Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj, dlouze startuje O. tdi 81kw. Pouze když k O. startuji ráno musím déle točit motor , aby naskočil. Dal jsem nové žhavičky a když to nepomohlo napadnul mně vyměnit ventil na palivovym filtru (zpětný ventil) no a nic. Teplé starty jsou OK. Stále ráno točím a točím. Poradíte mi na co bych se mněl podívat. ;)

Vloženo (editace)
Ahoj, dlouze startuje O. tdi 81kw. Pouze když k O. startuji ráno musím déle točit motor , aby naskočil. Dal jsem nové žhavičky a když to nepomohlo napadnul mně vyměnit ventil na palivovym filtru (zpětný ventil) no a nic. Teplé starty jsou OK. Stále ráno točím a točím. Poradíte mi na co bych se mněl podívat. ;)

Pořád dokola. Zkontrolovat Vagen základní nastavení předvstřiku.

Jinak se ještě podívej do satrších přispšvků.

Editováno: , autor: Pepa007
  • o 5 týdny později...
Vloženo
Ahoj, dlouze startuje O. tdi 81kw. Pouze když k O. startuji ráno musím déle točit motor , aby naskočil. Dal jsem nové žhavičky a když to nepomohlo napadnul mně vyměnit ventil na palivovym filtru (zpětný ventil) no a nic. Teplé starty jsou OK. Stále ráno točím a točím. Poradíte mi na co bych se mněl podívat. ;)

No ještě bys mohl vyzkoušet vyměnit baterku za výkonnější...

Vloženo

Ja myslel, ze nastaveni predvstriku se tyka tepleho motoru?

Jinak muze byt nekde drobna netesnost v palivovem potrubi, prisava to vzduch a pada nafta. Pak dlouho trva, nez ji cerpadlo dotlaci do motoru...

Vloženo
čusik kamoš mi poradil hnout kousek čerpadlem a podstaně se to zlepšilo :-)

To snad ne . Čerpadlem nemůžeš jen tak posunovat. Už to tu znovu opakuji. Je nutno změřit základní předvstřik. Měří se to Vage na zahřátěm motoru.

Pokud nuděláte tuto kontrolu , tak si tu můžeme dále plácat a plácat a je to o ničem.

Vloženo
čusik kamoš mi poradil hnout kousek čerpadlem a podstaně se to zlepšilo :-)

To snad ne . Čerpadlem nemůžeš jen tak posunovat. Už to tu znovu opakuji. Je nutno změřit základní předvstřik. Měří se to Vage na zahřátěm motoru.

Pokud nuděláte tuto kontrolu , tak si tu můžeme dále plácat a plácat a je to o ničem.

..proč si nenecháte poradit:

žhavičky jsi koupil zbytečně jako já,

měl jsem podobný problém a spravilo to nastavení předvstřiku.

Chytá na "CVRNK" a jezdí jako víno.

:D

Vloženo
A kolik jsi nastavil ten předvstřik?

Jinak zkontrolovat přepadové hadičky kvůli tomu často padá nafta investice je do 100kč

Předvstřik se nastavuje tak aby byl v v tolerančním poli. Vagem změříš dle potřeby pootočíš na čerpadle. Je to popsáno ve VISu i v DP.

Vloženo
a jak je mozne ze se to rozsteluje ????

Předvstřik se má změřit po výměně rozvodového řemenu.

Jinak řemen je pružný a po čase se může natáhnout - proto se to může malinko změnit.

  • o 10 měsíců později...
Vloženo

Poslední dobou se mi objevilo u obou aut horší starty. Teď při inverzi mi auto stojí venku a zvlášť při vysoké vlhkosti nenastartuje jako normálně , ale velmi váhavě. Musím ho déle držet. Když nastartuje tak 1 až 2 s jeden na 2 válce, ale hned to doběhne a jede dále normálně. Pak už start jinak BZ, jak se trošku ohřeje.

Zajímavé je že se to oběvuje i u druhého auta, ale to stojí v garáži. Prošel jsem s tím 2 x servisem a žádný výsledek. Diagnostika BZ a prohlídka taky. Naftu jsem zkoušel u několika dodavatelů, ale výsledek stejnej. Ted jsem vypozoroval, že má na to vliv vlhkost. Pokud mrzne i k - 8 a víc, a je to suchý mráz tak BZ, ale v tomto počasí se to projevuje velmi nepříjemně.

Předem děkuji za rady

Vloženo
Poslední dobou se mi objevilo u obou aut horší starty. Teď při inverzi mi auto stojí venku a zvlášť při vysoké vlhkosti nenastartuje jako normálně , ale velmi váhavě. Musím ho déle držet. Když nastartuje tak 1 až 2 s jeden na 2 válce, ale hned to doběhne a jede dále normálně. Pak už start jinak BZ, jak se trošku ohřeje.

Zajímavé je že se to oběvuje i u druhého auta, ale to stojí v garáži. Prošel jsem s tím 2 x servisem a žádný výsledek. Diagnostika BZ a prohlídka taky. Naftu jsem zkoušel u několika dodavatelů, ale výsledek stejnej. Ted jsem vypozoroval, že má na to vliv vlhkost. Pokud mrzne i k - 8 a víc, a je to suchý mráz tak BZ, ale v tomto počasí se to projevuje velmi nepříjemně.

Předem děkuji za rady

Kontrolovali jste žhavicí svíčky?

Vloženo

Co tak nechat přenastavit předvstřik (pokud jsem to nazval nějak špatně omlouvám se). měl jsem stejný problém, Garny nahodil PC, něco někde v motoru pošteloval, aspoň to tak vypadalo a zase vše OK.

Snad ti to pomůže ;)

Vloženo
Co tak nechat přenastavit předvstřik (pokud jsem to nazval nějak špatně omlouvám se). měl jsem stejný problém, Garny nahodil PC, něco někde v motoru pošteloval, aspoň to tak vypadalo a zase vše OK.

Snad ti to pomůže ;)

Ok, zkusím se na něj obrátirt

  • o 5 měsíců později...
Vloženo

Zvýšení startovací dávky má vliv pouze na teplý start. On píše, že když autem den nejede tak předpokládám, že studený start.

Než do něčeho začneš vrtat tak změřít VAGem základní předvstřík a potom vyloučit padání nafty. To znamená hlavně tesnost kroužků v palivovém filtru.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...