Přejít na obsah

Zadrety motor 1.4 MPI


Emanuel

Doporučené příspěvky

zacinam sa obzera po novom motore a asi najjednoduchsie je zohnam dany typ 44kw lebo nasiel som aj 50kw ale tam bude ina vacka a menit to je myslim zbytocne komplikovane co myslite?? dalej su dva typy 44KW teraz si nespomeniem na presne oznacenia ale toto bude v mojom pripade ak budem brat len polomotor asi jedno nie??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zacinam sa obzera po novom motore a asi najjednoduchsie je zohnam dany typ 44kw lebo nasiel som aj 50kw ale tam bude ina vacka a menit to je myslim zbytocne komplikovane co myslite?? dalej su dva typy 44KW teraz si nespomeniem na presne oznacenia ale toto bude v mojom pripade ak budem brat len polomotor asi jedno nie??

Podstatné je to, že máš v řídící jednotce data ke konkrétnímu motoru - buď s jednou lambdou, nebo se dvěma lambdami ve výfuku a v provedení buď 44 nebo 50 kW.

Pochopitelně si můžeš pořídit 50 kW motor, ale data nebudou zcela odpovídat.

Co pak - uvést motor do stavu 44 kW jinou vačkou - proč?

Radši jezdit s ne úplně ideálními daty, nebo si je pořídit.

Nejmíň starostí bude samozřejmě, když koupíš motor AZF (například), pokud máš AZF i teď.

Nevím, co je na výběr.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jasne rozumiem no neviem prave pisal som roznym ludom co rozpredavaju fabie ale samozrejme nenapisu aky presne typ motoru to je :/ tak uvidim co poposielaju... inak k samotnej vymene mam za sebou vymenu motora a to v 120 myslite ze by sa to s tymi skusenostami dalo zvladnut aj tu?? lebo co som niekde cital chcel mechos okolo 5-6 tisic za vymenu :/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pisal som roznym ludom co rozpredavaju fabie ale samozrejme nenapisu aky presne typ motoru to je :/ tak uvidim co poposielaju...

lebo co som niekde cital chcel mechos okolo 5-6 tisic za vymenu :/

- vždyť to mají v technickém průkazu, tak proč se nepodívají?

- kdyby to bylo i s cenou motoru, nebylo by to tak špatné...

Je třeba odmontovat přední čelo a potom vyndat celý agregát.

Převodovku odmontuješ až bude agregát vyndaný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no bohuzial ta cena bola len za pracu :( a to si radsej spravim sam...nak ked uz bude vonku motor oplati sa daco vymenit??napadlo ma ze ked pojde prevodovka dole ze vymenim spojku uz na nej je nalietane okolo 170 tisic este nesmykala ani nic ale ako som kukal cenu je to celkom vpohode :)...viete mi odporucit aku tam dat ako znacku abo tak??..este taka otazka ked pojdem zhanat ten motor su nejake znaky podla coho zistit realne km?? alebo stav?? alebo to jr take ze nahodim a uvidim ci som dobre vybral :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč bys měnil spojku na motoru který vyndaváš? Tak leda spojkové ložisko.

Co se týče spojky - SACHS bude lepší než LUK.

Stav těžko poznáš - všechny tyhle motory už toho najely dost, takže abys odlišil jestli má motor najeto 10 tis. nebo 100 tis. nepřijde v úvahu.

Navíc každý motor je vždycky bezvadný - měla ho v autě stará paní, který s ním jezdila jen v neděli do kostela (takže ho nikdy neroztočila do omezovače, žádné brutality atd.), nebo námořní kapitán, který byl každý rok půl roku na moři (to aby se vysvětlil nesoulad mezi málo udávanými kilometry a poměrně vysokým stářím).

Takže pokud nekoupíš motor s tobě osobně známou historií, je to vždycky obrovské riziko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jasne rozumiem a dakujem za odpovede...tak este raz vyzyvam Vas ked poznate niekoho alebo nebodaj mate kto by predaval osadeny blok motora tak dajte vedet bol by som radsej keby to bolo od ludi z fora predsa tu sa snad nebudeme klamat :)...Najlepsie v okoli BA ale ked bude dobra kupa zbehnem aj dalej ;) este taka otazka vecsinou som nasiel ceny len celeho motora neviete aka je cca cena len bloku motora??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Opravdu nenastartuješ?

Tím startováním už mu těžko ublížíš víc - pokud nemáš nějaký z válců plný vody a neohneš při startování ojnici.

Vyndej svíčky a protoč motor startérem.

Pak je vrať a nastartuj.

Pokud je to opravdu uvařené jako brambory, bude hliník z pístů přehrnutý přes kroužky a nebudeš mít kompresi.

Taky bude ten hliník namazaný ve vložkách - takže pokud je nevyhonuješ, nebudeš je moct použít.

