Přejít na obsah

2.0 FSI (110 kW)


DIAGNOSTIK

Doporučené příspěvky

  • o 2 měsíce později...

Zdravím, jaké jsou maximální otáčky u 2.0 Fsi??? Dneska jsem jel na trojku skoro 140 a točilo mi to 7.000 otáček a motor nevypnul a točil furt naplno. Tak jsem zkusil i na místě a motor točí jako blázen 7.000 otáček a o nějakém ubráním od omezovače otáček nemůže být ani řeč. To je stroj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkusil jste to taky u tohodle motoru někdo?? A je tady někdo kdo ho taky má??? Chtěl bych se provést i s jiným "stejným" motorem, abych věděl, že to co dělá ten můj je naprosto v pohodě. Byl bych za to moc vděčný.

Já ho mám v Touranu, tak to zkusím cestou z práce trochu protočit a dám vědět :)

Ale mám pocit, že někde kolem 7-7,5 mi zasáhne omezovač. Každopádně to prověřím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je nářez, a taky ti přijde, že to furt táhne co to dá...já ten omezovač vůbec nepocítil. Co jinak spotřeba za kolik s tím jezdíš, když tomu šlápneš na krk?

Nepocítil? Mě se zdá, že jasně zasáhne v 7000 a dál už se otáčky, tah ani rychlost nezvyšují. Kdyby tam omezovač nebyl, tak to točí ještě výš (až do chvíle, než by zubená kolečka opustila přední kapotu :))

Jezdím s tím v průměru za cca 9.5, ale můj jízdní režim je dost specifický (85 % dálnice, 10 % město, 5 % mimo město). Když na to šlapu (= tacho 160 na dálnici při větším provozu - brzdění a opětné zrychlování), tak si to vezme něco málo přes 11. Opačný rekord mám rovných 7 na trase Dívčí Hrad-Olomouc.

Už si ho bohužel užiju jen necelé tři měsíce, pak mě čeká OII v dieselu :unsure:.

Editováno: , autor: salam01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to jsem na tom stejně...jenom nevím, zdá se mi že by to nemělo tolik v nízkejch otáčkách škubat. Jezdím jenom na N98 a vejš a prostě motor občas škubne a je fakt, že když ho netočím tak nejede....No i za 12,5 litrů jsem s tím jednou jel, ale to fakt jedu na doraz a když dojedu kouří se od gum a jsou "červený kotouče". Jinak to co popisuješ je tak asi u mě stejné....tak já jsem chtěl slyšet někoho kdo mě nebude vyprávět o běžných 7 litrech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No někteří frajeři s tímhle motorem možná za 7 fakt jezdí a možná ani nekecají, ale tu jízdu si neumím představit...

Jinak já musím tankovat na Shellce, kde 98 nemají, takže musím brát 100 okt. V-Power Racing, momentálně za 35 Kč :)

No musím vám oponovat. Mám octu s tímto motorem a na vaší spotřebu jsem se nikdy nedostal. Jezdím na N95, mimo město běžně 130, ve městě 50 km/h. Tímto stylem jízdy na úseku cca 400km (částečně na Šumavských kopcích) a průměrná spotřeba 6,8 L. A to nejsem jeden z těch co brzdí provoz. Hradec Králové - Praha dokonce 6,5L jel jsem na tempomat s nastavenou rychlostí 150km/h.

Je pravda, že motor netočím do tak vysokých otáček jako vy, ale při předjíždění mu trochu dám.

Tak nevím, že bych měl nějak úspornější motor???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Beru tě za slovo se Šumavskými kopci...až pojedeš zase do Šumavskejch kopců, tak si na mě prosím vzpomeň a kdyby jsi měl chvilku opravdu by mě zajímalo chování jiného motoru...toho tvého. Třeba tě za to vezmu na véču, ale fakt za tvůj čas bych ti byl vděčný, protože mi končí záruka a chci mít jistotu, že to co si myslím. že je špatně si jenom myslím, a že je to prostě OK. Jsem ze Strakonic...tak to prosím promysli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo když na místě motor vytočíš cca ke 4000 otáčkám a pusíš plyn tak koukej na otáčkoměr zda se ti na chvíli zastaví pokles otáček - kolem 1200... Moc dík

Vyzkoušeno - chová se to přesně stejně (pauza kolem 1200 při návratu z 4000). Akorát musím přiznat, že mě za ten rok a půl a 40000 km, co ho mám, nenapadlo něco takového zkoušet.

Mě spíš připadá, že na 110 kW to není pocitově nic moc - třeba na dálnici do mírného kopečku to ze 130-140 nechce moc zrychlovat ani na čtyřku. Taky mi připadá, že někdy záleží na "náladě" motoru - někdy se mu prostě chce a někdy ne. Nevím, třeba to je vlastnost atmosférických benzinů...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě taky dneska zasáhl na 6500, asi jsou ty motory nějak mimosmyslově propojeny :)

Hele, jestli to jezdí a nesere se to, tak se tím netrap a buď šťastný, že máš fajn auto se solidním motorem, který nemá každý. Nějaké zkoušení a hledání chyb Ti jenom bude kazit náladu a dobrý pocit z auta. Věř mi - vím, o čem mluvím - jsem totiž asi jeden z mála lidí, komu za nové auto vrátili zpátky peníze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...