Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Luke ma pravdu, spadlo to do núzového režimu. Mne toto robil golf. A v servise mi povedali ze je nieco zle z turbom alebo ventil N75. Ale to bol golf TDI

Omlouvám se za chybu. Jedna kontrolka ASR (utíčko ve smyku) a druhá kontrolka EPC (kontrola elektroniky motoru). Také mám ten pocit, že to spadlo do nouzového režimu.

Tie kontrolky sa môžu rozsvietiť aj keď odchádza spínač brzdových svetiel. Práve to riešim na A8, ten spínač chýba celkom veľkému počtu RJ v aute (až ma to prekvapilo, koľkým)!

Přesně to jsem řešil na O2 1.9TDI, rozsvítila se kontrolka žhavení a trvale svítila a příčinou byl špatný spínač brzdových světel - svítily pořád...nechápu tu logiku spojit světla a motor do jedné kontrolky ;)

  • 2 měsíce později...

Zdravím, jaké jsou maximální otáčky u 2.0 Fsi??? Dneska jsem jel na trojku skoro 140 a točilo mi to 7.000 otáček a motor nevypnul a točil furt naplno. Tak jsem zkusil i na místě a motor točí jako blázen 7.000 otáček a o nějakém ubráním od omezovače otáček nemůže být ani řeč. To je stroj.

Zkusil jste to taky u tohodle motoru někdo?? A je tady někdo kdo ho taky má??? Chtěl bych se provést i s jiným "stejným" motorem, abych věděl, že to co dělá ten můj je naprosto v pohodě. Byl bych za to moc vděčný.

Zkusil jste to taky u tohodle motoru někdo?? A je tady někdo kdo ho taky má??? Chtěl bych se provést i s jiným "stejným" motorem, abych věděl, že to co dělá ten můj je naprosto v pohodě. Byl bych za to moc vděčný.

Já ho mám v Touranu, tak to zkusím cestou z práce trochu protočit a dám vědět :)

Ale mám pocit, že někde kolem 7-7,5 mi zasáhne omezovač. Každopádně to prověřím.

No konečně jeden s pořádným motorem. Přímo s Oktávkou by se někdo nenašel???

Cau ja mam 1.6 FSI v OII. Jednou jsem to zkousel, ale uz si nepamatuji v kolika to zacne omezovat, muzu vyzkouset a dat vedet pokud mas zajem, ale zda se mi ze zacne omezovac do toho kecat u me u nejakych 6900 ot/min.

Dík za ochotu, ale někoho přím s 2.0 Fsi bych radši....aspoň bych mohl více věcí porovnat.

Tak jsem to zkusil (Touran 2.0 FSI) a chová se to stejně: na trojku točí do cca 7000 (=140 km/h), pak zasáhne omezovač (t.j. dál už se otáčky nezvyšují) ale táhne to samozřejmě dál stejnou silou.

To je nářez, a taky ti přijde, že to furt táhne co to dá...já ten omezovač vůbec nepocítil. Co jinak spotřeba za kolik s tím jezdíš, když tomu šlápneš na krk?

To je nářez, a taky ti přijde, že to furt táhne co to dá...já ten omezovač vůbec nepocítil. Co jinak spotřeba za kolik s tím jezdíš, když tomu šlápneš na krk?

Nepocítil? Mě se zdá, že jasně zasáhne v 7000 a dál už se otáčky, tah ani rychlost nezvyšují. Kdyby tam omezovač nebyl, tak to točí ještě výš (až do chvíle, než by zubená kolečka opustila přední kapotu :))

Jezdím s tím v průměru za cca 9.5, ale můj jízdní režim je dost specifický (85 % dálnice, 10 % město, 5 % mimo město). Když na to šlapu (= tacho 160 na dálnici při větším provozu - brzdění a opětné zrychlování), tak si to vezme něco málo přes 11. Opačný rekord mám rovných 7 na trase Dívčí Hrad-Olomouc.

Už si ho bohužel užiju jen necelé tři měsíce, pak mě čeká OII v dieselu :unsure:.

Upraveno od salam01

Tak to jsem na tom stejně...jenom nevím, zdá se mi že by to nemělo tolik v nízkejch otáčkách škubat. Jezdím jenom na N98 a vejš a prostě motor občas škubne a je fakt, že když ho netočím tak nejede....No i za 12,5 litrů jsem s tím jednou jel, ale to fakt jedu na doraz a když dojedu kouří se od gum a jsou "červený kotouče". Jinak to co popisuješ je tak asi u mě stejné....tak já jsem chtěl slyšet někoho kdo mě nebude vyprávět o běžných 7 litrech.

