Konny Vloženo 9. Prosinec 2007 Vloženo 9. Prosinec 2007 Zdravím. Když nastartuju studený motor, tak chytne na poprvní, otáčky jsou stálé, ale po rozjezdu např. po 300 m když vymačknu spojku tak motor chcípne. Nevím kde mám hledat chybu. Mám najeto 173 000 km, svíčky nevím kolik mají najeto. Za rady předem děkuji. Citovat
Konny Vloženo 11. Prosinec 2007 Autor Vloženo 11. Prosinec 2007 Nikdo fakt neví, kde bych měl hledat závadu? Citovat
KaJe Vloženo 11. Prosinec 2007 Vloženo 11. Prosinec 2007 Asi bych to napřed napíchnul na vag. Můžou to být třeba možná i ty svíčky, pokud nevíš kolik mají najeto, tak bych je určitě vyměnil, to je základ. Pak to můžou dělat třeba teplotní čidla, na teplotu vody a vzduchu, kabely, je toho hodně. Ale výměnou svíček bych v tvém případě začal. Citovat
HONZA83 Vloženo 26. Prosinec 2007 Vloženo 26. Prosinec 2007 Zdravím. Když nastartuju studený motor, tak chytne na poprvní, otáčky jsou stálé, ale po rozjezdu např. po 300 m když vymačknu spojku tak motor chcípne. Nevím kde mám hledat chybu. Mám najeto 173 000 km, svíčky nevím kolik mají najeto. Za rady předem děkuji. ahoj, zkus nechat zkontrolovat zapalovací cívky, ev. modul a také čidlo chladící kapaliny, to mohou být příčiny těchto problémů. Citovat
Konny Vloženo 29. Prosinec 2007 Autor Vloženo 29. Prosinec 2007 (editace) Díky za rady. Až bude čas tak na to kouknu. Ale ještě mi vrtá hlavou a to, že jsem se ptal několika známých a ti mi říkali, že se s tím nemám zabívat, že je to tím, že ten motor není zahřátej. Tak teď fakt nevím Editováno: 29. Prosinec 2007, autor: Konny Citovat
stihacka Vloženo 29. Prosinec 2007 Vloženo 29. Prosinec 2007 Díky za rady. Až bude čas tak na to kouknu. Ale ještě mi vrtá hlavou a to, že jsem se ptal několika známých a ti mi říkali, že se s tím nemám zabívat, že je to tím, že ten motor není zahřátej. Tak teď fakt nevím Tak to je kravina, žádnej motor ať je studenej nebo ohřátej nesmí najednou chcípnout. Správně bys ani neměl poznat rozdíl mezi chodem ohřátýho a studenýho motoru. Citovat
Konny Vloženo 8. leden 2008 Autor Vloženo 8. leden 2008 Tak problém je vyřešen, byla zasviněná škrtící klapka a vzduchovej filtr Citovat
HanyZ Vloženo 21. Červen 2011 Vloženo 21. Červen 2011 mě teda motor úplně nechcípne, ale má tendenci se "zapíchnout". Udělá to jen ve chvíli, kdy je motor úplně studený - rozjedu se na jedničku a najednou pod plynem se zadusí, a pak zase jde do otáček. Pak už ok, u teplého motoru to neudělá. Vidím to na škrtící klapku a vzduchový filtr taky. VAG nic neříkal. Citovat
lucky.jack Vloženo 21. Červen 2011 Vloženo 21. Červen 2011 Poslední odpověď je před více než třema rokama Citovat
HanyZ Vloženo 21. Červen 2011 Vloženo 21. Červen 2011 plnohodnotná reakce, nebudu přece zakládat nové téma - když už tady jedno je, kde se to řešilo. Citovat
lucky.jack Vloženo 22. Červen 2011 Vloženo 22. Červen 2011 Přišlo mi to jako zbytečnej dotaz, když sis tam zároveň i odpověděl, tak proto ta reakce ode mě. Citovat
HanyZ Vloženo 24. Červen 2011 Vloženo 24. Červen 2011 no já jen tuším, že to může být tímhle... ale závada se ztratila sama, takže možná jen špatný benál nebo ucpaná hadička pavoučkama Citovat
HanyZ Vloženo 2. Červenec 2011 Vloženo 2. Červenec 2011 (editace) tak škrtící klapka vyčištěna a nastavena, vzduchový filtr vyměněn, ale závada se občas projeví... tak nevím, že by svíčky ? ale dělá to jen, když je auto úplně studené, a hned při prvním rozjezdu, což je divné... Editováno: 2. Červenec 2011, autor: HanyZ Citovat
Mawerick81 Vloženo 4. Dubna Vloženo 4. Dubna Zdar, je to stara tema, nechcem zakladat novu. Je teplejsie a spustil sa mi sekundarny vzduch,, pocas toho ako ide tak motor ma priserny volnobeh, dokonca chcipne. Predtym este riadne zakolisu otacky. Rozbehnut je nemozne, na jednotke to ide akoby na jeden alebo 2 valce. Hned ako sa sekundarny vzduch vypne, tak motor ide normalne.. Nejaky napad? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.