Po dolití vody do teplého motoru mohla prasknout hlava - obvykle mezi sacím a výfukovým sedlem ventilu.

A nakonec po přehřátí může být křivý blok.

Já si opravdu myslím, že kupovat to po součástkách nebude nic moc cenově - VPK, blok, hlava a všechno co se ti po rozebrání nebude líbit - obvykle lágry, simerinky, rozvodový řetěz s koly atd.

Koupě celého motoru vychází cenově nejlíp.

Ovšem pod podmínkou, že nekoupíš větší šrot než máš teď...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Znova opakujem ja mam menenu a upravenu hlavu teda staru mam doma na policke ktorej urcite nic neni...problem s strtovanim aj pretacanim je ze proste v istom mieste sa sekne... ked som skusal motor aj na 5 pretacat tak ide ide a naraz sekne..pretlacim a ide dalej pohode... motor chcem skladat preto lebo mam doma hlavu urcite dobru tak naco ju zbytocne kupovat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Sorry za odmlcanie ale nemal som na to moc casu teraz ale mam otazku ... mam moznost za fakt priaznivu cenu kupit cely motor ale 50Kw co moj povodny bol 44Kw bol tam aj chip pisal som do cimbu a povedal ze neni problem len prehrat soft ale na co mi este neodpovedal bolo ze ked vymenim motor ci auto bude pojazdne ci s nim aspon dojdem na ten chip alebo ako to vlastne bude vedet povodny soft v RJ ukocirovat?? Este ak by ste mali nejaky rady pri vymene motora bol by som vdacny motor som uz menil ale nie na fabke tak ze tak.

Dakujem vam za vase rady :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahdule, já nevím, ale máš tam 44kW verzi, tak proč si neseženeš ten samý motor.. proč si ještě přiděláváš starosti s tím, jestli ti tam bude ta 50tka pasovat, co se týká převodovky, jednotky atd... navic co vím, tak ty 44kW verze byly lepší než ty 50tky? prostě obvolej si vrakáče a poptej se na 44k motor, taky to skonzultuj s někým, kdo ti ten motor bude měnit, pochybuju, že to budeš dělat sám v sobotu odpoledne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vies ked mas moznost motora s historiou tak to je lepsie ako macka vo vreci co som zatial zohnal a tych 44kw je asi menej neviem moc som ich nenasiel alebo zas pytali sialene ceny v porovnani s ostatnymi...preto by som bol rad za odpoved co tam bude problem alebo nebude

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jasne rozumiem a dakujem za odpovede...tak este raz vyzyvam Vas ked poznate niekoho alebo nebodaj mate kto by predaval osadeny blok motora tak dajte vedet bol by som radsej keby to bolo od ludi z fora predsa tu sa snad nebudeme klamat :)...Najlepsie v okoli BA ale ked bude dobra kupa zbehnem aj dalej ;) este taka otazka vecsinou som nasiel ceny len celeho motora neviete aka je cca cena len bloku motora??

:kol-47:

VIES MI LOGICKY vysvetlit na co ti je blok motora??? :kol-26: :kol-26:

Ked ani nevies co je s povodnym motorom!!! Kup druhy komplet motor z buracky a prehod!!!

Budes to mat lacnejsie !!! :kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sorry za odmlcanie ale nemal som na to moc casu teraz ale mam otazku ... mam moznost za fakt priaznivu cenu kupit cely motor ale 50Kw co moj povodny bol 44Kw bol tam aj chip pisal som do cimbu a povedal ze neni problem len prehrat soft ale na co mi este neodpovedal bolo ze ked vymenim motor ci auto bude pojazdne ci s nim aspon dojdem na ten chip alebo ako to vlastne bude vedet povodny soft v RJ ukocirovat?? Este ak by ste mali nejaky rady pri vymene motora bol by som vdacny motor som uz menil ale nie na fabke tak ze tak.

Bude i se sacím potrubím? Pokud ne, zeptej se, jestli by ho nepřidali.

50 kW sací potrubí (ve srovnání se 44 kW sacím potrubím) je pro motor opravdu přínos.

Jinak není potřeba nic jiného než motory vyměnit.

ŘJ s tím problém mít nebude.

Motory prohodíš, pozapojuješ hadice a hadičky, taky elektriku, naleješ chladivo a olej a můžeš jezdit.

Je otázka, jestli bys neměl pořídit třeba novu lamelu, přítlačák a ložisko - když už to bude venku.

Abys to třeba za 20 tis.km zase nerozdělával.

Ve velkém TP si necháš zapsat motor výměnný - takže nebude nikdo zkoumat ani jeho číslo a hotovo.

Bylo by ovšem dobré mít nějaký nabývací doklad - nemusí na něm být cena.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...