No někteří frajeři s tímhle motorem možná za 7 fakt jezdí a možná ani nekecají, ale tu jízdu si neumím představit...

Jinak já musím tankovat na Shellce, kde 98 nemají, takže musím brát 100 okt. V-Power Racing, momentálně za 35 Kč :)

No někteří frajeři s tímhle motorem možná za 7 fakt jezdí a možná ani nekecají, ale tu jízdu si neumím představit...

Jinak já musím tankovat na Shellce, kde 98 nemají, takže musím brát 100 okt. V-Power Racing, momentálně za 35 Kč :)

No musím vám oponovat. Mám octu s tímto motorem a na vaší spotřebu jsem se nikdy nedostal. Jezdím na N95, mimo město běžně 130, ve městě 50 km/h. Tímto stylem jízdy na úseku cca 400km (částečně na Šumavských kopcích) a průměrná spotřeba 6,8 L. A to nejsem jeden z těch co brzdí provoz. Hradec Králové - Praha dokonce 6,5L jel jsem na tempomat s nastavenou rychlostí 150km/h.

Je pravda, že motor netočím do tak vysokých otáček jako vy, ale při předjíždění mu trochu dám.

Tak nevím, že bych měl nějak úspornější motor???

Beru tě za slovo se Šumavskými kopci...až pojedeš zase do Šumavskejch kopců, tak si na mě prosím vzpomeň a kdyby jsi měl chvilku opravdu by mě zajímalo chování jiného motoru...toho tvého. Třeba tě za to vezmu na véču, ale fakt za tvůj čas bych ti byl vděčný, protože mi končí záruka a chci mít jistotu, že to co si myslím. že je špatně si jenom myslím, a že je to prostě OK. Jsem ze Strakonic...tak to prosím promysli.

Jak jsem psal v příspěvku výše, podle Sprintmonitoru s tím motorem lidi v OII jezdí od 7 do 10.5 - takže, ferdo25, my i Thomson jsme v normě. Obávám se, že na nějakou reklamaci v rámci záruky to asi nebude...

Když se ti vrací otáčkoměr z vyšších otáček tak se kolem 1200 otáček na chvilku zastaví? Můžeš to zkusit?

Jak to myslíš, zastaví kolem 1200 otáček? Když se mi vrací z vyšších otáček, tak někam k 2,5-4 tisícům. Nebo myslíš na volnoběh?

Jo když na místě motor vytočíš cca ke 4000 otáčkám a pusíš plyn tak koukej na otáčkoměr zda se ti na chvíli zastaví pokles otáček - kolem 1200... Moc dík

Jo když na místě motor vytočíš cca ke 4000 otáčkám a pusíš plyn tak koukej na otáčkoměr zda se ti na chvíli zastaví pokles otáček - kolem 1200... Moc dík

Vyzkoušeno - chová se to přesně stejně (pauza kolem 1200 při návratu z 4000). Akorát musím přiznat, že mě za ten rok a půl a 40000 km, co ho mám, nenapadlo něco takového zkoušet.

Mě spíš připadá, že na 110 kW to není pocitově nic moc - třeba na dálnici do mírného kopečku to ze 130-140 nechce moc zrychlovat ani na čtyřku. Taky mi připadá, že někdy záleží na "náladě" motoru - někdy se mu prostě chce a někdy ne. Nevím, třeba to je vlastnost atmosférických benzinů...

Tak ten pocit mám přesně taky...dneska mi zasáhl omezovač na 6500 otáčkách....no a dělá si co chce....Jinak tohle je spíš vlastnost motoru Fsi.

Mě taky dneska zasáhl na 6500, asi jsou ty motory nějak mimosmyslově propojeny :)

Hele, jestli to jezdí a nesere se to, tak se tím netrap a buď šťastný, že máš fajn auto se solidním motorem, který nemá každý. Nějaké zkoušení a hledání chyb Ti jenom bude kazit náladu a dobrý pocit z auta. Věř mi - vím, o čem mluvím - jsem totiž asi jeden z mála lidí, komu za nové auto vrátili zpátky peníze.

No mě je bohužel nevrátí...mám auto na firmu a je fakt, že neř jsem měl první poruchy tak jsem byl jen spokojený a teď už vidím jenom chyby...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.