DrPa Vloženo 15. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2007 Když jedu rovně, tak mi něco vpředu "vrčí" trochu, když zatáčím doleva (i jen trochu), tak to silně zesílí - hlavně při rychlosti nad 60km/h. Zdá se mi, že je to levé? kolo. Vrčení je jako bych jel po bílé vroubkované čáře, co tě má probudit, když jedeš mimo cestu... Myslel jsem, že jsou to už ojeté letní pneu, ale po přezutí na zimní to je to samé. Je to ložisko? Jestli ano, tak levé nebo pravé? Nebo může to být kloub na poloose nebo geometrie? Pokud by to bylo ložisko, tak jakého výrobce zvolit - je FAG (za 750,-) dobrá volba? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 16. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2007 Viděl bych to na pravé přední ložisko. Ložisko od Fagu jsi zřejmě našel na skoda-dilech, že? Nebál bych se ho, firma je to myslím dobrá a dodává hodně věcí pro automobilky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milix Vloženo 16. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2007 Viděl bych to na pravé přední ložisko. Ložisko od Fagu jsi zřejmě našel na skoda-dilech, že? Nebál bych se ho, firma je to myslím dobrá a dodává hodně věcí pro automobilky. Taky mám vyměněné PP. Nešlo to poznat které to dělá jak to v servisu to hodili na zvedák. Tak 1 sedl do auta zpět na zvedák jak nastartoval nechal pořádně roztočit kola, motor zhasl a točil volantem ze strany na stranu a bylo to hned slyšet které to dělá. Co tam dali nevím jen za to ložisko chtěli tak 1tKč + výměna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 16. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2007 Taky mám vyměněné PP. Nešlo to poznat které to dělá jak to v servisu to hodili na zvedák. Tak 1 sedl do auta zpět na zvedák jak nastartoval nechal pořádně roztočit kola, motor zhasl a točil volantem ze strany na stranu a bylo to hned slyšet které to dělá. Co tam dali nevím jen za to ložisko chtěli tak 1tKč + výměna. Docela přehnanost ty servisy Škoda, co? Nevíš přibližně kolik chtěj za naftový vstřikovací čerpadlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DrPa Vloženo 16. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2007 Taky mám vyměněné PP. Nešlo to poznat které to dělá jak to v servisu to hodili na zvedák. Tak 1 sedl do auta zpět na zvedák jak nastartoval nechal pořádně roztočit kola, motor zhasl a točil volantem ze strany na stranu a bylo to hned slyšet které to dělá. Co tam dali nevím jen za to ložisko chtěli tak 1tKč + výměna. Ať mám představu, kolik si účtovali hodin práce? Jestli to byl servis Škoda, tak to mají min. 450,- za hodinu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 16. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2007 Ať mám představu, kolik si účtovali hodin práce? Jestli to byl servis Škoda, tak to mají min. 450,- za hodinu ? Přesně to mají od 450,- do 600,- kč /hodinu. Záleží z jakého oboru ta oprava je = práce na motoru jsou vždycky nejdražší:/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 16. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2007 To ložisko bude za těch 450,- /hod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milix Vloženo 18. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2007 Docela přehnanost ty servisy Škoda, co? Nevíš přibližně kolik chtěj za naftový vstřikovací čerpadlo? Tak to nevím a bohužel ani přibližně. Výměna , tedy práce za výměnu toho ložiska byla do 1tKč. Cena s prací do 2tKč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lupino Vloženo 19. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2007 zdar chlapi tak hodina ve škoda stoji od 450 do tech 600 predni ložisko trva cca 1 až 1.5 hodiny ale i min co se tyče ceny čerpadla na jake auto to chces ale počitej že fungl nove 40000 a xove kolem25000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 21. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2007 zdar chlapi tak hodina ve škoda stoji od 450 do tech 600 predni ložisko trva cca 1 až 1.5 hodiny ale i min co se tyče ceny čerpadla na jake auto to chces ale počitej že fungl nove 40000 a xove kolem25000 Na TDi 90kW (původně) 66kW.. a v čem se liší to Xové od standartního? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pichi Vloženo 21. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2007 Taky mám vyměněné PP. Nešlo to poznat které to dělá jak to v servisu to hodili na zvedák. Tak 1 sedl do auta zpět na zvedák jak nastartoval nechal pořádně roztočit kola, motor zhasl a točil volantem ze strany na stranu a bylo to hned slyšet které to dělá. Co tam dali nevím jen za to ložisko chtěli tak 1tKč + výměna. No moc tomu neverim ze to tak bolo. Lebo kolesa musia byt zatazene a nie zavesene. Takze krutit na zdvihaku s volantom mozes kolko chces Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milix Vloženo 22. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2007 No moc tomu neverim ze to tak bolo. Lebo kolesa musia byt zatazene a nie zavesene. Takze krutit na zdvihaku s volantom mozes kolko chces Nemusíš věřit , já ti to co jsem u svého auta viděl nevnucuji. Jel jsem s tím do servisu hned po pár dnech jak to začalo hrčet. Servisák ji se mnou projel a taky si nebyl jistý které ložisko to bude až na tom zvedáku. Někdy muže ložisko hrčet při zatížení jindy při odlehčení. Jen můžu říct, že po roztočení kol motorem (kolik vytáhl na tachu nevím) na zvedáku, následně vypnutí motoru a otáčení volantu to bylo zřetelně slyšet v PP kole. Stál jsem pod autem s druhým servisákem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.