Přejít na obsah

1.6 55kW neustále vynechává


a.pajma

Doporučené příspěvky

Neustále vynechává motor při klidný jízdě(volnoběh drží), když tomu naložím je to lepší. Kabely, svíčky, filtr vše vyměněno, lambda OK. Když vyčistím šktrtící klapku, dá to na chvíli pokoj(asi 14 dní), pak je vše při starém. Už si nevím rady, pročetl jsem toto forum, co jsem mohl vyzkoušel, ale nic. Vyplatí se koupit nová šktrtící klapka?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neustále vynechává motor při klidný jízdě(volnoběh drží), když tomu naložím je to lepší. Kabely, svíčky, filtr vše vyměněno, lambda OK. Když vyčistím šktrtící klapku, dá to na chvíli pokoj(asi 14 dní), pak je vše při starém. Už si nevím rady, pročetl jsem toto forum, co jsem mohl vyzkoušel, ale nic. Vyplatí se koupit nová šktrtící klapka?

Pokud je stará klapka OK tak nevyplatí. Závada nezmizí a prachy fuč. Poohlédni se po někom kdo ti ji proměří osciloskopem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neustále vynechává motor při klidný jízdě(volnoběh drží), když tomu naložím je to lepší. Kabely, svíčky, filtr vše vyměněno, lambda OK. Když vyčistím šktrtící klapku, dá to na chvíli pokoj(asi 14 dní), pak je vše při starém. Už si nevím rady, pročetl jsem toto forum, co jsem mohl vyzkoušel, ale nic. Vyplatí se koupit nová šktrtící klapka?

Pokial viem nemusi byt vadna klapka ale moze byt len vadny krokovy motorcek v klapke.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkusím ten osciloskop. Je to už druhá závada. Nejdřív to nedrželo volnoběh a chcípalo to. Po vyčištění klapky OK, ale začalo to škubat.

Jasně, to samý se projevovalo i mě. Jak řikáš, osciloskop (to je na měření elektrických veličin, ne?) a dej vědět až něco zjistíš ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vymen odvetravaci hadici - odvetrava skrin motoru - a vede to do sani kde se to spaluje.

Hadice bejve spuchrela, zasrana penou emulzi a vyparama z oleje, vcetne droleni hadice ze vnitr a bordel to strili do zapalovani - tim ta smes si zakucka pri spalovani

Odvetrava to hadici vetsinou z nejvetsiho mista motoru - hledej myslim u vicka plneni oleje ci proste krytu ventilu z boku

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkusím ten osciloskop. Je to už druhá závada. Nejdřív to nedrželo volnoběh a chcípalo to. Po vyčištění klapky OK, ale začalo to škubat.

A co tak zapalovací kabely? Mrknul bych na ten rozdělovač a pokud jsou i svíčky OK tak ty kabely. Mě poškubávala po výměně svíček. Dány nové kabely a OK. Jo a sousedovi 55kw škubala při rozjezdu se studeným motorem a u teplého OK. Stačilo mu vyjet nádrž a vzít benzín jinde.

Vadnou lambdu by měl hlásit VAG.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co tak zapalovací kabely? Mrknul bych na ten rozdělovač a pokud jsou i svíčky OK tak ty kabely. Mě poškubávala po výměně svíček. Dány nové kabely a OK. Jo a sousedovi 55kw škubala při rozjezdu se studeným motorem a u teplého OK. Stačilo mu vyjet nádrž a vzít benzín jinde.

Vadnou lambdu by měl hlásit VAG.

[/quote

Kabely jsem vyměnil, svíčky také, filtr také, diagnostika na lambdu OK. Po svátcích vyměním tu hadici od odvětrání motoru a zkouknu krokový motorek v klapce, když to nepomůže vyměním klapku a nebo to hodím ze skály :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyby nic nepomohlo, tak se ještě zkus v servise domluvit o zapůjčení zapalovacího trafa N152, mě na Feldě s tímto motorem podobné problémy dělalo to toto trafo. Nevím přesné umístnění v OI, bude někde u ŘJ-vede do něj kabel z víčka rozdělovače.To zapůjčení navrhuji z důvodu dost vysoké ceny cca 7500,- abys ho nekupoval zbytečně.

Editováno: , autor: Rosta1.8
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klucí, toho může bejt tolik, že by mohl kolega vyměnit komplet celé zapalování a vstřikování (pro jistotu) :o To je hrůza ty 1.6 i.

Každej motor má své mouchy lollol

Ty 1.6 bez toho i cka 1.6 s i ckem jsou 100konovky ci 74Kw - NEPLEST SI TO

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych neřekl, že jsou problémy s 1.6 MPI 55 kW.Mě na něm za 11 let odešlo jen to zapalovací trafo,jinak naprosto bez problémů a ten motor už 10 let jezdí s čipem Cimbu.V práci jsem měl před lety taky tuto 1.6 ve Feldě a najezdili jsme s ní 320 000 km bez generálky a i bez nějakých servisních problémů. Osobně si myslím, že je to povedený motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych neřekl, že jsou problémy s 1.6 MPI 55 kW.Mě na něm za 11 let odešlo jen to zapalovací trafo,jinak naprosto bez problémů a ten motor už 10 let jezdí s čipem Cimbu.V práci jsem měl před lety taky tuto 1.6 ve Feldě a najezdili jsme s ní 320 000 km bez generálky a i bez nějakých servisních problémů. Osobně si myslím, že je to povedený motor.

To nevím, měl jsem auto 2 roky. Bylo po generálce a než jsem ho prodal, tak tam bylo rozsypaný všechno

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neustále vynechává motor při klidný jízdě(volnoběh drží), když tomu naložím je to lepší. Kabely, svíčky, filtr vše vyměněno, lambda OK. Když vyčistím šktrtící klapku, dá to na chvíli pokoj(asi 14 dní), pak je vše při starém. Už si nevím rady, pročetl jsem toto forum, co jsem mohl vyzkoušel, ale nic. Vyplatí se koupit nová šktrtící klapka?

zkus proměřit zapalovací cívky, když je nějaká načatá, tak auto dost škube, někdy hůř startuje a když úplně odchází tak jede na 3 válce a cuká a cuká a nejde tak dobře za plynem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...