kápo Vloženo 8. leden 2007 Sdílet Vloženo 8. leden 2007 Ahoj, dlouze startuje O. tdi 81kw. Pouze když k O. startuji ráno musím déle točit motor , aby naskočil. Dal jsem nové žhavičky a když to nepomohlo napadnul mně vyměnit ventil na palivovym filtru (zpětný ventil) no a nic. Teplé starty jsou OK. Stále ráno točím a točím. Poradíte mi na co bych se mněl podívat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 8. leden 2007 Sdílet Vloženo 8. leden 2007 (editace) Ahoj, dlouze startuje O. tdi 81kw. Pouze když k O. startuji ráno musím déle točit motor , aby naskočil. Dal jsem nové žhavičky a když to nepomohlo napadnul mně vyměnit ventil na palivovym filtru (zpětný ventil) no a nic. Teplé starty jsou OK. Stále ráno točím a točím. Poradíte mi na co bych se mněl podívat. Pořád dokola. Zkontrolovat Vagen základní nastavení předvstřiku. Jinak se ještě podívej do satrších přispšvků. Editováno: 8. leden 2007, autor: Pepa007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mindik Vloženo 7. Únor 2007 Sdílet Vloženo 7. Únor 2007 mám stejnej motor a i stejnej problem ale řekl bych že to bude spíš zavzdušnený možná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alpaka Vloženo 7. Únor 2007 Sdílet Vloženo 7. Únor 2007 Ahoj, dlouze startuje O. tdi 81kw. Pouze když k O. startuji ráno musím déle točit motor , aby naskočil. Dal jsem nové žhavičky a když to nepomohlo napadnul mně vyměnit ventil na palivovym filtru (zpětný ventil) no a nic. Teplé starty jsou OK. Stále ráno točím a točím. Poradíte mi na co bych se mněl podívat. No ještě bys mohl vyzkoušet vyměnit baterku za výkonnější... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 7. Únor 2007 Sdílet Vloženo 7. Únor 2007 No a zkusil jsi změřit základní nastavení předvstřiku jak jsem ti doporučil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VladaTP Vloženo 8. Únor 2007 Sdílet Vloženo 8. Únor 2007 Ja myslel, ze nastaveni predvstriku se tyka tepleho motoru? Jinak muze byt nekde drobna netesnost v palivovem potrubi, prisava to vzduch a pada nafta. Pak dlouho trva, nez ji cerpadlo dotlaci do motoru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mindik Vloženo 11. Únor 2007 Sdílet Vloženo 11. Únor 2007 čusik kamoš mi poradil hnout kousek čerpadlem a podstaně se to zlepšilo :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros Vloženo 11. Únor 2007 Sdílet Vloženo 11. Únor 2007 asi blbost,ale i filtr muze byt pricinou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 11. Únor 2007 Sdílet Vloženo 11. Únor 2007 čusik kamoš mi poradil hnout kousek čerpadlem a podstaně se to zlepšilo :-) To snad ne . Čerpadlem nemůžeš jen tak posunovat. Už to tu znovu opakuji. Je nutno změřit základní předvstřik. Měří se to Vage na zahřátěm motoru. Pokud nuděláte tuto kontrolu , tak si tu můžeme dále plácat a plácat a je to o ničem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavka TDI Vloženo 12. Únor 2007 Sdílet Vloženo 12. Únor 2007 čusik kamoš mi poradil hnout kousek čerpadlem a podstaně se to zlepšilo :-) To snad ne . Čerpadlem nemůžeš jen tak posunovat. Už to tu znovu opakuji. Je nutno změřit základní předvstřik. Měří se to Vage na zahřátěm motoru. Pokud nuděláte tuto kontrolu , tak si tu můžeme dále plácat a plácat a je to o ničem. ..proč si nenecháte poradit: žhavičky jsi koupil zbytečně jako já, měl jsem podobný problém a spravilo to nastavení předvstřiku. Chytá na "CVRNK" a jezdí jako víno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mara2000 Vloženo 13. Únor 2007 Sdílet Vloženo 13. Únor 2007 A kolik jsi nastavil ten předvstřik? Jinak zkontrolovat přepadové hadičky kvůli tomu často padá nafta investice je do 100kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 13. Únor 2007 Sdílet Vloženo 13. Únor 2007 A kolik jsi nastavil ten předvstřik?Jinak zkontrolovat přepadové hadičky kvůli tomu často padá nafta investice je do 100kč Předvstřik se nastavuje tak aby byl v v tolerančním poli. Vagem změříš dle potřeby pootočíš na čerpadle. Je to popsáno ve VISu i v DP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Píďa Vloženo 14. Únor 2007 Sdílet Vloženo 14. Únor 2007 zdravím já měl stejný problém a předvstřik to vyřešil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros Vloženo 14. Únor 2007 Sdílet Vloženo 14. Únor 2007 a jak je mozne ze se to rozsteluje ???