Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

zacinam sa obzera po novom motore a asi najjednoduchsie je zohnam dany typ 44kw lebo nasiel som aj 50kw ale tam bude ina vacka a menit to je myslim zbytocne komplikovane co myslite?? dalej su dva typy 44KW teraz si nespomeniem na presne oznacenia ale toto bude v mojom pripade ak budem brat len polomotor asi jedno nie??

pokud chceš legálně procházet na STK, budeš muset shánět motor s identickým kódem

zacinam sa obzera po novom motore a asi najjednoduchsie je zohnam dany typ 44kw lebo nasiel som aj 50kw ale tam bude ina vacka a menit to je myslim zbytocne komplikovane co myslite?? dalej su dva typy 44KW teraz si nespomeniem na presne oznacenia ale toto bude v mojom pripade ak budem brat len polomotor asi jedno nie??

Podstatné je to, že máš v řídící jednotce data ke konkrétnímu motoru - buď s jednou lambdou, nebo se dvěma lambdami ve výfuku a v provedení buď 44 nebo 50 kW.

Pochopitelně si můžeš pořídit 50 kW motor, ale data nebudou zcela odpovídat.

Co pak - uvést motor do stavu 44 kW jinou vačkou - proč?

Radši jezdit s ne úplně ideálními daty, nebo si je pořídit.

Nejmíň starostí bude samozřejmě, když koupíš motor AZF (například), pokud máš AZF i teď.

Nevím, co je na výběr.

jasne rozumiem no neviem prave pisal som roznym ludom co rozpredavaju fabie ale samozrejme nenapisu aky presne typ motoru to je :/ tak uvidim co poposielaju... inak k samotnej vymene mam za sebou vymenu motora a to v 120 myslite ze by sa to s tymi skusenostami dalo zvladnut aj tu?? lebo co som niekde cital chcel mechos okolo 5-6 tisic za vymenu :/

ja si myslim ze ten kto uz aspon raz vymienal motor v aute alebo to aspon videl,ze to musi zvladnut...

je lepsie si zohnat hak a kladku alebo vymontovat predok a motor vytiahnut??

pisal som roznym ludom co rozpredavaju fabie ale samozrejme nenapisu aky presne typ motoru to je :/ tak uvidim co poposielaju...

lebo co som niekde cital chcel mechos okolo 5-6 tisic za vymenu :/

- vždyť to mají v technickém průkazu, tak proč se nepodívají?

- kdyby to bylo i s cenou motoru, nebylo by to tak špatné...

Je třeba odmontovat přední čelo a potom vyndat celý agregát.

Převodovku odmontuješ až bude agregát vyndaný.

no bohuzial ta cena bola len za pracu :( a to si radsej spravim sam...nak ked uz bude vonku motor oplati sa daco vymenit??napadlo ma ze ked pojde prevodovka dole ze vymenim spojku uz na nej je nalietane okolo 170 tisic este nesmykala ani nic ale ako som kukal cenu je to celkom vpohode :)...viete mi odporucit aku tam dat ako znacku abo tak??..este taka otazka ked pojdem zhanat ten motor su nejake znaky podla coho zistit realne km?? alebo stav?? alebo to jr take ze nahodim a uvidim ci som dobre vybral :D

Proč bys měnil spojku na motoru který vyndaváš? Tak leda spojkové ložisko.

Co se týče spojky - SACHS bude lepší než LUK.

Stav těžko poznáš - všechny tyhle motory už toho najely dost, takže abys odlišil jestli má motor najeto 10 tis. nebo 100 tis. nepřijde v úvahu.

Navíc každý motor je vždycky bezvadný - měla ho v autě stará paní, který s ním jezdila jen v neděli do kostela (takže ho nikdy neroztočila do omezovače, žádné brutality atd.), nebo námořní kapitán, který byl každý rok půl roku na moři (to aby se vysvětlil nesoulad mezi málo udávanými kilometry a poměrně vysokým stářím).

Takže pokud nekoupíš motor s tobě osobně známou historií, je to vždycky obrovské riziko.

jasne rozumiem a dakujem za odpovede...tak este raz vyzyvam Vas ked poznate niekoho alebo nebodaj mate kto by predaval osadeny blok motora tak dajte vedet bol by som radsej keby to bolo od ludi z fora predsa tu sa snad nebudeme klamat :)...Najlepsie v okoli BA ale ked bude dobra kupa zbehnem aj dalej ;) este taka otazka vecsinou som nasiel ceny len celeho motora neviete aka je cca cena len bloku motora??

Opravdu nenastartuješ?

Tím startováním už mu těžko ublížíš víc - pokud nemáš nějaký z válců plný vody a neohneš při startování ojnici.

Vyndej svíčky a protoč motor startérem.

Pak je vrať a nastartuj.

Pokud je to opravdu uvařené jako brambory, bude hliník z pístů přehrnutý přes kroužky a nebudeš mít kompresi.

Taky bude ten hliník namazaný ve vložkách - takže pokud je nevyhonuješ, nebudeš je moct použít.

Po dolití vody do teplého motoru mohla prasknout hlava - obvykle mezi sacím a výfukovým sedlem ventilu.

A nakonec po přehřátí může být křivý blok.

Já si opravdu myslím, že kupovat to po součástkách nebude nic moc cenově - VPK, blok, hlava a všechno co se ti po rozebrání nebude líbit - obvykle lágry, simerinky, rozvodový řetěz s koly atd.

Koupě celého motoru vychází cenově nejlíp.

Ovšem pod podmínkou, že nekoupíš větší šrot než máš teď...

