Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Když jedu rovně, tak mi něco vpředu "vrčí" trochu, když zatáčím doleva (i jen trochu), tak to silně zesílí - hlavně při rychlosti nad 60km/h.

Zdá se mi, že je to levé? kolo.

Vrčení je jako bych jel po bílé vroubkované čáře, co tě má probudit, když jedeš mimo cestu...

Myslel jsem, že jsou to už ojeté letní pneu, ale po přezutí na zimní to je to samé.

Je to ložisko? Jestli ano, tak levé nebo pravé?

Nebo může to být kloub na poloose nebo geometrie?

Pokud by to bylo ložisko, tak jakého výrobce zvolit - je FAG (za 750,-) dobrá volba?

Vloženo

Viděl bych to na pravé přední ložisko. Ložisko od Fagu jsi zřejmě našel na skoda-dilech, že? Nebál bych se ho, firma je to myslím dobrá a dodává hodně věcí pro automobilky.

Vloženo
Viděl bych to na pravé přední ložisko. Ložisko od Fagu jsi zřejmě našel na skoda-dilech, že? Nebál bych se ho, firma je to myslím dobrá a dodává hodně věcí pro automobilky.

Taky mám vyměněné PP. Nešlo to poznat které to dělá jak to v servisu to hodili na zvedák. Tak 1 sedl do auta zpět na zvedák jak nastartoval nechal pořádně roztočit kola, motor zhasl a točil volantem ze strany na stranu a bylo to hned slyšet které to dělá. Co tam dali nevím jen za to ložisko chtěli tak 1tKč + výměna.

Vloženo
Taky mám vyměněné PP. Nešlo to poznat které to dělá jak to v servisu to hodili na zvedák. Tak 1 sedl do auta zpět na zvedák jak nastartoval nechal pořádně roztočit kola, motor zhasl a točil volantem ze strany na stranu a bylo to hned slyšet které to dělá. Co tam dali nevím jen za to ložisko chtěli tak 1tKč + výměna.

:o Docela přehnanost ty servisy Škoda, co? Nevíš přibližně kolik chtěj za naftový vstřikovací čerpadlo?

Vloženo
Taky mám vyměněné PP. Nešlo to poznat které to dělá jak to v servisu to hodili na zvedák. Tak 1 sedl do auta zpět na zvedák jak nastartoval nechal pořádně roztočit kola, motor zhasl a točil volantem ze strany na stranu a bylo to hned slyšet které to dělá. Co tam dali nevím jen za to ložisko chtěli tak 1tKč + výměna.

Ať mám představu, kolik si účtovali hodin práce? Jestli to byl servis Škoda, tak to mají min. 450,- za hodinu ?

Vloženo
Ať mám představu, kolik si účtovali hodin práce? Jestli to byl servis Škoda, tak to mají min. 450,- za hodinu ?

Přesně to mají od 450,- do 600,- kč /hodinu.

Záleží z jakého oboru ta oprava je = práce na motoru jsou vždycky nejdražší:/

Vloženo
:o Docela přehnanost ty servisy Škoda, co? Nevíš přibližně kolik chtěj za naftový vstřikovací čerpadlo?

Tak to nevím a bohužel ani přibližně.

Výměna , tedy práce za výměnu toho ložiska byla do 1tKč. Cena s prací do 2tKč

Vloženo

zdar chlapi tak hodina ve škoda stoji od 450 do tech 600 predni ložisko trva cca 1 až 1.5 hodiny ale i min co se tyče ceny čerpadla na jake auto to chces ale počitej že fungl nove 40000 a xove kolem25000

Vloženo
zdar chlapi tak hodina ve škoda stoji od 450 do tech 600 predni ložisko trva cca 1 až 1.5 hodiny ale i min co se tyče ceny čerpadla na jake auto to chces ale počitej že fungl nove 40000 a xove kolem25000

Na TDi 90kW (původně) 66kW.. a v čem se liší to Xové od standartního?

Vloženo
Taky mám vyměněné PP. Nešlo to poznat které to dělá jak to v servisu to hodili na zvedák. Tak 1 sedl do auta zpět na zvedák jak nastartoval nechal pořádně roztočit kola, motor zhasl a točil volantem ze strany na stranu a bylo to hned slyšet které to dělá. Co tam dali nevím jen za to ložisko chtěli tak 1tKč + výměna.

No moc tomu neverim ze to tak bolo. Lebo kolesa musia byt zatazene a nie zavesene. Takze krutit na zdvihaku s volantom mozes kolko chces

Vloženo
No moc tomu neverim ze to tak bolo. Lebo kolesa musia byt zatazene a nie zavesene. Takze krutit na zdvihaku s volantom mozes kolko chces

Nemusíš věřit , já ti to co jsem u svého auta viděl nevnucuji. Jel jsem s tím do servisu hned po pár dnech jak to začalo hrčet. Servisák ji se mnou projel a taky si nebyl jistý které ložisko to bude až na tom zvedáku. Někdy muže ložisko hrčet při zatížení jindy při odlehčení.

Jen můžu říct, že po roztočení kol motorem (kolik vytáhl na tachu nevím) na zvedáku, následně vypnutí motoru a otáčení volantu to bylo zřetelně slyšet v PP kole. Stál jsem pod autem s druhým servisákem.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...