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 14. Únor 2007 Sdílet Vloženo 14. Únor 2007 a jak je mozne ze se to rozsteluje ???? Předvstřik se má změřit po výměně rozvodového řemenu. Jinak řemen je pružný a po čase se může natáhnout - proto se to může malinko změnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros Vloženo 15. Únor 2007 Sdílet Vloženo 15. Únor 2007 a jooo,jsem ale blb. Diky No,ted mne napadlo.Tak kdyz se to zmeni,neni to signal na vymenu rozvodaku ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 15. Únor 2007 Sdílet Vloženo 15. Únor 2007 a jooo,jsem ale blb. DikyNo,ted mne napadlo.Tak kdyz se to zmeni,neni to signal na vymenu rozvodaku ??? Ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mariro Vloženo 26. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2007 Poslední dobou se mi objevilo u obou aut horší starty. Teď při inverzi mi auto stojí venku a zvlášť při vysoké vlhkosti nenastartuje jako normálně , ale velmi váhavě. Musím ho déle držet. Když nastartuje tak 1 až 2 s jeden na 2 válce, ale hned to doběhne a jede dále normálně. Pak už start jinak BZ, jak se trošku ohřeje. Zajímavé je že se to oběvuje i u druhého auta, ale to stojí v garáži. Prošel jsem s tím 2 x servisem a žádný výsledek. Diagnostika BZ a prohlídka taky. Naftu jsem zkoušel u několika dodavatelů, ale výsledek stejnej. Ted jsem vypozoroval, že má na to vliv vlhkost. Pokud mrzne i k - 8 a víc, a je to suchý mráz tak BZ, ale v tomto počasí se to projevuje velmi nepříjemně. Předem děkuji za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 27. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2007 Poslední dobou se mi objevilo u obou aut horší starty. Teď při inverzi mi auto stojí venku a zvlášť při vysoké vlhkosti nenastartuje jako normálně , ale velmi váhavě. Musím ho déle držet. Když nastartuje tak 1 až 2 s jeden na 2 válce, ale hned to doběhne a jede dále normálně. Pak už start jinak BZ, jak se trošku ohřeje.Zajímavé je že se to oběvuje i u druhého auta, ale to stojí v garáži. Prošel jsem s tím 2 x servisem a žádný výsledek. Diagnostika BZ a prohlídka taky. Naftu jsem zkoušel u několika dodavatelů, ale výsledek stejnej. Ted jsem vypozoroval, že má na to vliv vlhkost. Pokud mrzne i k - 8 a víc, a je to suchý mráz tak BZ, ale v tomto počasí se to projevuje velmi nepříjemně. Předem děkuji za rady Kontrolovali jste žhavicí svíčky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mariro Vloženo 28. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2007 Kontrolovali jste žhavicí svíčky? Celekem 2x a to i v servisu , vše BZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palo Vloženo 28. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2007 Co tak nechat přenastavit předvstřik (pokud jsem to nazval nějak špatně omlouvám se). měl jsem stejný problém, Garny nahodil PC, něco někde v motoru pošteloval, aspoň to tak vypadalo a zase vše OK. Snad ti to pomůže Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mariro Vloženo 1. leden 2008 Sdílet Vloženo 1. leden 2008 Co tak nechat přenastavit předvstřik (pokud jsem to nazval nějak špatně omlouvám se). měl jsem stejný problém, Garny nahodil PC, něco někde v motoru pošteloval, aspoň to tak vypadalo a zase vše OK.Snad ti to pomůže Ok, zkusím se na něj obrátirt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
italik Vloženo 2. Červen 2008 Sdílet Vloženo 2. Červen 2008 Asi o nic nejde,ale když s autem jeden den nejedu octavia tdi 66kw 03, tak mi nejde nastarovat bez plynu. naskoči až po mirnem sešlapnuti plynu. diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 2. Červen 2008 Sdílet Vloženo 2. Červen 2008 Možná bych zkusil zvýšit vstřikovací dávku paliva na start. Když to chytne s plynem, mohlo by to moci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 2. Červen 2008 Sdílet Vloženo 2. Červen 2008 Zvýšení startovací dávky má vliv pouze na teplý start. On píše, že když autem den nejede tak předpokládám, že studený start. Než do něčeho začneš vrtat tak změřít VAGem základní předvstřík a potom vyloučit padání nafty. To znamená hlavně tesnost kroužků v palivovém filtru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.