kápo Vloženo 8. leden 2007 Vloženo 8. leden 2007 Ahoj, dlouze startuje O. tdi 81kw. Pouze když k O. startuji ráno musím déle točit motor , aby naskočil. Dal jsem nové žhavičky a když to nepomohlo napadnul mně vyměnit ventil na palivovym filtru (zpětný ventil) no a nic. Teplé starty jsou OK. Stále ráno točím a točím. Poradíte mi na co bych se mněl podívat. Citovat
Pepa007 Vloženo 8. leden 2007 Vloženo 8. leden 2007 (editace) Ahoj, dlouze startuje O. tdi 81kw. Pouze když k O. startuji ráno musím déle točit motor , aby naskočil. Dal jsem nové žhavičky a když to nepomohlo napadnul mně vyměnit ventil na palivovym filtru (zpětný ventil) no a nic. Teplé starty jsou OK. Stále ráno točím a točím. Poradíte mi na co bych se mněl podívat. Pořád dokola. Zkontrolovat Vagen základní nastavení předvstřiku. Jinak se ještě podívej do satrších přispšvků. Editováno: 8. leden 2007, autor: Pepa007 Citovat
mindik Vloženo 7. Únor 2007 Vloženo 7. Únor 2007 mám stejnej motor a i stejnej problem ale řekl bych že to bude spíš zavzdušnený možná Citovat
Alpaka Vloženo 7. Únor 2007 Vloženo 7. Únor 2007 Ahoj, dlouze startuje O. tdi 81kw. Pouze když k O. startuji ráno musím déle točit motor , aby naskočil. Dal jsem nové žhavičky a když to nepomohlo napadnul mně vyměnit ventil na palivovym filtru (zpětný ventil) no a nic. Teplé starty jsou OK. Stále ráno točím a točím. Poradíte mi na co bych se mněl podívat. No ještě bys mohl vyzkoušet vyměnit baterku za výkonnější... Citovat
Pepa007 Vloženo 7. Únor 2007 Vloženo 7. Únor 2007 No a zkusil jsi změřit základní nastavení předvstřiku jak jsem ti doporučil? Citovat
VladaTP Vloženo 8. Únor 2007 Vloženo 8. Únor 2007 Ja myslel, ze nastaveni predvstriku se tyka tepleho motoru? Jinak muze byt nekde drobna netesnost v palivovem potrubi, prisava to vzduch a pada nafta. Pak dlouho trva, nez ji cerpadlo dotlaci do motoru... Citovat
mindik Vloženo 11. Únor 2007 Vloženo 11. Únor 2007 čusik kamoš mi poradil hnout kousek čerpadlem a podstaně se to zlepšilo :-) Citovat
Pepa007 Vloženo 11. Únor 2007 Vloženo 11. Únor 2007 čusik kamoš mi poradil hnout kousek čerpadlem a podstaně se to zlepšilo :-) To snad ne . Čerpadlem nemůžeš jen tak posunovat. Už to tu znovu opakuji. Je nutno změřit základní předvstřik. Měří se to Vage na zahřátěm motoru. Pokud nuděláte tuto kontrolu , tak si tu můžeme dále plácat a plácat a je to o ničem. Citovat
Octavka TDI Vloženo 12. Únor 2007 Vloženo 12. Únor 2007 čusik kamoš mi poradil hnout kousek čerpadlem a podstaně se to zlepšilo :-) To snad ne . Čerpadlem nemůžeš jen tak posunovat. Už to tu znovu opakuji. Je nutno změřit základní předvstřik. Měří se to Vage na zahřátěm motoru. Pokud nuděláte tuto kontrolu , tak si tu můžeme dále plácat a plácat a je to o ničem. ..proč si nenecháte poradit: žhavičky jsi koupil zbytečně jako já, měl jsem podobný problém a spravilo to nastavení předvstřiku. Chytá na "CVRNK" a jezdí jako víno. Citovat
Mara2000 Vloženo 13. Únor 2007 Vloženo 13. Únor 2007 A kolik jsi nastavil ten předvstřik? Jinak zkontrolovat přepadové hadičky kvůli tomu často padá nafta investice je do 100kč Citovat
Pepa007 Vloženo 13. Únor 2007 Vloženo 13. Únor 2007 A kolik jsi nastavil ten předvstřik?Jinak zkontrolovat přepadové hadičky kvůli tomu často padá nafta investice je do 100kč Předvstřik se nastavuje tak aby byl v v tolerančním poli. Vagem změříš dle potřeby pootočíš na čerpadle. Je to popsáno ve VISu i v DP. Citovat
Píďa Vloženo 14. Únor 2007 Vloženo 14. Únor 2007 zdravím já měl stejný problém a předvstřik to vyřešil Citovat
