Přejít na obsah

1.6 55kW neustále vynechává


a.pajma

Doporučené příspěvky

Neustále vynechává motor při klidný jízdě(volnoběh drží), když tomu naložím je to lepší. Kabely, svíčky, filtr vše vyměněno, lambda OK. Když vyčistím šktrtící klapku, dá to na chvíli pokoj(asi 14 dní), pak je vše při starém. Už si nevím rady, pročetl jsem toto forum, co jsem mohl vyzkoušel, ale nic. Vyplatí se koupit nová šktrtící klapka?

Pokud ti motor vysazuje, tak nech zkontrolovat kabely vedoucí k palivovému čerpadlu (možná mají špatný kontakt), nebo může být ucpaný pal. filtr, vadné pal. čerpadlo, či vadné vsrřikovací ventily.

Jestli ti to dělá jen za studena, tak buď čidlo chl. kap., nebo snímač teploty nasáv. vzduchu.

Hodně zdaru ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Tak ještě jeden poznatek. Nejvíce to škuba za vlhkého počasí.

Pokud to škube za vlhkého počasí, tak to bude určitě v elektrice.Konkrétně ve vysokém napětí.Takže bych se soustředil na zapalovací trafo a rozdělovač(když je vše ostatní vyměněno).V tom rozdělovači bych zkusil vyměnit palec a víčko.Nedávno jsem objevil palec za cca 60Kč a víčko rozdělovače za cca 150Kč. :palec2: Pokud VAG nic nehlásí tak to potvrzuje má slova jelikož mi není známo že by diagnostikoval vysokonapěťové obvody.

Vzpomínám si na podobný problém s dědovou Ladou 1500.Taky škubání, totální ztráta výkonu, prudké poklesy otáček. Vyměněny originální(třicet let staré)zapalovací kabely, víčko rozdělovače, palec a schylovalo se i na zapalovácí cívku.Pomohlo dočasně.Za dva dny stejný problém. :aggressive: Tak už nezbylo než doskákat na Pal-test. A...mrcha svíčka na 4.válci :palec2:A to jsme je měli vymontované-všechny byly suché, opticky Ok a ke všemu tam nebyly dlouho :disgust:

jóó a nechte 1.6 55Kw být-každý motor v Oktě má své mouchy -_-

Editováno: , autor: TomášT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak na víčko bacha, pokud máš rozdělovač Valeo, tak víčko je sakra drahý, kolem 700 a výš fuck

Hm nevím jaký rozdělovač tam mám-ještě jsem se mu nekoukal na zoubek :) To víčko mají u nás v jedné prodejně náhr.dílů v regále a vedle leží palec.Je u nic napsáno Felicia 1.6 tak snad nemá Okta jiné ??? :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozdělovač i palec seženeš tady:

http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/pal...432d3fe2f3039f6

http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/vic...3ebbfdb3d6b35bb

někde v tom seznamu je i systém magneti, nechtělo se mi v tom listovat

osobně jsem odtud kupoval jak bosch tak magneti marelly, není to originál ale druhovýrova, nicméně v autě to mám cca čtvrt roku a je to OK, jinak u obou systému se vejdeš do pár stovek za palec i víčko, jinak mám doma na prodej systém bosch, protože jsem ho koupil původně a pak jsem zjistil že mám v autě magnetti mareli, poznáš to podle barvy víčka, oba druhy nejsou záměnný, takže se nemůže stát že by jsi to pokazil. Takový jako do hněda je bosch a černý je magneti, alespoň pokud si dobře vzpomínám, taky je to na rozdělovači napsaný co máš. Osobně jsme to měnil proto že mi auto vynechávalo při vyších otáčkách, po rozdělání byl rozdělovač i palec KO, kontakty zoxidovaný na padrt, výměna závadu odstranila. Jinak pokud to chceš jenom vyzkoušet zkus to sundat a kontakty vyčistit jehlovým pilníkem, a uvidíš jestli to bude lepší

Editováno: , autor: tommys
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm nevím jaký rozdělovač tam mám-ještě jsem se mu nekoukal na zoubek :) To víčko mají u nás v jedné prodejně náhr.dílů v regále a vedle leží palec.Je u nic napsáno Felicia 1.6 tak snad nemá Okta jiné ??? :help:

právě, že se montovaly dva druhy a nevím, podle čeho je to rozdělený, každopádně já mám Valeo a jelikož jsme chtěl měnit víčko jen preventivně, tak jsem se na něj vy...

Editováno: , autor: rolbar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozdělovač i palec seženeš tady:

http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/pal...432d3fe2f3039f6

http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/vic...3ebbfdb3d6b35bb

někde v tom seznamu je i systém magneti, nechtělo se mi v tom listovat

osobně jsem odtud kupoval jak bosch tak magneti marelly, není to originál ale druhovýrova, nicméně v autě to mám cca čtvrt roku a je to OK, jinak u obou systému se vejdeš do pár stovek za palec i víčko, jinak mám doma na prodej systém bosch, protože jsem ho koupil původně a pak jsem zjistil že mám v autě magnetti mareli, poznáš to podle barvy víčka, oba druhy nejsou záměnný, takže se nemůže stát že by jsi to pokazil. Takový jako do hněda je bosch a černý je magneti, alespoň pokud si dobře vzpomínám, taky je to na rozdělovači napsaný co máš. Osobně jsme to měnil proto že mi auto vynechávalo při vyších otáčkách, po rozdělání byl rozdělovač i palec KO, kontakty zoxidovaný na padrt, výměna závadu odstranila. Jinak pokud to chceš jenom vyzkoušet zkus to sundat a kontakty vyčistit jehlovým pilníkem, a uvidíš jestli to bude lepší

Jo jo tak v tý prodejně je to víčko do hněda-takže BOSCH.Zítra oddělám kryt a juknu na rozdělovač té mojí, ale mám pocit že jsem tam zahlédl něco černého takže tam bude asi MAGNETI. :feve:

No to jsem jen tak nakousl.Můj motor jde zatím jako svýcary.Ale člověk nikdy neví ;) .Každopádně se do rozdělovače chci podívat a aspoň očistit kontakty.Po těch 76 000Km už taky nebudou jako nové.