Znova opakujem ja mam menenu a upravenu hlavu teda staru mam doma na policke ktorej urcite nic neni...problem s strtovanim aj pretacanim je ze proste v istom mieste sa sekne... ked som skusal motor aj na 5 pretacat tak ide ide a naraz sekne..pretlacim a ide dalej pohode... motor chcem skladat preto lebo mam doma hlavu urcite dobru tak naco ju zbytocne kupovat

Protože patník včetně hlavy tě pravděpodobně vyjde levněji než koupě patníku bez hlavy po dílech.

Upraveno od Tonda-B

no je to mozne ved budem zhanat a uvidim ake ceny daju a ake moznosti a podla toho sa rozhodnem .... inak fut mi vrta v hlave ze co sa tam vlastne stalo lebo motor manualne pretocim len v jednom mieste ide tazko

I když vyndáš svíčky?

Tak si sundej hlavu a uvidíš to na vlastní oči.

Jen s tím netoč, dokud nezajistíš vložky proti pohybu.

Ale ono to asi bude jedno...

  • 2 týdny později...

Sorry za odmlcanie ale nemal som na to moc casu teraz ale mam otazku ... mam moznost za fakt priaznivu cenu kupit cely motor ale 50Kw co moj povodny bol 44Kw bol tam aj chip pisal som do cimbu a povedal ze neni problem len prehrat soft ale na co mi este neodpovedal bolo ze ked vymenim motor ci auto bude pojazdne ci s nim aspon dojdem na ten chip alebo ako to vlastne bude vedet povodny soft v RJ ukocirovat?? Este ak by ste mali nejaky rady pri vymene motora bol by som vdacny motor som uz menil ale nie na fabke tak ze tak.

Dakujem vam za vase rady :)

musel by si vyměnit aj ŘJ a nevím jestli i něco dalšího (možná i převodovku, budou tam asi krapánek jiné převody), ale zkrátka s tvou 44 kW ŘJ to nepojede

myslis ze tam davali inu prevodovku?? RJ netreba menit staci soft prehrat aspon co mi odpisal z cimbu tak neviem no :( lebo je to fakt na super cenu a da sa povedat ze aj viem historiu toho motoru

ahdule, já nevím, ale máš tam 44kW verzi, tak proč si neseženeš ten samý motor.. proč si ještě přiděláváš starosti s tím, jestli ti tam bude ta 50tka pasovat, co se týká převodovky, jednotky atd... navic co vím, tak ty 44kW verze byly lepší než ty 50tky? prostě obvolej si vrakáče a poptej se na 44k motor, taky to skonzultuj s někým, kdo ti ten motor bude měnit, pochybuju, že to budeš dělat sám v sobotu odpoledne...

vies ked mas moznost motora s historiou tak to je lepsie ako macka vo vreci co som zatial zohnal a tych 44kw je asi menej neviem moc som ich nenasiel alebo zas pytali sialene ceny v porovnani s ostatnymi...preto by som bol rad za odpoved co tam bude problem alebo nebude

jasne rozumiem a dakujem za odpovede...tak este raz vyzyvam Vas ked poznate niekoho alebo nebodaj mate kto by predaval osadeny blok motora tak dajte vedet bol by som radsej keby to bolo od ludi z fora predsa tu sa snad nebudeme klamat :)...Najlepsie v okoli BA ale ked bude dobra kupa zbehnem aj dalej ;) este taka otazka vecsinou som nasiel ceny len celeho motora neviete aka je cca cena len bloku motora??

:kol-47:

VIES MI LOGICKY vysvetlit na co ti je blok motora??? :kol-26: :kol-26:

Ked ani nevies co je s povodnym motorom!!! Kup druhy komplet motor z buracky a prehod!!!

Budes to mat lacnejsie !!! :kol-31:

prepac nemienim na toto odpovedat lebo odpoved tam je a ked si precitas posledne prispevky idem kupovat cely motor ale aj tak diky za odpoved

:kol-26::kol-24:

Prepac ze som ti napisal radu. :kol-31::kol-47:

Ja bi som opravil tvoj povodny motor. :kol-33:

a v neposlední řadě tu 50kW nezlegalizuješ na STK, bude jiný kód motoru

Sorry za odmlcanie ale nemal som na to moc casu teraz ale mam otazku ... mam moznost za fakt priaznivu cenu kupit cely motor ale 50Kw co moj povodny bol 44Kw bol tam aj chip pisal som do cimbu a povedal ze neni problem len prehrat soft ale na co mi este neodpovedal bolo ze ked vymenim motor ci auto bude pojazdne ci s nim aspon dojdem na ten chip alebo ako to vlastne bude vedet povodny soft v RJ ukocirovat?? Este ak by ste mali nejaky rady pri vymene motora bol by som vdacny motor som uz menil ale nie na fabke tak ze tak.

Bude i se sacím potrubím? Pokud ne, zeptej se, jestli by ho nepřidali.

50 kW sací potrubí (ve srovnání se 44 kW sacím potrubím) je pro motor opravdu přínos.

Jinak není potřeba nic jiného než motory vyměnit.

ŘJ s tím problém mít nebude.

Motory prohodíš, pozapojuješ hadice a hadičky, taky elektriku, naleješ chladivo a olej a můžeš jezdit.

Je otázka, jestli bys neměl pořídit třeba novu lamelu, přítlačák a ložisko - když už to bude venku.

Abys to třeba za 20 tis.km zase nerozdělával.

Ve velkém TP si necháš zapsat motor výměnný - takže nebude nikdo zkoumat ani jeho číslo a hotovo.

Bylo by ovšem dobré mít nějaký nabývací doklad - nemusí na něm být cena.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.