Emanuel Vloženo 8. Prosinec 2007 Vloženo 8. Prosinec 2007 Pri jazde zacala my svietit kontrolka mazania dolial som olej po kontrolku.isiel som dalej motor sa zadrel oleja bolo dost.Co mohlo odist cerpadlo olejove.Co mohlo zadriet hlavne lozisko na kluke,salky na ojnici piestu alebo piest s kruzkami. Alebo aky zvolit postup co je vlastne vadne. Motor mam na LPG ci aj to nebol dovod zadrenia motora. Za odpoved dakujem. Citovat
KAMIKADZE Vloženo 8. Prosinec 2007 Vloženo 8. Prosinec 2007 Jo kamaráde,dolívat olej když už svítí kontrolka je dost pozdě,ono na zadření stačí,aby ti problikávala v zatáčkách a motor dostává pěkně na zadek.Hladinu je třeba kontrolovat průběžně a nečekat až se rozsvítí kontrolka ,to už nemá olej žádný tlak.Většinou se zadřou nejdřív ojniční ložiska na klikovce,takže kliku ven,přebrousit a vyměnit ojniční šálky a většinou i hlavní .Záleží kolik má motor natočeno km. To máš ještě štěstí,že máš MPI, na nových třívalcích už to nejde,tam už jedině nový půlmotor. Citovat
hubo44 Vloženo 8. Prosinec 2007 Vloženo 8. Prosinec 2007 Pišeš že oleja bolo dost. Ked je už motor pridrety možes tam aj svetenu vodu dolievat. Tak ako piše KAMIKADZE v zatačkach ked preblikne kontrolka tam je malo oleja ale to ti muselo v zatačka už blikat. Citovat
vikino1 Vloženo 8. Prosinec 2007 Vloženo 8. Prosinec 2007 (editace) Ja som raz zadrel 120 a oleja bolo dosť. Prišlo to bez varovania behom 500m par krat blikla kontrolka zastavil som pozrel olej -OK ešte som pozeral čidlo tlaku -OK prešiel som dalšich asi200m a motor sa zadrel uplne!Tak ako píše kamikadze bolo to ojničné ložisko na kluke 2 válca.Potom klasika výbrus nové ložiská atd.Myslím,že pri troche zručnosti sa to dá zvládnuť aj v domácich podmienkach aj na MPI-čku. Akurat asi bude problem kde dať urobiť výbrus. Editováno: 8. Prosinec 2007, autor: vikino1 Citovat
vikino1 Vloženo 8. Prosinec 2007 Vloženo 8. Prosinec 2007 No to neviem záleží od poškodenia a za kolko si schopný zohnať iný a v akom stave! Citovat
Emanuel Vloženo 9. Prosinec 2007 Autor Vloženo 9. Prosinec 2007 Cital som inzerat 4000 sk motor,kolko by stal vybrus + oprava resp.montaz + demontaz motora? Citovat
vikino1 Vloženo 9. Prosinec 2007 Vloženo 9. Prosinec 2007 To sa musíš spýtať v autoriz. servise a potom pre porovnanie u neatorizovanom. O tom novom motore sa snaž zistiť čo najviac info aby si nedostal nejaku šunku čo žere olej a pod.Želam vela šťastia! Citovat
KAMIKADZE Vloženo 9. Prosinec 2007 Vloženo 9. Prosinec 2007 Tak oprava by určitě stála víc než ten motor,ale jak říká Vikino,záleží na stavu , najetých km a solidnosti prodávajícího,aby ti řekl pravdu.Přeju hodně štěstí a příště pozor. Citovat
Emanuel Vloženo 9. Prosinec 2007 Autor Vloženo 9. Prosinec 2007 Zacal som odstrojovat motor mam uz dake skusenosti menil som tesnenie pod hlavou piesty kruzky,prevodovku a tak ako samouk zatial to bolo ok.Kluku som dole este nedaval.Ked zadrie na salkach kluku treba stale urobit vybrus?Motor musim vybrat tak ci tak ci spravim tento alebo kupim cely a dam tam ten.Hlavne neviem na co davat bacha aby sa to nepos..... Zdravim Fabiakov a dakujem za poradu. Citovat
Volvak Vloženo 9. Prosinec 2007 Vloženo 9. Prosinec 2007 Záleží co se stalo a jaké jsou škody. Mě upadl ventil a škoda byla docela velká tak jsem měnil motor.Sehnal jsem ho za dobrou cenu. Motor se už dá sehnat poměrně za dobrou cenu. Citovat
vikino1 Vloženo 9. Prosinec 2007 Vloženo 9. Prosinec 2007 A vlastne o akom motore sa bavíme? 3 či 4 válec alebo snáď diesel? Upresni a aj rok výr. Citovat
Emanuel Vloženo 9. Prosinec 2007 Autor Vloženo 9. Prosinec 2007 1,4 MPI 50 kw r.v.2000 samozrejme 4 -valec,mam to na LPG Citovat
jargoon Vloženo 10. Prosinec 2007 Vloženo 10. Prosinec 2007 Kup druhý motor. Pokud ale budeš generálkovat starý, radši zkontroluj olejové čerpadlo. Citovat
KAMIKADZE Vloženo 10. Prosinec 2007 Vloženo 10. Prosinec 2007 Pokud je to zadřené na klice,tak je třeba kliku na 99% brousit.Pokud to budeš dělat sám,tak hlavně dodržet dotahovací momenty a vyčistit mazací kanálky,můžou tam zůstat zbytky kompozice. Citovat