Mě Octa taky cukala.Chviličku :) Táta říkal něco ve stylu, že motor vezme "zlehka" Vapkou.Když jsem viděl ty proudy vody tak si říkám"jestli ta nastartuje tak to bude zázrak".No a fakt chytla.Akorát na volnoběh měla co dělat, ale nechcípla, chod byl hodně nepravidelný a škubala sebou v motorovém prostoru-až mi jí bylo líto kol5 .Tak jsem ji otevřel kapotu a držel ji trochu pod plynem(asi 1500 ot.), ani do těch otáček se jí nechtělo-prodleva jak u špatnýho E-gasu tak 3-4s :smich: Jak se zahřála na provozní teplotu a odpařila vodu kolem svíček, tak se chytla a už šla zase v pohodě.

No ale to jen tak mimochodem pro pobavení ;)

Editováno: , autor: TomášT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě zase zlobil na feldě hallův snímač otáček co je na rozdělovači parkrát mi to dokonce i zhaslo a motor nešel nastartovat pak zase zničeho nic naskočil a běžel jak hodinky když jsem se ptal známího v servisu tak mi řekl že je to bolest těch motorů jinak na na ten motor nedám dopustit tichej chod a s felinkou uměl docela slušně zamávat :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Ahoj,chci se jen zeptat.Jestli se dá nějak zrepasovat rozdělovač na 1.6 55Kw značka rozdělovače je magneti marelly.Je kapánek vychození na té osce co trží palec.Na víčku jsou taky drážky jak to už lítá.Nebo se bude muset koupit novej rozdělovač. Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozdělovač i palec seženeš tady:

http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/pal...432d3fe2f3039f6

http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/vic...3ebbfdb3d6b35bb

někde v tom seznamu je i systém magneti, nechtělo se mi v tom listovat

osobně jsem odtud kupoval jak bosch tak magneti marelly, není to originál ale druhovýrova, nicméně v autě to mám cca čtvrt roku a je to OK, jinak u obou systému se vejdeš do pár stovek za palec i víčko, jinak mám doma na prodej systém bosch, protože jsem ho koupil původně a pak jsem zjistil že mám v autě magnetti mareli, poznáš to podle barvy víčka, oba druhy nejsou záměnný, takže se nemůže stát že by jsi to pokazil. Takový jako do hněda je bosch a černý je magneti, alespoň pokud si dobře vzpomínám, taky je to na rozdělovači napsaný co máš. Osobně jsme to měnil proto že mi auto vynechávalo při vyších otáčkách, po rozdělání byl rozdělovač i palec KO, kontakty zoxidovaný na padrt, výměna závadu odstranila. Jinak pokud to chceš jenom vyzkoušet zkus to sundat a kontakty vyčistit jehlovým pilníkem, a uvidíš jestli to bude lepší

Z auta jsem vyndal rozdelovac od Magnettiho s Marellim (pridreny lozisko) a soupnul jsem tam rozdelovac od Bosche, a uz nekolik let na to jezdim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jaký tam máš svíčky?

Zdar! Tiež mám v Octe motor 1.6 - 55kw. Mám tiež podobné problémy .Mne kolíšu volnobežné otáčky! Klapku som tiež čistil ale moc to nepomohlo - kolísali mi aj naďalej. Momentálne sa drží. Trápi ma ale že motor po naštartovaní začína niekde asi 2500otáčkach a postupne sa to znižuje ale trvá to dosť dlho pokiaľ sa otáčky ustália aspoň na 1100: Čo sa sviečiek týka - neoplatí sa tu s tým moc experimentovať - mám tam NGK a som s nimi spokojný: Raz mi tam jeden expert hodil nejake lacné francúzke a to ste mali vydieť - motor neťahal, strašne trhal, spotreba jak na 2.0 a najhorčie bolo že to zdochínalo. :aggressive: Inak som celkom spokojný. Keď uvážim aký výkon mám pod kapotou :palec2:! Auto je pomerne živé a spolahlivé. Za štyri roky som na ňom 2 krát menil olej + výmena rozvodov+výmena batérie - to sú všetky moje nutné investície do tohoto motora. Momentálne je tam 112000km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,tak jsem vyměnil rozdělovač koupen v Autu kelly cena750,-Ale chci se zeptat jestli se to ještě nějak musí nastavit nebo doštelovat podle Vagu.Ptám se proto že auto jede ale když jedu po rovince plynulou jízdou tak se stává že auto škubne a jede zas v pohodě a za chvíly zas.Nevíte čím by to mohlo být?Před tím než se rozdělovač vyměnil tak to nedělalo. Díky všem za radu :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem po diagnostice. Výměna čidla teploty, nastavení a neustále vynechává, tak snad už jen ta skála :rip::rip:

Skála je až to nejkrajnější řešení :palec2: Jestli to VAG nemůže najít, tak to bude v okruhu vysokého napětí. Tak zkus ještě rozdělovač, nebo aspoň víčko s palcem vyměnit.Pouhým okem se průraz těžko pozná a víčko je černé-takže to už je vůbec problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...