Pepa007 Vloženo 14. Únor 2007 Vloženo 14. Únor 2007 a jak je mozne ze se to rozsteluje ???? Předvstřik se má změřit po výměně rozvodového řemenu. Jinak řemen je pružný a po čase se může natáhnout - proto se to může malinko změnit. Citovat
maros Vloženo 15. Únor 2007 Vloženo 15. Únor 2007 a jooo,jsem ale blb. Diky No,ted mne napadlo.Tak kdyz se to zmeni,neni to signal na vymenu rozvodaku ??? Citovat
Pepa007 Vloženo 15. Únor 2007 Vloženo 15. Únor 2007 a jooo,jsem ale blb. DikyNo,ted mne napadlo.Tak kdyz se to zmeni,neni to signal na vymenu rozvodaku ??? Ne Citovat
mariro Vloženo 26. Prosinec 2007 Vloženo 26. Prosinec 2007 Poslední dobou se mi objevilo u obou aut horší starty. Teď při inverzi mi auto stojí venku a zvlášť při vysoké vlhkosti nenastartuje jako normálně , ale velmi váhavě. Musím ho déle držet. Když nastartuje tak 1 až 2 s jeden na 2 válce, ale hned to doběhne a jede dále normálně. Pak už start jinak BZ, jak se trošku ohřeje. Zajímavé je že se to oběvuje i u druhého auta, ale to stojí v garáži. Prošel jsem s tím 2 x servisem a žádný výsledek. Diagnostika BZ a prohlídka taky. Naftu jsem zkoušel u několika dodavatelů, ale výsledek stejnej. Ted jsem vypozoroval, že má na to vliv vlhkost. Pokud mrzne i k - 8 a víc, a je to suchý mráz tak BZ, ale v tomto počasí se to projevuje velmi nepříjemně. Předem děkuji za rady Citovat
Pepa007 Vloženo 27. Prosinec 2007 Vloženo 27. Prosinec 2007 Poslední dobou se mi objevilo u obou aut horší starty. Teď při inverzi mi auto stojí venku a zvlášť při vysoké vlhkosti nenastartuje jako normálně , ale velmi váhavě. Musím ho déle držet. Když nastartuje tak 1 až 2 s jeden na 2 válce, ale hned to doběhne a jede dále normálně. Pak už start jinak BZ, jak se trošku ohřeje.Zajímavé je že se to oběvuje i u druhého auta, ale to stojí v garáži. Prošel jsem s tím 2 x servisem a žádný výsledek. Diagnostika BZ a prohlídka taky. Naftu jsem zkoušel u několika dodavatelů, ale výsledek stejnej. Ted jsem vypozoroval, že má na to vliv vlhkost. Pokud mrzne i k - 8 a víc, a je to suchý mráz tak BZ, ale v tomto počasí se to projevuje velmi nepříjemně. Předem děkuji za rady Kontrolovali jste žhavicí svíčky? Citovat
mariro Vloženo 28. Prosinec 2007 Vloženo 28. Prosinec 2007 Kontrolovali jste žhavicí svíčky? Celekem 2x a to i v servisu , vše BZ Citovat
Palo Vloženo 28. Prosinec 2007 Vloženo 28. Prosinec 2007 Co tak nechat přenastavit předvstřik (pokud jsem to nazval nějak špatně omlouvám se). měl jsem stejný problém, Garny nahodil PC, něco někde v motoru pošteloval, aspoň to tak vypadalo a zase vše OK. Snad ti to pomůže Citovat
mariro Vloženo 1. leden 2008 Vloženo 1. leden 2008 Co tak nechat přenastavit předvstřik (pokud jsem to nazval nějak špatně omlouvám se). měl jsem stejný problém, Garny nahodil PC, něco někde v motoru pošteloval, aspoň to tak vypadalo a zase vše OK.Snad ti to pomůže Ok, zkusím se na něj obrátirt Citovat
italik Vloženo 2. Červen 2008 Vloženo 2. Červen 2008 Asi o nic nejde,ale když s autem jeden den nejedu octavia tdi 66kw 03, tak mi nejde nastarovat bez plynu. naskoči až po mirnem sešlapnuti plynu. diky Citovat
KaJe Vloženo 2. Červen 2008 Vloženo 2. Červen 2008 Možná bych zkusil zvýšit vstřikovací dávku paliva na start. Když to chytne s plynem, mohlo by to moci. Citovat
Pepa007 Vloženo 2. Červen 2008 Vloženo 2. Červen 2008 Zvýšení startovací dávky má vliv pouze na teplý start. On píše, že když autem den nejede tak předpokládám, že studený start. Než do něčeho začneš vrtat tak změřít VAGem základní předvstřík a potom vyloučit padání nafty. To znamená hlavně tesnost kroužků v palivovém filtru. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.