KaJe Vloženo 10. Prosinec 2007 Vloženo 10. Prosinec 2007 A už víš proč se to zadřelo? Abys neudělal GO motoru a neujel zase jen 1 km. By mě docela zajímalo kde je problém? Kolik bylo oleje v motoru než si dolil olej? Citovat
Radec Vloženo 10. Prosinec 2007 Vloženo 10. Prosinec 2007 chlapi kto uz daval robit generalku v Skoda servise? Citovat
Emanuel Vloženo 10. Prosinec 2007 Autor Vloženo 10. Prosinec 2007 (editace) Bolo tam asi 3 l oleja povolil som domce piestov ram salok kluky trocha som to rozhýbal toci sa to nebolo viac casu pokracujem zatra pojde to aj be GO kluky. Len to zatiahlo pozeral som kluku pod salkami pod piestom OK pekne hladka. Prekontrolujem mazanie.Po pripade vymenim salky ak sa to bude dat od spodu. Motor som nevyberal len som zacal, vyskusal som najprv toto. Komplet GO by stala pri kamaratovi kvalitny servismen doma nove valce piestov kruzky vybrus kluka salky vybranie motora zalozenie do 10 000 sk.Tento motor je to iste ako Felda ND za babku na opravu su horsie 3 -valce to uz su ine paky.Najlepsi motor 1,4 74 kw oprava to iste.Takze nekupovat 3- valec co sa tika servisu stoja na prd a udajne vydrzia len asi 200-250 000 km. Mam motor najazdenych 135 000sk pozeral som to ma tolko najazdene kupoval som to totiz bez servisky nedavna kupa za dobru cenu.Kupoval som ho hlavne kvoli plynu vozenie za babku.Neskor poslem foto ked to dam do kopi auticko vyzera super Fabia komfort 1,4 MPI 50 kw r.v.2000 tmava modra metaliza. Ma som Octaviu 1,8 92 KW shit velke zvon male z dnu nemotorne uzke motor kym si sadol ,hnusne z dnu motor kym sa zahrial robil si co chcel otacky hore dole skapalo to spotreba ani nevravim isla z domu.Ked Octaviu tak len diesel Octavka II super voz! ale je stale masna mozno o 5 rokov taku kupim.Tato fabia sa my paci viac akurat vitka zadna opierka sa neda dat do roviny inac sikovne vozenie. Zdravim Skodovkarov. Editováno: 10. Prosinec 2007, autor: Emanuel Citovat
vikino1 Vloženo 10. Prosinec 2007 Vloženo 10. Prosinec 2007 (editace) Nechápem ked sa to zahryzlo niekde prúser bude .Radšej to pozri riadne aby si sa neoklamal! Ked su šalky čisté bez rýh pozri piesty či sa to tam nemalo snahu chytať. Editováno: 10. Prosinec 2007, autor: vikino1 Citovat
pava Vloženo 10. Prosinec 2007 Vloženo 10. Prosinec 2007 Nechápem ked sa to zahyizlo niekde prúser bude .Radšej to pozri riedne aby si sa neoklamal! Ked su šalky čisté bez rýh pozri piesty či sa to tam nemalo snahu chytať. Moje řeč. Kvůli nedostatku oleje se to nekouslo. Citovat
Emanuel Vloženo 11. Prosinec 2007 Autor Vloženo 11. Prosinec 2007 (editace) Pod salkami nebolo ani kus oleja bolo to zapecene.Piesty to nebudu povolilo sa to ked som povolil domce riadne to namazem olejom skusim to nakopnut mozno uz dnes. : :Zrejme nieco s mazanim preverim popozeram.Da sa zmerat tlak oleja, budem to robit postupne opatrne. Editováno: 11. Prosinec 2007, autor: Emanuel Citovat
jargoon Vloženo 11. Prosinec 2007 Vloženo 11. Prosinec 2007 Olejové čerpadlo nebo změna oleje. Nebyl jsi třeba první, co tam nalil syntetiku a ta rozpustila usazeniny? Nicméně už byl případ, kdy se na Feldě ucvakl čípek hřídelky, co poháněl zubové čerpadlo. Zkus se podívat tam. Citovat
vikino1 Vloženo 11. Prosinec 2007 Vloženo 11. Prosinec 2007 To je divné vravíš že to bolo spečené a nie je to poškodené.Pozri ešte čerpadlo,ale tie ojničné ložiská by som dal asi nové! Citovat
Emanuel Vloženo 11. Prosinec 2007 Autor Vloženo 11. Prosinec 2007 Dnes som rozobral komplet domce na kluke hlavne loziska OK.Zadrety bol 1 a2 valec na kluke salky zodrate specene.Vymenim salky piestov musim kupit nove a zalozit a uvidime co to povie.Z atial to vyzera 50 na 50 bud vybrus kluky alebo to pojde aj bez toho. Citovat
vikino1 Vloženo 11. Prosinec 2007 Vloženo 11. Prosinec 2007 Kluka na tom 1 a 2 válci nie je ani doškriabaná? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.