOSTIK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 1. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2006 Žádná zpráva z blesku,jen tvrdá realita........Jsou to zkušenosti Tohle je teda ale ovsem docela mazec, aby se pak clovek bal umejt autak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 5. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2006 Čo len umyť, aj jazdiť! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 5. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2006 No jo já si nechám umýt vůz zase u mé servisní firmy. Jsem zvědavej kam zase až dojedu. Ps. Tohle mytí má jednu výhodu - určitě pak neuslyším od technika, že je to moje chyba.... Jinak to s těma cívkama je pravda, ale bohužel čím jsou starší tím se tam dostává i běžná vlhkost - mnoho známých si stěžuje na OI 1.8, že jim to jde sem tam po ranním startu na 3 válce. Hold kvalita jde dopředu u OII to bude určitě stejný. Každý si prý na mě vzpomene a číká si, že nic nezkazí když budou chvilku jezdit se starou OI, protože ta nová se sype jako blázen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 5. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2006 to Diagnostik ty cívky, kazí se i nových modelů co se teď vyrábí nebo už je to vychytané? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 5. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2006 Zdravím, řeknu určitě na jaře, ale když nemyješ motor je to v pohodě. Mám tam poslední model F - servisák mi o nich tvrdil, že prej ty už mě přežijou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 5. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2006 tak já jsem nikdy motor nemyl, utíral jsem akorát plastový kryt ale že bych do něj valil wapkou mi přijde zbytečné dej pak vědět jestli ty cívky přežijou zimu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 5. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2006 A nemáte niekto foto tých cievok? Nešlo by ich jen obehnúť neutrálnym silikónom? Ja sem tam motor wapkou vystriekam (rovnako aj chladič od múch). A obávam sa, že aj TFSI by mohlo byť rovnako "postihnuté". Ale zase lepšie, ak cievky odídu ešte v záruke. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 9. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2006 Mají problémy s cívkami i 1.6 FSI? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thomson Vloženo 20. Květen 2007 Sdílet Vloženo 20. Květen 2007 Dnes jsem jel po dálnici na tempomat cca 140 km/h. Najednou předemnou někdo začal brzdit, tak jsem musel přibrzdit také. Náhle začala svítit kontrolka ESP (autíčko ve smyku) a rozsvítila se i konrolka ESP a motor se zřejmě přepnul do úsporného režimu. Přestalo to jet. Tak jsem zastavil, zhasnul motor a znovu nastartoval - vše bylo OK a motor šlapal jak má. Stalo se to někomu? Nevím jestli mám zajet do servisu, když nyní vše funguje. Jen by mě zajímalo co se vlastně stalo. Dík za reakce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 20. Květen 2007 Sdílet Vloženo 20. Květen 2007 ty máš dvě kontrolky ESP? podle me to padlo do nouzáku, zkus zajet do servisu, at ti nactou chyby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.