Publikováno Leden 8, 200718 r Ahoj, dlouze startuje O. tdi 81kw. Pouze když k O. startuji ráno musím déle točit motor , aby naskočil. Dal jsem nové žhavičky a když to nepomohlo napadnul mně vyměnit ventil na palivovym filtru (zpětný ventil) no a nic. Teplé starty jsou OK. Stále ráno točím a točím. Poradíte mi na co bych se mněl podívat.
Leden 8, 200718 r Ahoj, dlouze startuje O. tdi 81kw. Pouze když k O. startuji ráno musím déle točit motor , aby naskočil. Dal jsem nové žhavičky a když to nepomohlo napadnul mně vyměnit ventil na palivovym filtru (zpětný ventil) no a nic. Teplé starty jsou OK. Stále ráno točím a točím. Poradíte mi na co bych se mněl podívat. Pořád dokola. Zkontrolovat Vagen základní nastavení předvstřiku. Jinak se ještě podívej do satrších přispšvků. Upraveno Leden 8, 200718 r od Pepa007
Únor 7, 200718 r mám stejnej motor a i stejnej problem ale řekl bych že to bude spíš zavzdušnený možná
Únor 7, 200718 r Ahoj, dlouze startuje O. tdi 81kw. Pouze když k O. startuji ráno musím déle točit motor , aby naskočil. Dal jsem nové žhavičky a když to nepomohlo napadnul mně vyměnit ventil na palivovym filtru (zpětný ventil) no a nic. Teplé starty jsou OK. Stále ráno točím a točím. Poradíte mi na co bych se mněl podívat. No ještě bys mohl vyzkoušet vyměnit baterku za výkonnější...
Únor 8, 200718 r Ja myslel, ze nastaveni predvstriku se tyka tepleho motoru? Jinak muze byt nekde drobna netesnost v palivovem potrubi, prisava to vzduch a pada nafta. Pak dlouho trva, nez ji cerpadlo dotlaci do motoru...
Únor 11, 200718 r čusik kamoš mi poradil hnout kousek čerpadlem a podstaně se to zlepšilo :-) To snad ne . Čerpadlem nemůžeš jen tak posunovat. Už to tu znovu opakuji. Je nutno změřit základní předvstřik. Měří se to Vage na zahřátěm motoru. Pokud nuděláte tuto kontrolu , tak si tu můžeme dále plácat a plácat a je to o ničem.
Únor 12, 200718 r čusik kamoš mi poradil hnout kousek čerpadlem a podstaně se to zlepšilo :-) To snad ne . Čerpadlem nemůžeš jen tak posunovat. Už to tu znovu opakuji. Je nutno změřit základní předvstřik. Měří se to Vage na zahřátěm motoru. Pokud nuděláte tuto kontrolu , tak si tu můžeme dále plácat a plácat a je to o ničem. ..proč si nenecháte poradit: žhavičky jsi koupil zbytečně jako já, měl jsem podobný problém a spravilo to nastavení předvstřiku. Chytá na "CVRNK" a jezdí jako víno.
Únor 13, 200718 r A kolik jsi nastavil ten předvstřik? Jinak zkontrolovat přepadové hadičky kvůli tomu často padá nafta investice je do 100kč
Únor 13, 200718 r A kolik jsi nastavil ten předvstřik?Jinak zkontrolovat přepadové hadičky kvůli tomu často padá nafta investice je do 100kč Předvstřik se nastavuje tak aby byl v v tolerančním poli. Vagem změříš dle potřeby pootočíš na čerpadle. Je to popsáno ve VISu i v DP.
Únor 14, 200718 r a jak je mozne ze se to rozsteluje ???? Předvstřik se má změřit po výměně rozvodového řemenu. Jinak řemen je pružný a po čase se může natáhnout - proto se to může malinko změnit.
Únor 15, 200718 r a jooo,jsem ale blb. Diky No,ted mne napadlo.Tak kdyz se to zmeni,neni to signal na vymenu rozvodaku ???
Únor 15, 200718 r a jooo,jsem ale blb. DikyNo,ted mne napadlo.Tak kdyz se to zmeni,neni to signal na vymenu rozvodaku ??? Ne
Prosinec 26, 200717 r Poslední dobou se mi objevilo u obou aut horší starty. Teď při inverzi mi auto stojí venku a zvlášť při vysoké vlhkosti nenastartuje jako normálně , ale velmi váhavě. Musím ho déle držet. Když nastartuje tak 1 až 2 s jeden na 2 válce, ale hned to doběhne a jede dále normálně. Pak už start jinak BZ, jak se trošku ohřeje. Zajímavé je že se to oběvuje i u druhého auta, ale to stojí v garáži. Prošel jsem s tím 2 x servisem a žádný výsledek. Diagnostika BZ a prohlídka taky. Naftu jsem zkoušel u několika dodavatelů, ale výsledek stejnej. Ted jsem vypozoroval, že má na to vliv vlhkost. Pokud mrzne i k - 8 a víc, a je to suchý mráz tak BZ, ale v tomto počasí se to projevuje velmi nepříjemně. Předem děkuji za rady
Prosinec 27, 200717 r Poslední dobou se mi objevilo u obou aut horší starty. Teď při inverzi mi auto stojí venku a zvlášť při vysoké vlhkosti nenastartuje jako normálně , ale velmi váhavě. Musím ho déle držet. Když nastartuje tak 1 až 2 s jeden na 2 válce, ale hned to doběhne a jede dále normálně. Pak už start jinak BZ, jak se trošku ohřeje.Zajímavé je že se to oběvuje i u druhého auta, ale to stojí v garáži. Prošel jsem s tím 2 x servisem a žádný výsledek. Diagnostika BZ a prohlídka taky. Naftu jsem zkoušel u několika dodavatelů, ale výsledek stejnej. Ted jsem vypozoroval, že má na to vliv vlhkost. Pokud mrzne i k - 8 a víc, a je to suchý mráz tak BZ, ale v tomto počasí se to projevuje velmi nepříjemně. Předem děkuji za rady Kontrolovali jste žhavicí svíčky?
Prosinec 28, 200717 r Co tak nechat přenastavit předvstřik (pokud jsem to nazval nějak špatně omlouvám se). měl jsem stejný problém, Garny nahodil PC, něco někde v motoru pošteloval, aspoň to tak vypadalo a zase vše OK. Snad ti to pomůže
Leden 1, 200817 r Co tak nechat přenastavit předvstřik (pokud jsem to nazval nějak špatně omlouvám se). měl jsem stejný problém, Garny nahodil PC, něco někde v motoru pošteloval, aspoň to tak vypadalo a zase vše OK.Snad ti to pomůže Ok, zkusím se na něj obrátirt
Červen 2, 200817 r Asi o nic nejde,ale když s autem jeden den nejedu octavia tdi 66kw 03, tak mi nejde nastarovat bez plynu. naskoči až po mirnem sešlapnuti plynu. diky
Červen 2, 200817 r Možná bych zkusil zvýšit vstřikovací dávku paliva na start. Když to chytne s plynem, mohlo by to moci.
Červen 2, 200817 r Zvýšení startovací dávky má vliv pouze na teplý start. On píše, že když autem den nejede tak předpokládám, že studený start. Než do něčeho začneš vrtat tak změřít VAGem základní předvstřík a potom vyloučit padání nafty. To znamená hlavně tesnost kroužků v palivovém filtru.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.